Kirjoittaja Aihe: Äänet seksissä/sessiossa  (Luettu 3425 kertaa)

Ciah

  • Vieras
Äänet seksissä/sessiossa
« : 03.07.2013, 15:19 »
Toisessa aloituksessa etsittiin mahdollisimman hiljaista piiskaa, siitä se ajatus sitten läksi... :)

Itselle merkkaa äänet paljon. Muutenkin keskityn monesti triviaaleilta tuntuviin seikkoihin ja yksi aika iso tunnelmanluoja on erilaiset äänet. Se piiskan ääni ilmassa, juuri ennen osumista. Tai se korvan vieressä peloittelutarkoituksella tehty piiskan sivallus. Täydellistä!  :love: Minua siis kiihottaa se pelkkä äänikin, ilman piiskan varsinaista osumista. Taustamusiikillakin on myös iso merkitys tunnelmaan.

Koska täältä löytyy jo ketju, jossa yksittäisiä kiihottavia ääniä luetellaan, keskitytään enemmän muihin asioihin :)

Esim.


- Millainen (puhe)ääni miellyttää?

- Pitääkö sessiossa olla taustalla musiikkia vai häiritseekö se vaan? Millaista musiikkia?

- Kuulutteko niihin tapauksiin, jotka huutavat kurkku suorana? Pääseekö suustasi kirosanojen rimpsu tiukan (tai makean) paikan tullen?

- Mitä ajatuksia herättää se, jos kumppani on totaalisen hiljaa koko ajan? Vaikka tapahtuisi mitä?

- Osaatko puhua rivoja? Tuntuuko verbaalinen käskytys/ nöyryytys/niiden vastaanottaminen sinusta luonnolliselle vai jouduitko harjoittelemaan sitä?



Sana on vapaa :)





Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Äänet seksissä/sessiossa
« Vastaus #1 : 03.07.2013, 17:56 »
Itse olen äänekäs. Kerran aiheuttanut kumppanille kirjallisen varoituksen (ja se oli ihan vaniljaa...)O:-)

Pidän matalista äänistä, niin miehellä kuin naisella. Toisaalta, jos Dommen käsittelyssä olisi ja Dommella olisi hento, mutta samalla erittäin itsevarma ääni... Se myös kiihottaisi.

Musiikki on sellainen juttu, että jos se on jotain mikä ei toimi niin voi tuhota tunnelman kokonaan. En esimerkiksi osaa kuvitella itseäni mitenkään alistuvana, jos taustalla soi.. Ööp.. Antti Tuisku. Kuuntelen musiikkia, PALJON. Pidän haastavasta musiikista. Siksi on tärkeää, että sessioonkin on valittu oikea musiikki jos on sitä musiikkia siis. Eräs hyvä on ollut Sleep Chamberin Submit to Desire, joka käsitykseni mukaan on tehty ihan BDSM:ää ajatellen. Toisaalta toimii myös klassinenkin (vaikka se onkin niin Fifty Shades of (shit)Greytä). Musiikki pitää aina sopia jotenkin session teemaan. Ja toisaalta, musiikkia ei välttämättä tarvitse lainkaan. Musiikkia minun korvilleni on Dominoivan itsevarma ääni.

Kumppanin hiljaisuus... Se riippuu aina tilanteesta. Se voi olla ERITTÄIN kiihottavaa, jos sen tekee oikein. Ja jos kumppanista näkee, että tämä on hiljaa siksi että haluaa olla hiljaa. Ei siksi, että ei keksi mitään sanottavaa. Kiusallinen hiljaisuus on se lopullinen tunnelmantappaja, jos sen näkee kumppanista, että se on hänellekin kiusallista. Jos taas vain minä olen kiusaantunut, niin... No, TOIMII.

Minä puhun rivoja, ja kuuntelen rivoja juttuja erittäin mielelläni  O:-). Kunhan vaan pääsee/pääsen ylpeyteni yli.  >:D

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Äänet seksissä/sessiossa
« Vastaus #2 : 03.07.2013, 20:00 »
Haulla löytyi myös useampikin seksin/session äänimaailmaa käsittelevää ketjua, muunmuassa:
Session äänet ja naapurit
Voiko ääni olla fetissi?
Kiihottava ääni
Orgasmin volyymit ja
Musiikkia jota voisin käyttää sessiossa

jeppe2800

Vs: Äänet seksissä/sessiossa
« Vastaus #3 : 08.07.2013, 19:35 »
Omissa sessioissa äänet ovat ihan keskeisessä roolissa.

Kun makaan sidottuna ja naisystäväni kutittaa minua, kutituksen tehokkuuden mittari ovat nimenomaan päästelemäni äänet: ulvonta, voihkinta, kikatus, hallitsematon nauru, joskus jopa parkuminen. Ääntelyäni analysoiden hän johdattaa minut yhä lähemmäksi kliimaksia, joka voi joskus olla todella vimmattu ja pitkään kestävä yhtäjaksoinen kutitus. Hänen nautintonsa tulee pääasiassa siitä, että hän saa kontrolloida reaktioitani - lähinnä ääniä - haluamallaan tavalla. Usein hän kutittaa minua jollain tietyllä tapaa juurikin saadakseen minut päästämään tietynlaisen äänen.

Muutaman kerran on käynyt niin, että kontrolli on pettänyt aivan täysin ja olen kikattanut tai ulissut lähes suoraa huutoa. Kerran tilanne nauratti naisystävääni niin, että hän joutui keräilemään itseään pari minuuttia ennenkuin pystyi jatkamaan.

Ja mikäpä miehelle olisi nöyryyttävämpää, kuin kyvyttömyys kontrolloida mitä ulinoita suusta tulee  >:D Siksi se on tärkeä osa myös niitä kicksejä, mitä alistumisesta saan.