Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 64132 kertaa)

SoulMaster

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #15 : 23.03.2011, 00:55 »
Heh... Kuka jaksaa sessioida... Grow up!

bemad

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #16 : 23.03.2011, 09:02 »
  Orgasmikeskeinen? KYLLÄ, subin osalta. En ymmärrä tätä sceneä, jonka mukaan subin (tai ainakin subimiehen) laukeaminen on jotain
AIVAN KAMALAA. Subin kiihottaminen ja pakottaminen orgasmiin on dominointia, jolla subin seksuaalinen käyttöjärjestelmä otetaan vallan alle.

  Se, että subit kiihottavat dommeja sen sijaan tekee dommesta riippuvaisen subille. Minun dommien osalta asia on järjestetty ja sovittu siten, että he hoitavat omat seksihommansa muiden, kuin minun kanssani. Ja hyvin on toiminut, yleensä
jo omasta tuttavapiiristä löytyy kumppanit.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #17 : 23.03.2011, 16:31 »
Heh... Kuka jaksaa sessioida... Grow up!

Pitäisikö satunnaisia tapaamisia alkaa kutsumaan "tilanne päällä" oleviksi tapaamisiksi.
Sana "sessio" on mielestäni aivan hyvä käsite sellaisiin suhteisiin joissa ei asuta yhdessä ja joissa tapaamiset ovat vain näitä muutaman tunnin kinkyhetkiä eli  "tilanne päällä" -olevia hetkiä.

Glori

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #18 : 23.03.2011, 18:56 »
  Orgasmikeskeinen? KYLLÄ, subin osalta. En ymmärrä tätä sceneä, jonka mukaan subin (tai ainakin subimiehen) laukeaminen on jotain
AIVAN KAMALAA. Subin kiihottaminen ja pakottaminen orgasmiin on dominointia, jolla subin seksuaalinen käyttöjärjestelmä otetaan vallan alle.

Komppaan täysin.
Sessioissa subin keho kuuluu minulle täysin. Otan minkä haluan ja yleensä haluan pisarat. Niin monta kertaa lauetetaan että mitään ei jää  ;D  Vain muutaman kerran olen joutunut jättämään kesken subin niin pyytäessä.

Oma orgasmi on sessioissa on yleensä henkistä puolta (ja kestää pitkään).

SoulMaster

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #19 : 23.03.2011, 19:02 »
Pitäisikö satunnaisia tapaamisia alkaa kutsumaan "tilanne päällä" oleviksi tapaamisiksi.
Sana "sessio" on mielestäni aivan hyvä käsite sellaisiin suhteisiin joissa ei asuta yhdessä ja joissa tapaamiset ovat vain näitä muutaman tunnin kinkyhetkiä eli  "tilanne päällä" -olevia hetkiä.
[/quote]

Nojoo...Onhan se "sessio" vaan sana, mutta mulle se merkitsee hieman muuta. Eli riippuu pitkälti siitä mitä sanalla ymmärtää.

bemad

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #20 : 23.03.2011, 19:25 »
Sessioissa subin keho kuuluu minulle täysin. Otan minkä haluan ja yleensä haluan pisarat. Niin monta kertaa lauetetaan että mitään ei jää  ;D  Vain muutaman kerran olen joutunut jättämään kesken subin niin pyytäessä.

  Ankarassa handjobsessiossa subjätkä esim. raudoitetaan sänkyyn kaikista
kulmista siten, ettei pysty liikuttamaan itseään ja käydään tyhjentämässä vaikka viisi kertaa tunnin mittaan. Samalla kun runkataan, kovetetaan ja nipistetään nännejä ja hierotaan tämän kroppaa eri puolilta, laukeamisen hetkellä sylkäistään ehkäpä kasvoille tm.. ennen laukeamista kiristetään vähän käsirautoja tm. :)

  Peniksen kovettuminen naisellisissa käsissä (ja laukeaminen
välkehtiville design-sormuksille) on miehen mielestä tosiasiassa hyvinkin nöyryyttävää, ja siten teoria, että laukeamista pitäisi jotenkin vältellä, ettei subille tule liian kivaa, on typerimpiä myyttejä, mitä bdsm-scenessä liikkuu.

  Onhan se tietysti totta, että se tuntuu miehestäkin tiettyyn pisteeseen asti
satumaisen hyvältä, mutta kaikki laukeamiset ovat dommen omaa ansiota, ja tämän karismaa vahvistavia, jos hän tekee sen neutraalissa hengessä. Tarkoitan, että subi ei ole suinkaan se joka johtaa tätä kakkua ja saa siitä suurimman osan. Joskus tietysti on tilanteita, ettei kannata antaa subin laueta.

