Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 65926 kertaa)

Blanche

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #135 : 09.12.2016, 20:31 »
Mulle oma orgasmi ei ole koskaan ollut tärkeä, enemmän nautin hetkistä just sitä ennen, joten yleensä yritän lähinnä estellä omaa orgasmia.  ;) Pitäis varmaan koittaa pitää tää salaisuutena ja esittää kauheen  kärsivää orgasmikontrollia harrastavassa seurassa. :D

Seuralaisen orgasmi..  no se onkin sitten vakava asia. Kaikkein tärkeintä on saada toinen osapuoli tyydytettyä ja sen mielihalut täytettyä, toisen nautinto/kiihotus kun on se mistä itse suurimman nautinnon/kiihotuksen saa. So I take this shit seriously!

Northern82

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #136 : 09.12.2016, 23:22 »
Mulle oma orgasmi ei ole koskaan ollut tärkeä, enemmän nautin hetkistä just sitä ennen, joten yleensä yritän lähinnä estellä omaa orgasmia.  ;) Pitäis varmaan koittaa pitää tää salaisuutena ja esittää kauheen  kärsivää orgasmikontrollia harrastavassa seurassa. :D
Tais salaisuus olla tällä julki. :D Tiedä tarviiko sitä kärsivää välttämättä esittää, kun kontrollia harrastaa ja kiusoittelee rajoilla. Eiköhän siinä molemmille hupia riitä. :)

Blanche

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #137 : 10.12.2016, 00:17 »
No voi ei, nytkö se kuitenki paljastui?  ;)

Bakemono

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #138 : 13.12.2016, 09:10 »
Ei ole, eikä ole vaniljassakaan. Saan aika hyvät mentaaliset kiksit joko toiselle pitkitesty naytinnasta tai kivun ruotosta. Tietysti jos orgasmin, se on plussaa mutta ei se oo niin tärkeetä...

Riksaaaa

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #139 : 13.12.2016, 12:22 »
Olen ja en, riippuu suuresti sessiosta. Itsestäni kun löytyy kaksi puolta niin liekö jännä, että molemmat puolet, dominoiva sekä subi, tykkää omalla tavallaan siitä ettei toinen puoli sitä orgasmia saa. Ainakaan silloin kun sen haluaa.

Kai tämäkin nyt on tarpeeks epäselvästi sanottu? Hyvä yhistää vastakohdat ja omalla tavallaan verrata niitä. Osaanko mä enää kirjottaa?

suppy

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #140 : 13.12.2016, 20:17 »
Riippuu varmaan paljolti siitä, miten orgasmikeskeisyys määritellään... Olen, mutten sillä tavalla, että orgasmi tulisi aina olla kuvioissa mukana.

Pidänkö orgasmeista ja haluanko laueta? Oi kyllä. Onko se usein se kliimaksi, johon asioiden usein toivoisi päättyvän? Kyllä. Onko se keskeisintä seksissä tai pakollista sessiossa / jossain aktissa? Ei missään nimessä. Nautinko siitä, että orgasmejani kontrolloidaan niitä säännöstelen tai pilaten? Oi kyllä :love: Sitäkin kautta orgasmit ovat tavallaan keskeisiä minulle, yhtenä mahdollisena D/s-asetelman toteuttamisen muotona.

Vahvasti alistuvana dominoivan osapuolen orgasmit ovat minulle kuitenkin etusijalla. Itselleni annettuihin orgasmeihin suhtaudun ensisijaisesti lahjoina, vaikka niitä saatan kovinkin kärttää ja vongata. (En tietenkään silloin, jos jossain sessiosuhteessa olisi sovittu, että orgasmit eivät kuulu kuvaan!) Oma suhteeni orgasmeihin rakentuukin oikeastaan pitkälti sitä kautta, että ideaalitilanteessa toivon voivani luovuttaa hallinnan niistä toisen haltuun.

