Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä subi (sinulle)?  (Luettu 28423 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« : 25.02.2014, 20:33 »
Silläkin uhalla, että
1. Joukko vitsailijoita tulee vastaamaan tähän ketjuun jotain oikein vitsikästä ja koko ketjun pointti unohtuu saman tien,
2. Saan kaikki ärsyyntymään ja mäkättämään minulle siitä, kuinka tällaisia kysymyksiä ei saisi esittää,

esitän kysymyksen:
Minkälainen subi on hyvä, sinulle? Onko jotain tiettyä mitä etsit? Onko jotain, mitä et voi sietää ja jonka takia orastava suhde (on se sitten pelkkä sessiosuhde tai jotain enemmän) kariutuu? Dominoivat, kertokaa.

Halkean uteliaisuudesta.  :)

Ps. En etsinyt, onko tällaista ketjua jo tehty. Jos on, niin anteeksi ylläpito uuden ketjun aloitus.

balthazar

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #1 : 25.02.2014, 21:07 »
Ensinnäkin, hyvä sub on valmis puhumaan ja kuuntelemaan. Keskustelu on kaiken kommunikaation perusta, jonka päälle voidaan rakentaa niitä herkempiä kommunikaation muotoja ajan saatossa.

Toisekseen, hyvä sub on aito. Kanssani ei ole kyse siitä, mitä temppuja osaa tai on valmis tekemään, vaan pikemminkin siitä että kehrääkö kämmeneni alla, pystyykö ihollani nukkumaan. Läheisyyden pitää olla aitoa, silläkään ei ole mitään merkitystä haluaako kokoajan kyhnätä iholla, vai onko se läheisyys niitä pieniä hetkiä arjen lomassa.

Kolmanneksi, hyvä sub kuuntelee itseään. Olen vankkumaton itsemääräämisoikeuden ja tasa-arvon kannattaja, mutta se ei mielestäni olisi mitenkään ristiriidassa 24/7 Master/slave-suhteen kanssa, jos niinkin ääripäihin pääsisi joskus tilanne luiskahtamaan. Tällä hetkellä olen onnellinen makuuhuoneen ulkopuolella vallitsevasta tasa-arvosta, vähintäänkin yhtä paljon kuin sen sisällä vallitsevasta valta-asetelmasta. Tarkoitan tällä sitä, että on jokaisen omalla vastuulla kertoa, mitä elämältä haluaa ja olla valmis toimimaan sen mukaisesti. Ei voi sysätä vastuuta omasta hyvinvoinnistaan kenenkään muun vastuulle, edes seksuaalisen suuntautumisen nojalla.

Ja viimeiseksi, hyvä sub ymmärtää senkin, että jokainen edellämainittu kohta koskee myös minua itseäni.

r_863

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #2 : 26.02.2014, 08:50 »
Balhazarin kommentti on todellä lähellä myös itseäni. Normaalisti eletään päiväs aikaan. Ehdoton tasa-arvon kannattaja niin kotona kuin töissäkin. Muutoinkin kohtelen ihmisiä tasapuolisesti ja tuomitsematta ketään.

Hyvä subi osaa keskustella, hänellä on mielipiteitä ja muuten avoimuus on suotavaa. Lisäksi jos "hoiva"viettiä löytyy niin aina parempi. Ulkonäöllä ei mitään merkitystä. Tottakai hyvää tilanne tajua olisi hyvä olla, jotta oikeasti näkee että koska "minulla" on se hetki päällä ettei aina tarvitse käskeä.

Hajatelmia tuon Balhazarin tekstin lisäksi.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #3 : 26.02.2014, 10:07 »
Balthazar vastasikin tuohon ensimmäiseen kysymykseen ja minä vastaa niihin muihin että ON. Jälkimmäiseen kommenttina se että suhde kariutuu varmaasti jos paljastuukin myöhemmin että "sudiksi" tai "orjattareksi" itseään kutsunut henkikö ei sitä loppujen lopuksi tahdokaan. Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.

r_863

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #4 : 26.02.2014, 10:11 »
Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.

