Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä subi (sinulle)?  (Luettu 28421 kertaa)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #30 : 28.02.2014, 15:32 »
No itselläni ei niinkään ulkonäön, tai uran, muiden ulkoisten ominaisuuksien kohdalla ole kauheasti rajausta, paitsi että kunhan ne eivät rajoita liikaa sitä mitä molemmat haluavat niin on hyvä. Esim. jos on jatkuvasti töissä niin ei varmasti onnistuisi sessiointi sillä tavoin kuin molemman toivoisivat, ja vaikka minua ei haittaa kauheasti, jos sessio tai pari jäisi välistä koska on töitä tai vastaavaa, mutta pitemmän päälle varmasti alkaisi rassaamaan.

Minulle subissa pitää olla myös potkua, saa olla sellainen joka leikillään pistää vastaan, koska pidän siitä että saa vähän "painia" tai käyttää kovempia otteita, kunhan ei liian tottelematon sessioiden aikana ole ;). Mutta tietenkin myös ne perukset, osaa kuunnella itseään, domia, huolehtia itsekin omasta kehostaan, ettei domin tarvitse jokaista mustelmaa, piiskan jälkeä jne. itse stressata jatkuvasti. Kuitenkin onhan sessiointi yhteistyötä, ja sitä edellytän myös sessioinin ulkopuolella. Läheisyys ei ole minulle loppujen lopuksi niin tärkeää, ja sen tietää myös subi jonka kanssa harrastan, mutta aina välistä on ihan mukava myös käpertyä toisen kainaloon. Mutta mitä eritoten edellytän subilta, on se että subi ymmärtää että myös domi voi näyttää heikkoutta, domin ei tarvitse aina olla vahva, aina ilkeä, aina sellainen niskan päällä oleva. Jos subi alkaa kettuilemaan siitä että domi söpöilee tai liikuttuu tai vastaavaa, niin on se mielestäni aika törkeää.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #31 : 28.02.2014, 19:59 »
...Mutta mitä eritoten edellytän subilta, on se että subi ymmärtää että myös domi voi näyttää heikkoutta, domin ei tarvitse aina olla vahva, aina ilkeä, aina sellainen niskan päällä oleva. Jos subi alkaa kettuilemaan siitä että domi söpöilee tai liikuttuu tai vastaavaa, niin on se mielestäni aika törkeää.

Todella, TODELLA tärkeä pointti kyllä. Subina minulle D:n täytyy olla ihminen, jolla on rohkeutta näyttää pehmeämpikin puoli itsestään. En ymmärrä, enkä voi sietää D:tä, joka on kuin kiveä, ei puhu, ei näytä mitään tunnetilaa.

Mutta joo, meni nyt iiiihan ohi aiheen. Joten olen hiljaa, kiittäen kuitenkin vielä teitä kaikkia Dominoivia vastauksistanne. :)

Master T

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #32 : 28.02.2014, 20:31 »
Minkälainen subi on hyvä, sinulle? Onko jotain tiettyä mitä etsit? Onko jotain, mitä et voi sietää ja jonka takia orastava suhde (on se sitten pelkkä sessiosuhde tai jotain enemmän) kariutuu?

Hyvä subi? Nainen, älykäs, empaattinen, rohkea, itsensä ja tarpeensa tunteva ja tietenkin subi.
Mitä en voi sietää ja mihin varmasti kariutuu? Kylmyyttä, kovuutta, omahyväisyyttä, tyhmyyttä, narsisimia.

Näitä hyviä naisia on onneksi olemassa.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #33 : 01.03.2014, 12:06 »
Hyvä subi pyyteettä Herraansa haluaa
ja tämän toiveet innolla toteuttaa

Hyvä subi uskaltaa itsekkin koskettaa
ja halujaan estotta käyttöön tarjoaa

Hyvä subi elää itse omaa elämää
mutta tietää myös milloin lupaa pyytää

Hyvä subi osaa myös odottaa
milloin Herransa taas uudelleen kohtaa

Hyvä subi kestää kuritusta
tietäen sen jälkeen saavansa läheisyyttä ja lohdutusta

Hyvä subi nauttii keskustelusta
eikä hiljaisuudessa koe ahdistusta

Hyvä subi ei häpeä itseään
kun Herraansa koettaa miellyttää

Hyvä subi tarjoilee oluen, viinin
rypäleet sekä aterian fiinin

Hyvä subi ei loukkaanu Herransa sanoista
vaan nauttii niiden tuomasta huomiosta

Hyvä subi on sinut itsessään
eikä pelkää kertoa mielipidettään

Hyvä subi ymmärtää huumoria, myös mustaa
ei itseensä ota joka sanaa luoden turhaa tuskaa

Hyvä subi tietää saavansa huomiota ja kunnioitusta
kun on oma itsensä eikä mitään muuta

Sayuri

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #34 : 20.03.2014, 15:43 »
Mites on, voiko subi olla liian "täydellinen"? Odotatteko, että hyvä subi edes joskus vähän kapinoi ja rikkoo sääntöjä, ja ansaitsee kurinpalautusta?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #35 : 20.03.2014, 16:32 »
Hyvä kysymys.
Eikö ole epäinhimillistä ellei ihminen välillä kapinoi tai riko sääntöjä. Se on osa ihmisyyttä.

Liian täydellinen sub, siinä on jotain minkä rinnalla saattaa tulla tunne omasta riittämättömyydestä. Itse kun on toisinaan hyvinkin epätäydellinen ja hyvin tietoinen siitä.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #36 : 20.03.2014, 16:47 »
Mutta toisaalta taas mitä on täydellisyys (menee nyt hieman filosofiseksi, but Im okay with that :D), varmasti jokaisella Domilla on ne omat käsityksensä "täydellisestä" subista, niin miten sitten yksi subi, voisi olla liian täydellinen kaikkien muiden silmissä? Itse usein mietin sitä että millainen olen Domina, olenko tarpeeksi raju, vaiko liian hellä joskus, osaanko tarpeeksi, koska olen kuitenkin aloittelija. Olisinko miten sormi suussa jos sellanen reilu 40v subi, haluaisi minun kanssa pitää sessiota, ja jolla on jo teini-iästä asti ollu sessioita. Varmasti monet kokeneemmatkin domit saattaisivat vähän aikaa harkita ja miettiä "eikös tuo ole jo tehnyt kaiken" tyylillä, vaikka eihän sekään voi pitää täysin paikkansa.

Mutta aina kun vertaan itseäni muihin domeihin, älyän sen olevan turhaa jos alan potea alemmuutta muihin nähden, enemmän mietin ja seuraan muita domeja oppiakseni heiltä, jotta voin saavuttaa sen oman pisteeni jossa voin todella tuntea ylpeyttä taidoistani. Mielestäni subeilla tulisi olla samanlainen pyrkimys, ei etsiä täydellisyyttä, vaan saavuttaa ne asiat mahdollisimman hyviksi, mitkä omalla sekä domin kohdalla, tekevät sessiosta hänelle ja domille hyvän. En ole vielä kertaakaan katunut yhtäkään sessiotani, vaikka olen hieman möhlinyt tai joutunut selvittelemään kesken sitomisen köysiä hemmetin moisesta sekasotkusta, koska kun seuraavan kerran taas tämä sama ihminen haluaa sessioida kanssani, niin tiedän että osaan kyllä jotakin, että hän näkee minussa jotain sellaista, mikä saa hänet haluamaan lisää. Ja voin olla ylpeä siitä. :)

mercy

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #37 : 20.03.2014, 19:09 »
Näin uutena foorumin trollaajana täytyy myöntää että on ollut ilo lukea tätä ketjua :). Suurimmaksi osaksi järkeen käyviä ja positiivisia pointteja.

AlexDee

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #38 : 20.03.2014, 23:49 »
Ennen kaikkea luotettava ja kommunikoiva. Ilman noita kahta ei ole mulle minkäänlaista suhdetta. Ulkonäkö, ammatti, varallisuus, sukupuoli tms. ei kiinnosta mua pätkääkään. Suht helposti ja mielellään alistuva, mutta toki joskus saa testata rajojaankin. Kokeilunhaluinen ja ideoiva, mutta ymmärtää mun hieman hitaasti lämpenevän luonteeni haasteet ja osa suhtautua niihin kärsivällisesti. Hyvä subi ei kuvittele mun olevan yli-ihminen.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #39 : 21.03.2014, 08:44 »
Minulle henkilökohtaisesti, masokisti/sub, jonka kanssa olen halukas leikkimään, on session ulkopuolella ihminen joka on panostanut siihen että on arvokas kumppani minulle, ja olettanut minulta samaa panostusta. Tarkoittaa käytännössä molemminpuoleista 50/50 vastavuoroisuutta kaikessa alotteiden teossa, kykyä suhtautua kaikkeen silleen win-win asenteella, kykyä puhua avoimesti omista tuntemuksista, kiinnostuksista, ajatuksista, rajoista, jne. ja uteliaisuutta kuunnella toista samoissa jutuissa. Ihminen, jonka kanssa olen valmis leikkimään, ei ole ihminen jonka kanssa haluan leikkiä vaan pelkän kemian, seksin, ulkonäön, fetissien, ym. takia, vaan sen takia että meistä on tullut toisillemme tärkeitä ihmisiä.

Jos kaikki on tuolla tavoin hyvin session ulkopuolella, niin ollaan tod näk samoilla aaltopituuksilla session aikanakin. :)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2014, 00:08 kirjoittanut Schizoid »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #40 : 21.03.2014, 15:22 »
Aika tavalla samoja ajatuksia Schizoidin kanssa. 
Suhteen asteita on erilaisia.
Nyt puhun subista jonka haluaisin merkitä itselleni. Silloin yhdessäoloon täytyy liittyä vahvoja tunteita.

Itse pystyn antamaan enemmän ja ilolla kun tunnen, että olemme tulleet tärkeiksi toisillemme. Sen pitää olla molemminpuolista, ei pelkästään että minä tunnen jotain tai kemiat toimivat vain toisen osapuolen mielestä.

Master T

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #41 : 21.03.2014, 22:26 »
Nainen, joka ei ole sisältä tyhjää, joka ei hae alistetuksi tulemisesta vain edes jotain tunnetta kylmyyteensä. Nainen, joka on muuta kuin ontto kuori. Nainen, joka tuntee ja hyväksyy itsensä ja oman seksuaalisuutensa. Nainen, jolle Master ei ole pelkkä käyttöesine pikkutuntemuksiensa hankkimiseen. Nainen, joka ei näe muita ihmisiä vain hyödyllisinä tai hyödyttöminä. Nainen, jolla on kyky oikeasti rakastaa muutakin kuin itseään. Nainen, joka käsittää, mitä tarkoittaa luottamus ja rehellisyys. Nainen, jolla on halu ja ennenkaikkea kyky alistua.

Vaatimukset ovat helpot. Riittää, kun on tunteva ihminen. Olen kiitollinen maailmalle, että näitä suloisia naisia on. Olette arvokkaita ja tärkeitä ja helkkarin nautinnollisia.


johannas

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #42 : 22.03.2014, 09:15 »
Tätä on ollut kyllä niin ilo lukea.  :love:

Erityisesti pidin siitä miten SirMichael oli kirjoittanut.

placere durere

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #43 : 22.03.2014, 09:53 »
Ensinnäkin, hyvä sub on valmis puhumaan ja kuuntelemaan. Keskustelu on kaiken kommunikaation perusta, jonka päälle voidaan rakentaa niitä herkempiä kommunikaation muotoja ajan saatossa.

Toisekseen, hyvä sub on aito. Kanssani ei ole kyse siitä, mitä temppuja osaa tai on valmis tekemään, vaan pikemminkin siitä että kehrääkö kämmeneni alla, pystyykö ihollani nukkumaan. Läheisyyden pitää olla aitoa, silläkään ei ole mitään merkitystä haluaako kokoajan kyhnätä iholla, vai onko se läheisyys niitä pieniä hetkiä arjen lomassa.

Kolmanneksi, hyvä sub kuuntelee itseään. Olen vankkumaton itsemääräämisoikeuden ja tasa-arvon kannattaja, mutta se ei mielestäni olisi mitenkään ristiriidassa 24/7 Master/slave-suhteen kanssa, jos niinkin ääripäihin pääsisi joskus tilanne luiskahtamaan. Tällä hetkellä olen onnellinen makuuhuoneen ulkopuolella vallitsevasta tasa-arvosta, vähintäänkin yhtä paljon kuin sen sisällä vallitsevasta valta-asetelmasta. Tarkoitan tällä sitä, että on jokaisen omalla vastuulla kertoa, mitä elämältä haluaa ja olla valmis toimimaan sen mukaisesti. Ei voi sysätä vastuuta omasta hyvinvoinnistaan kenenkään muun vastuulle, edes seksuaalisen suuntautumisen nojalla.

Ja viimeiseksi, hyvä sub ymmärtää senkin, että jokainen edellämainittu kohta koskee myös minua itseäni.


Hei, tämä jäsen puhuu ihan asiaa.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #44 : 23.03.2014, 09:33 »
Ensinnäkin, hyvä sub on valmis puhumaan ja kuuntelemaan. Keskustelu on kaiken kommunikaation perusta, jonka päälle voidaan rakentaa niitä herkempiä kommunikaation muotoja ajan saatossa.

Toisekseen, hyvä sub on aito. Kanssani ei ole kyse siitä, mitä temppuja osaa tai on valmis tekemään, vaan pikemminkin siitä että kehrääkö kämmeneni alla, pystyykö ihollani nukkumaan. Läheisyyden pitää olla aitoa, silläkään ei ole mitään merkitystä haluaako kokoajan kyhnätä iholla, vai onko se läheisyys niitä pieniä hetkiä arjen lomassa.

Kolmanneksi, hyvä sub kuuntelee itseään. Olen vankkumaton itsemääräämisoikeuden ja tasa-arvon kannattaja, mutta se ei mielestäni olisi mitenkään ristiriidassa 24/7 Master/slave-suhteen kanssa, jos niinkin ääripäihin pääsisi joskus tilanne luiskahtamaan. Tällä hetkellä olen onnellinen makuuhuoneen ulkopuolella vallitsevasta tasa-arvosta, vähintäänkin yhtä paljon kuin sen sisällä vallitsevasta valta-asetelmasta. Tarkoitan tällä sitä, että on jokaisen omalla vastuulla kertoa, mitä elämältä haluaa ja olla valmis toimimaan sen mukaisesti. Ei voi sysätä vastuuta omasta hyvinvoinnistaan kenenkään muun vastuulle, edes seksuaalisen suuntautumisen nojalla.

Ja viimeiseksi, hyvä sub ymmärtää senkin, että jokainen edellämainittu kohta koskee myös minua itseäni.

Kiitos balthazar...kirjoitat niin kovin totta, noinhan se juuri on  :love: