Kirjoittaja Aihe: Opas aloitelevalla Masterille.  (Luettu 39906 kertaa)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #45 : 06.11.2013, 16:54 »
Vai karjamarkkinat...


jaa-a, enpä tiedä---aika vähän on tullut pidettyä subeja, tai mastereita, puhumattakaan switcheistä. Tai olisiko hyvänä pidetty...? Ei sillä etten heistä pitäisi. Melkeinpä tekisi
mieleni pitää nyt asiasta puhe,vaan enpä taida ettei tulisi pidettyä ketään pilkkanaan. Saatikka että joku voisi vielä pitää minua ilkeänä...ehkä tyydyn vain pitämään hauskaa - tai ikävää,
niin saatte pitää tämän keskustelun hyvänänne...sillä minun pitää pitää nyt kiirettä; heihei!

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #46 : 06.11.2013, 17:52 »
Lainaus
Niin on eriasia elä 24/7 suhteessa, kuin harrastaa sitä kaveripohjalta, 24/7 suhteessa jo itse vaatii , että asiat menevät Masterin kautta, joka päättää miten asiat menee, jossa kanssa vastaa niistä päätöksistä. Joka loppujen lopuksi muodostuu hyväksi vuorovaikutukseksi, sillä päätösten tekemiseen on hyvä olla mielipiteitä minkä varaan niitä tehdään. Eli ainoa valta jota itse käytän on aina viimeisen sanan valta.
Siihen en ota minkäänlaista kantaa, miten nämä asiat kaveri pohjasissa D/s suhteissa hoidetaan, sillä itse en ole niistä ollut juuri kiinostunnut

Pitäisikö tästä nyt sitten päätellä, että 24/7 suhteessa sinä laitat subin pihalle, jos hän kolme kertaa on eri mieltä sinun viimeisestä sanastasi?

Kiinnostaa kovasti muuten, antaisitko nämä samat ohjeet aloittelevalle Dominalle?

Ja itse kyllä näkisin, että aloitteleva Master voi olla aika pulassa jos pitää useampaa subia kerrallaan. Ellei sitten ole kusipää ja valehtele jokaiselle subille, että hän on ainoa.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #47 : 06.11.2013, 20:46 »
Lainaus
Niin on eriasia elä 24/7 suhteessa, kuin harrastaa sitä kaveripohjalta, 24/7 suhteessa jo itse vaatii , että asiat menevät Masterin kautta, joka päättää miten asiat menee, jossa kanssa vastaa niistä päätöksistä. Joka loppujen lopuksi muodostuu hyväksi vuorovaikutukseksi, sillä päätösten tekemiseen on hyvä olla mielipiteitä minkä varaan niitä tehdään. Eli ainoa valta jota itse käytän on aina viimeisen sanan valta.
Siihen en ota minkäänlaista kantaa, miten nämä asiat kaveri pohjasissa D/s suhteissa hoidetaan, sillä itse en ole niistä ollut juuri kiinostunnut

Pitäisikö tästä nyt sitten päätellä, että 24/7 suhteessa sinä laitat subin pihalle, jos hän kolme kertaa on eri mieltä sinun viimeisestä sanastasi?

Kiinnostaa kovasti muuten, antaisitko nämä samat ohjeet aloittelevalle Dominalle?

Ja itse kyllä näkisin, että aloitteleva Master voi olla aika pulassa jos pitää useampaa subia kerrallaan. Ellei sitten ole kusipää ja valehtele jokaiselle subille, että hän on ainoa.
No, se että joku kestää alku huuman, niin suhde vakintuu, eli itse olen tota kolmen sääntöä pitännyt aina kun tutustun uuteen subin, jolla itse olen valinnut jatkanko eteenpäin suhdetta. Eli on tavalla sellain tapa jolla on hyvä kokeilla mitä subi kestää, sillä on turha selaisen kanssa jatka jonka kanssa opettamisen menee liian kauan. Sillä jokasella Masterilla on eri tasot jolle halua subinsa alistaa ja tämän testaamisessa itse käytän kyseistä metodia, joka on itsellä aina toiminnut, joten voi sitä kanssa suositella muillekkin.

Alottelevalla Dominalla on aivan eritilanne kuin on Masterilla, sillä hänelle on aina sähköposti tulvillaan ehdokkaita, vaikka ei olis kuin tänne keran johonkin asiaan komentoinnut, sillä subi poika on pilvin pimein täällä. Eli nämä ohjeet voi toima myös Dominalla subin etsinnässä.

