Kirjoittaja Aihe: Tinder  (Luettu 62354 kertaa)

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Tinder
« Vastaus #120 : 17.09.2018, 00:31 »
Ei tulis mieleenkään viritellä moista appia...:/
Ok, aikanaan cityn kinkybar oli "hima"..mutta aika harva cityn naisprofiilin foto sai yli "6sen" :(  Ikinä ollu profiilia ees AS tms.
"et ihmiset hakee ds-suraa tinderistä!? No, niin kai sit....

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #121 : 17.09.2018, 00:46 »
Ei ehkä omaa profiiliinia niinkään koske, kerta siinä ei ole mitään mieltäkohottavaa, mutta näiden Tinder-poitsujen ja tyttöjen kohdalla saattaa hyväksytyksi tulemisen kokemuksella olla oma osuutensa pelissä: kun saat paljon tykkäyksiä (varmaan suurin osa naisista sopii tähän, sekä hyvin profiilikuvansa ja tekstinsä tehneet miehet) voi saada 'high'-fiiliksen, että minä olen haluttu. Ja sehän on ihmisen omanarvontunnolle mannaa. Ainoo probleema on siinä, että kyseinen haluaminen/kiinnostus/hyväksyminen ei ulotu oikeasti sitä kuvasta ja tekstistä ja chattailusta muodostunutta mielikuvaa pidemmälle, mutta tämän voi ratkaista olemalla tosiasiassa tapaamatta profiilien takana olevia ihmisiä. Saa sen mitä tarvitsee - 'peukkuja' - ja ehkä siinä samalla voi toivoa, että joku kiva tyyppi löytyis, eikä tarvitse kohdata niitä hetkiä kun tapaa toisen ja ei herätäkään kiinnostusta siinä 'unelmamiehessä/naisessa'.

Kokeilen ny jatkos tota, että annan lisäinfot ja sen jälkeen kysyn onko millanen suhtautuminen tapaamiseen tutustumistarkotuksessa, mikäli on läheltä. Karsii heti pois, mutta hyväl taval. Aunoo nyt mieleen tuleva epäily koskee sitä, onko moinen vähän itsekeskeisen oloista, jos ei aluks osota kyseltin mielenkiintoa toista/toisen persoonaa kohtaan. Tiedä sitä miten moni tohtis heti alkuun vastata kysymykseen 'mistä tykkäät' avoimesti.. Vai oisko se just se oikea kysymys?

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Tinder
« Vastaus #122 : 18.09.2018, 21:30 »
Latasin vasta ton Tinskun ja hieman ihmetellen olen selannut oman ikäluokkani (=keski-ikäisten) tarjontaa - yllättävän paljon on urheilullista väkeä liikkeellä. Eli tällaiselle ympäripyöreälle on vähän hakemisessa itselle sopivien - vähemmän urheilullisten, mutta muuten kiinnostavien tyyppien bongaus.

Kuvista päätelleen hyvin moni harrastaa golfia  ;D . Pari Dom-profiiliakin on tullut eteen.

Lyhyen kokemukseni perusteella suosin alkuun small talkia ja tunnustelevaa keskustelua.

Lisätty: hymiö.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2018, 22:01 kirjoittanut Adrenalynnie »

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #123 : 18.09.2018, 21:46 »
Latasin vasta ton Tinskun ja hieman ihmetellen olen selannut oman ikäluokkani (=keski-ikäisten) tarjontaa - yllättävän paljon on urheilullista väkeä liikkeellä. Eli tällaiselle ympäripyöreälle on vähän hakemisessa itselle sopivien - vähemmän urheilullisten, mutta muuten kiinnostavien tyyppien bongaus.


Kuvista päätelleen hyvin moni harrastaa golfia. Pari Dom-profiiliakin on tullut eteen.


Lyhyen kokemukseni perusteella suosin alkuun small talkia ja tunnustelevaa keskustelua.


Täällä lapissa on parempi pitää aika laajaa ikähaarukkaa seurannassa, ihmisiä on vähän ja totesin käyttäessäni tuota sovellusta että saa olla mun ikäiselle vähintään 25-45 se ikähaarukka. Muutoin ei oikein tuu niitä osumia ollenkaan :D ja jos vihjaa suoraan tai piilotetusti omasta kinkyydestään niin osumien määrä on pyöreä nolla :D

Nick

  • Vieras
Vs: Tinder
« Vastaus #124 : 18.09.2018, 22:18 »
Latasin vasta ton Tinskun ja hieman ihmetellen olen selannut oman ikäluokkani (=keski-ikäisten) tarjontaa - yllättävän paljon on urheilullista väkeä liikkeellä. Eli tällaiselle ympäripyöreälle on vähän hakemisessa itselle sopivien - vähemmän urheilullisten, mutta muuten kiinnostavien tyyppien bongaus.

Kuvista päätelleen hyvin moni harrastaa golfia  ;D . Pari Dom-profiiliakin on tullut eteen.

Lyhyen kokemukseni perusteella suosin alkuun small talkia ja tunnustelevaa keskustelua.

Lisätty: hymiö.

Tinderin logiikka toimii siten että uudelle tulokkaalle (tai profiileja jonkin aikaa selaamattomalle) näytetään ensin eniten tykättyjä profiileja. Arvattavasti urheilullisemmat profiilit noin keskimäärin saavat enemmän tykkäyksiä.

Jatkat vaan selaamista niin lopulta vastaan tulee muitakin. Sit jos tuntuu että ollaan edelleen liian urheilullisissa niin vaihda kanavaksi Badoo   8)

EDIT: Alkuun kannattaa lähteä panemisesta ja jos sen perusteella jatkoon niin sitten varovasti tota small talkia kunhan tunnusteleva keskustelu on johtanut siihen ettei ONS

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Tinder
« Vastaus #125 : 18.09.2018, 22:31 »
^ Haha - tossa edit-osuudessa on vissi perä - ainakin livessä on tullut joskus muinoin sitä noudatettua, mutta kuulostaa liian vaivalloiselta Tinder-kuvioissa. Jonkinlainen esikarsinta tarpeen, koska mukavuudenhalu.

Toi logiikkasysteemi kuulostaa loogiselta joo.

paaryna

  • Vieras
Vs: Tinder
« Vastaus #126 : 18.09.2018, 23:08 »
Mä kesällä kokeilin n. 2 kuukautta tätä. Hain miehenä naisista vakituista leikkikaveria ja kaveria muuhunkin ajan viettoon. Asetuksina 5km etäisyys ja ikähaarukka 20-35. Ite oon 26.

Matchejä tuli, hyviä keskustelujakin ja yhdet treffitkin sovittiin, jotka peruuntu edellisenä päivänä. Profiilissa luki kaiken muun seassa, että kinky ja korostetusti polyamorinen. Kaikki kuitenkin kaatu siihen, että muut leikkikaverit ei ollu ok kenellekkään. BDSM olisi käyny kyllä.

Ei mulla mitään kummempia kikkoja ollu. Keskusteluja avasin niillä tiedoilla mitä toisen kuvista tai teksteistä selvis. Kysy vaikka kuvissa näkyvistä koirista ensin ja kehuu niitä kivan näkösiks hauvoiks. ^-^ Sit keskustelut eteni kivasti omilla painoillaan.

Mutta niin, seuraa en ikinä oikeesti saanu. Ja koen, että Tinderi ei vaan ole mulle sopiva paikka.

Nick

  • Vieras
Vs: Tinder
« Vastaus #127 : 18.09.2018, 23:14 »
Mä kesällä kokeilin n. 2 kuukautta tätä. Hain miehenä naisista vakituista leikkikaveria ja kaveria muuhunkin ajan viettoon. Asetuksina 5km etäisyys ja ikähaarukka 20-35. Ite oon 26.

Matchejä tuli, hyviä keskustelujakin ja yhdet treffitkin sovittiin, jotka peruuntu edellisenä päivänä. Profiilissa luki kaiken muun seassa, että kinky ja korostetusti polyamorinen. Kaikki kuitenkin kaatu siihen, että muut leikkikaverit ei ollu ok kenellekkään. BDSM olisi käyny kyllä.

Ei mulla mitään kummempia kikkoja ollu. Keskusteluja avasin niillä tiedoilla mitä toisen kuvista tai teksteistä selvis. Kysy vaikka kuvissa näkyvistä koirista ensin ja kehuu niitä kivan näkösiks hauvoiks. ^-^ Sit keskustelut eteni kivasti omilla painoillaan.

