Kirjoittaja Aihe: Itse tehty dildo?  (Luettu 29332 kertaa)

Haaveilija

  • Vieras
Itse tehty dildo?
« : 17.11.2013, 23:25 »
Onko kokemuksia itse valmistetuista dildoista? Näitä silikonimuotti juttuja on myytävänä vähän siellä sun täällä, mutta onko niistä tarkempaa tietoa, että ovatko myrkyttömiä, onnistuuko kuinka hyvin valmistaminen, onko lopputulos kova/pehmeä, onko laatu lääketieteellistä vai teollisuus tasoa? Paljon kysymyksiä, mutta jos jollain on kokemusta niin kuulisin mielelläni.

Master Bator

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #1 : 05.12.2013, 18:26 »
Kieltämättä dildojen valmistus itse on pyörinyt kerran jos toisen omassakin mielessäni.
Tarkoitatko nyt erilaisten dildojen valmistusta yleisesti, vaiko sellaista oman kalun kopiointisettiä?

Cordelia

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #2 : 06.12.2013, 11:06 »
Tämä on todella houkuttelevaa! Saahan niitä ostaa toki valmiinakin, mutta tässä kiinnostaa ehkä lähinnä ajatus siitä, että joskus matka on päämäärää tärkeämpää...

windmillsw

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #3 : 07.12.2013, 19:05 »
Eikö kukaan ole vielä selvittänyt tätä "ongelmaa"?

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #4 : 11.12.2013, 17:12 »
Google...


..."making own dildo"...


...kertoi että akvaariosilikoni voisi olla sopiva (=myrkytön) materiaali.

Ei, mulla ei ole kokemusta.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #5 : 11.12.2013, 17:30 »

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #6 : 11.12.2013, 17:45 »
3D-printterilläkin saa aikaan dildoja.

Onko niiden muovi kuinka myrkytöntä?

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #7 : 11.12.2013, 18:06 »
3D-printterilläkin saa aikaan dildoja.

Onko niiden muovi kuinka myrkytöntä?

En tiedä. Eikös erilaiset 3D-printterit käytä eri muoveja?  ???

Yleensä dildojen kanssa on suositeltu käytettäväksi kondomia tai jotain muuta suojakalvoa (esim. tuorekelmua), jos ei ole materiaalin turvallisuudesta täysin varma.

Glori

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #8 : 12.12.2013, 07:10 »
3D-printterilläkin saa aikaan dildoja.

Onko niiden muovi kuinka myrkytöntä?

Käytössä on erilaisia muoveja. Esimerkiksi PLA on maissipohjainen ja siitä voi tehdä esimerkiksi elintarvikkeiden kanssa tekemisissä olevia esineitä. Olen itse tehnyt sillä muun muassa mukeja ja piparimuotteja. Kahleet ja panta mitkä löytyivät valmiina mallinnuspankista sen sijaan jäivät tekemättä vaikka kuriositeettina olisi mukava omistaa itse tekemät. En kuitenkaan osaisi selittää duunikavereille mitä olen tekemässä, ja miksi :D

ABS käsittääkseni tuottaa jo tulostettaessa ilmaan haitallisia mikrohiukkasia. En suosittelisi sitä käytettävän pitkään limakalvokosketukseen enkä elinarvikeiden kanssa. Ja ehkä olen vain turhan varovainen?

http://www.we3d.fi/tulostin-materiaalit.html



Master Bator

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #9 : 12.12.2013, 08:34 »
Silikonia pitäisin itse yhtenä parhaimmista vaihtoehdoista. Perussilikonihan on käytännössä katsoen myrkytöntä ja kuivuttuaan muutenkin vaaratonta.
Mikäli ei halua ruveta valmistamaan silikonia itse aina kvartsihiekasta saakka, valitsisin ainakin itse jonkin noista akvaariosilikoneista, joiden ei pitäisi sisältää myrkyllisiä ainesosia. Näitä löysin ainakin Casco Glassilikon, joka on hinnaltaan melko tyyristä (0.3 litraa 15-20 €), JBL AquaSil (0.3 litraa n. 20 €) ja edullisimpana Bostik, jota 0.3 litran tuubin voi löytää esimerkiksi Etra/Etolasta n. 7 € hintaan.