Pidemmässä suhteessa ajatus aivan täydellisestä omista orgasmeista luopumisesta tuntuu aavistuksen rajulta, sillä onhan se eräänlainen seksuaalisen täyttymyksen hetki kuitenkin. Romantikkona liitän myös laukeamiseen, vaikkapa yhdynnässä oman kumppanin kanssa, tiettyjä ykseyden merkityksiä. Oman käden kautta laukeamisesta luovun mieluusti ja nikottelematta. Minulle hetki, jolloin laukean katsekontaktissa oman jumalattareni kanssa ei ole vain uskomattoman kaunis, vaan hyvin vahvasti tunnesidettä rakentava / ylläpitävä hetki, ja saa sydämen pamppaamaan muustakin kuin yksiselitteisesti mielihyvästä. Siispä siinä missä olen valmis ja halukaskin rajoituksiin oman orgasmini suhteen, luulen että totaalikielto nakertaisi suhteessa minulla sitä romanttista puolta. Se puoli kaipaa niitä hetkiä, joissa voi olla fyysisesti niin yhtä toisen kanssa kuin mahdollista, mille paneminen on yksi ilmenemismuoto. Olkoon sitten vaikka harvinainen herkku, jonka dominoiva osapuoli minulle suo :) En koskaan ole henkilökohtaisesti samaistunut asetelmaan, jossa sub olisi liian arvoton kajoamaan dominoivaan osapuoleen tuossa merkityksessä. Jos dominoiva osapuoli haluaa seksiä subinsa kanssa, niin miksi ei. Sehän on hänen tahtotilansa.

Orgasmikontrollista minulla on kohtuudella kokemusta ja se oli aivan huumaavan ihanaa aikaa elämässäni :love: Taikasanat "ei tänään(kään)" pitkän kiihotustilan jälkeen syöksevät viimeistään hyvin syvälle subspacen sfääreihin, mikäli siellä ei leijailtu jo valmiiksi. Siveysvyöstä ei ole vielä kokemusta, mutta hieman pelonsekaista kiinnostusta siihenkin suuntaan löytyy ::)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #141 : 19.05.2019, 16:06 »
Dominoivana pidättyyn laukeamisesta, kun se tylisystyttää aistiin nin tehokkaasti että hauskanpidon jatkaaminen on vaikea. Kolikkon toisella sivulla taas nautin sunnattomasti aiheuttaa, rajoittaa, kiduttaa yms orgasmeja/illa.  Ristiriita... ehkä..

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #142 : 19.05.2019, 16:18 »
äärimmäisen orgasmikeskeinen. jos se jää puuttumaan, niin mun intressi alkaa olla tasoa nolla. ja jotta asia ei olisi liian simppeli, yllättäen uuden ihmisen kanssa se ei ole niin yksinkertaista kun en laukea helposti, mutta sitten kun toinen tietää miten käsitellä niin kyllä, olen huomattavasti yhteistyöhaluisempi.  :love: kärsivällisyyttä löytyy tiettyyn pisteeseen asti, ei loputtomasti

Luminukke

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #143 : 19.05.2019, 18:44 »
En ole. Orgasmin saanti on itselleni muutenkin hyvin harvinaista toisen ihmisen kanssa. Enkä piittaa klitorisorgasneista, joten en halua niitä. Minulle kumppanin orgasmi on paljon tärkeämpi ja tuottaa suurempaa nautintoa itselleni.
Toki jos satun orgasmis saamaan, niin se on ihan ok plussa, mutta sen perässä ei jaksa juosta. Olen nähnyt tarpeekseni pettyneitä kasvoja kun en laukea, vaikka mitä toinen tekisi.
Kyllähän se harmittaa, etenkin kun lukee kuinka toiset saa orgasmin jo pienestä stimuloinnista. Mutta kaikkea ei voi saada..

cheri

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #144 : 19.05.2019, 19:29 »
Mulle on seksissä tärkeintä se että toinen nauttii - siinä mielessä lienen siis orgasmikeskeinen, koska siitä voi päätellä että toisella on ainakin jollain tasolla varmasti kivaa. :D Tämä korostuu pienellä itsekkäällä twistillä etenkin miesten kanssa leikkiessä, sillä rakastan spermaa. Mikään dealbreaker asia ei kuitenkaan missään nimessä oo.

