Kirjoittaja Aihe: Olenko yksin?  (Luettu 3340 kertaa)

n00bi

  • Vieras
Olenko yksin?
« : 06.04.2014, 21:22 »
Morjesta foorumilaiset!

Ajattelin kirjoittaa, en tiedä mitä tehdä tämän suhteen...

Oon 35v mies ja olen piiitkässä parisuhteessa ja mua on aina kiinnostanut ajatus sidonnasta tai että nainen komentais mua, sitois ja nöyryyttäis mua, väkisin jopa panis mua, kipukin kiinnostaa.

No vaimohan on pikkasen konservatiivisempi, jopa ujo.

Kysymykseni kuuluu, onko olemassa vastaavia kohtalotovereita? Mä olen aina kuvitellu, että miehet alistaa naisia...
Ei oo mun juttu.

Mä oon todella tulokas näissä asioissa ja oon monta vuotta ihan itsekseni kotona näitä miettiny ja näistä haaveillu. Siks nicki on noobi :D


Selasin forumia läpi enkä löytäny mitään "aloitteloiden osiota" siks avasin uuden threadin.

Abbath

  • Vieras
Vs: Olenko yksin?
« Vastaus #1 : 06.04.2014, 22:16 »
Mulla oli hieman vastaavanlainen tilanne. Ex-vaimo oli täysin vanilja ja mulla oli todella iso kynnys kertoa hänelle asioita mitä haluaisin sängyssä tehdä, mutta jossain vaiheessa rohkaistuin kuitenkin. Jonkin verran se vaati pureskelemista, mutta hän oli kuitenkin ymmärtäväinen ja suostui kokeilemaan kaikenlaista, esim. panemaan mua, mutta mulle jäi kyllä sellainen käsitys, ettei hän tehnyt sitä kauhean mielellään, eikä koskaan ollut itse aloitteellinen asiassa.

Kun kysyin asiasta että haittaako häntä, hän kuitenkin sanoi, että ei se haittaa häntä ja ymmärtää että ihmisillä on fetissejä ja kaikenlaisia seksuaalisia mieltymyksiä, mutten halunnut painostaa häntä väkisin mukaan juttuihini. Suhteemme kaatui loppujen lopuksi ihan muihin asioihin, etenkin kommunikaation puutteeseen.

Jokainen tapaus on kuitenkin yksilöllinen, mutta uskoisin, että jos ihmiset ovat tarpeeksi liberaaleja, he ymmärtävät yskän ja jos rakastaa toista niin on valmis tuottamaan hänelle mielihyvää monin eri tavoin, myöskin menemällä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle.

Kannattaa edetä kuitenkin varovasti, eikä kertoa yhdellä kertaa kaikkea, koska se voi olla liian iso pala käsiteltäväksi.

Meillä se alkoi ihan siitä, että pukeuduttiin eroottisesti ja kokeiltiin kevyttä sitomista ja askel kerrallaan sitten vähän rajumpiin juttuihin. Aikaa tässä välissä kului useampi vuosi.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Olenko yksin?
« Vastaus #2 : 07.04.2014, 07:19 »
Helpommin vaniljamies muuttuu Dominoivaksi kuin vaniljanainen Dominaksi.

mose

  • Vieras
Vs: Olenko yksin?
« Vastaus #3 : 07.04.2014, 08:02 »
Vaimosi on ehkä liian ujo kertomaan sulle haluavansa tehdä sulle juuri sitä mistä haaveilet ;) koitas ihan varovasti tuoda asia esille hänen kanssa.

Amynsomnia

Vs: Olenko yksin?
« Vastaus #4 : 07.04.2014, 19:13 »
Kohtalotovereita varmasti löytyy pilvin pimein.
Kannattaisi vaan yrittää puhua kumppanisi kanssa noista asioista. Mikään ei ole sen pahempaa kun elää "kulisseissa, varjossa" omien halujensa ja toiveidensa kanssa toiselta salassa yksin.  Saati se että jos/kun se johtaa pettämiseen.
Puhukaa vaikka vaikeeta olisi, parempi puhua kuin olla puhumatta.

mai

  • Vieras
Vs: Olenko yksin?
« Vastaus #5 : 07.04.2014, 19:21 »
Riippuen vähän siitä millaisia puheita on aiemmin lemmenleikkien seassa viljelty, voisi kokeilla vaikka seuraavaa: "uskollinen lemmenorjanne on palveluksessanne oi kunnioitettu puoliso".

Juju on siinä että tämä repliikki valmistellaan huolella ja lausutaan vasta mikäli rouva on hellällä päällä sen jälkeen kun olet hurmannut hänet antamalla saapua poissaolon aikana siistiytyneeseen huusholliin, jossa salaa valmisteltu maittava ateria ja kotitohvelit odottavat ja mahdollisuuksien mukaan tarjonnut rentouttavaa kylpyavustusta tai hierontaa. Omistautuvan ja tunkeilemattoman passauksen kautta saattaa vaimosta löytyä kuningattaren siemen. Ainakin tällainen lähestymistapa on hyvin pehmeä laskeutuminen eikä herkkääkään eläjää pelästytä ellei makuuhuoneeseen ole kärsimättömän toiveikkaissa tunnelmissa koottu jo remmejä ja piiskoja.