Kirjoittaja Aihe: Mkä teki sinusta Kinkyn?  (Luettu 11405 kertaa)

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #45 : 19.04.2021, 12:19 »
Joskus hyvin nuorena on alkanu kinky jutut kiinnostaa ja siitä sit on kasvanut.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #46 : 19.04.2021, 15:22 »
Selkäsaunan näkeminen herkässä iässä.
Rakkaat, tämä oli huumoria.  ::)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2785
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #47 : 19.04.2021, 15:36 »
Muistan kun 1989 näin televiisorista lauantaina saunan jälkeen Uutiset ja tuumin että "ei helvetti, näin ei voi mennä...tarvii olla muutakin". Tosta sitten heti seuraavana päivänä aloitin kinkyilemään....en katso enään uutisia, lauantaisin.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #48 : 19.04.2021, 17:36 »

 Maailma.

 Toisaalta haluaisin uskoa että loin hahmoni,
Ja sijoitin kykyyn 'Epic bdsm skills',
 Muutaman kykypisteen.

Rookie

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 463
  • Not all who wander are lost
  • Galleria
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #49 : 19.04.2021, 18:18 »
Uteliaisuus, kokeilunhalu.
Tarve.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #50 : 19.04.2021, 19:59 »
Syntymä?

Taaju

  • Vieras
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #51 : 20.04.2021, 06:57 »
Olen aina ollut. Ihan ensimmäisiin fantasioihin kuului alistaminen ja pakottaminen. Kiihotuin tosi paljon, mutta ymmärsin ettei kaikki muut välttämättä pidä sellaisesta.
Asia unohtui pitkäksi aikaa, kunnes tapasin nykyisen vaimoni, lähes 20 vuotta sitten. Hän halusi tulla sidotuksi. Sen jälkeen onkin kokeiltu kaikkea mahdollista.

Violation

  • Vieras
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #52 : 21.04.2021, 12:49 »
Hyvä kysymys. Olenkin pohtinut tätä ja en keksi mitään traumaattista tapahtumaa mikä olisi laukaissut minusta näin vinon, että tykkään kivusta. En todella tiedä mikä tähän johti!

SaRu

Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #53 : 21.04.2021, 13:51 »
Ei mikään, ku oon ihan tavallinen ihminen..

Mixer

Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #54 : 21.04.2021, 16:43 »
aikaisemmat vaniljat tai kinkyversiot ei toimineet. sitten pitkää hakemista ja tunnustelua ja kun perfect match - osui kohdalle, kaikki loksahti paikoilleen

malesubbie

  • Vieras
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #55 : 23.04.2021, 08:40 »
Tähän lienee yhtä vaikea vastata, kuin siihen, että miksi tykkään salmiakista  :)) Mutta jos nyt hakemalla syitä haetaan, niin joskus 90 -luvun puolella oli sellainen hahmo, kuin Domina Veronica, joka antoi kinkyilylle kasvot ja kertoi avoimesti aiheesta muutenkin. Jotenkin aihe viehätti ja sitten pikkuhiljaa vuosien varrella tuli tutustuttua tarkemmin tähän meininkiin.

Mutta, niin... en siis edelleenkään tiedä yhtään, että miksi sitten pidän tästä kinkyilystä niin paljon  ::)

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #56 : 23.04.2021, 10:59 »
Exä. Tosin väittäisin, että sen asenne pervoiluun toi esiin jo piilossa olleet taipumukset. Eiköhä ne ole olleet jo syntymästä lähtien

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #57 : 23.04.2021, 17:45 »
Ei kai mikään. Olen aina ollut tällainen, enkä ole koskaan sitä kyseenalaistanut. Toisaalta itsellä ei ole niitä erikoisimpia mieltymyksiä. Ja olen myös aina ollut sillä tavalla avoin oman ja muiden seksuaalisuuden suhteen, että en ole koskaan itse kokenut olevani mitenkään "outo", vaikkakin normista poikkeava.  Toisaalta joidenkin mielestä varmasti olen monella tapaa erikoinen, enkä vaan seksuaalisuuden suhteen  :))

Kurinpitäjä

Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #58 : 24.04.2021, 08:49 »
Syntyminen.

fido

Vs: Mkä teki sinusta Kinkyn?
« Vastaus #59 : 03.05.2021, 09:48 »
Edellinen totesi selvän faktan: syntyminen. Luonto: ihminen, isoihmisapina, kädellinen, nisäkäs. Ihmisluonto. Madonna aikoinaan lauloi siitä biisissään Human Nature. Itse uskon että kaikissa ihmisissä on geeneihin rakentunut ominaisuus/taipumus kinkyyntyä, tai herkkyys kinkyyteen. Näyttääpi olevan niin, että suuri osuus meistä kinkyistä on ollut kinkyjä jo hyvin nuoresta iästä alkaen, jo ennen ns. sukukypsyyden ikää. Ainakin D/s ihmisillä asia vaikuttaisi olevan niin. Tarvittava tunnekirjo löytyy varmaan ehkä jo pikkuvauvalta ja sitten varhaisteinistä alkaen tapahtuu seksuaalisuuden heräillessä jotakin kinkyyntymistä/fetissoitumista myös seksuaalisessa mielessä.

Seksuaalivalinta, kumppaninvalinta, mikä se nyt on evoluutiobiologien kielellä. Uskon että leikkikaverin / parittelukumppaneiden valinnassa jo muinaiset homo habilikset ja niitä edeltävät lajit ovat suosineet pervoja, leikkisiä, mielikuvituksella varustettuja yksilöitä jotka tykkää valmistaa leluja mammutinluusta ja rensseleitä nahkasta, ja kinkygeenit ovat rikastuneet perimässämme. Primal animal, niinku Mötley Crue laulaa. Enkä minä mitään usko, vaan tiedän että näin on. Syntynyt kinkyksi.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2021, 16:41 kirjoittanut fido »