Kirjoittaja Aihe: Miksi julkaiset galleria kuvia?  (Luettu 43576 kertaa)

Pip

Vs: Miksi julkaiset galleria kuvia?
« Vastaus #45 : 22.02.2017, 01:34 »
Niin ja se pitää vielä mainita, että tuskin puhun pelkästään omasta puolestani. Olen huomannut itseäni parempien kuvaajien turhautumisen siihen, ettei siihen vaivannäköön, mitä kuvia varten on nähty, kiinnitetä sen enempää huomiota. Kännyräpsyt jääköön sitten tämän palstan visuaaliseksi anniksi.

Kelpie

• Vieras
« Vastaus #46 : 22.02.2017, 08:06 »
Kyllä niitä(kin) arvostetaan, täällä ei vain ole Facebookin "Like" tai Fetlifen "Love"-painiketta. Pidän jopa sinun kuvistasi vaikken kuvaamisesta vielä mitään ymmärräkään. Nopeat kännykkäräpsäisyt eivät tietenkään miellytä silmää yhtä paljon mutta voivat välittää osapuolien tunnelmaa, mitä ei sitten välttämättä olekaan lavastetuissa kuvissa. Katsojasta sekin on kiinni.

Tuli tuosta turhautuneisuudesta mieleen tämä ketju:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=5432.msg90929#msg90929

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #47 : 22.02.2017, 08:33 »
Kaikenlaisilla kuvilla on oma aikansa katsella niitä.
Visuaalisen kauneuden tarve tulee hyvin usein tyydytetyksi esim Pipin kuvien kautta.
Myös Dominic ja Qumma plus muutaman muun kuvat joita katselee mielellään.

Sitten se toinen puoli. Kännyräpsyllä sessiotilanteessa otetut kuvat tuovat toisenlaista tunnetta. Enemmänkin levottomuutta hyvällä tavalla, ajatuksena: Tuo on oikeasti tapahtunut. Miten meni kuvan jälkeen. Mitä oli ennen sitä.
Sitä ikäänkuin samaistuu kuvan tunnelmaan ja alkaa kehittelemään mielikuvissaan jatkoa kuvan avaamalle tarinalle.

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #48 : 22.02.2017, 09:19 »
Itse en ainakaan kuvaa katsellessani mieti miten se on kuvattu, miten on valot säädetty ja miten taitavasti kuvaa on mahdollisesti käsitelty.

Ainoa asia mikä kuvassa huomiota kiinnittää on tunnelma, energia mikä kuvasta välittyy. Useimmiten hienosti lavastetut ja teknisesti hyvin kuvatut kuvat jättää täysin kylmiksi sen vuoksi.

En usko, että tämä on muutenkaan oikea foorumi briljeerata valokuvaustaidoilla, fiilis ratkaisee, siihen ei tarvita hienoa tekniikkaa, mutta toki, suhruinen kännykkäotos ei kyllä riitä, että kyllä kuvasta pitää selvää saada.

IKRM

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #49 : 22.02.2017, 10:00 »
Jos mä lähden ruuvaamaan kuvia, salamoiden kera jne niin kuvaan koska haluan, tai kuva on alunperin tarkoitettu johonkin muuhun tarkoitukseen. Jos se on baariin kelvollinen niin se on vaan bonus.

Jos ollaan meiningillä, että kuvataan baariin, niin ne on just vallitsevalla valolla tai kännyräpsyjä. Joku pyytänyt kuvaa tai sitten muuten vaan kuvan haluaa tuottaa joidenkin iloksi tai "iloksi". ;D

DrDDR

« Vastaus #50 : 22.02.2017, 10:25 »

Lainaus
Jos ollaan meiningillä, että kuvataan baariin, niin ne on just vallitsevalla valolla tai kännyräpsyjä. Joku pyytänyt kuvaa tai sitten muuten vaan kuvan haluaa tuottaa joidenkin iloksi tai "iloksi". ;D

Mulla menee juurikin niinpäin, että kun ne pelit ja pensselit kuitenkin on tuossa niin turhaanpa sitä vaan sinnepäin kännykällä räpsii vaikka onkin "vain" baaria varten :D

MrDarkSide

• Vieras
« Vastaus #51 : 22.02.2017, 11:36 »
"Myös Dominic ja Qumma plus muutaman muun kuvat joita katselee mielellään."

