Kirjoittaja Aihe: Kinkyin kunta  (Luettu 21593 kertaa)

AdultMaster

Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #30 : 04.12.2013, 21:47 »
Aika monesti on tehnyt mieli käydä muokkaamassa Perhoon ohjaavaa liikennemerkkiä muotoon "Pervo", mutta enpä ole saanut aikaiseksi. On se ainakin parempi kuin joidenkin ehdottama muokkaus "Perse".

Kas.... Tuopa ei ole tullut mieleen, en ole tarpeeksi Pervo ;)

SoulMaster

Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #31 : 04.12.2013, 22:09 »
Oisko niitä peräti kolme....

Eno Veteli Karjaa

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #32 : 04.12.2013, 23:42 »
Suolivesi

 :o


AdultMaster

Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #33 : 04.12.2013, 23:56 »
Lannevesi ... oikeasti

LadyMask

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #34 : 05.12.2013, 14:10 »
 :)

Kannus...............rekvisiitta valmiina.

teijatiina

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #35 : 14.12.2013, 14:36 »
tietenkin se on turku

SoulMaster

Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #36 : 14.12.2013, 17:19 »
No Turku on kyllä hyvin pervo.... Myönnän... Onko siellä yhtään ei pervoa?

Mr.Paul

Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #37 : 03.01.2014, 18:45 »
Juu, ääni Turulle. Muutama vuosi Turussa teki meikäläisestäkin viimeistään sen pervon mitä nyt olen. Kyllä suurin osa mun tuntemista Turkulaisista on jossain määrin pervoja.

kanji

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 95
  • Galleria
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #38 : 03.01.2014, 19:25 »
Kyllä pitääkin olla pervo, jos haluaa vapaaehtoisesti elää suomen persreiässä.
Turku <3

submiesjns

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #39 : 03.01.2014, 19:30 »
Joensuu....on melko masokistista olla täällä kinky >:( Se kun on melkotuntematonta täällä päin >:D

K1NK

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #40 : 08.01.2014, 09:40 »
Tässäpä muutama vaihtoehto ja epämääräiset perustelut

5. Helsinki aka Hellsincity - koska eniten ihmisiä, joten siellä on oltava paljon kinkyjäkin
4. Porvoo - kuulopuheet ja puskaradio
3. Pori - omat kokemukset
2. Turku - omat kokemukset
1. Etelä- ja Pohjois-Karjala - koska MINÄ ja muutama muu ;)

Bastardo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Multipervo
  • Galleria
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #41 : 08.01.2014, 23:48 »
Millä ihmeellä saatte Porista pervoimman? Yhteenkään vinoon en ole törmännyt siellä ja aikas monta vuotta asunut siellä, mikäli ei lasketa juomisen ammatikseen tunnustavien iskurepliikkejä lähikuppilassa.

Tampereella nämä kinkyt taitaa vaikuttaa suhteellisesti eniten.

K1NK

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #42 : 09.01.2014, 15:08 »
No Turku on kyllä hyvin pervo.... Myönnän... Onko siellä yhtään ei pervoa?

Ihan liikaa. :( Tai ei nyt liioitella (?) sanotaan, että ei-pervoihin vaniljoihin tuntui törmäävän siiellä asuessa paljon enemmän. Pervot jäivät selväksi vähemmistöksi, ja nekin muuttivat pois. Nykyään tilanne on vähän toinen.

Millä ihmeellä saatte Porista pervoimman? Yhteenkään vinoon en ole törmännyt siellä ja aikas monta vuotta asunut siellä, mikäli ei lasketa juomisen ammatikseen tunnustavien iskurepliikkejä lähikuppilassa.

Tampereella nämä kinkyt taitaa vaikuttaa suhteellisesti eniten.


Tarkoitin lähinnä Porista poismuuttaneita, tai sitten se pervous ilmenee vaan tietynlaisten ihmisten parissa. En miekää kaikille koko pervouttani paljasta.
Tampereella tuntuu olevan vähiten tapahtumia, mutta Fetish factorystä on hyvät muistikuvat. :D

Vice

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #43 : 18.02.2014, 23:52 »
Olen aina elänyt siinä käsityksessä, että Jyväskylä olisi erityisen kinky paikkakuntana.

Mistä johtuu kinkyjen keskittyminen tietyillä alueille?

Feird

  • Vieras
Vs: Kinkyin kunta
« Vastaus #44 : 19.02.2014, 01:13 »
Mulla ei oo kyllä kovin pervoa kuvaa Porista, tosin asuin siellä vaan muutaman vuoden.  Toimintaa ei juurikaan ollu tai ainaki se oli hyvin piilossa. Kyllä Porissaki silti pervoja asuu, itekki siellä häröilin, mutta väittäisin et isommat paikkakunnat, joissa on porukkaa enemmän ni on tietysti pervojakin enemmän.  Pk-seudulla on varmaa määrällisesti eniten ku porukkaaki on, mut sit taas prosentuaalisesti en tiedä... Melkein kallistun sinne Turun suuntaan anyways, koska oon sieltä hoodeilta itekki kotosin ja siellä on myös aika aktiivista toimintaa ja pervojaki suhteessa väkimäärään varmaan aika monta. Ja onhan se vähä kieroutunutta jos on kotosin Suomen persereiästä niinku Kanji tossa mainitsi, ei mikää ihmekkää et välillä on pakottava tarve tunkea nyrkkiä jonku suoleen  >:D