Kirjoittaja Aihe: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??  (Luettu 51683 kertaa)

Nick

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #120 : 28.03.2016, 07:34 »
Kerran sain kunnon suihinoton puistossa Töölössä. Oli yö, mutta koko ajan jännitti, että joku tulee. Ei tullut  >:D paitsi minä.

Zetorissa kerran. Itse normaalisti pöydässä ja nainen sen alla.

Pip

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #121 : 28.03.2016, 07:59 »
Cantina Westin ravintolapöydän alla nainen kävi suullaan hoitamassa pystyyn ja sen jälkeen istui syliin samalla, kun bändi soitti lavalla.

Naxe

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #122 : 28.03.2016, 11:58 »
Jokaista paikkaa en muista, enkä jaksa kaikkia muistamiani kirjata :D.
Runkannut:
-Teltassa intin metsäleirillä
-Metsässä
-Autossa
-Töissä
-Sukulaisilla

Seksiä:
-Junan vessa
-Metsä
-Sauna
-Laivalla
-Sängyllä

runner42

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #123 : 29.03.2016, 13:07 »
Itselläni ehkä erikoisin ja kiinnijäämisriskein paikka on ollut työpaikallani, avokonttorissa. Olin iltsella "töissä" yksin välisermein jaetussa avokonttorissa kun siivooja tuli töihin samaan tilaan. Työpisteeni sijaitsi siivouskomeron vieressä. Siivooja jätti jalassaan ollet lenkkarit siihen komeron eteen ja vaihtoi sandaalit jalkaan. Kun hän poistui etäämmälle siivoilemaan, nappasin hänen lenkkarit työpöytäni viereen lattialle ja asetuin pöydälle mahalleni kädet munaskuihin. Katsoin lattialla olevia siroja lenkkareita ja masturboin, laukeaminen tuli alle minuutissa. Samalla yritin kuulostella ettei siivooja tulisi just sillon paikalle, ei tullut. Tämän jälkeen löystyttelin hiukan lenkkarien nauhoja, olivat silleen puolikireessä asennossa muutenkin ja vein ne takas komeron viereen. Siinä sitten housut märkänä odottelin vielä sen aikaa kun siivooja lähti pois, sain seurattua kuin hän vetäs lenkkarit jalkaan (sujahti helposti) mut ei sen enempää ainakaan selvästi ihmetellyt niiden olevan löysemmällä kuin ennen.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #124 : 29.03.2016, 13:43 »
Koskikeskuksen invavessassa  :-[

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 542
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #125 : 29.03.2016, 18:18 »
Äh, teillähän on vaikka mitä tarinoita eikä mulla ole mitään kovin kummoista. Laivan hyttiäkään ei varmaan lasketa. :-P

Mini-piip

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #126 : 30.03.2016, 17:18 »
Runkannut iltaisin pitkänmatkan busseissa näytellen nukkuvaa...

Seksiä joskus jossain puiston korvalla iltasella, ei ehkä ihan mun juttu mut kun oli pakko  O:-)

Annaleena

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #127 : 06.04.2016, 22:34 »
Ehkä mä sit kuuluin hurjassa nuoruudessani kastiin "missä EN ole harrastanut"..  ;D

Ikimuistoisimmat uskallukset voisivat olla jotain julkisia paikkoja.. tai yliopistolla.. Reeperbahnilla tuntihotellissa.. päiväsaikaan puistossa (pitkä hulmuhelmahame on kätevä).. luennolla omin avuin.. ravintolan vessassa.. toisen naiskentelevan parin vieressä.. tjsp. Kuka niitä muistaa näin keski-ikäisenä.  ;D

Mutta lentokoneen vessaa en suosittele. Ihan kamalaa. :-X

Nick

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #128 : 06.04.2016, 22:35 »
Joo, ei se mullakaan oikein onnistunut. Lentokoneen vessassa.

Kore

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #129 : 06.04.2016, 23:20 »
Minä olen kyllä niin rajoittunut, että en voisi kuvitella missään julkisella paikalla paneskelevani. Masturboimiseenkin tarvitsen jyräni, joka pitää sen verran kovaa ääntä, että ei varmasti jäis epäselväksi kenellekään, mitä siinä oikein tapahtuu. Jos käskettäis, niin kyllä varmasti teknisesti voisin, mutta nautinto olis varmasti samaa luokkaa kuin perunan kuorimisessa :D

Joskus nuorena, hyvin nuorena, festarialueen keskellä melkein, mutta olin kyllä niin sekaisin, että sitä ei laskettane. Muuten vain turvallisten seinien ympäröimänä  :)

Aino

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #130 : 07.04.2016, 22:07 »
Joskus nuorena, hyvin nuorena, festarialueen keskellä melkein, mutta olin kyllä niin sekaisin, että sitä ei laskettane.

Ah, tästä tuli kivoja muistoja mieleen!  :D Tosin vaikka nuori olinkin, niin en ollut kauhean sekaisin, ja muistan kaiken hyvin, ja sama mieskin on vielä kainalossa.  :love:

Ai niin, olihan mulla se yksi festarimimmikin silloin....  O:-)

Mutta juu, luonnossa ja ulkosalla ja autoissa (liikkuvissa ja parkkipaikoilla) on tullut puuhailtua kaikenlaista. Mulla on ihan selkeä fetissi julkisiin paikkoihin, kiinnijäämisen riskiin. Ja monet fantasiani liittyvät nimen omaan julkiseen tilaan.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #131 : 24.04.2017, 13:22 »
Oho, en ollut muistanut vastata tähän :D Tässä mitä äkkiseltään mieleen tulee, paljon on paikkoja vielä kokemattakin, mut eipä tule vartavasten lähdettyä, vaan yleensä mukavin ja nautinnollisin paikka on ihan tuttu sänky.

Laitan tähän paikkoja, missä olen saanut orgasmeja salaa tai ainakin luullut saavani salaa. Yhdyntää tai muuta jos ollut, mainitsen suluissa.

-Viereisessä huoneessa ovi auki kaverien jutellessa naimista hipihiljaa.
-Saunassa naiminen (en tykkää, liian kuuma)
-Ketjukarusellissa orgasmeja vauhdin huumasta ja jännityksestä
-Vesipuiston liukumäessä orgasmi (ekalla kerralla pelkästään vauhdin huumasta & kiihottunut fiilis valmiiksi, toisella kerralla mies nipisteli nännejäni). Näissä liukumäissä harmittaa vain se, kun lasku on niin nopeasti ohi! Nauttis mieluusti pidempäänkin.
-Kylpylän eri altaissa orgasmeja, nykyään joka kerta kun kylpylässä käyn. Viattomat keinot; suutelu, silitys, ihan vain veden lämmöstä nauttiminen yksin. Poreet myös kivoja, mutta lämpö tärkein ja tunnelma. Nainut en ole altaassa, enkä aio, koska vedessä nainti sattuu ja voi aiheuttaa tulehduksia. Pari eri miestä oon laukaissut kylpylän suihkutilassa ja saunassa (ilman kameravalvontaa). Ens kerralla sitten nainti suihkutilassa tai muualla ois haaveena ;) On fetissi asiaan.
-Järvessä naiminen. Tämä oli pitkään fantasiani, mutta todellisuus oli jotain aivan muuta.. Sattui, oli kylmä, piti lopettaa kesken ja kaupan päälle tuli massiivinen vaginatulehdus :( En suosittele.
-Masturbointi rantakivellä näkyvällä paikalla, ohikulkijoiden osuessa kohdalle "otin aurinkoa" pokkana alasti.
-Orgasmi pyöräillessä vahingossa (tuli ajateltua liian tuhmia), huimas ja pyörä tuntui kulkevan kuin itsekseen, orgasmi oli kuitenkin sen verran mieto, ettei ollut kaatumisvaaraa. Vähän vain tunne kuin olis pienessä humalassa.
-Täpötäydellä uimarannalla kaverin ollessa aivan vieressä sain silittelyorgasmeja fwb:n silitellessä kämmentä, vatsaa, niskaa.. Alkoi naurattaa ja kuumottaa, kaveri kysyi mitä naurat, sanoin vain että yks hauska vitsi tuli mieleen.. enhän nyt voinut sanoa, että alkoi naurattaa kun saan tässä orgasmeja ja kukaan ei huomaa mitään ja alkaa kuumottaa, huomaako joku, kun kehon säpsähdyksiä ja tärinää alkaa olla hyvin vaikea peittää.
-Bussissa, metrossa ja junassa LUKUISIA kertoja. Sekä ajatuksen voimalla orgasmeja, polvea/niskaa/kättä hyväilemällä, että suutelemalla ja joskus (harvemmin) myös sormettamalla. Niin ihanan tuhmaa ja kilttiä samaan aikaan.
-DTM:ssä vessajonossa orgasmi ajatuksen voimalla, sekä samana iltana pöydässä istuessa, suudellessa, tanssiessa, hiusten silittelystä.. Luulin, ettei kukaan huomaa, kunnes vessajonossa joku mies kysyi "onko sulla joku hätänä?" ja katsoi silmiin, tivasi uudelleen vaikka sanoin ettei mitään... Vessaan päästyäni nauroin ensin hämmennyksen ja kiusaantumisen ulos, sitten otin lisää orkkuja.. Myös eräs pöytätoveri kysyi jotain tyyliin "miks sä täriset?", vessassa olin onneks keksinyt hätävalheen "mulla on lievä epilepsia, nämä välkkyvät valot ja tärinä aiheuttavat kohtauksen, mutta ei se haittaa". Selitys upposi hyvin ja sain nauttia rauhassa lisää :D
-Toki myös perussuikkarit ym. autossa
-Kumiveneessä suuseksiä nakuna ja orgasmeja siten, että ranta-asukit varmaan näkivät
-Metsässä ja metsiköissä useita kertoja, sekä ilman kiinnijäämistä, että kerran myös tulimme yllätetyksi ulkoilijan toimesta, naurua vaan ja kehotus "jatkakaa, älkää antako minun häiritä, menen vain ohi tästä.."
-Teatterissa miesystävän äidin ja siskon ollessa viereisillä penkeillä orgasmeja miehen silitellessä kämmentäni. Oli aika kuumotus, vaikkakin hämärää! Jos miesystävän äiti ois huomannut, mikä kiusaannus...
-Oman äitini ja pikkusiskoni ollessa aivan vieressä sain orgasmeja vahingossa, kun taiteilija maalas taulua minusta.. Se vain kiihotti ja seksinpuute ei lievittänyt asiaa. Nautinnon laatu tosin kärsi vähän siitä, että pelkäsin äidin tai pikkusiskon huomaavan tai kysyvän yhtäkkiä "miks sä täriset?"
-Kummitusjunassa suutelusta orgasmi
-Hammaslääkärissä melkein orgasmi, kun oli kiihottava tilanne ja kipu kiihotti lisää (ekaa kertaa en pelännyt, vaan nautinkin). Jouduin estelemään koko ajan, en kehdannut antaa tulla.. nyt ehkä kehtaisin vastaavassa tilanteessa ;D
-Kuumailmapallossa orgasmi suutelusta ja niskan silittämisestä maisemia katsellessa, miesystävän äidin ja ystävän ollessa aivan vieressä... kuumottavaa ja samalla niin kiihottavaa!
-Uutenavuotena rakettien paukkeessa valtavassa ihmisvilinässä orgasmeja suutelusta niin, että huojuin ja miehen piti pitää mua pystyssä etten kaadu. Samoiten samana iltana orgasmeja bussipysäkillä montakymmentä minuuttia putkeen niin, että esitin sammuvaa kun mies silitti niskaa. En tiedä tajusivatko jotkut vieressäolijat, sillä oli ainakin kiusoittelevaa naurua ja jotain vihjailuksi tulkittavaa. Mut en välittänyt, vaan nautin vain. Vuoroin sain vahvoja orgasmeja, vuoroin pokka petti ja repesin raikuvaan nauruun, mikä tarttui kanssaihmisiin, sit taas nautin jne, vuorottelivat hauskasti ja samalla olin hyvin kiusaantunut (kiihottavasti). Bussiin noustessa en kehdannut edes katsoa ketään :D Mut uskottelen itselleni edelleen, että kukaan ei tajunnut mitään, vaan luulivat a) hulluksi b) päihtyneeksi, vaikken ollut kumpaakaan ;) Orgasmin saaminen julkisella paikalla "olemattomasta" on niin epäoletettavaa, että ihmiset pistävät helposti tärinän, säpsähdykset ym. reaktiot minkä tahansa muun syyn piikkiin kuin nautinnon :D
-Eilen miesystävän kaverin jutellessa meille ja näyttäessä youtube-videoita mies alkoi silitellä extempore viattomasti ja sain orgasmeja kaverin huomaamatta. NIIIN ihanan kutkuttava tunne nauttia salaa :)
-Kaverin juhlissa taustakuorona laulaessa orgasmeja, äänen särkyminen oli kuumottavaa mut en sattunut laulamaan mikkiin silloin, joten sitä ei huomattu.
-Koulussa luennoilla orgasmeja ajatuksen voimalla (kuumottavaa)
-Huvipuistolaitteissa orgasmeja (viikinkilaiva yks kivoimmista) (kuumottavaa)

