Kirjoittaja Aihe: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??  (Luettu 51674 kertaa)

DarkMessiah

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #105 : 18.06.2015, 19:58 »
Entisen tyttöystävän vanhempien olohuoneessa sohvalla, parvekkeella, huoneessa jossa ei ollut ovea kun viereisessä huoneessa oli muita, yöllä leikkipuiston liukumäen tasanteella ja julkisessa vessassa, rautatieasemalla raiteen vieressä... Paljon haluaisin vielä kokeilla jos puoliso vaan innostuis  ::)

Karhukolmonen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #106 : 18.06.2015, 20:49 »
Ihan peruspaikoissa on tullut runkattua, tietenkin omassa sängyssä, mutta siihen sitten lisänä se kerrat kun huoneessa on ollut kavereita ja ne kerrat kun joku toinen ihminen on nukkunut aivan kiinni mussa. Ollut opittua näissä tilanteissa olemaan aivan järkyttävän hiljaa.
Pantu on... Kaikista hauskin paikka on kaveri auto, jonne kysyin partnerin kanssa avaimia, ja kaikki oli täysin tietosia että joo, ne menee sinne panemaan. Kämpässä oli siis paljon ihmisiä, ja se oli yksiö, joten siellä ei voinut oikein mitään tehdä. Muita hauskoja paikkoja on ollu partiokämpän sauna ja samaisen kaverin kämppä, jossa oli ihminen nukkumassa muutaman metrin päässä. Muuten sen kaverin sängyssä myös.

Näyttäkää minulle sotilas niin näytän teille miehen, joka pystyy laukeamaan villeimmissäkin fantasioissaan yhdenkään lihaksen värähtämättä.

-Pat Conroy
:D Raivostuttaa kun en millään ilveellä saa yhistettyä tota lainausta mun viestiin. Tai sitten väsyttää vaan niin helvetisti että aivot ei skulaa enää ollenkaan. Vituttaa, tossa on selvästi joku elämää suurempi sutkautus mikä nyt meni ohi...

Kharon, puolijoukkueteltta(=ahdas), 15 makuupussia, kaikki kylki kyljessä ja 15x0,5 dl spermaa vapaana ympäri telttaa noin kuuden tunnin sisään ilman, että satunnainen tarkkailija huomaa edes muutoksia hengitysrytmissä.

Ja maailman kaikissa armeijoissa on sama yhteisöllinen meininki ja kaikilla nuorilla miehillä on himonsa joten... joka ikinen... sotilas osaa tämän.

Underworld

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #107 : 29.06.2015, 17:51 »
Poreallas, sauna, auton takapenkki, junan wc, sähkötön korpimaja talvella lapissa

Una cosa exagerada

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #108 : 08.07.2015, 10:42 »
Tulihan sitä seksiä harrastettua vaikka missä, viimeisimpiä jotka tulivat mieleen: mökkilaiturilla, autossa tietysti, ravintola Tarnin näköalavessassa, leffassa, kun samalla rivillä istui muita, muissakin vessoissa, sovituskopissa, rappukäytävällä.. :-)

millivilli

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #109 : 08.07.2015, 11:46 »
Ai hittolainen.. Näitähän on. Sitä on näinkin äänekäs naisimmeinen oppinut runkkaamaan niin ettei kukaan huomaa. Ja sitä olen tehnyt lähes kaikkialla. Työpaikalla, kylässä, siskonpedissä.. näppärä olen. Miestä olen tyydyttänyt myös leffassa ja autossa. Lisäksi tietysti kyläpaikoissa.. salaa ottanut mm. suihin keittiössä, kun muut ovat röökillä..

Mutta panopaikat..  Autossa.. erittäin äänekkäästi tien vieressä, niin että autot / ihmiset kulkee ohitse.. moottoripyöräajelulla on pysähdytty jonnekin puskapanolle, ja taas olen saanut huutaa niin että metsä raikaa.. (ja kiireellä pyörän selkään ja vauhdilla tilanteesta pois). Pakkasella yöllä paljussa (ihanaa), saunassa, kesällä järvessä, meressä, saaristossa, veneessä.. jotenkin kiihottaa nämä "lähes-kiinni-jäämis -tilanteet" ja ulkona on aika ihanaa. Kyllä Suomen luontoon ääntä mahtuu :)

Sisätiloissa.. en nyt heti keksi paikkaa mitä ei olisi tullut kokeiltua. Jotenkin kun se kiima iskee päälle.. niin järki vaan katoaa.. Ja mitä vanhemmaksi sitä tulee, niin sitä vähemmän sitä miettii ;)

Underworld

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #110 : 08.07.2015, 17:25 »
Tuolla toisessa ketjussa mainittiin lapsiperheen elämästä ja tuli mieleen kun pari vuotta sitten olin eräällä metsässä asuvalla yh-neidillä kylässä. Hänen joku 4-5v tytär nukkuu äidin vieressä, mutta tässä tapauksessa äiti halusi, että vieraskin samassa sängyssä  ::)
Ehkä tämä ei lapsiperheissä niin erikoinen kuvio ole, mutta ei ole omalle kohdalle muulloin osunut, että seksuaalisia aktiviteetteja aikuisten kesken samalla kun lapsi nukkuu toisella puolella sänkyä. Nuorempi neiti alkoi kyllä kuorsaamaan ja tuhisemaan suhteellisen pikaisesti, rauha maassa siinä mielessä. Varsinaista panemista ei sikäli ollut ohjelmassa, muuta kesyä vaniljointia. Yleistunnelmaltaa jotain hupaisin ja omituisen välimaastossa.

MasterPiece

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #111 : 08.07.2015, 17:35 »
Minulla erikoisin paikka on ollut kirkon urkuparvella, tosin vain petting-tasolla  ;D

millivilli

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #112 : 08.07.2015, 17:42 »
Minulla erikoisin paikka on ollut kirkon urkuparvella, tosin vain petting-tasolla  ;D
Oliko harras tunnelma?  :)) ;D

helmikorvakoru

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #113 : 19.07.2015, 02:40 »
No tota, mitä nyt itse muistan niin luokkaretkellä hotellihuoneessa, sekä koulun-ATK-luokassa, että vessassa on tullut kokeiltua runkkausta.

emi~

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #114 : 26.03.2016, 20:02 »
Oon finkuttanut kerran kirkossa. Ihanan rauhallinen ympäristö, ei ollut häiriötekijöitä. Muuten varmaan aika peruspaikoissa. Kerran yritin samalla kun ajoin autoa, mut luovutin aika nopeesti kun ajattelin, et se on vaarallisempaa kuin kännykän käyttö  ::)
« Viimeksi muokattu: 26.03.2016, 23:37 kirjoittanut emi~ »

Mastersx

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #115 : 27.03.2016, 09:07 »
Noita kirkossa juttuja en ymmärrä  :P  Mutta olen ulkona 15-20 asteen pakkasella, tosin pyyhe alla ,se oli aikas ekstaasia, ja nannaa oikeesti,vaika olikin pakkasta :)

Dolores

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #116 : 27.03.2016, 15:43 »
Parempi kysymys minulle olisi missä EN ole masturboinut.

Seksin harrastaminen Töölönlahden rannalla ja omalla työpaikallani ovat erityisesti jääneet mieleen. Monet paikat ovat vielä testaamatta.

Kattinen

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #117 : 28.03.2016, 00:30 »
Nykyään viihdytän itseäni katselemalla vieraita ihmisiä jossain kaupungilla, kaupassa tai missä tahansa ja miettimällä, että onkohan tuokin hirvee runkkari, vaikkei siltä näytä :D

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #118 : 28.03.2016, 00:45 »
Kerran sain kunnon suihinoton puistossa Töölössä. Oli yö, mutta koko ajan jännitti, että joku tulee. Ei tullut  >:D paitsi minä.

Your preciousM

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #119 : 28.03.2016, 00:55 »
Kylpylän poreallas, höyrysauna, laivan kannella...