Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 65923 kertaa)

jiq

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • Haltiaeläin
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #120 : 11.11.2016, 07:44 »
Olen, fuck yes. Jos ei jonkun kanssa niin yksin. Pari päivää ilman orgasmia ja olen valmis vetämään itseni kiikkuun. Se on suoraan sidoksissa masennukseen, dysforiaan, ja ahdistushäiriöön; tämän takia chastity-jutut ei kertakaikkiaan toimi minulla. Ilman olo ei ole vaihtoehto.

(muoks, lisäys) Sessiossa sillä ei ole niin väliä, sillä voi olla varma, että olen ennen sessiota vetänyt käteen. Mielenterveys pelastettu!
« Viimeksi muokattu: 11.11.2016, 09:59 kirjoittanut jiq »

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #121 : 11.11.2016, 08:01 »
Jossain määrin joo, mut sen orgasmin ei tarvitse olla oma.
Tärkeämpää mulle onkin kumppanin laukeaminen kuin oma ja silloinkin kun kukaan ei tule on orgasmi läsnä vahvasti poissaolollaan, eli orgasmikontrolli, sen estäminen ja kieltäminen on osaltaan hauska elementti, jonka luen kuuluvan "orgasmikeskeisyyteen" itseni kohdalla.

femalefeline

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #122 : 11.11.2016, 15:36 »
Minun orkku = itse tuottama lähes aina, unilääke, kipulääke, kiukun poistaja, stressin vähentäjä, olematon seksualinen lataus, näkkileipää.

Hänen orkku = tärkeä.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2016, 20:43 kirjoittanut femalefeline »

pulseproto

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #123 : 11.11.2016, 16:15 »
Itse olen aina lauennut harvoin.. joten, kerran-pari/kk riittää mielenterveydellisesti  8) 
Subin orkkukontrolli, YEAH - one of the mainpoints..

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #124 : 11.11.2016, 16:27 »
Jos ajattelee omaa laukeamista, niin en pidä sitä niin tärkeänä. Yhdynnässä en edes laukea ja muutenkin, jos panemista saan, niin silloin haluan vain saada munaa sisälleni, enkä kaipaa itse orgasmia. :D Muutenkin jos oma orgasmi jää sessiossa saamatta, niin maailma ei kaadu siihen. Oon jopa kerran yhdessä sessiossa sanonut, ettei mulle tarvitse tehdä mitään, mikä aiheuttais orgasmin itselleni eikä häirinnyt yhtään, vaikka annoin silti suuseksiä toiselle enkä itse saanut mitään.

Sen sijaan, jos itse masturboin, niin tällöin se orgasmi olis kiva saada. :D

Niin ja tietty kumppanin laukeaminen on aina tärkeä asia mulle.

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #125 : 14.11.2016, 10:30 »
Tuolta puuttuu se vaihtoehto että en ole orgasmikeskeinen mutta onhan se kiva asia.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #126 : 15.11.2016, 16:00 »
Mikä se on?

Jos alistuja saa orgasmin käsittelyni yhteydessä, on se palautteena sessiosta  yksi parhaimpia.
Itselleni tulee heti alussa voimakas hyvänolon tunne, mikä ei laukea ainakaan sessiossa.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #127 : 07.12.2016, 20:14 »
En vastannut kyselyyn, mutta siis oma orgasmi olis syytä saada jos meinaa vaikkapa nukkua kunnolla. Sit jos on liian väsynyt tai muuten kipeä niin täytyy vaan unohtaa ja latautua.

Vanhemmiten orgasmikeskeisyys on vähentynyt, mutta jos naisen saa laukeaamaan seitsemän kertaa vuorokaudessa riittää itselle oikein hyvin yksi tai kaksi, korkeintaan kolme.

Sitten taas joskus on ollut kertoja että on tiennyt jo etukäteen että lopputulos on muuta kuin orgasmi. Jos nainen ei ole tyydytettävissä niin mun ei kannata sellaiseen suhteeseen ryhtyä tai jäädä. Jollekin se voi käydä oikein hyvin.

