Kirjoittaja Aihe: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?  (Luettu 2872 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Tänään on näemmä supervalvontaipäivä ja ehtii velloa kaikenlaista ajatusta mielessään-tosin nyt jo muutama päivä pyörinyt mielessä tuo otsikko-

Itse en kykenisi satuttamaan kuin sen verran,minkä satutettava kokisi itselleen sopivaksi ja kaiken päälle tuskin pystyisin siihenkään-voisin läpsiä kieli keskellä suuta vaikka risulla ja kun ei ole intohimoa muuten kuin miellyttämiseen, niin en olis kovin vakuuttava asiassani. Koen kuitenkin "nahoissani",että satuttamisessa voi olla hyvät päämäärät,itsekenekin kannalta katsottuna  :)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?
« Vastaus #1 : 15.08.2013, 08:28 »
Höyhenellä voisin ruoskia!  :o

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?
« Vastaus #2 : 15.08.2013, 09:36 »
.. ΗδγНеиΓää Яцоsкдlla..

RMK

  • Vieras
Vs: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?
« Vastaus #3 : 15.08.2013, 11:48 »
Mä pikkasen epäilen tota Stogen vastausta. :o Ja kyllä mä itsekkin.voisin satuttaa muita,mutta en siks että joku  tykkää.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?
« Vastaus #4 : 15.08.2013, 12:53 »
Mä pikkasen epäilen tota Stogen vastausta. :o Ja kyllä mä itsekkin.voisin satuttaa muita,mutta en siks että joku  tykkää.

Ok, tunnustan, voin sitoa vessapaperilla ennen höyhenellä ruoskimista!!!  :-[

RMK

  • Vieras
Vs: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?
« Vastaus #5 : 15.08.2013, 12:56 »
Mä niin arvasin! Oot kyllä lutunen,tuu syliin,täti hoitaa :love:

mastervsop

  • Vieras
Vs: Kuinka paljon olisit valmis satuttamaan ja miksi?
« Vastaus #6 : 15.08.2013, 13:06 »
Kelmutettuna toinen kokonaan alasti ja lisätään vähän lasikuituista hiontapölyä....kynnet teipattuna tietenkin ja gagitettuna.

Ei se oo niin vaikeeta huudattaa ihmistä....

Toisaalta ollakseni oikein kiero tilaan uuden kilpaveneen alan varustamaan sitä ja subi on sitten tallilla siivoomassa ja apurina haalarit päällä..vähissä pukeissa haalarin alla tietenkin jotta on aina valmiina..

Hmmm taidankin kysäistä sitä lopullista hintaa yhdestä....