Kirjoittaja Aihe: kysymys switcheille  (Luettu 28962 kertaa)

gm75

  • Vieras
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #60 : 11.08.2018, 01:44 »

Tämähän on mielenkiintoinen diskuteeraus. Minä taas taidan saada kiksejä siitä(kin), että ne roolit heittävät volttia. Se, että ihminen joka jokunen aika sitten alistui minulle onkin nyt piiskan kahvapäässä (tai vastaavaa), tuntuu antavan lisää virtaa. Ja sama toisinpäin. Olen sitä miettinyt, että veisikö jommassa kummassa roolissa pidempään oleskelu asioita jollakin kiinnostavalla tavalla pidemmälle. Luulen, että ei - ei ole vain kärsivällisyys riittänyt. On alkanut tuntua hullulta ja absurdilta ;D  Varmaan tämä nyt sitten tarkoittaa, että en saa niin paljon irti pelisäännöistä ja rooleista. Vaan enemmänkin niiden rikkomisesta. Ja osittain ristiriitaisitakin tunteista joita siinä syntyy. Ristiriidat  :love:

Kyllä, juuri näin.

Kaipa sitten nämä "tyylisuunnat" itsellä on vaan niin alisteisia itse suhteelle. Valtaosan ajasta olen "D" ja se on se luontevampi rooli ja sen mukaan peuhataan yleensä, mutta sitten kun saa sen toisen dominoivan puolen esiin ja itsensä psyykattua "subiksi", niin onhan se ihan mahtavaa vaihtelua.
Ainakin itsellä se on juuri sitä kliseistä, että kun arjessa pitää homman ohjaksissa, niin on valtavan rentouttavaa antaa toiselle ohjat ja saada muistutus kuolevaisuudestaan :)
Ja ainahan jotain antipatiaa kertyy jota molempien mukava saada kuvaannollisesti purkaa, vaikka ei toki se ole päällimmäinen ajatus.

Uskon että kaikissa ihmisissä on molemmat puolet kun niitä saa toteuttaa luottamuksellisesti ja ilman pelkoa arvostelusta toteuttaa.

Oishan se nyt tolkuttoman tylsää vetää samaa kaavaa aina ;) ;) ;)
 

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #61 : 11.08.2018, 20:05 »
Jos kumppani on switch olen myös hänelle switch ellei muuta syystä tai toisesta sovita, jos hän on vain sub tai Dominoiva, niin sitten olen vastinkappale. Minulle on kuitenkin tärkeää päästä toteuttamaan molempia puoliani, joten viimeksi mainituissa tapauksissa asiasta on sovittava joku järjestely (esim. voi harjoitta tätä puolta muiden kanssa).

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: kysymys switcheille
« Vastaus #62 : 12.08.2018, 13:10 »
Tuo riippuu täysin suhteen luonteesta. Jos kyseessä on monosuhde niin ainoa oikea vaihtoehto on toinen switch, siinä tulee kumpikin puoli toteutumaan ja vain toinen switch tuntuu ymmärtävän henkisiä tuntemuksia sen fyysisen puolen lisäksi.

Mutta jos polysuhde tai muunlainen järjestely niin voin olla dommen tai subin kanssa ja harrastaa toista puolta muiden kanssa.


Voin myös olla monona jonkin aikaa subina tai dommena, mutta kyllä se toinenkin puoli aina puskee läpi ja se ei yleensä tiedä hyvää suhteelle sillä vain toiseen puoleen suuntautuneet ihmiset eivät kykene yhtäkkiä switchaamaan. Itselle se on vähän niin että en kykene olemaan kokonnainen jos olen vain puolikkaassa roolissa. Kummankin jutun toteuttaminen ja nauttiminen ovat avainasemassa ja toisinaan aidon switchin kanssa voi jopa kesken leikin rooli vaihtua, myös tiettyä hyvin kutkuttavaa arvaamattomuutta on aina ilmassa ja vaikka olisit sillä hetkellä dominoivalla tuulella saatat silti joutua itkemään tolppaan sidottuna ja pakarat punaviiruja täynnään.