Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 64351 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Oletko orgasmikeskeinen?
« : 05.03.2011, 21:27 »
Huomasin jännän piirteen kun vaihdan puolta: dominoivana sessiodessaan en ole orgasmikeskeinen vaan tilan ehkä voisi ilmaista sanalla "hallinta- ja toimintakeskeinen", erityisesti tämä korostuu pitkissä ja vaativissa sessioissa. Mutta jos olen tilanteessa jossa minua alistetaan seksuaalisesti (ei siis niinkään fyysisesti tai henkisesti), olen siis pahuksen orgasmikeskeinen....oikein nolouteen saakka... :-[.
Taas sessiot jossa on mukana paljon kipua ja "hikeä ja vertä", orgasmikeskeisyys katoaa taas sen sileän tien, tilalle tulee jonkinmoinen riittimäinen puhdistuminen.

Minulla oli jossain vaiheessa kinkkiyttäni vaikea ymmärtää, miksi Dom tekee kun tekee ja miksi hän ei hae tyydytystä, nykypäivänä ymmärrän sen kun itsekin toimin samalla tavalla. Orgasmikekskeinen seksi on kuitenkin ehkä murto-osa koko paletista (vaikka tärkeä murto-osa) mitä ihmisen seksuaalisuus tarjoaa käyttöön.

« Viimeksi muokattu: 06.03.2011, 22:21 kirjoittanut Smooth »

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #1 : 05.03.2011, 21:58 »
Aikaisemmin olin hyvin orgasmikeskeinen. Se oli pakko saada. Silloin en kuitenkaan alistunut, sain vain piiskaa. Jos itse piiskasin, orgasmi ei ollut välttämätön. Nyt uusien kokemusten myötä olin aluksi hieman hämmentynyt, kun en kaivannutkaan samalla tavalla orgasmia. Mutta nyt alistun. Kipu kyllä kiihottaa minua, fyysisestikin. Kuitenkin löydän nykyään helposti sen alistumisen henkisen tilan, enkä tarvitse orgasmia. Samalla uuvun ihan toisella tavalla kuin ennen, vaikka olen huomattavasti paremmassa kunnossa. Haluaisin, että Dominani olisi tyytyväinen, ihan siihen pisteeseen asti kuin Hän haluaa.

Tuntuu, että olen joskus saanut yliannoksen orgasmeja ja maksan nyt velkaa takaisin. Kun velkatili on nollattu, en tiedä mitä sitten tapahtuu.

Submitin kommentin jälkeen tekee mieli lisätä, että nykyään BDSM:ssä vaan alistun. Sessioissa ei panna. Sitten vaniljapuolella (ei Dominani kanssa) asia on ihan erikseen.
« Viimeksi muokattu: 05.03.2011, 22:14 kirjoittanut peace »

submit

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #2 : 05.03.2011, 22:04 »
Gallupissa kysyttiin: Oletko sessiossa orgasmikeskeinen? Omalla kohdalla se riippuu siitä, mitä sessio sisältää. Jos siinä on mukana yhdyntä, silloin laukean mielelläni,  kipu- tms sessiossa en välttämättä kaipaa (omaa) laukeamista. Orgasmikeskeisyys mielletään keskusteluissa kai aika negatiiviseksi. Tässä yhteydessä siis sanon mielummin, että pidän orgasmia hyvän, panemista sisältävän S/M-seksin luonnollisena ja toivottuna reaktiona, muussa tapauksessa hyvänolontunne voi hyvin tulla ilman laukeamistakin.  Rakkaan Wikipedian mukaan orgasmi on fyysinen ja psykologinen hyvänolontunne, joka aiheutuu seksuaalisen kiihottumisen laukeamisesta. Eli mikäs sen parempaa  ;)

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #3 : 06.03.2011, 22:05 »
Näin subin näkökulmasta katsottuna.
Onnistuneessa sessiossa on paljon erittäin kiihottavia asioita, jolloin laukeaminen on tyypillisesti luontainen jatkumo tuolle kiihotukselle.
Joskus on jäänyt vähän heikko jälkimaku , kun domina ei ole katsonut subille kuuluvan laukeamista. Tällöin kiihottunut olo on jäänyt ikävästi päälle.

Session pituuden ja alistumisen intensiteetin kasvaessa taitaa kuvio hiukan muuttua.  Pari kertaa on käynyt niin, etten ole kyennyt laukeamaan lopussa yrityksestä huolimatta.
Olo on kumminkin session jälkeen raukean tyydytetty samoin kuten olisi lauennut pitkän kiihotuksen jälkeen. Subipolo saattaa silloin raukeana kuukahtaa iltasella nukkumaan ennen aikojaan. Voisiko tuo johtua endorfiinien voimakkaammasta erittymisestä pitkän intensiivisen session aikana ?

Siis orgasmikeskeisyys (mikä sana !) riippuu session kestosta ja luonteesta.


peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #4 : 08.03.2011, 18:26 »
...Tällöin kiihottunut olo on jäänyt ikävästi päälle...

Mulla jää se kiihottunut olo päälle, kunhan ensin keräilen session jälkeen voimia. Seuraavana päivänä se vasta onkin päällä, heti aamusta, mutta en sanoisi ikävästi. Siitä saa sitten erikseen nauttia.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #5 : 08.03.2011, 19:50 »
D:n orgasmi on tärkeämpi. Tosin mää nyt saan yleensä sessiossa useamman kerran :-[

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #6 : 12.03.2011, 09:29 »
Riippuu sessiosta ja siitä mikä aika on kuukaudesta menossa.

Narttuna ollessa luonnollisesti olen Masterini käytettävissä täysin ja hänen kiihkonsa sytyttää minutkin useimmiten. Silti aina ei ole tarvetta omaan laukeamiseen. Tyydyttävää on kun vain nauttii kaikilla aisteilla.

Dommena taas sytyn, jos sessiossa vuorovaikutus toimii hyvin minun ja subin välillä. Itse toiminta ei ole se juttu vaan nimenomaan vuorovaikutus. Kahden kehon välinen vuoropuhelu. Vaihdetut katseet, voihkaisut, sanat...se on mistä kiihotun. Mutta Dommena en koskaan ota omaa tyydytystä subin kanssa. Se tapahtuu vasta jälkeenpäin Masterini käsissä mikäli on tarvetta siihen.

Suurissa kipusessioissa taas ei orgasmi tule välttämättä juuri ollenkaan mieleen. Keskittyminen menee täysin kivun tuntemiseen ja kokemiseen tai sen antamiseen.
Alapäässä ei välttämättä värähdä mitään tällaisten sessioiden aikana.
Tosin Dommena kun tuotan kipua tavalla tai toisella, siinä vastapuolen reaktiot kipuun aiheuttavaa seksuaalista kiihottumista. Olen sadisti ja se on hyväksyttävä.

Ja on myös sessioita joissa seksuaalisuus ei ole pääasia vaan ihan muut jutut.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #7 : 12.03.2011, 13:41 »
, miksi Dom tekee kun tekee ja miksi hän ei hae tyydytystä, nykypäivänä ymmärrän sen kun itsekin toimin samalla tavalla. Orgasmikekskeinen seksi on kuitenkin ehkä murto-osa koko paletista (vaikka tärkeä murto-osa) mitä ihmisen seksuaalisuus tarjoaa käyttöön.
komppaa, Masterina olen selvästi unorgasmikeskeinen - saattaa kuulostaa oudolta mutta energia menee täysin siihen miten subia psyykkisesti pyrin ohjaamaan - Kun pääsen tuon subin ihon alle, on se tunne jota oma laukeaminen ei koskaan voi voittaa!!??
Jos laukeamista tapahtuu subi kyllä tuta itse onko kyseessä palkinto vaiko nöyryyttäminen. Yhdyntä sinänsä ei kuulu tapoihini pönkittää Masteriutta millään tavalla, ei ole koskaan kuulunut.
Toki "väkisin ottamista " voidaan simuloida jos esim raiskaus edustaa subille fantasiaa jonka haluaa toteuttaa. Silloinkin homma on hoidettava niin taiten että subirukka luulee Masterin olevan tosissaan, jolloin pelko subissa saavuttaa ne mittasuhteet jolloin mielikuvat "onhan tämä vain sessio" hämärtyvät epätietoisuuden äärettömyyteen..

Jossu

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #8 : 13.03.2011, 10:52 »
Todella mielenkiintoinen keskustelu. Ja kiva huomata, että monet muutkin (kuin minä) nauttivat molemmista rooleista.

Minullakin Domina-rooli on sillä tavalla cool, että en suoranaisesti hae omaa orgasmiani. Nautinto tulee siitä tunteesta, että kontrolloin toisen kipua ja nautintoa. Tavallaan siinäkin on orgasmikeskeisyyttä sillä tavalla, että tarkkailen jatkuvasti alistujan kiihotustilaa. Annan hänen lähestyä orgasmia, saatan pitkittää sitä ja kiusoitella sen mahdollisuudella. Tavallaan myös nautin siitä tunteesta, kun toinen ihminen saa käsittelyssäni orgasmin.

