Kirjoittaja Aihe: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"  (Luettu 14135 kertaa)

hiz

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #30 : 16.10.2014, 08:09 »
Seksuaalipervolla tavalla dominoivat naiset ovat harvinaisia. Minua kiinnostaa miksi. Minua kiinnostaa miksi itsevarmoista ja voimakastahtoisista naisista, joilla on avoin ja utelias mielenlaatu eikä mitään erityisiä syitä ahdasmielisyyteen tai kaavamaisuuteen juuri seksiasioissa, tulee vain harvoin seksuaalipervolla tavalla dominoivia. Itse asiassa aika monet sellaiset naiset, jos ovat pervoja, ovat seksuaalisesti alistuvia. .

Sukupuoli vaikuttaa tässä olevan toissijainen asia, jos ollaan todettu että sekä alistuvia miehiä että naisia on enemmän kuin dominoivia. Tavallaan tämä heijastaa muutakin maailmaa, seuraajia on aina enemmän kuin johtajia. Toisaalta sitten seksimielessä arjen johtaja voi hyvinkin olla sub.

Kinkysuuntautuminen on kai melko pitkälle luonteeseen liittyvä, (vaikka voi olla päinvastainen kun ulospäin yleisesti näkyvä). Mutta se ei ole kiveen hakattu. Mielestäni aika usein foorumilla näkee kirjoittajia, jotka aluksi kirjoittavat olevansa subeja, mutta kokemusten myötä lokero rupeaa tuntumaan ahtaalta. Ei edes niin, että vaihtaisi lokeroa (subista D:hen), vaan huomaa, että riippuen vastapuolesta voi nauttia eri tavalla, että itsestään löytyy koko kinkyyden skaalaa, jos vaan kaivaa hieman syvemmältä. Voi jopa ruveta nauttimaan vaniljasta.. ;)

Minusta hieman huvittavaa, että sub-miehet valittavat että miksi nainen ei ole D. Itse olette subeja, miksei mekin saisimme olla? ;) subin paikka on helpompi, vastuusta vapaa. Saa vapaasti valittaa ja nirsoilla ettei D kelpaa.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #31 : 16.10.2014, 08:38 »
Seksuaalipervolla tavalla dominoivat naiset ovat harvinaisia. Minua kiinnostaa miksi. Minua kiinnostaa miksi itsevarmoista ja voimakastahtoisista naisista, joilla on avoin ja utelias mielenlaatu eikä mitään erityisiä syitä ahdasmielisyyteen tai kaavamaisuuteen juuri seksiasioissa, tulee vain harvoin seksuaalipervolla tavalla dominoivia. Itse asiassa aika monet sellaiset naiset, jos ovat pervoja, ovat seksuaalisesti alistuvia. .

Sukupuoli vaikuttaa tässä olevan toissijainen asia, jos ollaan todettu että sekä alistuvia miehiä että naisia on enemmän kuin dominoivia. Tavallaan tämä heijastaa muutakin maailmaa, seuraajia on aina enemmän kuin johtajia. Toisaalta sitten seksimielessä arjen johtaja voi hyvinkin olla sub.

Kinkysuuntautuminen on kai melko pitkälle luonteeseen liittyvä, (vaikka voi olla päinvastainen kun ulospäin yleisesti näkyvä). Mutta se ei ole kiveen hakattu. Mielestäni aika usein foorumilla näkee kirjoittajia, jotka aluksi kirjoittavat olevansa subeja, mutta kokemusten myötä lokero rupeaa tuntumaan ahtaalta. Ei edes niin, että vaihtaisi lokeroa (subista D:hen), vaan huomaa, että riippuen vastapuolesta voi nauttia eri tavalla, että itsestään löytyy koko kinkyyden skaalaa, jos vaan kaivaa hieman syvemmältä. Voi jopa ruveta nauttimaan vaniljasta.. ;)

Minusta hieman huvittavaa, että sub-miehet valittavat että miksi nainen ei ole D. Itse olette subeja, miksei mekin saisimme olla? ;) subin paikka on helpompi, vastuusta vapaa. Saa vapaasti valittaa ja nirsoilla ettei D kelpaa.
Eikö subi ole juuri niin paljon vastuuta kantava, kuin dominoiva sitä hänelle asettaa, jolloin sulla voi olla vastuuta suhteessa 99%, jossa dominoiva on jättänyt itselleen vain valvonta ja päätäntävaltaa vastuun. Eli subin asema voi olla hyvinkin vastuullinen, jossa palkitseminen tapahtuu juuri siitä , että dominoiva osoittaa aktiivisuutta subin kohtaan. Eli kun subi pistetään ansaitsemaansa huomion, niin subin asema muuttuu paljon vaativammaksi.


