Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 55412 kertaa)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
suunnitelmiin tuli muutos, nähdään lauantaina ;)

Tii

Aihe joka puhuttaa aina on käyttäytyminen bileissä ja klubeilla. Laitan tähän muistutuksena tiivistelmää käytösetiketistä.

Aina saa tapahtumissamme lähestyä STAFF-lappua kantavia ihmisiä, jos jokin asia mietityttää.

Kunnioitetaan kaikki näitä yhteisiä sääntöjä, niin meille kaikille tulee mukava ilta lauantaina ja miksei näitä voisi myös normaalielämäänkin soveltaa...?


KÄYTTÄYTYMISSÄÄNNÖT SMFR:n KLUBEILLA JA BILEISSÄ

Muistathan, että juhlissamme vallitsee tiukka käytösetiketti. Jotta bileet ovat mukava tapahtuma jossa kaikki viihtyvät, se vaatii kaikilta meiltä hyvää käytöstä.


1. Katsoa saa - ei koskea eikä neuvoa

Bileasut saattavat olla hyvinkin paljastavia ja provosoivia, silti kehenkään ei saa koskea ilman hänen/omistajansa lupaa. Seuratessasi toisten sessiointia, älä puutu, älä mene liian lähelle äläkä varsinkaan ala neuvoa osallistujia tai pyydä päästä mukaan. Sessiointi on yksityisasia ja jos joku neuvoja tai sessioseuraa kaipaa, hän pyytää niitä itse.


2. Yhden subi ei ole jokaisen subi

Muista myös, että kun joku on masokisti ja/tai alistuva, hän ei ole sitä jokaiselle juhlijalle. Älä siis koskaan, edes leikilläsi, edes kevyesti lyö/ läimäytä/ sivalla piiskalla/ nartuttele alistujaa, joka ei ole sinun subisi.


3. Ehdoton valokuvauskielto

Kaikenlainen valokuvaaminen (kamerat, kännykkäkamerat, videokamerat) on juhlissamme myös ehdottomasti kielletty. Monissa bileissä paikalla on SMFR:n oma virallinen valokuvaaja, joka on allekirjoittanut salassapitosopimuksen. Hän voi kuvata juhla-asusi/sessiosi ja toimittaa kuvan sinulle haluamaasi sähköpostiosoitteeseen.


4. Juhlissa tapahtunut jää sinne

Hyvään kinkyetikettiin kuuluu myös se, ettei bileiden tapahtumista tai juhlavieraista kerrota jälkeenpäin. Vieraillamme, myös sinulla, on oikeus juhlia anonyymisti.


Käyttäytymissääntöjen rikkomisesta seuraa varoitus ja/tai välitön poistaminen juhlatilasta.


Jos koet itse juhlissa joutuvasi häiritsevän käyttäytymisen kohteeksi, otathan mahdollisimman pian yhteyttä johonkin SMFR:n henkilökunnasta. Tunnistat meidät STAFF-korteista. Kaikki hankalat tilanteet on parasta hoitaa mahdollisimman pian, näin vältymme väärinkäsityksiltä.


TURVALLINEN SESSIOINTI

Sessiointi on kivaa, mutta se pitää tehdä turvallisesti. Bilesessioissa sinun on syytä pitää mielessäsi seuraavat asiat:

Älä sessioi humalassa. Yksi tai kaksi olutta ei vielä ole vaarallista, mutta tuntuva humalatila altistaa subbarin vaaralle. Humalaisen kipukynnys on korkeampi ja humalainen piiskaaja ei voi säädellä piiskaamisvoimaansa kuten selvin päin.

Henkilökunnallamme on oikeus keskeyttää sessio joka ei ole turvallinen.

Huomioi ympäristösi. Tämä koskee sekä piiskaajaa että katsojia. Piiskaajan ympärille on syytä jättää tarpeeksi tilaa jotta yleisö ei saa tahattomia iskuja.

Jos haluat sessioida tavanomaista rajummin - esimerkiksi neulottaa - puhu siitä etukäteen jollekin staffilaiselle. Näin varmistamme teille sessiorauhan ja sen, että tilaa rajummalle sessiolle on tarpeeksi.

Dominantti

Mä luulin vielä tossa parisen päivää sitten ettei ois saumaa päästä paikalle. Palapelin palaset kuitenkin loksahtivatkin niiin, että olenkin tulossa. :)

Tosin palaan Kehä kolmosen sisäpuolelle vasta huomenna alkuillasta, niin joutunee liittymään seuraan hieman myöhemmin kuin muut...

viana

  • Vieras
Jee, tänään bileet!

quattroverde

Tänään on mahtibileet  :)

-Lippujen hinnoittelu
-Bileiden järjestäminen
-Bileiden sisältö
-Bileiden käytöstavat
-keräys
-ja sitten tuolla mitä ajattelin tänään

Mennään kirkkaasti yli 300 sadan viestin kokonaisuudessaan ;-), on ammennettavaa jos vain sisälukutaito kestää....

Siis viihdettä koko rahan edestä :-)

Smooth

  • Vieras
Tänään on mahtibileet  :)

-Lippujen hinnoittelu
-Bileiden järjestäminen
-Bileiden sisältö
-Bileiden käytöstavat
-keräys
-ja sitten tuolla mitä ajattelin tänään

Mennään kirkkaasti yli 300 sadan viestin kokonaisuudessaan ;-), on ammennettavaa jos vain sisälukutaito kestää....

Siis viihdettä koko rahan edestä :-)

Ja ajatella, voi lukea ILMAISEKSI!

swan

  • Vieras
On asioita joita ei saa rahalla. Mukava tavata tänään
:)

Kunzmann

jee tänään bileet :D
sais ilma vaan jähtyä, mä lähähdyn jo shortseissa niin ei taida kumia tohtia haaveillakkaan

Smooth

  • Vieras
jee tänään bileet :D
sais ilma vaan jähtyä, mä lähähdyn jo shortseissa niin ei taida kumia tohtia haaveillakkaan

Kumistringit?  :love:

SMIle

Tulossa! Mullakin jäi kumit kotiin...

Simbad

  • Vieras
Ensin saunaan, sitten bileisiin :o

TheVille

  • Kumijumala
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 166
  • Dommejen kesyttäjä, apparently...
  • Galleria
Kyl kumia olla pitää.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
No mä otan kumisuilun mukaan...se on aikas kätevä >:D

Glori

  • Vieras
Mukavaa bileiltaa kaikille  :)

Ehkä mulla on ensi vuonna parempi tuuri kalenterin kanssa.

Nick

  • Vieras
Tulossa! Mullakin jäi kumit kotiin...

Haa. Mä voin ottaa.