Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä subi (sinulle)?  (Luettu 27530 kertaa)

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #60 : 26.02.2018, 20:13 »
Mulla ei ole kovin pitkää vaatimuslistaa. Jokainen tyyppi on erilainen ja voin tykätä tosi monenlaisista dynamiikoista ja tosi erilaisista miehistä. Söpöltä subilta vaatii tietysti vähemmän kun joltain dominan tahtoon taivuteltavalta orjalta, mutta joitain yleisiä juttuja on silti. En esim. vaadi heti alistumista enkä toisaalta brättäilyäkään, molemmat on kivoja ja eri tavoilla palkitsevia.

- Tärkein on huomio. Olen tosi kova huomiofettari, kumpaankin suuntaan. Subi keskittyy siinä hetkessä vain ja ainoastaan minuun. Hän haluaa minun huomioni ja osaa arvostaa sitä aikaa ja vaivaa mitä näen hänen eteensä.
- Itsestään huolen pitäminen. Jos ei pidä huolta itsestään, miten voisi pitää huolta mistään muustakaan. Toisaalta kunnon laiskimuksestakin saa koulutuksella muovattua vaikka mitä ;)
- Ei ole tyhmä. Jos ei voi puhua yhtään mistään, niin ei kyllä pääse ensitapaamista pidemmälle.
- Ei ajattele vain omaa toivomuslistaansa. Se, että jaksaa hetken odottaa kertoo siitä että oikeasti arvostaa mua.
- On mies. Ei voi mitään, mä vaan tykkään miehekkyydestä.
- Kunnioittaa mua koko ajan. Jos 24/7 sessiointi ei ole sen juttu, niin se on okei, mutta vaikkapa epäsopiva vitsailu ja epäherrasmiesmäinen käytös on iso turn off. Mä en koskaan sammuta mun seksuaalisuutta kokonaan ja jos tyyppi ei miellytä session ulkopuolella, niin miksi se miellyttäisi sessiossakaan.
- Tajuaa että maailma ei pyöri hänen peniksensä ympärillä :D
« Viimeksi muokattu: 27.02.2018, 14:16 kirjoittanut Uvery »

Wonderchild

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Be yourself, everyone else is already taken.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #61 : 23.06.2018, 12:58 »
Tässäpä hieman toivottavia ominaisuuksia subille.

-Kyvykäs keskustelemaan monipuolisesti ja syvällisestikin. Ei ole itsestäänselvää että kaikki osaavat ilmaista itseään. Ikä ja kypsyys eivät aina kulje käsi kädessä.
-Ei passiivis-aggressiivinen tai sosiaalisesti tyly. Vaikkakin tätä voidaan kompensoida toisen osapuolen ylenpalttisella joustavuudella, mutta se vie resursseja turhaan. Tällainen on pidemmän päälle kuluttavaa siis.
-Ennakkoluuloton. Ainakin jossain määrin. Liiallinen rajoittuneisuus joko käytännössä tai asenteen osalta vievät potentiaalia kanssakäymiseltä. Monet asiat voidaan pilkkoa ja purkaa niin pieniin osiin että ne voidaan kohdata.
-Ei pyri shoppailemaan jotain tiettyjä kokemuksia vaan on valmis rakentamaan jotain sisältörikasta.
-Ei ole liian arrogantti vaan pikemminkin alistumiselleen omistautuva.
-Arvostaa terveellisiä elämäntapoja ja kliseisesti huolehtii itsestään hyvin.
-Osaa joustaa tarvittaessa vastavuoroisesti kohtuuden rajoissa, jos yhteiselon sujuvuus sitä vaatii.

Tällaista subia ei varmaan ole olemassakaan, mutta sainpahan ilmaistua. :)


Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #62 : 23.06.2018, 16:44 »
Edellisissä viesteissä onkin jo tullut hyviä pointteja. Jos olisin etsimässä subia niin varmasti kiinnittäisin huomiota samanlaisiin asioihin kuin muutenkin kumppanin etsinnässä. Oikeasti tärkeissä asioissa pitäisi löytyä samankaltaisuutta, mutta muuten erilaisuus voi olla rikkaus. Sen lisäksi subin pitäisi olla taipuvainen alistumaan (itsestäänselvyys ;D), kokeilunhaluinen ja riittävän aktiivinen sekä leikkien kehittelyssä että niiden aikana.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #63 : 23.06.2018, 17:57 »
Hmm... Tekisi mieli kirjoittaa jotakin ulkoisista seikoista (OK, toista on kiva pystyä kääntelemään), mutta pidemmässä juoksussa itselläni pinnalle nousisivat aivan eri tekijät.

Henkilökohtaisella kokemuksellani nostaisin ykköseksi hyvän itsetunnon. Perässä tulisivat kyky heittäytyä ja kertoa mielipiteensä ennen kuin asiat patoutuu.

Sitten tilannetaju olisi kiva plussa myös. Omani kun saattaa olla joskus hyvinkin keskinkertainen!  ;)
Edellä olevat asiat pitävät edelleen paikkansa.

Muuten hyvä sub on yhtä kuin hyvä parisuhdekumppani sillä tarkennuksella, että subi on valmis luopumaan vallastaan minulle tärkeissä asioissa.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #64 : 24.06.2018, 00:48 »
Semmoinen, jonka kanssa viihtyy vaatteet päälläkin. Sosiaalisesti älykäs, itsevarma, avarakatseinen. Kiltti, alistuva eikä alistettava, miellyttämishaluinen, avoin halujaan ja rajojaan määritellessä, miehekäs.

NeitiM

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #65 : 24.06.2018, 09:58 »
Sen lisäksi subin pitäisi olla taipuvainen alistumaan (itsestäänselvyys ;D)

Okei, nyt poikkean hieman polulta, mut aiheeseen liittyen kuitenkin eli alistumiseen.

Ei tuo kaikille ole itsestään selvä. Suurinosa alistumisesta on leikkiä eli dommet/mistressit ja subit/masot/orjat vaihtavat leikkikaveria syystä sun toisesta (onnea heille ketkä ovat avioliiton sataman löytäneet tai muuten vain elävät onnellisesti yhdessä (tai yhdessä mut eri asunnossa  ::) )).

Mun Markollani alistumiseen pitää olla lähes elinikäinen syy, koska alistuminen naiselle ja naisen hemmottelu voi muuten jäädä lyhyeksi: nainen voi esim kyllästyä eikä välttämättä arvosta sitä. Tämä oli ehkä typerä esimerkki mut olkoon. Jokainen vaan kyllästyy joskus johonkin, Markokin.

On siis löydettävä se sisäinen palo ja sitoumus toiseen. Todellinen tilanne: nainen ja mies on parisuhteessa kunnes mies pahoinpitelee naisen ja nainen ottaa heti eron eikä näe miestä koskaan eikä mies saa häneen lainkaan yhteyttä. Mies ei pääse millään sovittamaan tekoaan koska hänen mielestä pelkästään anteeksi pyytäminen ei riitä tehtyään niin hirvittävän teon naiselle. Mies kokee itsensä hirviöksi eikä pääse siitä tuskasta millään eroon. Sen lisäksi hän on edelleen rakastunut. Hän on vanki, joka ei näe enää koskaan rakastettuaan. Nainen on lukinnut hänet ikuisesti tyrmään, hirviönä. Marko on mun hirviö tehtyään minulle niin pahoja asioita mitä normaali mies ei minulle tekisi.

Hänen julmat teot ei riitä. Minulla pitää olla paljon syitä  vihata häntä. Yleensä tosi rakkaansa menettänyt riutuu ja naisilla se tarkoittaa ylensyöntiä lohdutukseen. Itse olen herkkujen perään. Olen n. 9 kk ajassa lihonnut 15 kg.

 En pidä itseäni kovinkaan seksikkäänä, mutta olen itsevarma ja naturelli mitä tulee meikkaukseen: pakkelia kasvoiltani ei enää löydy. Marko saa hyväksyä minut tälläisenään kuin olen, mutta tietää, että haluan olla urheilullisempi minä, koska silloin olen virkeämpikin: jaksan nousta portaita paremmin. Muutoksessa on siis hyviä ja huonoja puolia.

Marko tulee tekemään siis kaikkensa että saan elämäniloni takaisin ja voimaan paremmin. Siinä samalla pyrkien parantamaan suhdettamme kuntoon ja näkisin Markon parempana miehenä, varteenotettava aviomiehenä. Hän on minun eikä minun tarvitse miettiä siitä olenko sopiva hänelle  O0 Kaikki huoleni ovat hänen huolia. Hän kantaa ja selvittää ne.

Tämmöinen bdsm-suhde meillä: Kamala alku, mutta päättyen kohti parempaa ja onnellista yhteiselämää  :love:

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #66 : 26.06.2018, 08:14 »
Viitaten NeitiM:n kirjoitukseen oletin selvästi liikaa. Toki alistuminen on subin ominaisuus jo määritelmän mukaan, mutta miten siihen päädytään ei sitten olekaan niin yksioikoista. Jonkinlaista vapaaehtoisuutta se silti mielestäni aina vaatii, sanoo sisäinen keittiöpsykologini. Rakkaus on tunnetusti tehokas motivaattori. Toivon että se kestää ja nautitte suhteestanne molemmat :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #67 : 30.06.2018, 22:56 »
NeitiM, vähän kuulostaa, että harrastat topping from bottom is tuossa suhteessasi.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #68 : 22.07.2018, 17:00 »
Subilla tärkein asia on puhumisen lahjat, jossa miellytäminen unohdetaan, eli sanotaan kun asiat ei tunnu hyvältä. Sillä tästä päästään keskusteluun onko tämä opittavissa tai onko se kokonaan pois jäävä asia.

Seuraava asia on oppimis kyky, sekä kyky käsitellä asioita kokonaisuutena on hyvin paljon asioita helpottavaa.




olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Millainen on hyvä subi (sinulle)?
« Vastaus #69 : 23.07.2018, 12:33 »
Sellainen joka on itsekin aktiivinen ja osaa näytellä. Joskus subittarella on ollut niin kova kipukynnys että on vaan roikkunut hiljaa. Silloin on pitänyt opettaa että sano: "ai, ooh, voi Rouva, älkää niin kovaa".