Kirjoittaja Aihe: Hypnoosi BDSM-skenessä  (Luettu 10749 kertaa)

Tuli

  • Vieras
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #15 : 17.04.2018, 06:43 »
Hypnoosiin olisi mielenkiintoista tutustua lisää, ehkä olen hieman skeptinen kun tuntuu, että monesti asiaan liitetään ihan liikaa mystiikka eikä riittävästi lähestytä aihetta tieteellisin keinoin? Nörtti mikä nörtti?  ;D

Nyt olisi tänä lauantaina mahdollisuus tulla tutustumaan aiheeseen Helsingissä klo 18 alkaen, kun Najalaise on vierailemassa ja opettaa. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=19940.0

Itsekin nörttinä tykkään lähestyä asioita tutkitun tiedon valossa ja omissa työpajoissani lähden liikkeelle juuri siitä ilman mitään mystiikkaa. (Mystiikka voi olla joskus aika kiva tapa rakentaa tunnelmaa, mutta tämä on eri asia kuin asioiden opettaminen.)

zIggy

Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #16 : 19.10.2019, 13:55 »
Suosikkaiheeni. En edes osaa laskea, kuinka monta hypnoositiedostoa olen kuunnellut. Satoja joka tapauksessa. Parhaimmat johtavat aivan tajunnanräjäyttäviin orgasmeihin ja pysyvät pitkään mielessä.

Yksi toiveeni olisi, että pääsisin joskus kokemaan eroottista hypnoosia myös kasvokkain. Ei vain taida olla kamalan laajalle levinnyt ilmiö Suomessa?

Tuli

  • Vieras
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #17 : 19.10.2019, 20:04 »
Suosikkaiheeni. En edes osaa laskea, kuinka monta hypnoositiedostoa olen kuunnellut. Satoja joka tapauksessa. Parhaimmat johtavat aivan tajunnanräjäyttäviin orgasmeihin ja pysyvät pitkään mielessä.

Yksi toiveeni olisi, että pääsisin joskus kokemaan eroottista hypnoosia myös kasvokkain. Ei vain taida olla kamalan laajalle levinnyt ilmiö Suomessa?

Olen viimeisen parin vuoden aikana opettanut aika monta työpajaa eroottista hypnoosia - viimeksi Tampereella. Lähden mielelläni opettamaan ihmisiä, jotka ovat aiheesta kiinnostuneita. Jos joku haluaa kotikaupunkiin opetusta aiheesta, pistäkää viestiä ja katsotaan jos vaikka onnistuisi.

zIggy

Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #18 : 22.10.2019, 23:23 »
Suosikkaiheeni. En edes osaa laskea, kuinka monta hypnoositiedostoa olen kuunnellut. Satoja joka tapauksessa. Parhaimmat johtavat aivan tajunnanräjäyttäviin orgasmeihin ja pysyvät pitkään mielessä.

Yksi toiveeni olisi, että pääsisin joskus kokemaan eroottista hypnoosia myös kasvokkain. Ei vain taida olla kamalan laajalle levinnyt ilmiö Suomessa?

Olen viimeisen parin vuoden aikana opettanut aika monta työpajaa eroottista hypnoosia - viimeksi Tampereella. Lähden mielelläni opettamaan ihmisiä, jotka ovat aiheesta kiinnostuneita. Jos joku haluaa kotikaupunkiin opetusta aiheesta, pistäkää viestiä ja katsotaan jos vaikka onnistuisi.

Mielenkiintoista. Minkälaisia nämä opetustuokiot ovat olleet? Mitä siellä tehdään? Onko ollut minkälainen määrä osallistujia?

Itse olisin kiinnostunut hypnotisoitumisesta, en hypnotisoimisesta. Aihe kiinnostaa todella paljon.

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #19 : 23.10.2019, 01:03 »
Jyväskylään järjestin work shopin viime vuonna. Olikohan meitä parikymmentä. Suurimmalla osalla oli oma partneri mukana, mutta saatiin järjestettyä kurssin puolesta harjoituspari kaikille halukkaille.

