Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 54441 kertaa)

Karkki

  • Vieras
Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?

Kunzmann

Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?

Tämä kiinnostaisi myös meitä

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Moi,

Jäsenkortit lähtevät matkaan jussiin mennessä, samoin vastaukset kyselyihin maksuista yms.

Tulin tänään kotiin reilun kahden viikon reissulta ja Jussistakin on aikaa sen verran, että luulis jäsenkortin tulleen siinä ajassa, vaan EIPÄ NÄY! Nyt alkaa palaa hihat tähän touhuun... turhaanko tässä jäsenmaksuja maksellaan vai mikä on homman nimi?  >:(

-äkämystynyt namu-



Olen edelleen kovasti pahoillani tästä jäsenasioiden tokkimisestä.
Eliks pitänee vaihtaa nuija pesäpallomailaan jos se auttais.

Agroksen bileisiin mennessä nämä asiat on ajantasalla. Ne jotka ovat jäsenmaksun maksaneet, muttei korttia saaneet ja olisivat bileisiin tulossa, saavat korttinsa ovelta.
Tästä voisi tosin ilmoittaa että voi korttinsa tullessaan noutaa....



SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?

Tämä kiinnostaisi myös meitä

Itseasiassa tuo on myös minua kiinnostanut jo pidemmän aikaa...

Smooth

  • Vieras
Koska on tulossa tarkempi ohjelma Agroksen bileistä?

Tämä kiinnostaisi myös meitä

Itseasiassa tuo on myös minua kiinnostanut jo pidemmän aikaa...

Tuohan olikin melko hyvä veto  ::).
Keneltä saa sitten informaatiota? 020202?

Bileisiin on peräti 10 kokonaista vuorokautta...

Ei millään pahalla, mutta koko tämän hintapainotteisen keskustelun jälkeen tukeva informaatiopaketti hyvine esiintyjineen olisi kyllä ihan paikallaan.

Tii


Tulin tänään kotiin reilun kahden viikon reissulta ja Jussistakin on aikaa sen verran, että luulis jäsenkortin tulleen siinä ajassa, vaan EIPÄ NÄY! Nyt alkaa palaa hihat tähän touhuun... turhaanko tässä jäsenmaksuja maksellaan vai mikä on homman nimi?  >:(

-äkämystynyt namu-
Toukokuun klubin jälkeen laitoin aikamoisen kasan jäsenkortteja postiin (kaikki joita ei oltu noudettu klubilta), myös namun. Näyttää siltä etteivät ole tavoittaneet vastaanottajiaan. Teen toki kadonneiden korttien tilalle uudet ja pyrin ne laittamaan postiin kaikille niille, joille se ei ole siinä toukokuun lähetyksessä mennyt perille

Minulla on ollut isoja teknisiä ongelmia ja systeemit sekaisi , mutta tiedot ihan tallessa. Nyt niitä selvittelen, kun tekniikan pitäisi about pelittää. Olen pahoillani asioiden viivästymisestä.

Muoks, tarkennettu viestin sisältöä -Ti

« Viimeksi muokattu: 12.07.2011, 20:42 kirjoittanut Tii »

Queena

  • Vieras

Tulin tänään kotiin reilun kahden viikon reissulta ja Jussistakin on aikaa sen verran, että luulis jäsenkortin tulleen siinä ajassa, vaan EIPÄ NÄY! Nyt alkaa palaa hihat tähän touhuun... turhaanko tässä jäsenmaksuja maksellaan vai mikä on homman nimi?  >:(

-äkämystynyt namu-
Toukokuun klubin jälkeen laitoin aikamoisen kasan jäsenkortteja postiin (kaikki joita ei oltu noudettu klubilta), myös namun. Näyttää siltä etteivät ole tavoittaneet vastaanottajiaan. Teen toki kadonneiden korttien tilalle uudet ja pyrin ne laittamaan postiin kaikille niille, joille se ei ole siinä toukokuun lähetyksessä mennyt perille.

Minulla on ollut isoja teknisiä ongelmia ja siten jokunen tiedosto on ollut kadoksissa ja isosti sekaisin, myös jäsenrekisterimme. Nyt niitä selvittelen, kun tekniikan pitäisi about pelittää. Olen pahoillani asioiden viivästymisestä.

Menee vähän jo humoristiseksi. Teknisiä onglemia, tiedostot kadoksissa, mm. jäsenrekisteri sekaisin tai ehkä jopa hukassa? Lisäksi kukaan (edes. President of SMFR) ei tunnu tietävän kuka esiintyy seuraavissa bileissä, jonka lippujen hintoja on nostettu ja josta on käyty aikamoista keskustelua ja yhdeksi syyksi taisi olla laitettu laadukkaat esiintyjät?
Odotan jo innolla bileiden jälkipyykkiä :)

swan

  • Vieras
Odotan jo innolla bileiden jälkipyykkiä :)

Minä en.

Odottaisi ja olettaisi, että kun periaatteessa samaa väkeä olemme, yhdistyksillä tai ilman, olisi yhteishenkeä ja kannustusta.
Mutta kai se niin on että helpompi nähdä kaikki puutteet ja olla kriittinen.

Pidän peukkuja, että kaikki menee vielä parhain päin.

Smooth

  • Vieras
Odotan jo innolla bileiden jälkipyykkiä :)

Minä en.

Odottaisi ja olettaisi, että kun periaatteessa samaa väkeä olemme, yhdistyksillä tai ilman, olisi yhteishenkeä ja kannustusta.
Mutta kai se niin on että helpompi nähdä kaikki puutteet ja olla kriittinen.

Pidän peukkuja, että kaikki menee vielä parhain päin.

Kannustus ja yhteishenki ovat hyvä asia. Jälkipyykkiä on vähemmän jos tietoa on enemmän.
Mutta kyllä saa kysyäkin asioiden perään, eikö? Kaikki ei ole sentään valitusta ja kritiikkia.
Osa porukasta tulee pitkän matkan takaa halki Suomen ja kait sitä on kiva tietää, mihin tulee (enkä tarkoita ossua, sehän on tiedossa).

Toki itsekin toivon, että kaikki menee parhain päin, onhan siinä sekin pointti että smurffijäsen olen minäkin.

Konkretisoin asiaa: jos apua kaivataan ennakkojutuissa, olen käytettävissä. Ja minulla on melko paljon vapaata aikaa kesällä. Kymmenen vuorokautta on 240 h ja siinä ehtii paljon, kunhan tekee. Tulipalojen sammuttaminen on tuttua puuhaa...

perapervo

  • Vieras


Jos lipun hinta on 30€ niin eiköhän pitäsi hieman enemmän tietää kuin, "onhan puitteet ja  paikka kiva" nyt tuntuu anteeksi vaan siltä,ettei vasen käsi tiedä mitä oikea tekee? Tämä siis ei henkilökohtaista!!
Toki kannustan ja toivon että kaikki menee hyvin. Nyt vaan puutteita enemmän kuin "valmista kauraa"

Queena

  • Vieras
Odotan jo innolla bileiden jälkipyykkiä :)

Minä en.

Odottaisi ja olettaisi, että kun periaatteessa samaa väkeä olemme, yhdistyksillä tai ilman, olisi yhteishenkeä ja kannustusta.
Mutta kai se niin on että helpompi nähdä kaikki puutteet ja olla kriittinen.

Pidän peukkuja, että kaikki menee vielä parhain päin.

Tottakai bileiden järjestäminen on hyvä asia, peukkuja vaan. Itse siis en ole tulossa, koska en ole jäsen missään eikä ole jäsen seuralaistakaan. Puutteet on itseasiassa Erittäin helppo nähdä silloin kun niistä kirjoitetaan näkyvästi keskustelupalstalle, hyvistä puolista saa sitten kirjoittaa sinne jälkipyykkiin, koska muuten ne eivät ole näkyviä niille joilla jäsenyyttä ei ole. Tämän ketjun perusteella jäsenyys ei myöskään houkuttele, joten aika selkeästi jossain voisi parantaa. Puutteiden havaitsemiseen ja mahdollisten parannusten tekemiseen kai tarvitaan nimenomaan kriittisyyttä jäseniltä, ja ehkä myös niiltä ketä jäseniksi mahdollisesti kaivataan.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Itse sekä koko SMFRn porukka tekee parhaansa,
jotta saadaan ikimuistoinen ilta taas aikaan.

Vaikka mitä on tulossa kyllä, varsinkin ruokaa :)

Ja tiedän kyllä esiintyjät, kunhan ne vaan varmistuu niin kerrotaan varmasti hetimiten.

Yksi esiintyjä on varma ja se olen minä ihmisinstrumentteineni, muutamaan otteeseenkin.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Moi,

täytyy kyllä sanoa että en ole ennen eläissäni joutunut tällaiseen pyöritykseen. Joka tapauksessa tässä hieman selvitystä, toivon että tämä vastaa esiin nousseisiin kysymyksiin.

Tämän vuoden Agroksenmäen juhlien lippujen hinta on puhuttanut kovasti, paneudutaan ensin niihin.

Lippujen hintojen nousu:
17 -> 25€ SMFR: n jäsenet
20 -> 30€ muiden rekisteröityneiden kinky – yhdistysten jäsenet ja avecit.

Kevätkokouksessa esiteltiin jäsenistölle viimevuoden tilinpäätös, ja myös tapahtumien tulokset oli esiteltynä. Paikalla olleet jäsenet muistanevat, että suuren suurta voittoa ei viime kesän Agroksenmäen juhlista saatu.
Agroksen mäen kemut rakennetaan niin sanotusti tyhjästä. Vuokraa vasten saamme tyhjän tilan, josta pitää noin kahdeksassa tunnissa loihtia unohtumaton juhlatila. Tänä vuonna eniten kasvanut menoerä on esitystekniikka (lava, äänentoisto ja valot), jotka lohkaisevat budjetista toista tuhatta euroa. Aikaisempina vuosina nämä on saatu käytännössä ilmaiseksi, mutta tänä vuonna tämä etu ei enää ollut käytettävissä.
Lisäksi kannattaa huomioida, että juhlimme SMFR:n 15-vuotista taivalta, ja haluamme panostaa näihin kemuihin erityisesti. Toivon että nämä panostukset näkyvät, maistuvat ja kuuluvat itse juhlissa, ja näin edesauttavat vieraiden viihtymistä.

Menojen dramaattinen kasvu oli siis tiedossa ja me hallituksessa luotimme siihen että jäsenistömme ymmärtää tämän. Eniten olemme kuitenkin saaneet ihmettelyä, valituksia ylihintaisista lipuista ja vaatimuksia lippujen hintojen kohtuullistamisesta yhdistyksen ulkopuolelta.
SMFR on voittoa tavoittelematon yhdistys. Tapahtuman budjetin lähtökohta on ollut arvioidut menot sekä arvioidut tulot, joka perustuu viime vuoden lukuihin. Emme voi lähteä tekemään budjettia yltiöoptimistisen osallistujamäärän (kasvun) perusteella. Näiden juhlien taloudellinen tavoite on nolla-tulos.

Mitä tulee noihin teknisiin ongelmiin; yhdistyksen käytössä ollut läppäri alkoi väsyä alkukesästä, ilmeisesti emolevy tai prosessori alkoi tulla tiensä päähän. Korvaava kone saatiin käyttöön viikko sitten. Vanhan koneen kiintolevy ei hajonnut, ja arvokkaat tiedot vanhalta koneelta ovat tallessa.

Ja vielä kertauksena:

SMFR:n jäsenyys maksaa vuodessa 25/35€. SMFR järjestää vuodessa kuusi klubi-iltaa, yhden isomman tapahtuman, sekä vähintään neljä bussimatkaa. Näihin kaikkiin SMFR:n jäsen saa alennuksen osallistumismaksusta, ja aktiiviselle kinkylle jäsenyys maksaakin itsensä takaisin.

Toivottavasti tämä hieman selkiytti taustoja yhdistyksen hallituksen päätöksille. Samalla toivomme että hallitus ja avustajat saavat työrauhan hienojen bileiden järjestämiseksi.

Terv

tillistallis

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Kiitos Tillikselle asiallisesta ja hyvästä kirjoituksesta.

Olin jo ilmoittautumassa bileisiin esittämään ohjelmanumeron "pieni helikopteri", mutta kun kävi ilmi, ettei se olisi näkynyt kuitenkaan edes eturiviin, niin katson parhaimmaksi osallistua juhliin ihan vaan osanottajana.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Kiitos Tillikselle asiallisesta ja hyvästä kirjoituksesta.

Olin jo ilmoittautumassa bileisiin esittämään ohjelmanumeron "pieni helikopteri", mutta kun kävi ilmi, ettei se olisi näkynyt kuitenkaan edes eturiviin, niin katson parhaimmaksi osallistua juhliin ihan vaan osanottajana.

Saa tulla esiintymään.
Lava on vapaa, kun se on vapaa :)
Ja pieni on kaunista...