Äänestys

Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut tähän asti?

0 :En ole päässyt vielä kokeilemaan.
34 (8.1%)
1
70 (16.6%)
2-5
177 (41.9%)
6-10
69 (16.4%)
11-20
22 (5.2%)
21-30
9 (2.1%)
31-40
7 (1.7%)
yli 40
11 (2.6%)
Niin monta ettei pysy edes itse kärryillä!
23 (5.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 213

Kirjoittaja Aihe: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?  (Luettu 23924 kertaa)

Nick

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #15 : 02.07.2013, 23:42 »
hitto tommosia pysty muistamaan/laskemaan ja toisaalta mitä väliä sillä muutenkaan on?
Mitä se muille kuuluu!!!  >:(  Eläkää oma elämä! ;D

+1

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #16 : 02.07.2013, 23:47 »
hitto tommosia pysty muistamaan/laskemaan ja toisaalta mitä väliä sillä muutenkaan on?
Mitä se muille kuuluu!!!  >:(  Eläkää oma elämä! ;D

+1

+1

oikeasti en tietenkään muista lukua, joten en voi vastata  ::).

Kurjaorja

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • RomanttinenKinky
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #17 : 02.07.2013, 23:55 »
 >:D nopeasti ku ajattelee nii tahtois vastaa et aivan liian harvat. mut toisaalta sääntö onettä laatu korvaa määrän ja ei sääntö ilman poikkeuksia suhteessa taas määrä laadun >:D ;)

Uniform

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #18 : 03.07.2013, 00:01 »
Ikinä en oo seksijuttuja laskenut. Enkä aio alkaa nytkään.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #19 : 03.07.2013, 00:03 »
Kun jätän pois bilepiiskomiset ja parit kertakokeilut niin jäljelle jää 3 mitä voisi jonkinlaiseksi oikeaksi sessiosuhteeksi sanoa.
Sitä se teettää, kun on nirso ja niuho.  ::)
Pian 18 vuotta yhteistä taivalta takana muuten ensimmäisen sessiokumppanini kanssa..nykyisen aviomieheni.  >:D :love:

Naya

Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #20 : 03.07.2013, 04:58 »
Yksi, ihan ehdottomasti arvioituna.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #21 : 03.07.2013, 16:43 »
Nyt vasta toinen parisuhde kinkyn kanssa menossa (en laske sessiokumppaniksi, koska on elämänkumppaneista kyse).

Minä taas laskin myös elämänkumppanit sessiokumppaneiksi. Mietin pitkään olisiko pitänyt otsikoida "Monenko kanssa olet kinkyillyt?", mutta koska täällä puhutaan aina sessioimisesta niin käytin sitä sanaa. Tulkitsen kyllä sessioksi myös elämänkumppanin kanssa tehdyt kinkyilyt. Eli tarkoittaako teille sana sessiokumppani samaa kuin vaniljoilla panokaveri? Eli että se ei ole sama asia kuin elämänkumppani jonka kanssa kinkyilee?

kide

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #22 : 03.07.2013, 17:07 »
Nyt vasta toinen parisuhde kinkyn kanssa menossa (en laske sessiokumppaniksi, koska on elämänkumppaneista kyse).

Minä taas laskin myös elämänkumppanit sessiokumppaneiksi. Mietin pitkään olisiko pitänyt otsikoida "Monenko kanssa olet kinkyillyt?", mutta koska täällä puhutaan aina sessioimisesta niin käytin sitä sanaa. Tulkitsen kyllä sessioksi myös elämänkumppanin kanssa tehdyt kinkyilyt. Eli tarkoittaako teille sana sessiokumppani samaa kuin vaniljoilla panokaveri? Eli että se ei ole sama asia kuin elämänkumppani jonka kanssa kinkyilee?

Omalla kohdallani miellän sessiokumppanin sellaiseksi, jonka kanssa en jaa yhteistä arkea. Tietysti kyseessä voi silti olla syvällinen suhde, jos on kyse esim. D/s-suhteesta.

Varsinkin D/s-parisuhteet sisältävät muutakin kuin erillisiksi sessioksi luokiteltavaa, joten siinä mielessä ei tunnu mun mielessä järkevältä puhua sessiokumppanista, jos on kyse laajemmasta kuviosta, kuten D-puolison kanssa elämisestä. Mut jokainen määrittelee itse haluamallaan tavalla, kaikki yhtä oikein ;)

zognored

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #23 : 03.07.2013, 18:37 »
Voi että; miljoonia!

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #24 : 03.07.2013, 18:38 »
"Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut tähän asti? "
Liian vähän  O:-)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #25 : 03.07.2013, 20:48 »
Pari liikaa.
Eli muutama olisi saanut jäädä välistä.

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #26 : 03.07.2013, 21:06 »
Tasan nolla. :D
Niin minullakin, ellei bondagetreeneissä sidottuja naisia lasketa.

raafael

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #27 : 05.07.2013, 12:56 »
Kaikenkaikkiaan seksikumppaneita on ollut jotain 30. Vaniljan ulkopuolisia hommeleita, en laske bilesessioita tähän, on ollut viisi. Kolmen kanssa s/m-juttuja ja vähän d/s-juttuja sekä sidontaa. Kaikkien viiden kanssa on ollut kusisessioita joissa olen saanut kusta päälleni ja juonut kaikkien viiden kusta. Yhden naisen päälle olen itse kussut mutta hän ei juonut.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #28 : 05.07.2013, 16:26 »
Pari liikaa.
Eli muutama olisi saanut jäädä välistä.
No, eikö juuri noin mitkä olisi saanut jäädä väliin, ole ne tärkeimmät. Sillä oppii huomaamaan jo kaukka millaseen tapaukseen ei pitkällä tikullakaan koske, eli oppii vältämää ongelmia. Itselle tämä on sen tehnyt, että subin arvonkin joutuu jokane hankkimaan, sillä suurimmalla osalla ei ole riittävää tieto pohjaa koko asiaan.

Itsellä on ollut 10 suhdetta eri subareihin. Mutta nytten olen tyytyväine ihan yhden kanssa, sillä ikää kun tule niin alkaa vältelemään ongelmia, sillä lukumäärän tuplaantumine aihetuutta ongelmien kymenkertastumisen.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #29 : 05.07.2013, 19:00 »
Pari liikaa.
Eli muutama olisi saanut jäädä välistä.
No, eikö juuri noin mitkä olisi saanut jäädä väliin, ole ne tärkeimmät. Sillä oppii huomaamaan jo kaukka millaseen tapaukseen ei pitkällä tikullakaan koske, eli oppii vältämää ongelmia. Itselle tämä on sen tehnyt, että subin arvonkin joutuu jokane hankkimaan, sillä suurimmalla osalla ei ole riittävää tieto pohjaa koko asiaan.
Osin noin.
Yksi kerta, mikä olisi saanut jäädä väliin, tapahtui vain väärään aikaan. Ajatukseni olivat muualla, en keskittynyt kunnolla. Harmittaa, subi oli hyvä.
Toisella kertaa juttu oli niin kuin kuvasit.

Kummastakin kerrasta opin. Kumpa voisi oppia muuten, mutta ei se ole mahdollista.