Nykyään puhutaan, että 3D-printtereillä voi tulostaa dildoja ja vaikkapa "toimivia" aseitakin. Käytännössä ollaan kuitenkin vielä kaukana oikeasti käyttökelpoisesta tavarasta. Esimerkiksi en itse uskaltaisi ampua 3D-printterillä tulostetulla aseella, koska on aivan satavarma, etteivät tulostettujen esineiden materiaalien ominaisuudet vastaa perinteisemmillä menetelmillä valmistettuja.
Dildojen kohdalla asia ei ehkä ole niin dramaattinen, mutta väittäisin kuitenkin perinteisempien menetelmien olevan sekä parempia että halvempia. :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #10 : 12.12.2013, 13:55 »
Nykyään puhutaan, että 3D-printtereillä voi tulostaa dildoja ja vaikkapa "toimivia" aseitakin. Käytännössä ollaan kuitenkin vielä kaukana oikeasti käyttökelpoisesta tavarasta.

Esimerkiksi Ajankohtainen kakkonen testasi 3D-printattua pistoolia ja sillä pystyi ampumaan vain kerran, sitten se hajosi.
http://yle.fi/uutiset/toimiko_3d-pistooli_katso_video/6641646
Video ei toisin enää toimi uutisessa.

Dildojen kohdalla asia ei ehkä ole niin dramaattinen, mutta väittäisin kuitenkin perinteisempien menetelmien olevan sekä parempia että halvempia. :)

Dildoissahan on se hyvä puoli, että melkein mikä tahansa tankomainen esine kelpaa tee-se-itse-dildoksi. Tosin hygieniasyistä kannattaa semmoiset aina peittää kondomilla tai jollain muulla kalvolla.  8)

- Jos nunnaluostarissa rikkoo sääntöjä, mikä on rangaistus?
- Porkkana tarjotaan sääntöjä rikkoneelle seuraavalla aterialla raastettuna.

Mr.Inathu

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #11 : 12.12.2013, 15:39 »
Itse olen viime aikoina pyöritellyt sorvilla noita erilaisia sauvoja ja tappeja puusta ja Rustin's Plastic Coating päälle niin että ovat veden ja lämmönkestäviä sekä todennäköisesti aika limakalvoystävällisiäkin, kun tavaralla kuitenkin on EU:n elintarvikehyväksyntäkin...

Sitä paitsi tummempia ja vaaleampia puulajeja yhdistelemällä saa aikaiseksi aika tyylikkään näköistä jälkeäkin :)

Ja kuulemma monellakin tavalla kivan tuntuista, kun voi pitää D:n kädentuotoksia sisällään etänäkin ;)

-Mr.Inathu

peltikatti

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #12 : 12.12.2013, 18:30 »
Minulla on täydellisen muotoinen kivi.
Pinnaltaan hieman karhea.
Tunti pinnankäsittelyä ja tuo olisi
 ... uskomattoman upean tuntuinen.

(joko yksin tai taitavissa, harkitsevissa käsissä)

Lederfeder

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #13 : 13.12.2013, 00:04 »
3D-printtereihin on olemassa hyvän medikaaliluokituksen omaavaa muovia. Joskin tiedän Suomessa vain yhden firman, joka sitä pystyy tulostamaan. Eli sitä ei välttämättä pysty kotiprinttereillä käyttämään. Kyseinen muovi on kovaa ja läpinäkyvää.

Master Bator

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #14 : 13.12.2013, 14:06 »
Jos printtereillä pystyisi tekemään kunnon laadukasta kamaa, ostaisin ainakin itse ensin halvemman printterin, ja tulostaisin sillä sitten paremman printterin. Sillä taas pystyisi jo tekemään vaikka mitä. :)

- Jos nunnaluostarissa rikkoo sääntöjä, mikä on rangaistus?
- Porkkana tarjotaan sääntöjä rikkoneelle seuraavalla aterialla raastettuna.

Miksi nunnaluostarissa ei tarjoilla kahvia?
- Ettei alkaisi tehdä mieli munkkia.

Tulipa vielä mieleen, että myöskin nestemäisestä lateksista on mahdollista tehdä kaikenlaisia kivoja leluja, joskin menekki painavan kiinteän tavaran valmistamisessa on aika suuri. Mutta sillä on mahdollista myös pinnoittaa esimerkiksi puusta tehtyjä esineitä. Tilasin jokunen vuosi takaperin noita litkuja ihomaalausta varten Englannista. Maksoivat n. 6€ 0,5 litran pulloissa.