Kirjoittaja Aihe: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??  (Luettu 51657 kertaa)

balance

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #75 : 13.01.2013, 19:02 »
Mä olen varsin "tylsä" ja olen masturboinut lähinnä bussin takapenkillä kerran ja harrastanut seksiä toimiston pöydällä, työajan jälkeen kun muut olivat jo kotiutuneet.

En koe että mulla mitenkään olisi tarvetta julkisissa paikoissa masturboida, mutta onhan siinä oma jännitysmomenttinsa.. Voisin ajatella ensikesänä metsän tulevan ajankohtaiseksi kuitenkin.

ZiggyStardust

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #76 : 13.01.2013, 19:33 »
Vartiossa, Kainuun prikaatin pääportilla. Kopin takana tosin, siveä kun olen. Kumppanina vanha rakkauteni, eli vasen käsi.

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #77 : 14.01.2013, 13:43 »
Ruotsinlaivan rappukäytävissä kettu on leikkinut itsensa kanssa. Ei ollut hytti, mutta oli kova kiima (kuten aina)

tamakotsi

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #78 : 20.01.2013, 21:06 »
Pakko osallistua tähän, kun mulla on pari aika hyvää runkkupaikkaa ollut:

- Sikstuksen kappeli (joskin ihan vaan sen verran, että ehdin kiihottua)
- Jalkapallostadionin keskipiste (loppuun asti)

Jälkimmäisessä tuntui jylläävän suuremmat henkivallat.

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #79 : 13.06.2015, 12:24 »
No näitä panopaikkojahan riittää,en varmaan pysty muistaan läheskään kaikkia...  :)

Uimaranta, uimarannan pukukoppi, junan vessa, yleiset vessat, siivouskoppi, hotellin käytävä, auto, autoa vasten eri paikoissa, puuta vasten, bileissä, baarin sohvalla, näköalatornissa, Alpeilla aika korkealla, lumilinnassa, roskiskatoksessa, ulkouima-altaassa, kylpylän porealtaassa...

juu tiedän, tuhma tyttö  ;D

Pvcpoju

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #80 : 13.06.2015, 12:50 »
Olen nainut oman sängyn lisäksi autossa (ekan tyttöystävän kanssa aika monta kertaa..), tietysti hotellissa ja luonnossa myös. Julkisesti kinkybileissä, aika moni katseli kun työntelin takaa päin menemään - kiihotti huomattavasti se, että joku näkee. Ruotsinlaiva hytissä julkisesti myös tullut tehtyä ihan kaikkea... annoin suihin, nuolin tytön pillua ja peppua sekä panin kaikista asennoista työkaverin katsellessa. Mukavaa. Lisää julkista toivoisin, löytyisikö joku kiva nainen jota kiihottaisi sama?

Lady79

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #81 : 13.06.2015, 13:41 »
Mä olen kanssa ehkä vähän tylsä, mutta seksiä tullut harrastettua vain työpaikan wc:ssä, työpaikan suihkutiloissa, autossa, järvessä, meressä ja luonnon helmassa.

Tosiaan huomaa että vanhempana sitä ei julkiset paikat kiinnosta niin paljon kun nuorempana. Mutta tietysti kun tarpeeksi panettaa ei se katso aikaa tai paikkaa ☺

Sindy68

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #82 : 14.06.2015, 00:54 »
Nuorempana tuli villisti paneskeltua tai otettua suihin vähän siellä sun täällä. Paikkafetisismi oli ihan hakuistakin. Joskus vain panetti ja piti löytää joku paikka esim. opiskeluaikana, kun ei voinut solukämpässä paneskella. Toteutumattomien paikkojen listasta löytyy ainakin vaatekaupan sovituskoppi. Nykyjään on jo niin mukavuuden, laadun ja nautinnonhaluinen, että kinkyilee mieluiten parhaissa mahdollisissa puitteissa vähemmän julkisesti, kun siihen on jo mahdollisuus.

Nämä tulevat mieleen:

-   Lentokoneessa, junassa ja bussissa ulkomailla
-   Uimarannat ja rantojen vesistöissä
-   Meren rannalla hiekkarannalla
-   Uimahyppytelineen tasanteet (3m, 5m ja 10m)
-   Soutuveneessä ja veneessä
-   Hotellin uima-allas ja tasanne
-   Kebnekaisen tunturin huipulla
-   Kiinanmuurin ja Berliinin muurin kupeessa
-   Lentokentillä
-   Luokkahuoneessa, biologian luokan varaston lattialla, kera luurangon ja täytettyjen eläinten
-   Parvekkeet ja ikkunakaiteet
-   Leikkipuiston keinu (yöllä, ei lapsia)
-   Kirkkopuiston suihkualtaassa
-   Autoissa, rekka-autossa, matkailuvaunuissa tien varrella
-   Pariisin, Köpiksen ja Lontoon rautatieasemalla
-   Ravintolan pöydän alla
-   Ulkoravintolan baaritiskillä
-   Rock festareilla nurtsilla ja teltoissa Rock konsertissa (U2)
-   Visulahden Dinosaurus puistossa
-   Elokuvateattereissa
-   Kerrostalojen katoilla joissain Euroopan kaupungeissa
-   Heinäladossa ja maitokopissa
-   Uimakopissa ja laiturilla
-   Hotellin käytävällä
-   Teatterin stagella lavasteautossa
-   Väestösuojassa, luolassa ja pommisuojassa
-   Jenkkirautojen etupelleillä ja autoja vasten
-   Metsät, kaurapellolla, rantakaislikossa, voikukka niityllä
-   Traktorissa, viljasiilossa
-   Kalliolla, kivilohkareella, saaressa
-   Työpaikalla, kellareissa ja toimistossa
-   Linnanmäellä ja Suomenlinnassa
-   Luonnonpuistojen laavuissa, lintutornissa
-   Isolla kirkolla

Bosch

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #83 : 14.06.2015, 01:19 »
14 km pyöräilymatkalla 80 luvun loppupuolella, runkkasin joka maitolaiturilla, muistaakseni kesäkuuta se oli  ::)

Sindy68

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #84 : 14.06.2015, 10:18 »
Jatkokysymykseksi, että oletteko jääneet kiinni niin, että homma piti lopettaa? Ainakin itselle just se kiinnijäämisen
pelko loi jännitystä ja kiihkoa entisestään, vaikka sitä pyrki myös jonkin suojan löytämään vastapuolesta riippuen.

Muistan, ettei Ruotsin laivan pallomeressä päästy alkua pitemmälle, kun tultiin ajamaan pois sanoen,
että se on vain lapsille, ja piti mennä toisaalle. Maitokopista yllätti pariskunta, joka oli tuomassa sinne
iltalypsettyjä maitotonkkia. Niistä se oli vain hauskaa ja maalaisromanttista, että oltais sinne kyllä voitu jäädäkin.
Toki nolotti, anteeksi piti pyydellä, kun niiden koppi ;) ja mentiin heinälatoon.  ::)
Lentokoneessa käskivät lopettamaan ja istumaan omalle paikalle, mutta lentoemäntä ei puuttunut, vaan
pyysivät kapteenin miespuolisen apurin apuun sen meille sanomaan... Se oli kyllä niin hottis, että kiinni jääminen kiihotti vain entisestään. Sitten nuo festarit ja rock konsertit, eihän siellä ihmiset mitään sanoneet, vaikka kulkivat ohi,
kun se kuuluu festari henkeen. Samoin idän pikajunassa tuntui hässivän aika moni, kun viikon matka. Erityisesti loppumatkasta kävi miesten pallit kuumana ja ihan julkisesti runkkasivat ja roiskivat käytävillä, kun wessat haisi niin pahalle. >:D Kirkkopuiston suihkualtaalle saimme katsojia ja taputtajia, kun moni käveli ohi... Ravintolaillan jälkeistä hauskanpitoa. Rautatieasemilla tuli nukuttua reilatessa, niin kyllä sekin oli nuorille aika yleistä, et ... Nykyjään niissä ei kait voi makuupussejaan juuri levitellä, kun sulkevat asemat yöksi.  C:-)


Macy

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #85 : 14.06.2015, 10:45 »
Top 3 taitaa olla uimarannalla, uimarannan pukukopissa ja taloyhtiön maakellarissa.
Sormeiltua ei ole tullut, tai ei ainakaan mitään mainitsemisen arvoista.

masterbaattori

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #86 : 14.06.2015, 11:18 »
eduskuntatalon portailla salaa shortsien lahkeesta spermat lennätetty. lentokoneen takapenkillä tutun lentoemon katsellessa. junassa ravintola vaunun keittiössä:) törkein pano on upinniemessä kapiaisen vaimoa takaapäin miehen katsellessa ikkunan takaa:)
« Viimeksi muokattu: 14.06.2015, 11:35 kirjoittanut masterbaattori »

minunhuominen

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #87 : 14.06.2015, 12:50 »
Itsellä on tullut naitua:
-bussissa
-junassa
-baarin sohvalla, baarin vessassa
-yleisillä vaellusreiteillä
-uimarannoilla
-autossa ja autoa vasten (autossa jopa niin, kun etupenkillä on ajamisesta vastannut toinen pariskunta, niin itse otin oman parini kanssa matkasta ns. ilon irti)
-työpaikan pukukopissa
-hotellin käytävällä
-parvekkeella
-taloyhtiön pyörävarastossa ja häkkivarastossa
-lintutornissa

Tuossa nyt muutamia ja ihan varma olen, että jotain unohtuikin, mutta noilla paikoilla on ollut ne mieleenpainuvimmat tapaukset. Itse saan kyllä julkisella paikalla seksin harrastamisesta kiksejä, masturboinnista en niinkään. Se kiinnijäämisen riski on kyllä parasta. Muutamissa tapauksissa kun vastapeluri on ollut kans sopivassa mielentilassa, niin ei se kiinnijääminen ole kyllä edes kiinnostanut -> jos joku näkee, niin se on voivoi  ::)

wertsu

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 45
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #88 : 14.06.2015, 14:10 »
Mä olen seksiä harrastanut kiltisti lähinnä sisätiloissa, toki usein niin, että viereisessä tai samassa huoneessa on porukkaa. Sit on kans kerrostalon parveke, baarin vessa, auto, ja metsä. Masturboiminen on jäänyt ihan vaan kotioloihin.

Mei

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #89 : 14.06.2015, 14:53 »
Mul ei nyt hirveesti mitään kauheen spessui paikkoi oo ollu. Autois oon nainu, se on ollu aika epämukavaa aina. Sit perus metsäpanot, ei nekää mun suosikki. Teltas kans joo. Sit ööööö. No koulun vessassa oon harrastanu seksii. Erikoisin on varmaan, kun Sanomatalon takana keskellä Kansalaistoria oli muutama vuos sitten semmonen about neliömetrin kokonen joku tosi kämänen puinen työmaa-sähkö-raksakoppi tms, jonka keskellä oli semmonen betoninen koroke. Ni sen pääl naitiin. Vaati aika akrobaattista toimintaa.

Runkannu oon ainakin bussissa (aika lyhyen aikaa yleensä) ja tyhjäs luokkahuonees. Aika tylsää. Mä en silleen saa oikein mitään kiksei kiinnijäämisen pelosta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2015, 23:11 kirjoittanut fraktaalia »