Perhistä piti kommentoida tai kompata, mut siis "Niin ja tietty kumppanin laukeaminen on aina tärkeä asia mulle." - se on hyvin sanottu, jos onnistuu niin hyvin tehty ja jos ei onnistu joka kerta niin ei maailma siihen kaadu.

Pitkä aika ilman orgasmia on kidutusta ja muutenkin epäterveellistä. Mikä se pitkä aika sitten kenellekin on - vuorokausi, viikko, kuukausi, kuukausia...

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #128 : 08.12.2016, 07:35 »
Jos pitäisi valita, niin mielummin orgasmi hänelle kuin minulle.
Toki itsellekin ne joskus kivoja on ja jos alkaa räplätä nii kyllä sillon pitäs saada ja mieluiten äkkiä..  ::)

heinrich

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #129 : 08.12.2016, 09:12 »
Noo....
Se nyt taida kovin iso Synti olla vaikka orgasmin joskus tahtookin  ;D

Northern82

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #130 : 08.12.2016, 09:43 »
Kyllähän orgasmit ovat kivoja ja tärkeä osa seksiä/sessiota. :)
Hyvältä tuntuu laueta ainakin sen kerran ja nautinto on, jos saa naisen saatettua huipulle kerran tai useammin.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #131 : 08.12.2016, 14:36 »
Noo....
Se nyt taida kovin iso Synti olla vaikka orgasmin joskus tahtookin  ;D

Iso Synti nimenomaan  >:D

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #132 : 08.12.2016, 16:59 »
Omalla tavallaan se kyllä on tärkeä, vaikkakaan ei välttämätön. Sessioissa se on mukavaa nähdä jos on onnistunut antamaan toiselle orgasmin, mutta jos sitä ei ole tullakseen (badum tss), niin ei se vakava paikka minulle ole.

Helpless

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #133 : 09.12.2016, 07:26 »
En ole enkä välitä siitä muutenkaan niin paljoa sillä ainakin itse jos saan orgasmin niin se on sellainen tunnelman latistaja. Tietysti tottelen aina Valtiatartani ja jos hän niin vaatii niin sitten vain kysytään että kuinka paljon haluat saada spermaa... jos minulla edes on lupa avata suuni tai puhua... Perinteisessä vanilija seksissä pyrin välttämään sitä ja pystynkin aika hyvin kontrolloimaan itseäni, että koko orgasmin saaminen itselleni voi muuttua tosi vaikeaksi :) Siihen väliin jos vielä laittaa kortsun ihokosketustunnetta viemään niin sitten en todennäköisesti saa ollenkaan vaan itse akti kestää niin kauan kunnes oma jaksaminen vaan loppuu :D Noh... pitkän työpäivän jälkeen tai tosi väsyneenä tai muuten vaan tosi kiihottuneena jos haluaa pikapanon siin tuskin se niin suuri paha on etteikö vähän saisi nyyttejään keventää  ;D

Louhi

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #134 : 09.12.2016, 09:13 »
Sanoisin olevani erittäin, erittäin orgasmikeskeinen, vaikka kiinnostukseni ei kohdistukaan orgasmiin päämääränä, vaan sen välinearvoon: lähinnä siis siveyslaitteisiin, orgasmien rajoittamiseen, niiden kokonaan kieltämiseen, pilaamiseen ja ylipäätään tease and denial -tyyppiseen ilkeään ilkeilyyn. Onni on maksimaalisen kokonaisvaltaisesti ja piinallisesti kiimainen ja kiihotettu subiparka, mahdollisimman vähän orgasmeja, ja mahdollisimman paljon tuon puutteen esiintuomista ("Voi sua raukkaa, sulla on varmaan jo TOSI kurja olo")! Ja koska orgasmikontrolli on hauskaa vain, jos se aiheuttaa suunnatonta tuskastumista ja epämukavuutta, ihannesubini on hänkin orgasmikeskeinen tällaisella kieroutuneen epäsuoralla tavalla :love:.