Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 55489 kertaa)

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Pahoitteluni jäsenkotti- ja muiden asioiden takkuilusta....
Kyllä seuraaviin bileisiin mennessä asiat on kohdillaan.


n4103xxl

  • Vieras
Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.

No on muiden yhdistysten jäsenille reilu alennus.
Niille jotka eivät ole yhdistysten jäseniä tai jäsenten aveceja
saavat pulittaa vaikka satasen eivätkä silti pääse sisään :)
Tossa  ilmossa ainakin on selkeesti että alennus lippujen hinnoissa koskee vaan SMRF jäseniä.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Samaa mieltä, ja sit viel toi, että muiden yhdistysten jäsenille ei ole alennusta lippujen hinnoissa, ainoastaan smurffeille. Kun ajatellaan sitäkin, että porukka voi tulla kaukaakin, ei se matkustaminenkaan ilmasta ole, puhumattakaan yöpymisistä.

No on muiden yhdistysten jäsenille reilu alennus.
Niille jotka eivät ole yhdistysten jäseniä tai jäsenten aveceja
saavat pulittaa vaikka satasen eivätkä silti pääse sisään :)


Tossa  ilmossa ainakin on selkeesti että alennus lippujen hinnoissa koskee vaan SMRF jäseniä.

Se johtuu siitä ettei sisään pääse kuin jonkin yhdistyksen jäsenkortilla tai avecina.
Normi klubeille kun pääsee kukavaan, niin lippujenhinnat on kolmeportaiset.
Nyt kun on suljetummat bileet niin on turhaa laittaa sitä kolmatta hintaa,
kun ei sen maksajat pääsisi sisälle kuitenkaan.

Nick

  • Vieras
Bizarren bileet ovat aina hyvin edullisia.

Autolla 500+ km ajoa. Hotellihuone. A´la Carte pöperöt Kissanviiksessä tai siinä toisessa mestassa ruokajuomineen. Taksi hotellista pelipaikalle ja takaisin. Virvokkeet ja muut pikkusälät.

Sama Tampereen ja Turun bileiden kanssa.  *pirusti sarkasmihymiöitä

*edittiä: unohtui se tärkein, eli pääsymaksu!

swan

  • Vieras
*muoks*
« Viimeksi muokattu: 22.06.2011, 08:23 kirjoittanut swan »

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Ainahan siittä narinaa syntyy, teki mitä vaan.
Mutta bileet järjestetään kuitenkin.

Ei oo pakko tulla jos ei haluu.
Mutta toivottavasti mahdollisimman moni paikalle pääsee,
ei oo bileitä ilman juhlijoita. (vaikka mulle jäiskin enemmän syötävää)

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Jos ei halua korkean hinnan vuoksi tulla bileisiin niin tarvitseeko sitä kuitenkin heti rientää kritisoimaan (talkoovoimin tehtäviä) bilejärjestelyjä, eikö voi vaan jättää bileet väliin.
Minua hieman huvittaa miten kovasti täällä vastustetaan sitä että yritetään herätellä keskustelua hieman 50% hinnanoususta ja kysellä siihen syitä, tietääkseni esim itsen missään vaiheessa ilmaissut että esim. voittoa ei sais tehdä, sanoinhan suoraan että moinen on ihan järkevää jos se on syy. Ilmeisesti keskustelu muusta kuin siitä mitä tänään halusin syödä tai miten on yksinäistä, on turhaa.

misuli_n

  • Vieras
[,
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011, 20:55 kirjoittanut misuli_n »

Norja

  • Vieras
Jos ei halua korkean hinnan vuoksi tulla bileisiin niin tarvitseeko sitä kuitenkin heti rientää kritisoimaan (talkoovoimin tehtäviä) bilejärjestelyjä, eikö voi vaan jättää bileet väliin.
Minua hieman huvittaa miten kovasti täällä vastustetaan sitä että yritetään herätellä keskustelua hieman 50% hinnanoususta ja kysellä siihen syitä, tietääkseni esim itsen missään vaiheessa ilmaissut että esim. voittoa ei sais tehdä, sanoinhan suoraan että moinen on ihan järkevää jos se on syy. Ilmeisesti keskustelu muusta kuin siitä mitä tänään halusin syödä tai miten on yksinäistä, on turhaa.


Mä olen ennenkin törmännyt siihen, että silloin kun puhutaan suoraan ja esimerkiksi niinkuin tässä tapauksessa, kysymyksiin ei vastata vaan selitellään ja perustellaan. Mä myönnän, olen provo ja haastaja 8) mutta mua ei edelleenkään tyydytä se että käydään vuoron perään piipittämässä jotain ihme perusteluja ja oikeutuksia sikahintaisiin lippuihin. Joojoo "varman päälle"...varmaan vois perustella bileiden hintaa vaikka että "jos sinne ei sitten tuukkaan ketään niin tulee persettä". Mitä sitten jos tulee persettä ja miten sen voi edeltäkäsin arvioida vaikka ei tulis ketään? Eikö yhdistysten hienot päätarkoitukset olekaan jotain ihan muuta?



Queena

  • Vieras
Hauskaa että tuntemattomassa puhutaan Iran wildclub bileistä, kutsuvieraspolitiikasta ja hinnoista hieman halveksuvaan sävyyn, ja vähintään vastustetaan bileiden mainostusta. Samaan aikaan täällä naristaan yhdistys bileiden nousseista lippujen hinnoista.

Itse en ole ainakaan näihin yhdistys kekkereihin tervetullut koska en ole jäsen missään, enkä nyt heti keksi ketään kenen avecina voisin tulla. Iran bileisiin pääsisin käsittääkseni kumppanini kanssa laittamalla sähköpostia ja maksamalla 50 euroa, kuullostaa kovin helpolta ja käsittääkseni tilat ovat aika tasokkaat.
Eroa lippujen hinnoissa on 20 euroa.

En näe ihan kauheasti eroa näiden bileiden välillä jos ajattelen käytäntöä ja suoraan bilettäjälle näkyvää puolta- kuinka pääsen sisään ja paljon maksaa?  Molemmat jollain tapaa valitsevat kuka voi tulla ja kuka ei, molempiin maksaa sisään eikä tuo hintaero kovi suuri enään tuntuisi olevan. Vähän on off topic ja asian vierestä, mutta tulipahan mieleen vaan pohdintana.

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria

Mutta bileet järjestetään kuitenkin.

Mutta toivottavasti mahdollisimman moni paikalle pääsee,
ei oo bileitä ilman juhlijoita. (vaikka mulle jäiskin enemmän syötävää)

***
Hyvä, että järjestetään. Agroksen paikka on hieno.
 Saisiko tietää Esiintyjät vai onko se vielä salaisuus?

Ei esiintyjät ole salaisuuksia.
Vielä kai joku varmistamatta, varsinaiseen mainokseen tulee tarkemmat tiedot
mahtollisimman pian.

Itai

Ei oo pakko tulla jos ei haluu.

Möö, epäreilu veto! Haluan tulla ja olin valmis maksamaan sen parikinkymppiä lipuista. Mutta yritä tässä entisenä opiskelijana-nykyisenä sairaslomailijana-jonka-hakemus-on-vielä-käsittelyssä päästä Helsinkiin ensin (juna ~60€ edestakaisin) ja sitten vielä repiä se 30€ selkänahasta X.x

*menee nurkkaan emottamaan*

Norja

  • Vieras
Eniten mua kiinnostaa tässä jutussa periaate millä bileitä järjestellään ja samalla yhdistystoimintaa pyöritellään. Ei se hinta ole kuin joku puolet keskitason koripallotossujen tai skeittikenkien hinnasta. Joku vertaa ravintolailtaan, toi hintahan on kymmenesosa lauantai-illasta baarissa. Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran. Kyselin että onko jatkuvan talouskasvun periaate se juttu. Varainhankintanahan toi toimii melko hyvin mutta periaatteellisesti se on mun mielestä niin, että maksatetaan muilla omaa nautintaa joka lähentelee mun mielestä liiketoiminnan rajoja.

« Viimeksi muokattu: 22.06.2011, 14:54 kirjoittanut Norja »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Ei oo pakko tulla jos ei haluu.

Möö, epäreilu veto! Haluan tulla ja olin valmis maksamaan sen parikinkymppiä lipuista. Mutta yritä tässä entisenä opiskelijana-nykyisenä sairaslomailijana-jonka-hakemus-on-vielä-käsittelyssä päästä Helsinkiin ensin (juna ~60€ edestakaisin) ja sitten vielä repiä se 30€ selkänahasta X.x

*menee nurkkaan emottamaan*
Laita pari myyvää kuvaa niin varmasti joku keski-ikäinen yksinäinen masteri/wannabemasteri tarjoutuu maksamaan sinulle koko reissun.

Queena

  • Vieras
Eniten mua kiinnostaa tässä jutussa periaate millä bileitä järjestellään ja samalla yhdistystoimintaa pyöritellään. Ei se hinta ole kuin joku puolet keskitason koripallotossujen tai skeittikenkien hinnasta. Joku vertaa ravintolailtaan, toi hintahan on kymmenesosa lauantai-illasta baarissa. Aurinkoisena kesäpäivänä tollasen summan saa vaikka keräämällä lähipuistossa pulloja tunnin verran. Kyselin että onko jatkuvan talouskasvun periaate se juttu. Varainhankintanahan toi toimii melko hyvin mutta periaatteellisesti se on mun mielestä niin, että maksatetaan muilla omaa nautintaa joka lähentelee mun mielestä liiketoiminnan rajoja.




Varmaan jäsenien saatavilla on tilinpäätös yms. tiedot mitkä normaalistikkin yhdistyksien jäsenille tiedoksi tuodaan. Meille (oletan tässä että Norjakaan ei ole jäsen) jotka emme ole jäseniä niin asiahan ei sinänsä kuulu. Varmasti jäsenet pitävät huolen siitä että toiminta ei muutu jäsenten mielestä liikaa voittoa tavoittelevaksi tutustumalla yhdistyksen toimintakertomuksiin ja tilinpäätöksiin.