Oli oikein mukavaa. Ensin tutustuttiin aiheeseen luennon ja demon kautta, sitten harjoiteltiin pareittain kaikessa rauhassa.
Harjoitteluun oli selkeät ohjeet ja turvallinen olo kaikin puolin. D keksi heti varsin kiihottavia sovelluksia hypnoosin käyttöön. Lämpimät suositukset eroottiseen hypnoosiin tutustumiselle  :)

HypnoSwitch

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Hypnoosifetisisti (switch).
  • Galleria
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #20 : 11.03.2024, 22:41 »
Moi! Eroottisen hypnoosin amatööri täällä. Olisin kiinnostunut keskustelemaan aiheesta. Asian tiimoilta saa lähettää myös yksityisviestejä.

bowowl.

Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #21 : 25.03.2024, 11:17 »
Mun aviomies/dom taitaa hypnoosin ja ollaan sen avulla leikitty jo vuosia. Itseasiassa koko hypnoosi on mulle jo niin arkipäiväinen asia, että välillä unohdan ettei se ole sitä muille.

Hypnoosissa olevalle subille voi istuttaa turvasanan (tai vastaavan) ihan helposti. Tietty jos olennainen osa kokemusta on se, että sub suhtautuu tosi kiimaisesti ihan kaikkeen, niin sitten tarvitaan tarkahko sopimus session sisällöstä etukäteen. Tosin ainakin mä olen aina onnistunut tarvittaessa käyttämään turvasanaa.

Parhaimmillaan hypnoosi on minusta roolileikeissä. Kaikki tuntuu ihan eri tavalla jännittävältä ja aidolta.

EspooDom

  • Vieras
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #22 : 26.03.2024, 21:13 »
Kerro ihmeessä lisää. Toimintaperiaate, esivalmistelut, hypnotisointi mekanismi, sanat ja esimerkki käytännön tilanteesta miten sut hypnotisoidaan. Ja sitten hyödyntäminen session/seksin aikana, oma havainnoinnin ja toiminnan eroaminen hypnoosissa normaalista tilanteesta ja miten hypnoosista veke.

Forumi on aika hiljainen ja kaipaa kontsaa, tää on mielenkiintosta.

Sanana

Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #23 : 27.03.2024, 13:32 »


Voin vastata tähän hypnotistin näkökulmasta. Koska olen bowowlin Dom ja hypnotisti, voidaan kertoa omat kokemuksemme samasta tilanteesta.

Toimintaperiaate on hypnoosi tai transsi, joka on yksi ihmisen luontaisista mielentiloista.
Tämä suggestioille altis tai automatiolla toimiva henkinen tila tapahtuu usein arkisissa tilanteissa.
Kun uppoat suosikkisarjaasi ja unohdat keskittyä ympäristön ääniin tai astuessasi lääkärin vastaanotolle ja istut osoitetulle tuolille sen enempää kyselemättä.

Suggestioalttius on henkilöstä toiseen vaihtuvaa ja samoin eri syvyisiin transseihin pääseminen.
Hypnoosiin pääseminen on kuitenkin taito, jota voi kehittää harjoittelun avulla. Autogeeninen rentoutus on hyvä esimerkki tästä.

Hypnoosi on hypnotisoitavasta ja tämän halusta tulla hyptisoiduksi suuresti riippuvainen, mitään henkilön moraaliarvoja rikkovaa ei voi tehdä eikä transsiin voi jäädä koomaan.

Tässä, kuten muutenkin BDSM skenessä, luottamus on kaiken pohja ja on erittäin tärkeää, että se on molemmin puolin kunnossa.

Hypnotistina kannustan bowowlia keskittymään kehollisiin tuntemuksiin tai tiettyihin mielikuviin suggestioiden avulla.
Annetut suggestiot ruokkivat fantasiaa ja hypnoosia, muokaten siitä halutun ja hallitun kokonaisuuden.

Kuten bowowl mainitsi, olemme harjoittaneet hypnoosia jo vuosia ja tehneet pohjatyön yhdessä siihen škauan sitten.