No kolmen subin pitämine ei ole mikään onglma kun alusta alkaen on sopinnut suhteen olevan vain kaveri pohjainen, sillä eihän kukaan voi ketään estää useanpa kavria pitämästä. Jos tälläin suhde muot ei käy, niin silloin Masterin kannnattaa miettä jatkaako mihinkään tälläkertaa, sillä jokasella pitää olla itsellä oikeus määritellä omien suhteiden tasot, toisaalta kanssa on turha antaa kenenkään "varsinkaan subin" määritellä mille tasolle sen haluaa päästää. Toisaalta Masterilla on hyvin mahdolista pitää erilaisa subeja, joiden kansa tehdään eri asioita, sillä subitkaan eivät ole ihan kaikkin taipuvaisia,, sillä onhan BDSM:än alla monenlaia koulukuntia ja harrasteita, joisa nimen omaan aloittelevan Masterin kannattaa itselleen omat mieleisensä etsiä. Eli hyvin voi Masteri pitää montaa eri subia, sillä kaikki on loppujen lopukis kiinnin mitä sovitaan.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #48 : 06.11.2013, 20:54 »

Tuleeko kellään muulla mieleen karjamarkkinat?

Itse kannatan vastuullisuutta ihmissuhteissa, olivat kinkyjä tai eivät. Erityisesti jos lähtisin aloittelevia ja nuoria ihmisiä neuvomaan ja ohjeistamaan.

Tuossa GM:n tekstissä on jonkinlainen ristiriita siis, kun suosittelee monia subeja ensin alkuun, mutta toteaa sen kuitenkin lisäävän ongelmia moninkertaisiksi. Miksi suositella lisäongelmia ja vaikeuksia aloittelevalle ihmiselle?
 Minä en tajua.
No, se todellakin määräytyy sen mukan kuinka syvällisä suhteita haluaa muodostaa. Itse en missään nimessä ota kahta subia 24/7 suhteeseen, enkä edes kolmannekis vain käymään,. Sillä sen verran on tuonnut kokemus järkeä, sekä itse suojeluvaistoa, että haluaa pysyä kaukana kissapateluista. aloittelevalla Masterilla joka vasta etsii omaan suuntaansa, kehota ehdottomasti pitämään mone eri koulukuntaan suntautuneita subeja, niin kokemus karttuu nopeemmin, sillä yhden uuden suntauksen opettamine subille on aina oman vaivansa, jonka monesti voi saada toista subia käyttämällä valmiina.

veijari

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #49 : 07.11.2013, 11:22 »
Lainaus
Täksi yleensä kannatankin aloitelevalle Masterille avoimesti pitävänsä usenapi subeja, joita käyttää siihe tarkoitukseen kun halua ja vaihtaa suruttaa jos jonkun kansa ei hommat toimi, tällöin on itselleen rehellinen ja toisaalta myös subeille. Itse olen täsä päässyt sen verran pitkälle, eli olen siirtynnyt yhden subin kanssa elämiseen, sillä ongelmien määrät ovat tälöin vain yksinkertaisia, sillä kahden subin pitämisessä ongelmat eivät ole kaksinketasia, vaan ne ovat ainakin kolmenkertaistuneet.

Tuleeko kellään muulla mieleen karjamarkkinat?
Mulle tuli mieleen pidemmän kaavan vinolainapankki vai mikä se naisten kerho olikaan, jossa tilapäiskäytetään miessubeja.

perapervo

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #50 : 07.11.2013, 11:49 »

Mulle tuli mieleen pidemmän kaavan vinolainapankki vai mikä se naisten kerho olikaan, jossa tilapäiskäytetään miessubeja.

Totta, samaa mieltä kanssasi olen asiasta!

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #51 : 07.11.2013, 13:09 »
No joo, turha alkaa varmaan vääntämään enempiä. Kun en ole koskaan oikein näitä truumastereiden juttuja tajunnut.

Pitää myös ymmärtää sub-juttuja, jotta voi ymmärtää TrueMaster-juttuja.

IKRM

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #52 : 07.11.2013, 15:27 »
Veijarin kommenttiin - subit haluavat tulla tilapäiskäytettäviksi. Tämä tapa saattaa olla täysin sopiva ja ainoa vaihtoehto monelle.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #53 : 07.11.2013, 15:58 »
Rankaisemiseen ei tarvitse tekosyytä.

