Äänestys

Mitä mielestänne "edellytetään" että voi kutsua itseään ns. "kymppikerholaiseksi" ja kuulutteko jo?

Yhdyntää
Suuseksiä
Runkkausta
Jotain muuta "seksiä"
Vähintään toisen tulee laueta
Molempien/kaikkien tulee laueta
Kuulun jo kymppikerhoon
Jäsenyys vasta suunnitteilla
Ei vois vähempää kiinnostaa

Kirjoittaja Aihe: Kymppikerhon jäsenyys?  (Luettu 5911 kertaa)

Mr.Inathu

Kymppikerhon jäsenyys?
« : 16.06.2011, 16:05 »
Tuosta fantasiamatkakyselystä nousi Kisupikkuisen vastauksesta mieleen tälläinen minua itseäni aina mietityttänyt OT-kysymys, joten sain hyvän tekosyyn laatia ensimmäisen äänestykseni tänne baariin :)

Omat vastaukseni ovat, kaikki seksin tavat kelpaavat, mutta vähintään yhden osapuolen pitää laueta. Ja näillä edellytyksillä kuulun ;)

swan

  • Vieras
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #1 : 16.06.2011, 16:50 »
Tämä ei tiedä edes,että mikä on kymppikerho,arvailuksi siis menee. Ryhmäseksiä? Aina on kiva oppia uutta silti,vaikka ei itse jäseneksi pyrkisikään.

Fantasiat sitten eri juttu,moniakaan tuskin toteuttaisi ja haastetta ihan tuossa kahden kimpassakin alkaa olla.
Joutuu ehkä mennä piakkoin jonnekin työväenopiston kursseille,ei kuitenkaan käsityökurssille ;D

En siis voi äänestää,koska pieni "voikkari" itsessänikin asustaa,mutta tuskin tulee kerhoon liityttyä.

Mr.Inathu

Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #2 : 16.06.2011, 17:00 »
En siis voi äänestää,koska pieni "voikkari" itsessänikin asustaa

Sääli rikkoa swankun hieno mielikuva :D
Vaikka kaipa tuollainenkin "kymppikerho" saattaisi nopeasti tulla suosituksi...

Tässä kuitenkin hieman yleisempi näkemys asiasta Wikipedian sanoin:
Lainaus
Kymppikerho (10 000 metrin kerho, Yhdysvalloissa tunnetaan myös nimillä Mile High Club) on slangi-ilmaisu, jolla viitataan ihmisiin, jotka ovat harrastaneet seksiä lentokoneessa lennon aikana.

Nykyaikana tämä termi tulee siitä, että useimmat matkustajalentokoneiden reittilennot lennetään yli 10 000 m:n korkeudessa merenpinnasta. Yli mailin kerho viittaa termin alkuperäiseen tuloon mediaan eli liikelentokoneiden jetset-väen matkustamiseen muutaman kilometrin lentokorkeudessa.

Niin sanotun kerhon jäsenet määrittelevät jäsenyytensä itse, joten mitään virallista listaa ei ole, eikä todisteita tarvitse esittää. Jotkut väittävät matalamman ilmanpaineen vaikuttavan myönteisesti orgasmin laatuun. Useimmiten kuitenkin syynä harrastaa seksiä korkeuksissa on kiinnijäämisen pelko ja sen tuoma lisäjännitys. Useimmiten seksin harrastaminen on kiellettyä lentokoneiden vessoissa.

Ensimmäisenä kerhoon liittyneenä ja sen perustaneena pidetään autopilotin keksijä Lawrence Sperryä. Sperry kertoi harrastaneensa seksiä naisen kanssa vuonna 1916, kun hänen lentoveneensä syöksyi veteen New Yorkin lähistöllä. Lento-onnettomuudessa ei käynyt kenellekään huonosti, koska lentokone lensi vain 500 jalan (n. 150 metrin) korkeudessa.

Tilastoidusti seksin harrastaminen lennon aikana on johtanut ainakin yhteen onnettomuuteen. Jotkut pienemmät yhtiöt tarjoavat lentoja, joissa on mahdollisuus harrastaa seksiä yläilmoissa luvan kanssa. Useimpien lentoyhtiöiden koneissa seksin harrastaminen on sakon uhalla kielletty.

Niinpä, aina aika ajoin sitä tosiaan unohtaa, etteivät kaikki "itsestään selvyydet" todellakaan ole itsestään selviä :D

-Mr.Inathu

swan

  • Vieras
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #3 : 16.06.2011, 17:14 »
Hehe,kiitos tästä tiedosta ja opetuksesta. Kysyvä ei tieltä eksy ;D
Mikä jottei sitä lentokoneesta,jos olis oma raksu olemassa ja mukana <3

Lisäys:ei voi olla varma,että onko nää fantasioinnit hyväksi vai huonoksi toisaalta. Sanotaan ainakin,että tieto lisää tuskaa. :/

Simone

  • Vieras
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #4 : 16.06.2011, 17:31 »
Jeii  :)) kymppikerholainen, kyllä.
Pitkät yölennot esim - keksittekö parempaa tekemistä jos seura on oikea!?
Toisaalta taas joku lyhyt busines -tyyppinen päivämatkakin voi muuttua aika jännäksi ja nautinnolliseksi tarjoillaan sitten sämpylöitä tai ei  8)

Koo

  • Vieras
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #5 : 16.06.2011, 17:36 »
Pysähdyin miettimään miksei minulle koskaan iske seksinnälkä lentokoneessa - ja eipä tietenkään koska olen aina tehnyt kaikki matkat yksin ja alan tavallisesti nukkua heti kun kone on noussut.  ;D

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #6 : 16.06.2011, 19:26 »
Taidan olla vanha ... meinaan kun pikapano seisten pienessä kopissa ei innosta enää .... mieluummin käyttää aikaa .. tilaa köyttä piiskaa...

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #7 : 16.06.2011, 21:46 »
Kymppikerhoon kuuluu mielestäni yhdyntä. Poskeenhan sitä voi ottaa melkeinpä missä vain.
Mutta minä en siis ole vielä päässyt sinne. Miettinyt kyllä olen että kuinka sitä vessassa oikein mahtuisi panemaan ???
Mutta ehkä se on vaan yliarvostettua?
Ja sitten lopuksi sivuhuomautuksena: Mielestäni on kuitenkin suurempi saavutus jos pääsee Metsästys ja kalastus -lehden hirvien kymppikerhoon. -No, en mä kyllä ole (vielä) sielläkään...

Mr Wincent

  • Vieras
Vs: Kymppikerhon jäsenyys?
« Vastaus #8 : 17.06.2011, 08:39 »
kymppikehoon liityin ensimmäistä kertaa niin, etten noussut edes tuolistani, vaan homma tehtiin yölennolla viltin alla suihinottona.

toinen liittyminen olikin sitten vessassa tehtynä.