To do- listalla: Hevosen selässä, seksibileissä, karaokessa orgasmi laulaessa mikkiin (voi miten kiusaannuttavaa!), kaikkien nähtävillä esim. baarissa miehen esitellessä mua muille ja nöyryyttäessä, kirjastossa, hautausmaalla tai mitä muita paikkoja kohdalle osuu, tai jaksaisiko jonnekin vartavasten mennä nauttimaan :)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #132 : 24.04.2017, 18:28 »
Paikkoja jossa olen harrastanut seksiä:

Hautausmaa (puiden välissä hieman piilossa)
Junan vessa (ihanan ahdasta)
Juna-aseman vessa
Bussi (ihan takana pimeässä minne kuski ei nähnyt tai ei kehdannut seksin harrastamisesta mainita tai tykkäsi katsoa :D)
Auto (liikkuva ja liikkumaton, myös pakun takaosassa)
Metsässä kesällä sekä syksyllä (tuli äkkilähtö kun meinasi tulla muurhaisia paikkoihin, joita en edes tiennyt minulla olevan)
Laivan hytti
Tietenkin oma makkari, kaverin makkari, olohuone, kokonaisuudessaan kotitalouden kaikki tilat.
Sauna (en suosittele, kivaa oli mutta vaatii sen oman kiimansa, muutoin on aika nihkeää ja liian kuuma)
Pari kertaa kesällä puistossa
Lukuisissa bileissä joko vessassa tai parhaimmillaan sängyssä kun bileet jatkuvat samalla

Bizarren Darkkari (viikonloppuna tuli testattua, ihan jees vaikka vähän ällötti jälkeenpäin se että kenen nesteissä sitä uiskenteli, ja vieressä pani myös joku pariskunta(?), toi oman lisämausteensa.

Onhan noita jo muutama kertynyt. Sellainen roti on ainakin pakko pitää ettei ihan täysin tuntemattomien ihmisten keskellä täysin näkyvillä sitä tee, vaikka ajatuksena kiihottaakin.
Masturboinu en ole koskaan julkisissa tiloissa, enkä tule tekemäänkään. Ei vain oikein iske.

m0uksan

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #133 : 25.04.2017, 10:56 »
Koska kiinnijäämisen pelko on niin kiihottavaa ja kiehtovaa, on tullut harrastettua monissa paikoissa. Silloin, kun on sattunut kohdalla yhtä avonaisella mielellä varustettu kumppani. Laitan paikat, jotka on jäänneet muistiin parhaimpina paikkoina.

Seksiä:

- Kirjastossa
- Junassa
- Tuomiokirkon portailla (Hiton jännittävä kokemus! Varmistettiin, että ketään ei loukata tällä)
- Eräässä yökerhossa, tanssilattian tuntumassa (Ihmiset oikeasti eivät tajunneet mitään, mitä oli meneillään!)
- Työpaikalla
- Parvekkeella (3m korkeudella kävelykadusta)
- Uimarannalla

Masturbointi:

- Autossa, liikennevaloissa (omatoimisesti sekä Hänen toimesta)
- Elokuvateatterissa (Hieroin Hänelle orkun.Passengers oli leffa. Sen verran tylsä että piti hiukan luoda itse jännitystä)
- Siemenlinkokilpailut rippileirillä & armeijassa
- Uimaranta (Kukaan ei ole kertonut, kuinka uimarannalla kuuluu käyttäytyä)

...ja näitä kirjoittaessa nousee himot esiin. Perhana.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #134 : 25.04.2017, 11:04 »
Kadehdittavan pitkiin listoihin on vaikea enää mitään lisätä, mutta jos kuitenkin:
Rakastelu järven pinnasta kohovalla tasaisella kivellä (jos olisi virrassa, sanottaisiin paikkaa lehmänseläksi) toisen pariskunnan katsoessa rannalta.
Kylpylän pukeutumiskoppi, Oulun Eeden (muistaa aikaa, jolloin höyrysaunat olivat vielä vailla väliseiniä).