X-Myster

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #32 : 16.10.2014, 09:32 »
Minusta se vastuu on kyllä yhtälailla molemmilla osapuolilla sen suhteen, että sessiot sujuu turvallisesti ja moleminpuolin mukavissa merkeissä. Jos toinen on sidottuna esm. dom vastaa ettei ns. ammu-yli ja subi miettii ne omat rajanssa ettei, myöskään "anna" homman mennä ns. yli..Vastuullinen dominoiva taas tietää itse ettei, suostu mihintahansa vaikka toinen kuinka pyytäisi, jos siis näkee hommassa "vaaratekijöitä". Vastuun vierittäminen pelkästään dominoivan harteille, on vastuutonta..minusta :)

Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee. Markkinat toimii niinkuin missä muuallakin tahansa. Markkinajohtajat määrää mitä on tarjolla, missä ja kelle :D Ostaja miettii tartuuko täkyyn vai ei..Subin kannalta homma on kuin, pienituloisen pankkitilille säästäminen jotain isoa-asiaa varten..Vaatii aikaa ja prkl hermoja sekä kärsivällisyyttä!

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #33 : 16.10.2014, 09:54 »
Minusta se vastuu on kyllä yhtälailla molemmilla osapuolilla sen suhteen, että sessiot sujuu turvallisesti ja moleminpuolin mukavissa merkeissä. Jos toinen on sidottuna esm. dom vastaa ettei ns. ammu-yli ja subi miettii ne omat rajanssa ettei, myöskään "anna" homman mennä ns. yli..Vastuullinen dominoiva taas tietää itse ettei, suostu mihintahansa vaikka toinen kuinka pyytäisi, jos siis näkee hommassa "vaaratekijöitä". Vastuun vierittäminen pelkästään dominoivan harteille, on vastuutonta..minusta :)
Tuo että D ei anna mennä yli ja luottaa että s sanoo/reagoi kun tuota liki ollaan, on aika kuollut idea alkujaankin ainakin joidenkin subien kanssa.
Ensimmäisen kerran kun vastaan tulee subi, joka ei kykene kommunikoimaan kun on subspacessa niin silloin vastuu on ainoastaan D harteilla ja tuolloin se toinen pitää tuntea pirun hyvin ja osattava lukea todella hyvin.

Mikä taas lasketaan vaaratekijäksi? SSC vaiko RACK? Yleistäminen tässäkin ampuu nilkkaan ja pahasti. Kyllä joku pitkäaikainen harrastaja voi tehdä aivan eriasioita kuin aloittelija, vaikka näkeekin ne aivan samat vaaratekijät. Vaaratonta leikkiä tuskin onkaan, pitää vaan asennoitua ja arvottaa asiat.

Beamofmoonlight

Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #34 : 16.10.2014, 11:43 »
Minusta se vastuu on kyllä yhtälailla molemmilla osapuolilla sen suhteen, että sessiot sujuu turvallisesti ja moleminpuolin mukavissa merkeissä. Jos toinen on sidottuna esm. dom vastaa ettei ns. ammu-yli ja subi miettii ne omat rajanssa ettei, myöskään "anna" homman mennä ns. yli..Vastuullinen dominoiva taas tietää itse ettei, suostu mihintahansa vaikka toinen kuinka pyytäisi, jos siis näkee hommassa "vaaratekijöitä". Vastuun vierittäminen pelkästään dominoivan harteille, on vastuutonta..minusta :)
Tuo että D ei anna mennä yli ja luottaa että s sanoo/reagoi kun tuota liki ollaan, on aika kuollut idea alkujaankin ainakin joidenkin subien kanssa.
Ensimmäisen kerran kun vastaan tulee subi, joka ei kykene kommunikoimaan kun on subspacessa niin silloin vastuu on ainoastaan D harteilla ja tuolloin se toinen pitää tuntea pirun hyvin ja osattava lukea todella hyvin.