Subiin on hyvä purkaa muidenkin aiheuttama vitutus.

Kaikki on aina subin syytä.

Valta on sinulla, joten sinä määräät, koska suhde loppuu.

Kaikki naiset alistuvat, kun lyö riittävän kovaa.

Kaikki naiset haluavat oikeasti alistua, joten heidän vastaväitöksistään ei tarvitse välittää.

Jos haluat valtasi näkyvän ulkopuolisille, pue sitä korostava rekvisiitta päällesi. (koppalakit, viitat, olkatoppaukset)

Juhlien suuripiiskaisimmalla on eniten valtaa.

Älä pane subia, joka sulkee silmänsä itkemättä. Hän saattaa nauttia siitä.

Muista sitoa ja kahlita subi sessioiden välissä. Muista myös äänieristys, jotta naapurit eivät kutsu poliisia vapauttamaan subia.

Terävät niitit nahkastringeissäsi korostavat arvokkuuttasi.

Chilikastike on loistava liukkari.

Muista alistaa naisia heidän luontaiseen asemaansa, aina ja kaikkialla . Pakota esim. kaupan kassat, puhelinmyyjät, hoitajat, lentoemännät, vartijat ja poliisit tunnustamaan valtasi. Harjoitus tekee mestarin.




Jos subi ei huuda turvasanaa (josta ei tarvitse muuten välittää, kunhan se vain huudetaan), et lyö riittävän kovaa.

Jos et kykene lyömään kovempaa, harjoittele, palaudu, etsi tehokkaampi lyömisväline ja yritä uudestaan.


Lyö vain rumia subeja kasvoihin, kauniit ovat harvassa.

Muista pussittaa ruman subin pää päivääsi pilaamasta.

Muista kertoa subille miksi pussitat hänen päänsä.

Altair

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #54 : 07.11.2013, 16:25 »
Kyllä tekee hyvää, kun joku välillä näyttävästi tyhjentää pajatson. Kiitos Leccare! Onhan tässä viestiketjussa kovasti sitä pajatsoa jo täyteen nakuteltukin...

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #55 : 07.11.2013, 16:28 »
No joo, turha alkaa varmaan vääntämään enempiä. Kun en ole koskaan oikein näitä truumastereiden juttuja tajunnut.

Pitää myös ymmärtää sub-juttuja, jotta voi ymmärtää TrueMaster-juttuja.

IKRM

Ihanaa kun vihjaillaan kaikenlaista rivien välissä, muttei sitten koskaan sanota suoraan. Jännittävää suorastaan, miten osaat tehdä johtopäätöksiä ihmisistä, heidän mielenterveydestään ja taipumuksistaan, näin netin kautta.   O:-)

Jalo

Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #56 : 07.11.2013, 16:38 »
Lecun syynteesille: +1

Maasterix

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #57 : 07.11.2013, 16:46 »
Lecun syynteesille: +1

Näin...samaa mieltä.

Jos tarvitset opasta aiheeseen on mielikuvitus hukassa. Kokeile ping pong- peliä jonkun kaverin kanssa. Vinyylikamppeissa tulee hyvä hiki.

Wanna be Master

M

veijari

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #58 : 08.11.2013, 12:53 »
Veijarin kommenttiin - subit haluavat tulla tilapäiskäytettäviksi. Tämä tapa saattaa olla täysin sopiva ja ainoa vaihtoehto monelle.
Oletin, että Guide-Master ohjaa kertomaan näille subeille tilanteen kun tuossa edellä kirjoittaa

Lainaus
No kolmen subin pitämine ei ole mikään onglma kun alusta alkaen on sopinnut suhteen olevan vain kaveri pohjainen, sillä eihän kukaan voi ketään estää useanpa kavria pitämästä. Jos tälläin suhde muot ei käy, niin silloin Masterin kannnattaa miettä jatkaako mihinkään tälläkertaa...

Kai se siinä tapauksessa on kyseisille subeille täysin sopiva, ehkä joillekin jopa ainoa vaihtoehto.

Pierced_Bi_Girl78

  • Vieras
Vs: Opas aloitelevalla Masterille.
« Vastaus #59 : 08.11.2013, 17:03 »
Leccis on asian ytimes  ;)