Niin mikä on oikea D/s suhde. Eikö sen jokainen pari määrittele itse? Toisilla rajat on toiset ja toisilla toiset?

johannas

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #5 : 26.02.2014, 12:36 »
Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.

Niin mikä on oikea D/s suhde. Eikö sen jokainen pari määrittele itse? Toisilla rajat on toiset ja toisilla toiset?
Niin mitä se saattaa vaatia?


Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #6 : 26.02.2014, 12:42 »
Eli ei siis tiedä mitä oikeasti D/s-suhde saattaa vaatia.

Niin mikä on oikea D/s suhde. Eikö sen jokainen pari määrittele itse? Toisilla rajat on toiset ja toisilla toiset?
Niin mitä se saattaa vaatia?

Joo... eli nimenomaan se sitä määrittelyä tarvitseekin. Mutta siinä vaiheessa kun intressit eivät kohtaakaan ollaan umpikujassa. Ja silloinhan se "orastava D/s-suhde kaatuukin.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #7 : 26.02.2014, 13:07 »
- tottelevainen ja miellyttämishaluinen minua kohtaan
- EI passiivis-aggressiivinen, ts. sen sijaan että jurnuttaisi mykkänä tai selän takana, osaa ja uskaltaa keskustella suhteesta ja kertoa, jos jokin on hänen mielestään vialla. Ja kun näin on, se tarkoittaa että subi
- uskaltaa luottaa minuun ja ongelmanratkaisukykyihini
- hänessä silmäni lepää tavalla tai toisella
- fyysisen kivun sietokykyä löytyy
- viriliteettiä on
- hyväntuoksuinen
- tykkää minusta ja minä hänestä  :love:
-

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #8 : 26.02.2014, 13:39 »
- tykkää minusta ja minä hänestä

Tuossa varmaan kaikki olennainen, ainakin sillä pääsee pitkälle.

IKRM

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #9 : 26.02.2014, 13:52 »
*ei poly, mut bi saa olla
*ei teinipissis
*ei uranainen
*ei turhantarkka-nipo-hellapoliisi-tm. skitso..
*ei tunnustaudu hevy masoks eikä itsetuhoiseksi
*ei ajattele hyötyvänsä esim. taloudellisesti Isännästä..
*haluaa oppia itsestään, mutta häntä kiinnostaa myös Isäntänsä ajatusmaailma ja ymmärtää etttä Isäntä ajattelee pääsääntöisesti subinsa parasta
*luottaa Masterinsa arvostelukykyyn ja toimintatapoihin niin D/s,S/m kuin arjen askareissakin -Isäntä hoitaa ja pitää minkä lupaa
*rock-henkinen, hieman rämäpää, uskallikko, villikissa, seksikäs, haluttava
*sopivasti tempperamenttia ja luonnetta -snadisti alistettava
*ei mikään seinäruusu nöösä tuppisuu arkajalka harmaa näkymätön..
*kokeilunhaluinen, ei pelästy omituisiakaan sessioita/ Isännän päähänpistoja
*rento elämänasenne ja perusarvot sovitettavissa Isännän maailmankatsomukseen
*pitää tietyssä määrin säännöistä
*D/s suhdetta ei voi erottaa parisuhteesta
*edes hieman exhippari
*kaunis pillu, nätit jalat ja ihana luonne   ;)

 :love:  Ai, niin, mullahan on jo tommonen.. --saa olla helvetin kade, mua ei haittaa  :love:

Goldenkitten

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #10 : 26.02.2014, 14:56 »
Riippuu ihan että mihin tarkoitukseen subi on. Minä laitan subeja eri kategorioihin. Jotkut ovat enemmän kuin lemmikkejä, jotkut ovat pelkkiä orjia/palvelijoita, jotkut ihan vain alistuvia seksuaalisesti. Mutta aina on tärkeintä että subi puhuu minulle, kertoo mistä pitää, omista rajoistaan ja itsestään. Täytyy luoda yhteys subiin jotta kanssakäymiset ovat miellyttäviä molemmille. :)

Olen sadistinen ja dominoiva, mutta en halua kuitenkaan pakottaa mihinkään mikä on liikaa, joten se on erittäin tärkeää että tutustun subiin jotta tiedän missä mennään.