  Jos dommenainen sitten ryhtyy tyydyttämään omia seksuaalisia tarpeitaan subin avulla, kiihotuksesta menee dominoivuus. Itse en yleensä viitsi esim. katsella clippejä, joissa välillä pannaan.

Pip

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #21 : 06.04.2011, 10:53 »
Riippuu täysin sessiosta ja mitä sillä haetaan. Mikäli kyseessä on pelkästään sidontasessio ja siinä tarkoituksena esteettisyyden haku, niin siinä tilanteessa saan oman henkisen tyydytykseni koko tilanteesta. Kyseessä on erotiikka ilman fyysistä tyydytystä. Tosin session jälkeen voi tapahtua mitä tahansa, mutta se riippuu molempien olotilasta.

Mikäli on selkeä piiskaussessio ja siihen liittyy sidonta (minulla sidonta kuuluu olennaisesti kinkyilyyn), niin siihenkään ei välttämättä kuulu orgasmit. Ellei sitten ole sovittu toisin, eli esim. alistava piiskaus ja hyväksikäyttö. Tässä tilanteessa tullaan taas naisten eroihin orgasmien saannissa. Toiset saavat jo ajatustasolla ja joillakin laukeaminen kestää pitkänkin aikaa.

Niillä kokemuksilla, mitä minulla on naisten seksuaalisuudesta olen tullut siihen johtopäätökseen, että tärkein osuus naisen orgasmin saavuttamisella on viehätys. Ellei nainen ole mitenkään viehättynyt kumppanistaan, niin ei hän silloin orgasmia saakaan, vaikka mies tekisi millaisia sirkustemppuja tahansa. Joskus, hyvin harvoin saadaan mekaanisella kiihotuksella sellainen aikaiseksi, mutta sen laatu tuskin vastaa aitoa (tähän ottaisin naisten näkökulmasta kommenttia). Toisaalta taas, mikäli nainen on viehättynyt miehestä, niin on aivan sama, mitä mies tekee, kaikki on taivaallista.

Mikäli kyseessä on selkeä alisteinen sessio, niin silloin en todellakaan välitä saako toinen, vai ei. Teen oman mieleni mukaan ja otan oman nautintoni silloin, kun haluan ja niin usein kun haluan. Toisaalta voin myös kieltää toiselta saamisen. Sitä käskyä rikottaessa seuraa ankara rangaistus.

Henkisen orgasmin saan aina, mikäli sessio (olipa se mikä tahansa) menee niin kuin olen sen suunnitellut, eli siinä mielessä olen orgasmikeskeinen.

viana

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #22 : 28.05.2011, 11:40 »
Kiinnostava keskustelu! Luulin, että en olisi lainkaan orgasmikeskeinen, mutta eihän se ollutkaan totta: minulle on ÄÄRETTÖMÄN tärkeää että D saa. Itseni kohdalla sillä ei ole mitään väliä eikä seksistä ei jää puuttumaan yhtään mitään, jos minä en saa.

swan

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #23 : 28.05.2011, 11:58 »
Jaa-a. D voisi päättää tästä.
Sen vain olen havainnut, että olen huono kestämään laukeamattomuutta, eli yksin kun on, pitää muistaa runksia tai yläpäässä alkaa sutata aika pian. Ota näistä nyt sitten selvä.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #24 : 28.05.2011, 14:34 »
Kyllä se orgasmi on tärkeä juttu jos sessiossa seksiin mennään.
Omalta kohdalta ei niin aina väliä tuleeko, mutta toisen osalta kyllä.
Itse olen huomannut että pidän siittä kun saan toiselle aiheutettua niin
monta orgasmia ettei tuo pysty kävelemään hetkeen kun jalat tärisee :)
Siinävaiheessa kun toinen anelee lopettamaan on melko onnistunut olo.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #25 : 28.05.2011, 14:48 »
Siinä vaiheessa, kun toinen anelee armoa, kun "ei enää jaksa orgasmeja yhtään lisää" alkaa vasta hauskanpito.

Nick

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #26 : 28.05.2011, 16:16 »
En ole yksin  8)

Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi

Koo

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #27 : 28.05.2011, 22:14 »
Vastasin että en ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä.  Kuitenkin saan sen joka sessiossa, useampaankin kertaan  8)

roosa

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #28 : 28.05.2011, 22:17 »
Tavallaan joo. Mutta saan niitä itsekin, en välttämättä kenenkään apua siihen kaipaa.


telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #29 : 28.05.2011, 23:28 »

[/quote]
Nojoo...Onhan se "sessio" vaan sana, mutta mulle se merkitsee hieman muuta. Eli riippuu pitkälti siitä mitä sanalla ymmärtää.
[/quote]

Ehkä meillä hiukan vanhemmilla on hieman omituiset käsitykset asioista ;)"niiaa sievästi ja toivottaa tervetulleeksi"  :)