Itse taas kuulun myös siihen ihmisryhmään joka ei laukea helposti, eikä asia oo vaivannut itseäni juurikaan. Se on silti aiheuttanut välillä päänvaivaa lähinnä siksi, että toisinaan tunnen aiheuttavani pettymyksen tai turhautuneisuutta, kun se orgasmi ei tulekaan ihan sormia napsauttamalla. Omat leikit sujuukin ehkä parhaiten toisten ei-niin-orgasmikeskeisten tyyppien kanssa, ja monesti silloin kun sitä painetta ei oo, niin laukeaminenkin muuttuu kummasti helpommaksi.

Kaisla

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #145 : 19.05.2019, 20:08 »

Itse taas kuulun myös siihen ihmisryhmään joka ei laukea helposti, eikä asia oo vaivannut itseäni juurikaan. Se on silti aiheuttanut välillä päänvaivaa lähinnä siksi, että toisinaan tunnen aiheuttavani pettymyksen tai turhautuneisuutta, kun se orgasmi ei tulekaan ihan sormia napsauttamalla.

Tämä. Itselläni tulee jopa tunne että olen epäonnistunut kun orgasmia ei näy eikä kuulu. Nautintoni saan kaikesta siitä mitä tapahtuu, huipulla tai ilman.

komppi

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #146 : 19.05.2019, 20:43 »
Kyllä.  Varsinkin se orgasmin jälkeinen 'hyrinä' koko kropassa on mukava tunne, päänahkaa nykii ja varpaat kipristelee.  Nam!  :love: :love: :love:

Siinä toisen vieressä köllötellessä voi tuntea toisen ihmisen lämmön, huohotuksen ja sellaisen eroottisen latauksen joka itse asiassa kiihottaa. Ja voi olla vaikea pitää näppejään erossa toisen iholta vaikka juuri on pieni pommi räjähtänyt pään sisällä.

Suihku- ja teetauko auttaa asiassa ja sitten voidaankin miettiä seuraava kiva leikki!   :D

Nahkalumikki

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #147 : 21.05.2019, 03:11 »
Dommena tottakai olen, haluan aina orgasmin ja vähintään kahdesti. Toki aina tämä ei onnistu ja se on elämää. Jos subillani ei ole hyvä fiilis eikä hän saa, en saa minäkään; pitkälle kiinni energioista. Henk. koht. elämässä ei haittaa jos en saa, kunhan kumppanini nauttii, mutta myönnän että BDSM-suhteissa olen tottakai itsekkäämpi.

Ja edelliseen viitaten, suihku on mahtava ”tauko”paikka! Suihkuseksi on parasta!

LehA

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #148 : 22.05.2019, 23:34 »
Orgasmi ei aina ole päämäärä, muttei myöskään syy lopettaa...

Eli kaikenlaisten tuntemusten suurena ystävänä niin tease&denial, ruined orgasm kuin pakko-orkutus ovat mukavia, muttei pakollisia. Joskus tuntemukseksi käy vaikkapa molemminpuolinen purentasessio tai muu vastaava tilanne, jossa sukupuolielimet eivät näyttele minkäänlaista osaa.

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 380
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #149 : 23.05.2019, 10:44 »
Hieman samoilla linjoilla cherin kanssa, myös miulle toisen nautinto on se juttu ja selkein merkki siitä on orgasmi.
Muttei orgasmi ole miulle mikään ehdoton pakko, jos molemmilla on hauskaa ja kumpikin nauttii ei orgasmia tarvita. Toki kaikki riippuu tilanteesta mitä haetaan ja mikä muutenkin on session tarkoitus.