Mutta jos tässä nyt puhutaan haaveista, niin olisi ihanaa omistaa totaaliorja jonka koko elämä keskittyisi minun ympärilleni, asuisimme jopa samassa asunnossa, mutta hänen kaikki aika menisi siihen että hän yrittää miellyttää minua ja minä voisin leikkiä hänellä miten huvittaa. Olisi myös ihanaa jos joskus olisi tyttö lemmikkinä jota voisi helliä ja silitellä ja pukea ihaniin vaatteisiin. Myös satunnaisia sessio subeja joiden kanssa pidetään vain hauskaa.  :)

Jokainen subi on erillainen mikä tekeekin siitä jännittävää ja tuskin on vain sitä yhtä joka on hyvä minulle.  ;D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #11 : 26.02.2014, 19:51 »
Välikommenttina: KIITOS, kun vastaatte. :)

submiesjns

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #12 : 26.02.2014, 20:08 »
Tätä ketjua on ollut mukava seurata :) Huomaa, että pääsääntöisesti kuitenkin niin subien kuin dom/master henkilöiden toiveet ovat pitkälti samansuuntaisia..Inhimillisiä ja toisensa huomioon ottavia. Niin kuin ainakin minun mielestäni, pitääkin olla! Olen huomaavinani, vaikka välillä joissakin ketjuissa esiintyy niitä "jyrkiäkin" mielipiteitä...Taitaa olla kuitenkin niin että, poikeus vahvistaa säännön....Tämän minusta paremman vaihto-ehdon eduksi :) Tykkään :love:

Puremua

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #13 : 26.02.2014, 21:06 »
*ei poly, mut bi saa olla
*ei teinipissis
*ei uranainen
*ei turhantarkka-nipo-hellapoliisi-tm. skitso..
*ei tunnustaudu hevy masoks eikä itsetuhoiseksi
*ei ajattele hyötyvänsä esim. taloudellisesti Isännästä..
*haluaa oppia itsestään, mutta häntä kiinnostaa myös Isäntänsä ajatusmaailma ja ymmärtää etttä Isäntä ajattelee pääsääntöisesti subinsa parasta
*luottaa Masterinsa arvostelukykyyn ja toimintatapoihin niin D/s,S/m kuin arjen askareissakin -Isäntä hoitaa ja pitää minkä lupaa
*rock-henkinen, hieman rämäpää, uskallikko, villikissa, seksikäs, haluttava
*sopivasti tempperamenttia ja luonnetta -snadisti alistettava
*ei mikään seinäruusu nöösä tuppisuu arkajalka harmaa näkymätön..
*kokeilunhaluinen, ei pelästy omituisiakaan sessioita/ Isännän päähänpistoja
*rento elämänasenne ja perusarvot sovitettavissa Isännän maailmankatsomukseen
*pitää tietyssä määrin säännöistä
*D/s suhdetta ei voi erottaa parisuhteesta
*kaunis pillu, nätit jalat ja ihana luonne   ;)


Tässä on kaikki, mitä mää ajattelen tästä jutusta..Jos mä löytäisin Masterin tai Dommen, joka ajattelee tällein..ja sit se vielä tykkäis musta..ni kyllä luottaisin ja söisin kädestä, istuisin iltaa vaikka häkissä juttelemassa maailman vankipolitiikkaa.  <3

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #14 : 26.02.2014, 21:38 »
Tässä on kaikki, mitä mää ajattelen tästä jutusta..Jos mä löytäisin Masterin tai Dommen, joka ajattelee tällein..ja sit se vielä tykkäis musta..ni kyllä luottaisin ja söisin kädestä, istuisin iltaa vaikka häkissä juttelemassa maailman vankipolitiikkaa.  <3

:lips: :whip: