Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 55493 kertaa)

namuuN

  • Vieras
Agroksenmäen bileet on ykköset! Tunnelma, ympäristö ym. on ihan huippua, eikä yhdetkään bileet siellä vielä ole jääny käymättä. Mutta mutta... viime klubilla maksoin smurffien jäsenmaksun eikä VIELÄKÄÄN ole jäsenkortti postista putkahtanut (yli kuukausi aikaa siitä huom.  >:(). Olen aika pettynyt siihen, enkä ainakaan mitään korotettua hintaa ala kortin puuttumisen takia makseleen. Kellään tietoa tuosta pitkään kestäneestä jäsenkorttien saamisesta? (SirMichael? tai joku muu)

Norja

  • Vieras
Pakko tunnustaa, että 60e pelkkiin pääsylippuihin kallisti vaaan kilpailevan toiminnan puolelle :(

Olen jo kauan sitten säätänyt pääni Agrokselle lähtöön ja merkinnyt viikonlopun kalenteriini. Nyt vasta kuultuani lippujen korotetuista hinnoista otan matkan todella tarkkaan harkintaan. Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka.

Ollaanko nyt aloittamassa uutta jatkuvan talouskasvun linjaa kinky-yhdistystoiminnassa ja toiminnan varat kerätään ronskeilla lipunhinnoilla? Mielestäni on aivan sama millä tätäkin selitellään ja perustellaan, mutta minun kantani on se, että tämäntyyppiselle tapahtumalle liput  ovat liian kalliit.

 :smurffi:---"Menisköhän sittenkin vaan Tavastialle?"

roosa

  • Vieras
Varmasti tulossa :)

(ja mä nyt onnistun tuhoamaan suuremman tukon tuohta jo yhden majava-baari-illan aikana)

Itai

Olen jo kauan sitten säätänyt pääni Agrokselle lähtöön ja merkinnyt viikonlopun kalenteriini. Nyt vasta kuultuani lippujen korotetuista hinnoista otan matkan todella tarkkaan harkintaan. Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka.

[...] Mielestäni on aivan sama millä tätäkin selitellään ja perustellaan, mutta minun kantani on se, että tämäntyyppiselle tapahtumalle liput  ovat liian kalliit.

Samaa mieltä...

Harmi kun näitten piti olla elämäni ensimmäiset kinky-bileet. Noh...

n4103xxl

  • Vieras
Pakko tunnustaa, että 60e pelkkiin pääsylippuihin kallisti vaaan kilpailevan toiminnan puolelle :(

Olen jo kauan sitten säätänyt pääni Agrokselle lähtöön ja merkinnyt viikonlopun kalenteriini. Nyt vasta kuultuani lippujen korotetuista hinnoista otan matkan todella tarkkaan harkintaan. Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka.

Ollaanko nyt aloittamassa uutta jatkuvan talouskasvun linjaa kinky-yhdistystoiminnassa ja toiminnan varat kerätään ronskeilla lipunhinnoilla? Mielestäni on aivan sama millä tätäkin selitellään ja perustellaan, mutta minun kantani on se, että tämäntyyppiselle tapahtumalle liput  ovat liian kalliit.

Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.

swan

  • Vieras
:smurffi:---"Menisköhän sittenkin vaan Tavastialle?"
No jos mentäs niin saisko risua sit siellä, vaikka vessassa...

viana

  • Vieras
Agroksenmäen bileet on ykköset! Tunnelma, ympäristö ym. on ihan huippua, eikä yhdetkään bileet siellä vielä ole jääny käymättä. Mutta mutta... viime klubilla maksoin smurffien jäsenmaksun eikä VIELÄKÄÄN ole jäsenkortti postista putkahtanut (yli kuukausi aikaa siitä huom.  >:(). Olen aika pettynyt siihen, enkä ainakaan mitään korotettua hintaa ala kortin puuttumisen takia makseleen. Kellään tietoa tuosta pitkään kestäneestä jäsenkorttien saamisesta? (SirMichael? tai joku muu)

Jos olet kortin tilannut, et joudu maksamaan hintaa, vaan kortti odottaa kyllä ovella, ja etenkin sanomalla, että tilattu on, homma kyllä hoituu.

Tai siis näin ainakin yleensä on ollut, parikin kertaa tällainen tilanne seuruessa ollut.

viana

  • Vieras
Olen pitänyt tapahtumaa puhtaasti kinkyväen SM-henkisenä kokoontumisena ja esitykset ovat sivuseikka.

Kyllä minusta tämä tapahtuma on muutakin kuin SM-henkinen kokoontuminen. Miitit (joita on kerran viikossa, kaksi parhaassa) ovat kinkyväen SM-henkisiä kokoontumisia, Wäiskin bileet (joita on joka toinen kuukausi) ovat kinkyväen SM-henkisiä kokoontumisia.  Nämä bileet ovat minulle (ja käsittääkseni monelle muullekin) vuoden kohokohta, jonka ainakin minä toivon ja suon eroavan perusilloista. Saisi erota paljon rankemminkin. Saisi olla kalliimpikin. Kerran vuodessa voisi minusta irrotella kunnolla, ja satsata oikein urakalla.

Minun laskupäälläni muualla kuin baarissa pidettävät bileet eivät koskaan voi olla mielestäni "kalliit". Tämä tietenkin, koska juon alkoholia. Ymmärrän, että absolutistia voi hinta hirvittää (ei kun, en muuten ymmärrä siltikään hirveän hyvin...), mutta perus bilejuopolle tuskin on halvempia bileitä missään, jos ei laske pussikaljaa puistossa bileiksi.

Veera

  • Vieras
Mutta mutta... viime klubilla maksoin smurffien jäsenmaksun eikä VIELÄKÄÄN ole jäsenkortti postista putkahtanut (yli kuukausi aikaa siitä huom.  >:(). Olen aika pettynyt siihen, enkä ainakaan mitään korotettua hintaa ala kortin puuttumisen takia makseleen. Kellään tietoa tuosta pitkään kestäneestä jäsenkorttien saamisesta? (SirMichael? tai joku muu)

Ikävä kuulla, mutta hei, pääsit meitä pidemmälle  ;) . Pidimme viime vuoden taukoa jäsenyydestä ja nyt kun yritimme liittyä uudelleen, ei meilitse laitettuihin tietoihin ole reilussa kuukaudessa tullut maksuviitettä... ja bileetkin jäänevät näin ollen väliin puuttuvan jäsenyyden myötä.  >:(

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Mua kun ei ne esitykset koskaan oo jaksanu kiinnostaa niin vähän turhalta tuntuu toi lipun hinta. Siks tykkään BC:n bileistä kun ei laiteta turhaa rahaa huonoihin esityksiin vaan "esityksiä" tarjoavat paikalla bilettävät ihmiset ihan ilmaiseksi :)
On tämä silti vielä harkinnassa jos nyt sattuu sillon olemaan semmonen olo että huvittaa lähteä. Päätän varmaan perjantaina ennen bileitä. (jos ei mitään parempaa ilmaannu)
Älkääkä nyt loukkaantuko, toki tämmöisillekin bileille on kysyntää ja monet tykkäävät noista esiintyjistä.
Tää oli vaan mun ihan oma henkkoht mielipide.

requiem

  • Vieras
Kyllä, paikalle ilmestyn. Pohjosesta tulevat voi halutessaan laittaa yksäriä, jos kimppakyytiin tjms. on tilaa vielä.

isabella

Agroksen tila on upea ja siitä voi vähän maksaakin. Ja ei tuo oikeasti ole minukaan mielestäni paha hinta tämän tyyppisistä bileistä. Ajatelkaa nyt mitä esim. ulkomaalaisten artistien konserttiliput maksaa, mieluummin minä rahani bileisiin (ja smurffeihin) sijoitan :)

Yhdistystoimintaan tarvitaan rahaa ja jos jostain bileistä jää vähän voittoa muun toiminnan pyörittämiseen niin sehän on hyvä vaan. Jos ei halua korkean hinnan vuoksi tulla bileisiin niin tarvitseeko sitä kuitenkin heti rientää kritisoimaan (talkoovoimin tehtäviä) bilejärjestelyjä, eikö voi vaan jättää bileet väliin. Jos paikalle ei ilmaannu juuri ketään (mihin en usko hetkeäkään) niin sitten varmaan järjestävä taho tekee sen perusteella päätöksiä ja järjestää jatkossa toisentyyppisiä ja halvempia bileitä. Ugh, olen puhunut!

Edit: Ja lisäyksenä vielä että itse siis olen ihan rivijäsen enkä missään tekemisissä bileiden järjestämisen kanssa, laiskana ihmisenä vaan ilmaannun paikalle onnellisena siitä että joku muu järjestää.

Norja

  • Vieras


"And-a-one-and-a-two-and-a-three..."

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Moi,

Jäsenkortit lähtevät matkaan jussiin mennessä, samoin vastaukset kyselyihin maksuista yms.

Bilelipun hinnoista sen verran, että 25/30€ ei tietääkseni mikään ennenkuulumaton summa ole, vastaavia summia on ennenkin isojen bileiden lipuista pyydetty. Jos vertaa viime vuoteen, niin eihän ero ole kuin yhden-kahden tuopin verran, riippuen siitä mitä juo  ;)
Muistutuksena vielä että vaikka smurffit ovatkin voittoa tavoittelematon yhdistys, niin ei me taloudellisesta tappiostakaan tykätä. Bileiden budjetti nyt vain tehtiin varman päälle, mikä nosti hieman hintoja. Nyt kun ei olla ravintolassa, niin kaikki pitää hoitaa itse, esim kuljetukset, PA-laitteet, ruoat talkoolaisille, hyvät esitykset, jne jne, unohtamatta vuokraa, mikä ei ihan halpa sekään ole. Ja tietenkin tarkoitus on tehdä viime vuotta paremmat bileet  8)

-tt

ps, jätän tämän tähän Norgelle:



 ;)

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.

No on muiden yhdistysten jäsenille reilu alennus.
Niille jotka eivät ole yhdistysten jäseniä tai jäsenten aveceja
saavat pulittaa vaikka satasen eivätkä silti pääse sisään :)