Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory  (Luettu 46551 kertaa)

Ikirouta

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #15 : 28.05.2014, 22:54 »
Saahan bilepaikalta punaviiniä?

Pip

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #16 : 02.06.2014, 20:46 »
Bilepaikka sijaitsee ravintolaksi määriteltävässä tilassa, jossa on erikseen aidattu anniskelualue. Juomapuolen menyytä en tiedä, mutta olettaisin siellä olevan normaalit ravintolajuomat tarjolla maksua vastaan.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #17 : 03.06.2014, 16:12 »
jossa on erikseen aidattu anniskelualue.
What?? Miksi ihmeessä näin eikä koko alue? Ainakin keikoilla on saanut tuolla juoda kaljaa ihan koko tilassa eikä missään kaljakarsinassa?

Feird

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #18 : 03.06.2014, 16:41 »
Toimiiks tää samalla tavalla ku Turussa Barkerilla et muuten saa olla opm, mut anniskelualueella saa juoda vaan sieltä ostettuja juomia?

Pip

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #19 : 03.06.2014, 17:04 »
jossa on erikseen aidattu anniskelualue.
What?? Miksi ihmeessä näin eikä koko alue? Ainakin keikoilla on saanut tuolla juoda kaljaa ihan koko tilassa eikä missään kaljakarsinassa?
Rajattu anniskelualue oli siinä vaiheessa, kun oltiin tarkastus-/suunnittelukäynnillä. Pitääkin tarkistaa, mikä on tilanne kun me sinne olemme menossa.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #20 : 03.06.2014, 19:09 »
Ainakin mun kokemuksella K-18 tapahtumissa siellä on ollut koko paikka anniskelualuetta.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #21 : 03.06.2014, 22:16 »
Viime vuosina keikoilla siel on aina ollut se aidattu alue Pakkahuoneen puolella. Nyt ei kyllä ehkä jopa pariin vuoteen ole tullu käytyä siellä, joten en tiä olisko se muuttunu, mut noin ainakin aikasemmin.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #22 : 04.06.2014, 15:40 »
Viime vuosina keikoilla siel on aina ollut se aidattu alue Pakkahuoneen puolella. Nyt ei kyllä ehkä jopa pariin vuoteen ole tullu käytyä siellä, joten en tiä olisko se muuttunu, mut noin ainakin aikasemmin.
Mä oon käyny viime vuonna viimeks. Tosin olin selvinpäin (!) joten en oo varma oonko kiinnittäny huomiota kalja-alueeseen kunnolla.
Mutta mietin sitäkin että voiko se olla oikeasti myös tapahtumissa missä ei oo mitään bändiä niin, että on erillinen kalja-alue.
Oon käyny tuolla myös yksityistilaisuuksissa ja siellä on saanut juoda joka paikassa eli ei ollu mitään erillistä kaljakarsinaa.

Norja

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #23 : 05.06.2014, 06:11 »
 >:D No täähän se onkin taas tärkeä keskustelunaihe tää kaljakarsina tai sen puuttuminen... >:D

Empäs pystykkään pitämään lärviini kiinni koska ei ole pakko. Puhuttaessa Kinky- tai BDSM-bileistä sadistina mun mieleen ei ekana tule että saako sieltä narkoottista puudutusainetta tai pelkoa vähentävää ekstraktia...

Joka tapauksessa meinaan olla paikalla ja olen kutsunut jo sankan joukon kavereita ja tuntemattomiakin mukaan.

 :love: Rakkauden Kesä 20014 on jo alkanut :love:
« Viimeksi muokattu: 05.06.2014, 06:44 kirjoittanut Norja »

johannas

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #24 : 05.06.2014, 08:41 »
Tampere  :love:

Niissä bileissä missä itse olen ollut, on ollut karsina.

Bambi

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #25 : 06.06.2014, 01:31 »

Bileitä odotellessa :love:

koruton.vm65

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #26 : 06.06.2014, 23:27 »
Bileitä odotellessa...

Fiski

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #27 : 02.07.2014, 21:59 »
Hop hop jokainen kaivaa vaikut pois korvista, lisää infoa tulossa lähiaikoina  8)

Fiski

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #28 : 04.07.2014, 09:37 »
Hyvät naiset ja herrat, lemmikit yms. tässä se nyt on, vuoden 2014 Tampere Fetish Factory:n virallinen juliste  8)


(Suurempi versio täällä)

Ennakkolippuja saa jo Tampereen cybershopista, joten hopi hopi hakemaan omasi. Ei liene tarvitse muistuttaa, että tänävuonna mennään pykälää, tai jopa kahta isommalla vaihteella mitä aikaisempina vuosina, kun olemme pakkahuoneella!

Ohjelmistossa myös paljon pyydetty seminaari!
« Viimeksi muokattu: 08.07.2014, 19:37 kirjoittanut tillistallis »

Fiski

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #29 : 15.07.2014, 18:23 »
Hop hop, alta 2kk aikaa!