Mutta niin, seuraa en ikinä oikeesti saanu. Ja koen, että Tinderi ei vaan ole mulle sopiva paikka.

Tarinan opetus, swaippaa toiseen suuntaan heti kun koira.

Huulipunahilkka

Vs: Tinder
« Vastaus #128 : 20.09.2018, 18:16 »
Ite pelaan Tinderiä aina välillä kun siellä on paljon omanikäistä porukkaa. Kinkyyden esiintuonti on välillä hyvin haastavaa tuolla, koska toisaalta etsii myös sen suhteen sopivaa seuraa, mutta toisaalta myös monet opiskelukaverit yms. näkee oman profiilin. Myös Tinderin profiilin merkkiraja ärsyttää kun itsellä olis vielä niin paljon enemmän sanottavaa ;D Olen myös ilmeisesti aika vähemmistössä Tinderin käyttäjäkuntaan verrattuna, koska profiiliteksti on paljon tärkeämpi kun ihmisen kuvat, joista yritän yleensä vaan kaivaa mahdollisimman paljon tietoa kyseisen ihmisen olemuksesta. Ihan kivoja keskusteluja siellä on ollut, mutta en mä sieltä kovin montaa ihmistä oo ees tavannut. Tää saattaa toki olla joku juttu vaan naistenvälisessä seuranhaussa, eikä tinderissä itsessään.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #129 : 22.09.2018, 14:28 »
Mitä mahtaa naispuoleiset opiskelijatoverit ajatella, jos näkevät kaulapannan kuvassa? Voisko siitä todeta, että toi on tollanen, vai meniskö vielä sen verran potentiaalisen vitsin puolelle, että olis turvallinen tapa hakea spesifiä miesseuraa?

Draugo

Vs: Tinder
« Vastaus #130 : 22.09.2018, 21:58 »
Oikeesti nuo pannat ja vastaavat kaulan ympäryskorut on nykyään niin yleisiä että ei niistä voi mitään päätellä ellei ole suoraan joku koirapanta jossa suurin piirtein lukee "isin pikku lutka"

Huulipunahilkka

Vs: Tinder
« Vastaus #131 : 23.09.2018, 05:50 »
Oikeesti nuo pannat ja vastaavat kaulan ympäryskorut on nykyään niin yleisiä että ei niistä voi mitään päätellä ellei ole suoraan joku koirapanta jossa suurin piirtein lukee "isin pikku lutka"


Sanoisin että miehellä panta kertoo jotain jos et oo ihan stereotyyppisin pastellihomo. Naisten chokertrendin takia suurin osa pannoista  tällä hetkellä ei tarkota mitään. Toisaalta jos naisen panta näyttää yhtään parempilaatuiselta, niin silloin se saattaa ilmaista subiutta. Jos panta on kuvassa yksin, se todennäköisesti tarkoittaa jotain profiilin tekijästä.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #132 : 23.09.2018, 13:34 »
Ei tulis mieleenkään viritellä moista appia...:/
[...]
"et ihmiset hakee ds-suraa tinderistä!? No, niin kai sit....
Kohdallani kyse ei ole siitä, että hakeeko juuri D/s -seuraa vaan mikä tapa hakea seuraa on itselle luontevin. Esimerkiksi itse tykkään flirttailla ihan livenä, mutta iskeminen livenä aiheuttaa lievää ahdistusta. Ja minä siis teen eroa flirttailun ja iskemisen välillä.

Siksi, jos hakisin itselleni nyt seuraa, niin olisi asennettuna myös Tinder. Siitäkin huolimatta, että mahikset löytää itselle sen kautta kinkyseuraa ovat varsin heikot.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #133 : 23.09.2018, 20:27 »
Juu, tarkotin ihan noita kiinnityslenksullisia kaulapantoja. Että onko se jo niin iso tunnusmerkki, ettei vois tyttökavereille valehdella sen olevan vitsi.

Piilukko

  • Vieras
Vs: Tinder
« Vastaus #134 : 24.09.2018, 09:11 »
....siis miksi tyttökavereille pitää valehdella aiheesta, ja miksi tyttökaverit ottaa asian puheeksi? Jos itse otat asian puheeksi, niin on ilmiselvää, että peittelet totuutta.