Kirjoittaja Aihe: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?  (Luettu 35599 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #75 : 24.12.2013, 09:38 »
Mä sain joskus vastapalveluksena rahaa dösälippuun, että pääsin takas stadiin. Tekeekö se musta huoran?

Pip...nyt heitit sen verran pahan, että tätä täytyy pohtia joulun yli  ;) ;)

Leppoisaa joulua  :love:

Linjalla

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #76 : 24.12.2013, 10:38 »

Olin valmis kuuntelemaan suht rauhallisena toisen vakaumuksella lausutun kommentin että Juicen "Sika" on huono joululaulu, koska se pilkkaa joulua.  Tässä kuitenkin meni raja, ja maku meni pitempiaikaisesta vonkaamisesta, vaikka jo sitä ennen tuolta naishenkilöltä melko runsaasti saatu pipari sinänsä oli ensiluokkaista.
   Joulun pilkkaaminen jollain tasolla on seksikkyyden perusehto.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #77 : 24.12.2013, 14:41 »
Ainakin menemään ovesta sisään tai päästämään sisään. Turhat testaamiset ja draamailut on niin nähty on sitten itse pillu kuinka hyvä tahansa, onneksi edelliselle olin liian iso ja sain vaan kerran viikossa, nykyinenkin valittaa mutta ei anna lopettaa ;-)
Ps. Hyvä pahoinpitely voittaa huonon panon, siinä kun on tunne mukana.

chilinen

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #78 : 24.12.2013, 23:59 »
Nyrkkipano? :D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #79 : 25.12.2013, 00:35 »
FISTAAMISESSA EI OLE MITÄÄN SEKSUAALISTA  ;D

windmillsw

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #80 : 25.12.2013, 01:31 »
Kaiken
 ja ei mitään

Viridian

Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #81 : 25.12.2013, 14:06 »
Lasketteko muuten hyvät herrat pillun saamiseksi myös pelkän luvan nuolla? Alistuvilla ainakin näin luulisi olevan.

Ps. Sorry kun olen ollut jonkin aikaa poissa foorumilta henk.koht. syistä - tämä tiedoksi kaikille, jotka ovat 'ikävöineet'....

Jokunen vuosi sitten tapahtui seuraava tapaus:

Olin tapaillut vanhan liiton subia jo useasti, ja hän oli heti alkuun selittänyt värikkäästi, kuinka hän mieluiten ei harrastaisi perinteiseen seksiin kuuluvia asioita, ettei vaaranneta auktoriteettia ja sitä rataa. No, annoin sen verran myöten, että ilmoitin, että jos mun tekee mieli laueta, eikä muita satu olemaan paikalla, hän joutuu asian hoitamaan, valitsemallani tavalla, mutta että penetraatioon en luultavasti tule pakottamaan, koska se ei mielestäni ole asia, jota olisi reilua pakottaa, ei miestä eikä naista. Käytännössä siis nuoletin itseni, alussa harvoin jos ollenkaan, myöhemmin kutakuinkin aina. Joskus helpotin työtä käyttämällä didlogägiä millä ratsastelin, mutta harvemmin. Ja hän muisti aina jälkeenpäin pikkuisen protestoida ja valittaa kuinka kauheaa hänen elämänsä onkaan, kun joutuu moisiin kauheuksiin osalliseksi.

No, sitten tuli kerta, jolloin olin tehnyt niin tehokkaasti aivojani tyydyttäviä asioita niin paljon, että huomasin, että tyytyväisyyteni ei mitenkään edellyttänyt enää fyysistä laukeamista, joten jätin sen rutiiniksi muodostuneen nuolemiseen pakottamisosan pois. Säästin kerrankin toisen vaivoja.

Ja kun sitten oltiin vilkuteltu ja soittelimme jälkipuheita varten, niin ensimmäinen kysymys: "Oletko sinä suuttunut minuun, olenko tehnyt jotain väärin?" Olin ihan oona, kerroin että en ole, ja kysyin mistä tällainen oletus. "No kun et antanut tyydyttää itseäsi." Selitin kuinka valtaisan tyytyväinen olin, etten tarvinnutkaan. Ja sitten vähäsen kiusasin toista siitä, miten se kauhea asia nyt sitten yhtäkkiä onkin palkinto. Ja seurasi nolo selitys kuinka se periaatteessa toki on kauhea juttu, mutta jotenkin olen onnistunut ehdollistamaan hänet niin, että hän voi kokea onnistuneensa subina, jos kiihotun hänen kiduttamisestaan tarpeeksi tarvitakseni laukeamisen. Miehen logiikkaa? Vai subin?

No, kilttinä tyttönä olen sitten enimmäkseen suonut tämän ilon hänelle, ja hän fiksuna miehenä ei ole ihan yhtä painokkaasti valittanut kuinka kauhea duuni se on. Kai pelkää, että piruuttani rupean säännöstelemään jos asiasta liikaa muistuttaisi.

Mutta esim. tästä tapauksesta päättelisin, että ehkä se joillain lasketaan saamiseksi, jos pääsee kontaktiin pinpan kanssa ja kokee tyydytystä hyvästä suorituksesta, vaikkei penetraatiota tapahtuisikaan?

Vir

ps. Ja onhan se subinkin vehje yksi maailman parhaista leikkikaluista vaikkei sitä sisäänsä tunkisikaan. Se on yhden lajin valtaa sekin, että päättää, laukeaako toinen ja jos niin päättää, niin miten ja millä hetkellä.

Zrist

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #82 : 25.12.2013, 14:38 »
Aloin kelailemaan tätä lukiessa, että onko muilla samaa "taipumusta", että jos ei about kuukauteen harrasta noita pillu-pippeli-juttuja, niin havahtuu jossain välissä siihen ettei niitä sen puoleen pahemmin kaipailekaan?

Mulla varmaan oudoin asia mitä oon pillua saadakseni tehny oli kitara-piuhojen nuoleminen. (Liian randomia jättää tekemättä.)

r_863

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #83 : 25.12.2013, 16:42 »
En mitään, ole valmis tekemään pelkän pillun takia. Pillun kantotelineen vuoksi asia onkin sitten toinen. Saatanpa siivota, laittaa ruokaa yms. jos tiedän että subi siitä pitää.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #84 : 25.12.2013, 23:03 »
No hyvät alkulämmittelyt nyt ainakin

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #85 : 25.12.2013, 23:09 »
Avaamaan (makkarin) oven ja laskemaan höysyt

Master T

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #86 : 27.12.2013, 13:37 »
Olen koettanut ajatella, mitä minä olisin valmis tekemään tai olen ollut valmis tekemään saadakseni pillua. Tuntuu, että kaiken olen tehnyt vain siksi, että se on ollut mukavaa juuri minulle.

Antanut lahjoja, vienyt kukkia, avannut oven, tarjonnut, tehnyt ruokaa, kuunnellut, ymmärtänyt, lohduttanut, hallinnut, omistanut, alistanut, piiskannut. Olen tehnyt kaikkea tuota ja paljon enemmän aina vain siksi, että olen itse siitä nauttinut. Pitäisikö minun mennä enemmän oman mukavuusalueeni (typerä muotisana) ulkopuolelle, jotta varmistaisi pillun saannin paremmin? Ei, en aio tehdä niin. Jos ei näin onnistu, niin olkoon. En suostu olemaan jotain, jota en ole, tai tekemään pelkän pillun takia sellaista, johon minulla ei ole halua.

Hitto, näyttää aivan uhoamiselta, jolla koetan saada pillua.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2617
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #87 : 27.12.2013, 19:43 »
Aina välillä tulee vonksittua, mutta noin lähtökohtaisesti olen oma itteni ja jos joku musta tykkää ehkä se haluaa tehä muutakin kuin jutella niitä näitä.
Toki noin lähtökohtasesti yritän pitää fyysisestä hyvinvoinnistani huolta, mutta sen tekisin kyllä muutenkin kuin pillun toivossa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #88 : 28.12.2013, 07:50 »
Eikö tämä voisi olla vastavuoroisuutta. Anna sinä minulle niin minä annan sinulle. Ei sen kummempaa.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #89 : 28.12.2013, 09:39 »
Eikö tämä voisi olla vastavuoroisuutta. Anna sinä minulle niin minä annan sinulle. Ei sen kummempaa.

Juurikin noin :D