Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Itsetehtyjä/"keksittyjä" välineitä?

(1/15) > >>

LiseCohen:
Tuli mieleen että millaisia tavallisia kotitalousvälineitä/muita tavallisia esineitä olette käyttäneet kinkyilyissänne? Vinkkejä otetaan vastaan! Onko teillä kokomuksia sähköisestä kärpäslätkästä (se tennismailan näköinen) kinkyleikeissä? Itse olen kokeillut kerran käteen kaverin mökillä, mutta en missään kinkytilanteessa.

Pyykkipojat lienee kaikille tuttuja (itse ainakin olen niitä ahkerasti käyttänyt nipistiminä). Alla on kuva tavallisista rautakaupasta ostetuista putkipidikkeistä (tai mikä se virallinen nimi lienee). Erittäin kätevät eikä lähde ihan heti irti. ;) Kai niitä muitakin esineitä on tullut käytettyä, mutta nyt ei tule heti mieleen.

n4103xxl:
Sähkö kärpäslätkä, joo, ihokarvat käryää, ja kipinät sattuu, mut... aikas kipeen kamala. Pallo vispilä, pulloharja, molemmat "siellä", ja pulloharja piiskanakin kiva  :P :P O:-) Puu kauha lämärinä.. autch. Muuta ei tule just mieleen  O:-)

MasterOpie:
Kahdet jalkojen- tai käsienlevittimet on askarreltuna. Rautatavarakaupasta sopivaa huonekaluputkea, päihin puutapit sisälle ja muovitulpat ulkopuolelle. Tämän jälkeen päihin ja keskelle koukut. Tuli varsin nätit ja painon ansiosta jämärät ja hintaakin vaan muutama euro. Viimeksi tänään käytössä.  ;)
Voin ottaa kuvankin jos joku tahtoo.

-Opie

Koo:
Viimeksi askartelin kuormaliinoista, d-renkaista ja palohakasista näpsät, nopeat ja kätevät kiinnittimet runkopatjasängyn jalkoihin.  4 kpl ja kustannukset yhteensä alle 10 euroa. :)

Ko kiinnittimet edellyttävät kahleita ranteisiin ja nilkkoihin; kuormaliina syö lihat luista.

mauje:
Kaikenlaista rompetta tulee vastaan...muovimatonjämät olivat ihan selvästi floggerimatskua, sakset käteen ja vähän mustaa jessee :P ( Juuuhh...sattuu ihan :P)
Puinen sälekaihdin tuotti 98 kpl puisia viivaimia...siihen liimailin muovimattoa, melko hyviä läpsyjä...varasto riittänee loppuiäksi >:D
Ja yhdessä sateenvarjossa on vinkeä puinen kädensija...siitä saattaa tullä näppärä koukku, kunhan ehdin vähän nikkaroida ::)
Sänky oli muuten hyvä, mutta siitä puuttuivat kiinnityslenkit...onneksi on Biltema, tuo kinkyn aarreaitta ;) Tietenkin tarvitaan säätövaraa kahleille noihin kiinnityslenkkeihin...alan liikkeestä tarttui mukaan neljä kaulapantaa, Clas Ohlssonilta vielä toiset neljä: remmejä riittää ;D
Puiset harjanvarret saivat hiukan sahaa, silmukkaruuvit päihin ja mustaa maalia pintaan...ihan näppäriä spredejä tuli.
Niin...sohva...voi siinä istuakin toki, mutta pikku rautalankalenkkien avulla kahleet saa kiinni ja selkänojan korkeus on juuri sopiva...normikäyttöön (istumiseen&löllöilyyn) lenkit vain pois eikä kukaan? tulisi ajatelleeksi...(paitsi minä)
Hehheheh...maailma ja esineet ovat toisenlaisia kinkypervon silmin ;D Tai sitten näen vain esineiden todellisen luonteen ja käyttötarkoituksen :P
Ja...mehujäämuoteissa syntyy jääpaloja jotka eivät palelluta väärää kohdetta ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta