Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä subi (sinulle)?  (Luettu 28415 kertaa)

Athene

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #45 : 23.03.2014, 15:31 »
Pelkästään omat mietteet heitän nyt kehiin.

Minulla ei ole (tuskin myöskään tule) subia jonka kanssa olisi minkäänmoista romanttista rakkaussuhdetta - joten jätän tämän isomman tunteellisuuden pois. Myös suhteita on erilaisia, eikä jokaiseen sessiosuhteeseen voi sisällyttää isoja tunteita.

Ajattelen, että erityyppisillä ihmisillä on erityyppisiä hyviä puolia. Kun olen loppupeleissä kuitenkin sadisti, arvostan kivun hakua ja vastaanottokykyä minulta - vaikka subi ei muuten olisikaan ehkä se maailman houkuttelevin urosyksilö. Mieluisa subi ei missään nimessä ole mieleltään ja olemukseltaan jalkarätti vaan oman arvonsa tiedostava henkilö. Eli kyllä minä katson karvoihinkin. Todellakin katson.

Hyvä subi ei tunge itseänsä elämääni, ei lähetä 20 tekstaria päivässä vaan on saatavilla kun häntä tarvitaan. Hyvä subi osaa kuunella ja osaa puhua eikä vaan seksistä ja sessiosta (ikävystyttävä!) vaan muistakin asioista. Minusta on kiehtova kun subini on viisas ja hänellä on oikeasti käsitys maailman asioista ja hän pystyy näitä myös ilmaisemaan. Minäkin siinä kehityn matkan varrella :).

D/s suhteessa olevalta subiltani tietysti odotan pitkämielisyyttä - hei, olen vaan nainen ja naiset ovat naisia ja dominoivat naiset ovat dominoivia naisia...:). D/s suhteessa hyvä subini on kun ystävä, paitsi että hän on subini. Eli minulla on oikeuksien ohessa myös velvollisuuksia suhteessa häneen, niin kuin oikeudet yleensäkin kulkevat velvollisuuksien kanssa käsikädessä.

Enkä missään nimessä hyväksy omalta D/s subiltani kinkyshoppailua. Jos olet minun, olet minun. Piste.

mose

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #46 : 02.04.2014, 10:23 »
Mulle hyvä subi on sellainen joka tietää mitä haluaa ja on henkisesti vahva, mutta samalla osaa antautua dommelle jo heti leikin alussa ja nauttii nöyryyttämisestä. Toisin sanoen Insta-subi. Mun juttu on käskeä mitä toisen pitää tehdä. Vaadin ehdotonta tottelevaisuutta ja jos ei nappaa tai alkuun tulee pieniä kompastuksia niin mennään sitten kurin ja harjoittelun kautta. Asetelma, missä subi on ensikättelyssä vaikea ja vastahakoinen ei oikein sytytä.

Mulle hyvä subi on myös sellainen jonka kanssa voi keskustella muustakin kuin skeneen liittyvistä asioista. Haluan tuntea subini niin sisältä kuin ulkoakin mahdollisimman paljon. Haluan, että subini avoimesti kertoo mieltymyksistään ja toiveistaan. Myös session aikana. Eli toivon subilta ulospäin suuntautuneisuutta ja moottoriläppää kumminkin antean mullekin suunvuoroja. Ja sitten kun on sen vuoro, niin osaa olla hiljaa ja totella.

Arkielämäni tilanteesta johtuen en halua subini kanssa 24/7 suhdetta, mutta en halua sen jäävän pelkkään sessioonkaan. Hyvä subi ajattelee D:tä myös arkena, mutta ei tunge itseään hänen arkeen. Homma menisi niin, että subin arkea piristetään etätehtävillä silloin tällöin. Tämänkään en halua olla jokapäiväistä vaan yllätyksellisesti vaihtelevaa.

Mua kiehtoo myös sellainen asetelma, jossa alistunut subi on tyttömäinen joka kaipaa isomman huomiota ja hellyyttä. Eli jos subini haluaa tuoda myös lapsellisen puolensa ulos kuorestaan niin siitä heruu lisää pisteitä meikäläiseltä.

Hyvä subi tekee kaikkensa miellyttääkseen D:tä ja osaa kiittää kaikesta mitä D hänelle tekee. Käytöstavat kunniaan ;)

Kaikkein tärkein ominaisuus hyvässä subissa mielestäni on se, että hän tajuaa tämän olevan irtiotto arjesta. Hän ymmärtää että kun pääsee purkamaan sisintänsä alistuksen ja nöyryytyksen kautta, maailma hymyilee hänelle ja elämä tuntuu taas paljon paremmalta.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2014, 12:18 kirjoittanut mose »

alfa03

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #47 : 02.04.2014, 13:45 »
Turha tähän topikkiin on enää itseni vastata kun tuntuu, että kaikki lauseet joilla haluisin kuvailla ja kertoa on jo edeltävissä viesteissä käytetty. Mitä minä muiden tekstejä enää muokkailemaan ja niitä toistamaan.


Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #48 : 03.11.2017, 22:58 »
Tähän on kirjoitettu paljon hyviä vastauksia.

Hyvä subi on uskollinen, rehellinen ja vain minun.
Hyvä subi on sellainen jonka kanssa haluaa olla joka päivä elämänsä loppuun asti. Toki jonkun mielestä subin kanssa ei seurustella, muuteta yhteen, mennä naimisiin, hankita lapsia, osteta yhteistä asuntoa vaan pidetään pelkästään hauskaa perheeltä ja kumppanilta salaa.

Hyvä subi on kokeilunhaluinen ja hyvä kommunikoimaan.

Seksuaalisten mieltymysten yhteneväisyys sekä määrällisesti ja laadullisesti on hyvä ominaisuus.

Näin nykyaikana hyvä subi on myös yksin ollessaan toimintakykyinen, oma-aloitteinen ja on minun kanssasi koska haluaa olla juuri minun kanssani eikä vaan jonkun joka haluaa leikkiä hetken verran.

Tässä nämä kaksi listan viimeistä tärkeitä.

Hyvä subi on nainen sielultaan ja ruumilltaan. Hyvä subi saattaa olla aavistuksen teinityttömäinen.

Hyvä subi on hyvässä fyysisessä kunnossa suotavaa tietysti olisi se psyykkinenkin kunto.

Hyvä subi antaa kaikkia aukkonsa käyttööni ja osaa nauttia myös anaaliseksistä kuukautisten ajan.

Hyvä subi tekee minun elämästäni parempaa pelkällä olemassaolollaan ja pysyy rinnallani silloinkin kun minulla on vaikeaa.

Uskoisin että hyvä subi ei ole Subwayn suurkuluttaja ja Salattujen Elämien aikana mieluummin imee tai hyväilee  salattuja elimiä.

Hyvä subi osaa veistää ja kuoria vitsansa sekä pestä seksilelunsa.   

     


Kelpie

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #49 : 03.11.2017, 23:35 »
Tämä ketju liippaa otsikon läheltä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=12361.0

Vastaus on sama, kuin reilu puoli vuotta sitten: Subin pitää olla kiva!

taikakaulin69

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #50 : 04.11.2017, 00:15 »
Subi saisi olla itsestään ylpeä ja sinut itsensä kanssa. Sopivasti rämäpäinen ja tilanteeseen heittäytyjä. Lähes kaikki muu, mikä subin "hyvyyttä" tai "ominaisuuksia" määrittää, on tulosta subin ja masterin välisistä henkilökemiasta tai sen puutteesta, ja siihen tarvitaan kaksi, yksi ei riitä.

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #51 : 04.11.2017, 11:11 »
Minulle hyvä sub...

... Tietää rajansa, tai ainakin sen, että ei tiedä tarkkaan missä ne menevät.

... On aidosti alistuva (jossain syvällä sisällään jos ei pinnalla).

... Ei yritä todistella itselleen tai muille mitään.

... Osaa puhua haluistaan ja tarpeistaan.

... On nainen.

... On kokeilunhaluinen.

Lista varmaan jatkuisi, jos jaksaisi jatkaa.

Viridian

Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #52 : 04.11.2017, 13:22 »
Oho en ollut tähän ketjuun vielä vastannut. Mutta toiseen olin, niin saatoin luntata, mitä mieltä olin asiasta vuonna 2015 :).

Omat on parhaita.

Ulkoisesti: ei liian lyhyt, ei liian kaunis, ei liian tumma, ei liian pehmeä. Oikeanlainen virnistys tai pilke.