Koska Bowowl on harjoitellut hypnoosia ja on hyvä subjekti, toimii hypnoosin laukaisevana triggerinä yksi tietty sana.
Tämä suggestio vie hänet hypnoosiin ja toinen triggeri toimii hypnoosista herättäjänä.
Toisinaan käytän pidempää induktiota, joka pohjaa esimerkiksi Dave Elmanin helppoon induktioon.


Käytännössä esimerkkitilanne, jossa haluan sitoa bowowlin hypnoosilla ilman fyysisiä välineitä. Mahdollisesti toteuttaa yhdessä etukäteen sovitun fantasian roolileikkeineen.

Bowowl ei saa itseään liikutettua, vaan pysyy toivotussa asennossa sanallisilla kehotteilla ja tuntee itsensä sidotuksi.
Hän tuntee antamani suggestiot muutoksina kehossaan, jotka ovat aisteilla havaittavia positiivisia tai negatiivisia hallusinaatioita: paineen tunnetta iholla, lämpöä, ääniä, visuaaleja.
Ja koska Bowowl keskittyy annettuihin suggestioihin suurennuslasin tavoin, voin käskyttää hänen kehoaan tuntemaan suurta nautintoa ja saada aikaan voimakkaita orgasmeja ja mielihyvää.

Nämä fantasiat ja hallusinaatiot voivat olla hyvinkin aidon tuntuisia ja saa fantasioista elävämpiä muistuttaen valveunta, joka tapahtuu hereillä ollessa.


Domina nautin vallasta, jota saan kokea hallitessani Bowowlin mieltä ja kehoa. Voyeristina päästessäni tarkkailemaan ja tirkistelemään hänen nautintoaan ja käytöstään.

HypnoSwitch

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Hypnoosifetisisti (switch).
  • Galleria
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #24 : 28.03.2024, 05:47 »
Sanana, kiitos kuvauksestasi.

Osaatko kertoa, kuinka paljon hypnoosin harrastajia Suomessa on?

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 286
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #25 : 28.03.2024, 05:58 »


Voin vastata tähän hypnotistin näkökulmasta. Koska olen bowowlin Dom ja hypnotisti, voidaan kertoa omat kokemuksemme samasta tilanteesta.

Toimintaperiaate on hypnoosi tai transsi, joka on yksi ihmisen luontaisista mielentiloista.
Tämä suggestioille altis tai automatiolla toimiva henkinen tila tapahtuu usein arkisissa tilanteissa.
Kun uppoat suosikkisarjaasi ja unohdat keskittyä ympäristön ääniin tai astuessasi lääkärin vastaanotolle ja istut osoitetulle tuolille sen enempää kyselemättä.

Suggestioalttius on henkilöstä toiseen vaihtuvaa ja samoin eri syvyisiin transseihin pääseminen.
Hypnoosiin pääseminen on kuitenkin taito, jota voi kehittää harjoittelun avulla. Autogeeninen rentoutus on hyvä esimerkki tästä.

Hypnoosi on hypnotisoitavasta ja tämän halusta tulla hyptisoiduksi suuresti riippuvainen, mitään henkilön moraaliarvoja rikkovaa ei voi tehdä eikä transsiin voi jäädä koomaan.

Tässä, kuten muutenkin BDSM skenessä, luottamus on kaiken pohja ja on erittäin tärkeää, että se on molemmin puolin kunnossa.

Hypnotistina kannustan bowowlia keskittymään kehollisiin tuntemuksiin tai tiettyihin mielikuviin suggestioiden avulla.
Annetut suggestiot ruokkivat fantasiaa ja hypnoosia, muokaten siitä halutun ja hallitun kokonaisuuden.

Kuten bowowl mainitsi, olemme harjoittaneet hypnoosia jo vuosia ja tehneet pohjatyön yhdessä siihen škauan sitten.