Mikä taas lasketaan vaaratekijäksi? SSC vaiko RACK? Yleistäminen tässäkin ampuu nilkkaan ja pahasti. Kyllä joku pitkäaikainen harrastaja voi tehdä aivan eriasioita kuin aloittelija, vaikka näkeekin ne aivan samat vaaratekijät. Vaaratonta leikkiä tuskin onkaan, pitää vaan asennoitua ja arvottaa asiat.

Erittäin tärkeää huomioida ja ymmärtää! Itse en välttämättä pysty juurikaan kommunikoimaan. Joku "mm-m" voi vielä onnistua mutta "kyllä" on jo hankalan puolella. Samoin on hyvä jos dominoiva seuraa samalla myös aikaa. Itsellä kun ei ole ajantajua. Esimerkiksi lihakset voi olla aika hapoilla kun on 1,5 tuntia venkoillut pöydällä vaikka sillä hetkellä sitä ei itse huomaakaan. Ymmärrän kyllä että välillä jotain haluaa kysyä tsekatakseen että onko maso vielä messissä. Mutta se on ärsyttävää jos koko ajan joutuu "heräämään" siitä tilasta, saati tekemään ns. oma-aloitteisesti jotain. Se voi olla lähes mahdotonta.

Jos kuitenkin jotain ihan överi-inhottavaa ylitystä olisi tapahtumassa niin luultavimmin siinä kohtaa pystyisi sen kyllä ilmaisemaan. Ei ole itselleni vielä tullut vastaan. Mutta kannattaa siis panostaa leikkikaverin valintaan...

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #35 : 16.10.2014, 14:16 »
Minusta se vastuu on kyllä yhtälailla molemmilla osapuolilla sen suhteen, että sessiot sujuu turvallisesti ja moleminpuolin mukavissa merkeissä. Jos toinen on sidottuna esm. dom vastaa ettei ns. ammu-yli ja subi miettii ne omat rajanssa ettei, myöskään "anna" homman mennä ns. yli..

Olen sellaisenkin alistuvan tavannut joskus joka oli niin alistuva, että ei uskaltanut sanoa turvasanaa.
Jotkut miettivät, että D on yliJumala jolle ei voi sanoa, ei tuntui miltä tahansa.

Vastuullinen dominoiva taas tietää itse ettei, suostu mihintahansa vaikka toinen kuinka pyytäisi, jos siis näkee hommassa "vaaratekijöitä".


Aivan!!!   Kaikkeen ei pidä suostua mitä s pyytää. Tässäkin auttaa kokemus. Esimerkkinä  kun tietää mitä voi seurata sydänongelmaisen ihmisen ja sähkön kanssa jos sähköä annetaan vyötärön yläpuolelle, silloin parempi syrjäyttää kaikkein kauneinkin kerjäämispyyntö turvallisuuden takia.
Kaikki voi mennä hyvin mutta yhtä hyvin ei. Ei kannata ottaa riskiä vain sen takia, että s niin haluaa.

hiz

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #36 : 16.10.2014, 22:01 »
Minusta hieman huvittavaa, että sub-miehet valittavat että miksi nainen ei ole D. Itse olette subeja, miksei mekin saisimme olla? ;) subin paikka on helpompi, vastuusta vapaa. Saa vapaasti valittaa ja nirsoilla ettei D kelpaa.
Eikö subi ole juuri niin paljon vastuuta kantava, kuin dominoiva sitä hänelle asettaa, jolloin sulla voi olla vastuuta suhteessa 99%, jossa dominoiva on jättänyt itselleen vain valvonta ja päätäntävaltaa vastuun. Eli subin asema voi olla hyvinkin vastuullinen, jossa palkitseminen tapahtuu juuri siitä , että dominoiva osoittaa aktiivisuutta subin kohtaan. Eli kun subi pistetään ansaitsemaansa huomion, niin subin asema muuttuu paljon vaativammaksi.

Tarkoitin juuri päätäntävaltavastuuta. Ei subin osa välttämättä helppo ole, mutta vaikeankin asian tekeminen suorasti tai epäsuorasti toisen aloitteesta, on kuitenkin helpompaa kun että itse asettaa sen tavoitteen tai tekee sen (vaikean) päätöksen ilman kenenkään toisen panostusta/tukea. Ja vaikka D:n päätös vaatii subilta oma-aloitteisuutta ja omia päätöksiä, niin liikkellepaneva aloite tulee kuitenkin D:ltä. Vrt pomo/omistaja vs työntekijät: tottakai työntekijöillä on iso vastuu, mutta pomolla/omistajalla on kuitenkin isompi vastuu, vaikka he ehkä käytännössä tekevät vähemmän "töitä". Subilla ja työntekijällä on vapaus valittaa huonosta johtamisesta, ja syyttää siitä D:tä (todnäk tässä vaiheessa ex-D:tä) tai pomoa. D tai pomo taas voivat vaan syyttää itseään siitä etteivät johtaneet paremmin. Tuota tarkoitin, kun sanon että subin osa on helpompi, vastuusta vapaa. Mutta jos on eri mieltä saa minun puolesta vapaasti olla. :)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #37 : 16.10.2014, 22:19 »
Minusta hieman huvittavaa, että sub-miehet valittavat että miksi nainen ei ole D. Itse olette subeja, miksei mekin saisimme olla? ;) subin paikka on helpompi, vastuusta vapaa. Saa vapaasti valittaa ja nirsoilla ettei D kelpaa.
Eikö subi ole juuri niin paljon vastuuta kantava, kuin dominoiva sitä hänelle asettaa, jolloin sulla voi olla vastuuta suhteessa 99%, jossa dominoiva on jättänyt itselleen vain valvonta ja päätäntävaltaa vastuun. Eli subin asema voi olla hyvinkin vastuullinen, jossa palkitseminen tapahtuu juuri siitä , että dominoiva osoittaa aktiivisuutta subin kohtaan. Eli kun subi pistetään ansaitsemaansa huomion, niin subin asema muuttuu paljon vaativammaksi.

Tarkoitin juuri päätäntävaltavastuuta. Ei subin osa välttämättä helppo ole, mutta vaikeankin asian tekeminen suorasti tai epäsuorasti toisen aloitteesta, on kuitenkin helpompaa kun että itse asettaa sen tavoitteen tai tekee sen (vaikean) päätöksen ilman kenenkään toisen panostusta/tukea. Ja vaikka D:n päätös vaatii subilta oma-aloitteisuutta ja omia päätöksiä, niin liikkellepaneva aloite tulee kuitenkin D:ltä. Vrt pomo/omistaja vs työntekijät: tottakai työntekijöillä on iso vastuu, mutta pomolla/omistajalla on kuitenkin isompi vastuu, vaikka he ehkä käytännössä tekevät vähemmän "töitä". Subilla ja työntekijällä on vapaus valittaa huonosta johtamisesta, ja syyttää siitä D:tä (todnäk tässä vaiheessa ex-D:tä) tai pomoa. D tai pomo taas voivat vaan syyttää itseään siitä etteivät johtaneet paremmin. Tuota tarkoitin, kun sanon että subin osa on helpompi, vastuusta vapaa. Mutta jos on eri mieltä saa minun puolesta vapaasti olla. :)
Huono johtaja ei anna rauhassa tehdä niitä asioita joita määrää, eli on itse kokoajan häiritsemässä. Hyvä johtaja taas antaa selkeät tavoitteet ja aikataulut, jonka toteuttamisessa alainen saa itse päättää miten asian suorittaa,  jonka jälkeen johtaja vain tarkastaa onko asiat tehty riittävän laadukkaasti.

Eli tämä pätee myös kaikkeen koripallon koulukuntien jotka kuuluvat BDSM genreen.

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #38 : 16.10.2014, 23:08 »

Sukupuoli vaikuttaa tässä olevan toissijainen asia, jos ollaan todettu että sekä alistuvia miehiä että naisia on enemmän kuin dominoivia. Tavallaan tämä heijastaa muutakin maailmaa, seuraajia on aina enemmän kuin johtajia. Toisaalta sitten seksimielessä arjen johtaja voi hyvinkin olla sub.