Sisäisesti: sopivasti utelias, sopivasti fiksu, sopivasti oppimiskykyinen, henkisesti vahva ja luonteeltaan vakaa. Runsaasti sub jos sitä kerran on, switchin ei tarvitse ;).

Loppupeleissä hänen pitää olla ylpeä minusta ja itsestään, siitäkin, että on sitä mitä on.

Ai niin ja sanoinko jo: ymmärtää, että maailma ei ole reilu, mutta ei vaivaudu toistelemaan sitä vaan käyttää saamansa palikat fiksusti.

Vir

Allekirjoitan edelleen kaiken edelleen, ja nykyään voin entistä enemmän alleviitata tuota viimeistä. Liian moni ketju täälläkin supistuu sen ihmettelemiseen, miksi joku muu saa enemmän viestejä/sessioita/ihmissuhteita/huomiota kuin joku toinen. Ja arvelen, että viestit foorumilla kuvastavat myös ihmisten ajatuksia, joten ehkä joku oikeasti pohtii tuollaisia? Ihan kuin elämä olisi laji, josta voi tehdä valituksen jonnekin ja saada hyvitystä huonoista korteistaan.

Tähän asti elämä on ilmennyt minulle niin, että niistä omista lähtökohdista tässä tempoillaan ettepäin itsekukin. Siksikin kunnioitan subia, joka ei jää tuleen makaamaan vaan on sitkeä, sinnikäs ja tietää koska painaa vaikka läpi harmaan kiven, ja taas koska vaihtaa suuntaa tai tapaa tai peräti keksiä ihan uusia tapoja.

Vir

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #53 : 04.11.2017, 16:56 »
Itselleni sopivin subi on itsenäinen,keskiverto miestä älykkäämpi,itsevarma,iloinen ja oikealle ihmiselle omistautumishaluinen nainen  :P
Harvemmin kaikki löytyy valmiiksi samasta subista mutta osaan pystyy vaikuttaan positiivisesti ja muokkaamaan lelusta tuollaisen  >:D

Ko80

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 273
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #54 : 04.11.2017, 17:09 »
Rehellinen itselleen ja minulle omista mieltymyksistään
Kokeilunhaluinen
Nauttii aidosti alistumisesta
Omaa myös oman tahdon

Tämähän on hyvää pohdittavaa...

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #55 : 04.11.2017, 20:39 »
Seksuaalisten mieltymysten yhteneväisyys sekä määrällisesti ja laadullisesti on hyvä ominaisuus.

Näin nykyaikana hyvä subi on myös yksin ollessaan toimintakykyinen, oma-aloitteinen ja on minun kanssasi koska haluaa olla juuri minun kanssani eikä vaan jonkun joka haluaa leikkiä hetken verran.

Unikeon listassa oli paljon hyvää, mutta poimin ne kaksi tärkeintä.

Warden

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • Ihtiäni oon kiittäny ja kiitosta on riittäny
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #56 : 09.11.2017, 12:38 »

-Ei ole sairaan mustasukkainen (paino sanalla "sairaan")
-Ei ole suhteessa taloudellisen hyödyn johdosta
-Ei ole poly, paitsi bi voi olla ja tyttöjen kanssa leikkiä. Tarkoittaa, että minä olen hänelle se ainoa mies ja Master
-Ei käytä alkoholia siihen malliin, että pitää hakea pitkin baareja konttailemasta lattialta. Kohtuukäyttö ok
-Ei ole selkeästi MT-ongelmainen väittäen toisin ja hakeutumatta hoitoon

No niin ja siinähän tulikin samalla lyhyt listaus existä ja syistä miksi he ovat exiä. Eli ei mainitunlaisia enää.
Tuossa lienee tullut myös infoa siitä millainen minulle noilta osin pitäisi olla ja tästä lisää positiivisemmissa
merkeissä!

-Haluaa olla juuri minun subini, keskustella asioista ja löytää yhdessä ratkaisuja mahdollisiin ongelmakohtiin. Eli keskustelutaitoinen
-Kokeilunhaluinen
-Ainakin hieman exhibbariuteen kallellaan
-Palvelu- ja miellyttämishaluinen, myös mikäli on pikkuinen  :love:
-viriliteettiä löytyy
-Kiva katsoa ja koskea
-Aito, oma itsensä, mutta myös valmis venyttämään rajojaan seksin suhteen
-Pervo
-Rento, hauska, osaa ilmaista itseään

Master Spike

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #57 : 09.11.2017, 20:01 »
Mielenkiintoinen kysymys. Tähän voi vastata vain suuntaa-antavasti, sillä kyse on kuitenkin aina kahden ihmisen välisestä vuorovaikutuksesta.  Ainakin itse näen asian niin, että omissa haluissani tapahtuu hienoisia muutoksia riippuen subin persoonallisuudesta. Joitakin päälinjauksia voin tähän kuitenkin heittää =>

Hyvä Subi minulle:
-haluaa olla minun subi (erittäin tärkeä)
-pieni ja siro
-tyttömäinen
-mielellään kokematon, koska haluan itse kouluttaa
-tietää rajansa
-palvelualtis ja miellyttämishaluinen vaikka on kokematon
-yrittää parhaansa (erittäin tärkeää)
-ei ongelmaa päihteiden kanssa (erittäin tärkeää)
-ei mielenterveysongelmia (erittäin tärkeää)
-utelias, ei hullunrohkea
-ei tavoittele taloudellista hyötyä

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #58 : 26.02.2018, 11:11 »
Vastaanpa nyt minäkin aloittajan kysymykseen, eli millainen on hyvä subi minulle...

Pistän nyt alkuun kuitenkin disclaimerin: tämä on ajatus ihanteellisesta yksilöstä, ei ehdoton, karsiva vaatimuslista.

Luotettava - rehellisyys ja luotettavuus ovat tärkeimpiä ominaisuuksia. Ilman näitä ei ole mitään. Ketään ei petetä minun kuvioissani. 
Avoin ja kokeilunhaluinen - haluan subini olevan valmis tutkimaan itseään ja seksuaalisuuttaan, etsimään rajojaan ja kokeilemaan uusia asioita kanssani.
Masokisti - nautin satuttamisesta.
Hoikka - jokaisella on mieltymyksensä. Tämä on minun.
Ei takertuva - elän vakiintuneessa polysuhteessa ja siihen yhtälöön ei takertuva vinkulelu sovi.
Tasapainoinen - mieleltään vakaa sub on aina paras vaihtoehto.
Kokematon - kukaan ei ole ehtinyt opettamaan huonoille tavoille.
Sinkku - avoimissa suhteissa, seurustelusuhteessa  tai polykuvioissa olevien kanssa juttu kariutuu aina puolison mustasukkaisuuteen tai muuhun parisuhdekriisiin. Ei tunnu toimivan.
Seurustelusuhteessa - seurustelevalla ihmisellä on joku johon tukeutua esimerkiksi subdropissa tai jos elämä muuten ahdistaa.
Ei päihdeongelmaa - en kaipaa sellaista sotkua elämääni.
Ei tupakoi - se on turn off. Jo tupakan haju on epämiellyttävä.



Anssi

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #59 : 26.02.2018, 18:56 »
Itselle on tärkeää, että kemiat ja ajatukset kohtaavat. Se on niin paljon helpompaa, kun subin ja sinun ajatukset ja näkemykset ovat samantyyppiset.

-Voit täysin luottaa häneen. Ilman luottoa ei ole mahdollista sessioida.
- Kokeilun haluinen ja tietää omat rajansa. (Emt tyyli on raivostuttava)
-Kertoo mistä tykkää ja ehdottaa asioita mistä tykkää
-Tykkää alistua ehdoitta
-Sitoutunut ja vain minun. En jaa omaani muiden kanssa
--Terveydestään huolehtiva ja käy testeissä. Kumin pois jättö on mahdollista.
-Nauttii kivusta
-Tykkää kelliä
- Sopiva luonteinen, jonka kanssa voi puhua muustakin kuin bdsm:stä tai seksistä. Omaa myös omat mielipisteet sessioiden ulkopuolella.
-Elämäntavat ovat terveet, ei tupakointia tai yliampuvaa juomista.
-Tykkää myös tehdä asioita makuuhuoneen ulkopuolella
-Sinkku , varauksella voin hyväksyä parisuhteessa olevan
-Sopivan pervo ja leikkimielinen

Listaan voisi niin paljon lisätä, mutta tuossa tärkeimmät pointit