Ohoh, julkinen kehu - kiitos!

Nyt sitten kommentin myötä paineet lisääntyy kuvien ja niiden laittamisen suhteen  :) Minulla vaan nykyisin sellainen tapa tai tyyli, etten jostain syystä halua jättää kuviani kaikkien nähtäväksi viikoiksi/kuukausiksi/vuosiksi. Mutta mutta...täytyypäs kameran muistikortilta poimia taas joku päivä kuva galleriaan laitettavaksi  8)

Dolores

• Vieras
« Vastaus #52 : 22.02.2017, 12:25 »
Koska olen HUOMIOHUORA.

klipklop

• Vieras
« Vastaus #53 : 22.02.2017, 12:59 »
Varmaan jonkinlainen huomiohuoraus on ollut taka-ajatuksena niissä muutamissa kuvissa mitä tänne olen postannut (ja poistanut sittemmin). Profiilissa olevat otokset ovat lähinnä täydentämässä profiilia, antamassa jonkinlaista osviittaa siitä minkä näköinen mörkö profiilin takana on.

Miten koen muitten kuvat? Kivahan niitä on katsella ja ihastella, näkee millaista sakkia täällä pyörii ja mitä niitten ajatuksissa pyörii. Tosin, joskus alkaa vituttaa täysin samanlaisten räpsyjen sarjapostaus.
Itse tykkään katsella kuvia joissa on ajatusta takana (ja toki kauniita, seksikkäitä ihmisiä). Se mitenkä viimeisen päälle kuva on lavastettu tai kuinka ammattimaisesti siinä on valaistukset sun muut jälkikäsittelyt tehty, ei merkkaa mulle oikeestaan paskaakaan. Joskus lähinnä vaan rassaa että tasokas toteutus on pilattu tylsällä idealla. Vaan makuasioitahan nää on.

TEGAMi

• Vieras
« Vastaus #54 : 22.02.2017, 13:18 »
Koska mä voin.  8) ja koska pic or it didn't happend ja koska lievästi olen exhibbari.  :P
Koska olen HUOMIOHUORA.

Siinäpä ne olikin sitten. Tartteeko lisätäkkään?

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #55 : 22.02.2017, 13:47 »
Subit on mun kuvien julkaisusta pitänyt tähän asti huolta  ;)

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #56 : 22.02.2017, 13:50 »
Ihan vaan sen takii että galleriassa säilyy nyt edes joku taso!

>:D

Triss

• Vieras
« Vastaus #57 : 22.02.2017, 13:56 »
Mä en sumeista kännykällä räpsästyistä sessiokuvista perusta, vaan katselen mieluiten visuaalisesti näyttäviä ja kauniita kuvia. Sitä tulee tosin tehtyä enemmän Fetlifen puolella kuin täällä baarissa, ihan vaan tarjonnasta johtuen.  :)

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #58 : 22.02.2017, 15:25 »

Lainaus

Mulla menee juurikin niinpäin, että kun ne pelit ja pensselit kuitenkin on tuossa niin turhaanpa sitä vaan sinnepäin kännykällä räpsii vaikka onkin "vain" baaria varten :D

Mulla toi taitaa johtua just siitä, että baaria varten kuvaukset tapahtuu lähinnä Ompussa, niin ei sinne mitään salamoita jaksa raahata mukana junassa. ;D

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #59 : 22.02.2017, 16:43 »
Luuriselfiet ja -melfiet, -milfiet ja -belfiet on just kuumottavimpia mutta toki hienoja otoksia myös ihailee ja arvostaa  :)