Niinhän se on, että kotkia on paljon vähemmän kuin kyyhkyjä.
Ravintoketjun huipulle pääsemiseen on tarvittu erittäin pitkä kehitys...

bdsm_m

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #39 : 18.10.2014, 00:11 »
Seksuaalipervolla tavalla dominoivat naiset ovat harvinaisia. Minua kiinnostaa miksi. Minua kiinnostaa miksi itsevarmoista ja voimakastahtoisista naisista, joilla on avoin ja utelias mielenlaatu eikä mitään erityisiä syitä ahdasmielisyyteen tai kaavamaisuuteen juuri seksiasioissa, tulee vain harvoin seksuaalipervolla tavalla dominoivia. Itse asiassa aika monet sellaiset naiset, jos ovat pervoja, ovat seksuaalisesti alistuvia. .

Sukupuoli vaikuttaa tässä olevan toissijainen asia, jos ollaan todettu että sekä alistuvia miehiä että naisia on enemmän kuin dominoivia. Tavallaan tämä heijastaa muutakin maailmaa, seuraajia on aina enemmän kuin johtajia. Toisaalta sitten seksimielessä arjen johtaja voi hyvinkin olla sub.

On vaikeaa löytää kunnollista tilastotietoa eri mieltymysten yleisyydestä. Sukupuolen toissijaisuus riippuu kovasti siitä mitkä ovat lukumääräsuhteet dominoivien ja alistuvien välillä kummankin sukupuolen sisällä, vaikka alistuvia olisikin miestenkin joukossa enemmän kuin naisten, joskin suhtaudun siihen oletukseen epäillen. Onko jossain siteerattu asiasta tehtyjä tutkimuksia? Alkuperäisiin artikkeleihin on vaikea päästä käsiksi, koska ne ovat maksu- ja rekisteröitymismuurien takana.

Tuossa sitaatti Slate-lehden katsaukseen (linkki siihen jutun alussa ja lopussa):

http://www.thedatereport.com/dating/pop-culture/bdsm-a-breakdown-by-the-numbers/

Sen otoksissa, joita juttu siteeraa,  miehistä selvä enemmistö oli dominoivia ja vähemmistö alistuva. Naisilla asia oli päinvastoin. Slaten jutun mukaan kyselytutkimukseen osallistujat oli kerätty alan enemmän tai vähemmän järjestäytyneiden harrastajien joukosta. Epäilen, että koko bdsm:stä kiinnostuneiden joukossa lukumääräepäsuhdat ovat vielä selvempiä, koska dominoivat naiset ovat harvinaisuutensa takia erittäin arvostettuja, mistä syystä klubitoiminta on heille melko varmasti keskimääräistä palkitsevampaa. 

 
« Viimeksi muokattu: 18.10.2014, 00:28 kirjoittanut bdsm_m »

hiz

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #40 : 18.10.2014, 09:29 »
bdsm_m olet todennäköisesti oikeassa. Kaikista miehistä (vaniljat mukaanlukien), kunnolla dominoivaa ei kuitenkaan ihan mistä tahansa löydä. Koska jos nyt haluaa tätä kysynnän ja tarjonnan asiaa ihan kunnolla ruotia, niin sitten täytyy ottaa tuo nirsoilu mukaan kuvioon. Ei sub-naiselle (eikä varmaan s-miehellekään) riitä että löytää D:n, vaan sen pitää vielä olla superalfa ajatustenlukija ja ehkä tietyn oloinen. Ja ne kemiat vielä. Joillakin vaan kemiat näyttää sopivan useamman kanssa kuin toisten. Niitä harvoja Dom-miehiä ei sitten ole kaikille tarpeeksi, vaikka mitä tilastot sanoisi. Varsinkin kun D-ihmisillä (sekä nais- että miespuolisilla) on taipumus perustaa vaniljojen kanssa kotia. Siksi jotkut Domit vaivatta voivat pyörittää 'haaremeita', kun sub-naiset eivät löydä etsimäänsä muualta. Se, että omasta mielestään on D, ei ehkä subin mielestä riitä.