Koska Bowowl on harjoitellut hypnoosia ja on hyvä subjekti, toimii hypnoosin laukaisevana triggerinä yksi tietty sana.
Tämä suggestio vie hänet hypnoosiin ja toinen triggeri toimii hypnoosista herättäjänä.
Toisinaan käytän pidempää induktiota, joka pohjaa esimerkiksi Dave Elmanin helppoon induktioon.


Käytännössä esimerkkitilanne, jossa haluan sitoa bowowlin hypnoosilla ilman fyysisiä välineitä. Mahdollisesti toteuttaa yhdessä etukäteen sovitun fantasian roolileikkeineen.

Bowowl ei saa itseään liikutettua, vaan pysyy toivotussa asennossa sanallisilla kehotteilla ja tuntee itsensä sidotuksi.
Hän tuntee antamani suggestiot muutoksina kehossaan, jotka ovat aisteilla havaittavia positiivisia tai negatiivisia hallusinaatioita: paineen tunnetta iholla, lämpöä, ääniä, visuaaleja.
Ja koska Bowowl keskittyy annettuihin suggestioihin suurennuslasin tavoin, voin käskyttää hänen kehoaan tuntemaan suurta nautintoa ja saada aikaan voimakkaita orgasmeja ja mielihyvää.

Nämä fantasiat ja hallusinaatiot voivat olla hyvinkin aidon tuntuisia ja saa fantasioista elävämpiä muistuttaen valveunta, joka tapahtuu hereillä ollessa.


Domina nautin vallasta, jota saan kokea hallitessani Bowowlin mieltä ja kehoa. Voyeristina päästessäni tarkkailemaan ja tirkistelemään hänen nautintoaan ja käytöstään.

Tämäpä oli ajatuksia herättävää. Hypnoosi sinänsä näyttäytyy tähän älä sekaannu ellet osaa mörkönä ja nyt kun pohdin oireita sen kaltaisten asioiden mukaan tuomisesta onkin yllättävän paljon. Ehdollistaminen, yhden sanan voima ja käyttö, siinä missä toisen keinuttaminen niinsanotusti tiloihin ei loppujen lopuksi olekaan tästä kovin kaukana.

Siistiä, tätähän täytyy alkaa tutkiskelemaan, lisää,koska uuttahan tämä ei sinänsä tosiaan olekaan.

Kiitos omakohtaisten kokemusten jakamisesta, mieluusti sopii avata lisääkin, molempien osapuolien.

 Nimimerkillä: en perinytkään taskukelloani turhaan

-HPM

"Maasta poimin kirjokiven
Katson sen väriä sirisilmin
Tunnen kuinka kivi katsoo
Takaisin kivisin silmin
Laulan sille miesilaulun
Laulaako minulle kivilaulun

Yhtä vähän kuin lakata hengittämästä
Ja jatkaa elämistä
Voin minä sinua lakata pyydystämästä
Yhtä vähän kuin lakata hengittämästä
Ja jatkaa elämistä
Voin minä sinua lakata pyydystämästä

Tasajalkaa tanssii kauas
Samojen seutujen halki aina
Vaikka luulin että tiedät
Nyt tiedän että luulit
Et ole koskaan paikassa
Vaan paikka on aina sinussa"

nadija

Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #26 : 28.03.2024, 15:36 »
Suuri ihana kiitos tästä keskustelusta, antaa rakentavia toiveita viedä eteenpäin. :love:

Sanana

Vs: Hypnoosi BDSM-skenessä
« Vastaus #27 : 29.03.2024, 11:39 »
Sanana, kiitos kuvauksestasi.

Osaatko kertoa, kuinka paljon hypnoosin harrastajia Suomessa on?

En osaa sanoa kuinka paljon hypnoosin harrastajia on Suomessa.
Olen kuitenkin huomannut hypnoosin nousseen kinkynä viime vuosina enemmän esiin.
Eli eiköhän sen harrastajamäärä ole kasvussa.

Kiitos hyvistä kysymyksistä ja mukavasta palautteesta
Saa kysellä myös yksityisviesteillä, jos tulee jotain mieleen tai jos haluaa kokea hypnoosia niin sekin voi mahdollisesti onnistua.