Domina-roolissa olen myös käyttänyt omaa orgasmiani ikään kuin alistamisleikin välineenä. Esimerkiksi tiukasti paikalleen sidotun alistujan silmien edessä tapahtuva masturbointi on toisaalta alistujan kiusoittelua ja kiihottelua. Mutta toisaalta saan itsekin siitä nautintoa.

Alistujan roolissa olen (niin kuin muutkin ovat tunnustaneet) selvemmin kiimainen narttu, joka vain malttamattomana janoaa orgasmia. Varmaankin taitava alistaja (Domina tai Master) voisi koulia minusta vähän "paremman" alistujan, joka malttaisi nauttia myös monipuolisemmin alistumisesta.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #9 : 13.03.2011, 12:54 »
Orgasmi keskeinen, riippuu niin paljon tilanteesta, ja Masterin tavasta alistaa. Enemmän nautin ehkä kuitenkin siitä, että Master saa oman nautintonsa, oli se sitten henkistä tai fyysinen laukeaminen. Toki minua se kipukin kiihottaa, ehkä kuitenkin eniten tunne olla toisen vallassa, avuttomana, se saa syttymään.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #10 : 13.03.2011, 21:09 »
Minulla on joskus seksin jälkeen aivan mielettömän hyvä olo, vaikka en olisi orgasmia saanutkaan. Jonkinlainen henkinen orgasmi...? Tosin laukean kyllä helposti muutenkin. Nautin seksistä ja alistumisesta rakkaalleni todella paljon ja hänen nautintonsa on minunkin nautintoni.

Ennui

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #11 : 14.03.2011, 16:42 »
Miksi gallupissa ei ole lainkaan vaihtoehtoa "olisin, jos joskus saisin orgasmin" tai "olen, mutta en koskaan onnistu siinä ja se häiritsee minua" ?

Orgasmikyvyttömyys taitaa olla bdsm-scenessä iso tabu Eihän sellaista tapahdu kuin estyneille vaniljoille, jotka eivät tunne itseään tai halujaan, tai uskalla kokeilla mitään uutta?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #12 : 14.03.2011, 17:18 »

Orgasmikyvyttömyys taitaa olla bdsm-scenessä iso tabu

Tästä voi melkein aloittaa uuden topicin.
Itsekin miettinyt tätä usein kun suuri osa Bdsm-toiminnoista tähtää seksuaalisuuteen ja haarojen välissä olevaan alueeseen.

Onko subeille vaikeampaa löytää itselleen Domia jos hän ei pysty saamaan orgasmia.
Domin orgasmikyvyttömyys taas ei haittaa sessiota niin paljoa.
Tosin on minun aivan ensimmäinen kokeilu-Master oli melkein erektiokyvytön.

Session rakentaminen ilman seksuaalisuutta, kyllä se on mahdollista ja siinä voi olla kivaakin.
Mutta kuinka suuri ongelma tämä on Mastereille, jotka haluavat antaa subilleen jotain hyvää ja se on orgasmi. Sub ei vain pysty sitä vastaanottamaan. Miten tällainen suhde toimii.

Itse Dommena taas teen sessiot siltä pohjalta että ei haittaa yhtään jos sub sanoo seksuaalisuuttta koskeviin kysymyksiin:"Ei ole tarvetta siihen."
Jotkut muut seikat ajavat tämän tärkeän alueen ohi. Kuten esim. kipu ja sen kokeminen.
Vaikka se kipu tapahtuisi juuri intiimialueelle esim kymmenen neulan kanssa tai sähkön käytössä.
Tai pelkkä bondage. Onhan sitä tapoja tehdä sessio housut jalassa molemmilla. Mutta kuinka tyydyttävää se loppujen lopuksi on ja onko sellainen suhde kantava.

ursa

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #13 : 14.03.2011, 17:30 »
Orgasmi on ja ei ole keskeinen asia sessiossa. D:n sen päättää, että mitä sessioon lopulta kuuluu ja mitä ei. Sessioissa voi olla tunteenpaloa, intohimoa, läheisyyttä ja kiimaa...mutta ei orgasmia. Minulle on D:n tai kumppanin orgasmi aina ollut tärkeä. Tehkää toiselle se, mitä toivoisitte itselle tehtävän sanoi joku viisas mies kauan sitten itäisillä mailla.  ;)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2011, 18:41 kirjoittanut ursa »

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #14 : 14.03.2011, 18:03 »
Onhan scenessä paljonkin puhtaasti sadisteja ja masokisteja, joille yleensä se seksuaalinen puoli ei ole tärkeetä, vaan pelkkä kivun tuottaminen tai saaminen. Tietty on aina vaikeempi löytää kumppania, jos on suuntautunut kapealle sektorille, mutta uskoisin että kaikille kuitenkin on olemassa joku jossain.