Mutta jos tilastosi mukaan D-miehiä on enemmän kun sub-miehiä, niin sittenhän luonto on ihan johdonmukaisesti tehnyt s-naisia enemmän kuin D-naisia. Pulmaa ei siis tuon tilaston mukaan pitäisi olla. :)

Tilastoja kannattaa kuitenkin minusta lukea niin, että jos on yksikin prosentti jotain, niin sen voi löytää, vaikka todennäköisyys onkin huono. Helpoin tapa olisi ehkä löytää piilo-Domme, siis vanilja jonka D-puoli ei vielä kunnolla ole päässyt esiin. Jos nyt on näin, että arjessa vahvat naiset usein haluavat alistua sängyssä, niin sen logiikan mukaan seksimielessä D-naiset ehkä ovat arjessa vähemmän esillä. Tai en tiedä. Kertokaa te Dommet miten piilo-Dommen tunnistaa, niin että sub-miehemme voivat pelastaa hänet vaniljasta ja käännyttää kinkyyn niin että tilastot paranisivat. :)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #41 : 18.10.2014, 17:06 »
bdsm_m olet todennäköisesti oikeassa. Kaikista miehistä (vaniljat mukaanlukien), kunnolla dominoivaa ei kuitenkaan ihan mistä tahansa löydä. Koska jos nyt haluaa tätä kysynnän ja tarjonnan asiaa ihan kunnolla ruotia, niin sitten täytyy ottaa tuo nirsoilu mukaan kuvioon. Ei sub-naiselle (eikä varmaan s-miehellekään) riitä että löytää D:n, vaan sen pitää vielä olla superalfa ajatustenlukija ja ehkä tietyn oloinen. Ja ne kemiat vielä. Joillakin vaan kemiat näyttää sopivan useamman kanssa kuin toisten. Niitä harvoja Dom-miehiä ei sitten ole kaikille tarpeeksi, vaikka mitä tilastot sanoisi. Varsinkin kun D-ihmisillä (sekä nais- että miespuolisilla) on taipumus perustaa vaniljojen kanssa kotia. Siksi jotkut Domit vaivatta voivat pyörittää 'haaremeita', kun sub-naiset eivät löydä etsimäänsä muualta. Se, että omasta mielestään on D, ei ehkä subin mielestä riitä.

Mutta jos tilastosi mukaan D-miehiä on enemmän kun sub-miehiä, niin sittenhän luonto on ihan johdonmukaisesti tehnyt s-naisia enemmän kuin D-naisia. Pulmaa ei siis tuon tilaston mukaan pitäisi olla. :)

Tilastoja kannattaa kuitenkin minusta lukea niin, että jos on yksikin prosentti jotain, niin sen voi löytää, vaikka todennäköisyys onkin huono. Helpoin tapa olisi ehkä löytää piilo-Domme, siis vanilja jonka D-puoli ei vielä kunnolla ole päässyt esiin. Jos nyt on näin, että arjessa vahvat naiset usein haluavat alistua sängyssä, niin sen logiikan mukaan seksimielessä D-naiset ehkä ovat arjessa vähemmän esillä. Tai en tiedä. Kertokaa te Dommet miten piilo-Dommen tunnistaa, niin että sub-miehemme voivat pelastaa hänet vaniljasta ja käännyttää kinkyyn niin että tilastot paranisivat. :)
Mies puolisen D yleensä voi huomata siitä, että hän osaa suhtautua kriittisesti naisiin, eikä todellakaan lähde naisen elättää.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #42 : 18.10.2014, 18:21 »
..hehe - elätiks vai elättämään !? lol
No, mun mielipide on et Master kustantaa (= helpompi viedä narttua joka vikisee saadessaan täyden ylöspidon..)
Ellei sit löydy narttua joka suorilta tyrkyttää 10k kk-liksansa mun tilille..;D saa laittaa toki enemmänkin massii massun elätykseen

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #43 : 18.10.2014, 18:34 »
 :) en ole kyselemässä mut silti tarjontaa tuntuu olevan.
JOS profiilissa lukee; EN HAE SEURAA niin miksi joku ihme D:ski itseään tituleeraava laittaa silti deittipyynnön???
Lukihäiriö vai lukemisenymmärtämisen vaikeus?

 >:D -sleivi-

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: "Kysynnän- ja tarjonnanlaki markkinoilla"
« Vastaus #44 : 18.10.2014, 19:12 »
:) en ole kyselemässä mut silti tarjontaa tuntuu olevan.
JOS profiilissa lukee; EN HAE SEURAA niin miksi joku ihme D:ski itseään tituleeraava laittaa silti deittipyynnön???
Lukihäiriö vai lukemisenymmärtämisen vaikeus?

 >:D -sleivi-

Jos tämä D-tyyppi on sitä mieltä, etät siinä vaiheessa kun kuulee hänestä, niin kuka tahansa tunteekin olevansa seuraa vailla?