Baarin kannatusmaksut
On monenlaista tapaa alistua; joku haluaa tulla seinälle heitetyksi ja vikistä kun dominoiva vie ja toiset haluaa jotain erilaista. Mutta jokainen haluaa jotakin. Täytyy löytää sopiva vastakappale.
Itse yleensä määrittelen subilta kaikki sana pois käytöstä jotka kyseenalastavat, jolloin hän jout koko aika olemaan tarkkana miten puhu, yleenäs näissä tapahtuvissa virheissä riittä pälkkä tiukenpi katse. Eli kyllä se että asettaa subille rajta miten hänen pitää käyttäytyä, hoitaa monta asia kerralla, josta kanssa voi hyvinkin pehmeillä keinoilla selvitä.Tulen tästä jutun tonne alottelevien Masterein oppaase kirjottamaan
Jos nyt osa lukijoista ei keksi, mikä tässä on se moka niin näin naisena voin paljastaa, että subi teki tyhmästi kahdellakin tasolla. Vaniljamielessä hän loukkasi naisensa tunteita karkottamalla tämän pois heti, kun oli saanut haluamansa. Ja D-s -mielessä hän rikkoi illuusion. ( Voidaan toki puhua siitäkin, saiko Domme harrastaa vaniljaa, mutta se ei ole tämän harjoituksen ydin. )Nyt sitten kehiin niitä pehmeitä metodeja, millä sub saadaan heittämään vaikka volttia dominoivaansa miellyttääkseen. Tai vaikka kovia. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?Vir, uteliaana
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 11.11.2013, 08:39Jos nyt osa lukijoista ei keksi, mikä tässä on se moka niin näin naisena voin paljastaa, että subi teki tyhmästi kahdellakin tasolla. Vaniljamielessä hän loukkasi naisensa tunteita karkottamalla tämän pois heti, kun oli saanut haluamansa. Ja D-s -mielessä hän rikkoi illuusion. ( Voidaan toki puhua siitäkin, saiko Domme harrastaa vaniljaa, mutta se ei ole tämän harjoituksen ydin. )Nyt sitten kehiin niitä pehmeitä metodeja, millä sub saadaan heittämään vaikka volttia dominoivaansa miellyttääkseen. Tai vaikka kovia. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?Vir, uteliaanaMokahan on kysseesä vain jos suhde on määritelty siten että 'roolit' ovat aina päällä. Kyllä minun subini saa kertoa minulle jos haisen hieltä ja tarvitsen suihkua, kuhan tämä ei tapahdu session aikana ja vaikka heti session jälkeen. Toki, jos on määritelty että D/s roolit ovat päällä 24/7, subin toiminta on kyseenalaista. Se loukkaako 'haitasta' kertominen tunteita on myöskin kaksitasoinen juttu. Itse otan mielelläni vastaan palauttta (kun sessio ei ole päällä), koen ensisijaisesti olevani kumppani enkä dom. Kumppanini mukavuus on minulle tärkeää. Ehkä toiset eivät halua kuulla mitä toinen ajattelee oikeasti. Mutta kukin tavallaan. Toki sitten myöhemmin on muistettava kehuaa ja palkita ettei toiselle jää epäkelpo olo.
Ymmärsin vastauksestasi, että sinun mielestäsi mitään mokaa ei tapahtunut, joten ei olisi ollut myöskään tarvista tehdä mitään. Paitsi siirtyä muualle, jotta kumppanin mukavuus täyttyisi paremmin.
--- Domme viihdyttää subiaan molempien mielestä mukavalla piiskaus sessiolla, minkä jälkeen pari harrastaa myös vaniljaa.