Kirjoittaja Aihe: Tampere Pride -kulttuuritapahtuma ja sateenkaarifestivaali 21-24.7.2011  (Luettu 5098 kertaa)

Norja

  • Vieras
Tampereella järjestetään monimuotoinen Pridetapahtuma 21-24.7. Ohjelmassa on muualtakin tutun kulkueen lisäksi myös paljon muuta ohjelmaa, mm. Sateenkaarimessu ym. Lauantain Pride-paraatin jälkeen on "TORI"-tapahtuma Eteläpuistossa joka tarjoaa hyvät mahdollisuudet esimerkiksi piknikille.

Pantaisko piknikki pystyyn?

http://www.tamperepride.fi/

Simone

  • Vieras
Piknik kuulostaisi hyvältä!

Rsykeellä ei ole tällä kertaa omaa infopöytää tapahtumassa.
Asia on järjestetty siten, että koska mulla on joka tapauksessa HoS - pitsiä&nahkaa myyntipöytä, tulee Ärtsyjen info siihen samaan.
Itse olen tietysti koko päivän tiskin takana, mutta jos vapaaehtoisia löytyy kaveriksi, niin tervetuloa vaikka vain hetkeksi.
Muutama Ärtsyläinen onkin jo lupautunut päästämään vähän tauolle päivän mittaan.

submit

  • Vieras
Piknik kuulostaisi hyvältä!

Edelliseen Tampereen piknikkiin (/piknikkeihin) osallistui melkoinen joukko - Seuraavan kerran siis Eteläpuistoon lauantaina 23.7. klo 13-17 :)

Simone

  • Vieras
...uusinta tietoa...
Sain pitsiä&nahkaa -puodin koko Priden ajalle Yo -talolle jossa to - su kulttuurikahvio ja Pride info.
Olen siellä
to -pe klo12 - 20
su klo11 - 16
ja lauantain siis Pride Torilla.

Eli Rsykeellä on koko tapahtuman ajan edustus ja oma infopiste pöytäni kulmalla  ;D

Norja

  • Vieras
Pantaisko piknikki pystyyn?

Sää- ja määennusteen mukaan Tampereen yllä puhisee huomenna sadepilviä siihen malliin että piknikki ei ehkä pahemmin iske, mutta tulemme paikalle joka tapauksessa.

Ounou! OMG! Mitämäpaanpäälle?!? Ehkä jotakin kumista tai joooo siis ihanan kevyttä... :-* ::) 8) :o

Edit 23.7 : Epävakaiselta näyttää, mutta mikäli n. klo 12 ei sada kaatamalla on jonkinlaista piknikkeilyä tiedossa.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2011, 08:06 kirjoittanut Norja »