Kirjoittaja Aihe: Seksitön BDSM  (Luettu 14830 kertaa)

Krom

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #60 : 25.12.2014, 02:38 »
Aika semantiikaksi tämä juttu on täällä mennyt. Mielestäni bdsm on äärettömästi seksuaalisempaa kuin seksi  :P Bdsm ilman yhdyntää on ihan ok.

Norja

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #61 : 26.12.2014, 20:35 »
BDSM on harvinaislaatuinen vinon rakastamisen muoto ja seksiä jo itsessään. Mielestäni panopenetraatiota ja piiskaamista, bondee ym ei voi erottaa toisistaan seksiksi ja ei-seksiksi ihmisellä joka on vino. Tässä tullaan sit varmaankin uuteen kyssään että kuka on vino ja onko kaikki vinot jotenkin määriteltävissä? Mun mielestä ei ja itse en niin hirveesti rupee määrittelemään esimerkiksi omaa Deemäisyyttäni koska olen nykyään yhä lisääntyvästi luopumassa omista laatikoistani jotka ovat melkein aina jonkun muun keksintöä kuin omaani. Voi olla että osa mun vittumaisuudestani ja suoranaisesta ilkeydestäni ihmisiä kohtaan on just sitä että laatikko puristaa. Vain täydellinen vapaus kaikista ihmistekoisista laatikoista riittää mulle tullakseni itsekseni ja pystyäkseni todella häpeämättömästi nauttimaan kaikesta elämässäni joka on lahja.  :love:

RMK

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #62 : 28.04.2015, 22:51 »
Kuten oo jo aiemmin todennu.

Seksi on paskaa,oheistoiminta ei.

Mulla ei oo mikään pakko panna sessiossa.
 
Hoksasin tossa kun "leikin" itsekseni ja vetelin itteäni turpaan,että se tunne kun hampaat kalahtaa huuleen ja veri maistuu suussa,on niin huippu,että lähinnä vituttas jos siinä alkais jotai muuta säätämään.

Toki riippuu pitkälti session luonteesta sekä tekijästä (huom. Mä olen kohde),että "tarviiko " sessioon sisällyttää seksiä.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #63 : 29.04.2015, 04:08 »
Ei tule enää mitään ilman toista. "Vaniljaseksi" ei yksinkertasesti jaksa enää kiinnostaa, ja ilmeisesti olen vielä joku tunnevammainen, että ei edes silloin vaikka jonkin sortin tunteita olisikin.
Sitten taas kun mennään todella hyvään seksiin, tulee kuvioihin niin monta ulottuvuutta. Alistamista ja alistumista. Masoilua ja sadoilua. Mutta nykyään siis seksitön bdsm ei tulisi kysymykseenkään.

Aino

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #64 : 29.04.2015, 08:41 »
Karrikoiden: Joskus paneminen ei ole seksiä, vaan väkivaltaa, ja joskus lyöminen ei ole väkivaltaa vaan seksiä. "Seksitön" on vähän hankala määritellä, kun seksi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. 

Minä ajattelen "seksin" toimintana, joka tuottaa seksuaalista nautintoa siihen osallistuville ihmisille. Ja näin määritellen seksitön bdsm on (minulle) sula mahdottomuus.  ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #65 : 29.04.2015, 09:06 »
Koska pannaa ?  ???

miss_ridinghood

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #66 : 29.04.2015, 09:38 »
Jos seksillä tarkoitetaan perus penetraatiota niin siinä tapauksessa voin olla ilman. Mutta olen Ainon kanssa kyllä samaa mieltä. Mulle seksi on muutakin kuin pelkkää panemista. Ja sitä ilman en voisi olla.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #67 : 29.04.2015, 12:00 »
Bileissä haluan olla lesbodomina mutta kotona sub. Kotioloissa s
idottuna oleminen on enemmän rentoutumista kuin seksiä

Omistajatar ja hani

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #68 : 29.04.2015, 13:22 »
Ei BDSM voi mielestäni olla seksitöntä. Subina saan seksuaalista nautintoa jo siitä, että saan tehdä jotain Omistajattareni hyväksi tai kun Omistajatar huomaa minut.
Laukeaminen on hetken nautinto josta olen aina kiitollinen. Se harvoin parantaa seksiä koska se vie toimintakykyä ja tekee kylläiseksi vaikka nälkä tuntuu paremmalta. Se, että Domme kontrolloi seksiä on ihanan nautinnollista. Jos minut jätetään ilman minkäänlaista laukeamista tiukan ja pitkän session aikana koen siitä omanlaisen tyydytyksen, samoin hiljaa lypsettynä, jolloin vain valun Omistajattaren kontrollomana. Seksuaalisen nautinnon kokonaisvaltainen luovuttaminen Dommen käsiin on ihanaa, jatkuvaa tyydytystä. En tiedä milloin laukean seuraavan kerran. Se ei ole minun päätettävissä ja nautin asiasta koo ajan.
Subin elämä on ihanaa,
-hani-

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #69 : 29.04.2015, 13:28 »
Mä en osaa ainakaan tällähetkellä omalla kohdallani kuvitella BDSM ilman seksiä.
Ei yhdyntâä välttämättä mutta seksi ja orgasmit on kyllä itselle tosi tärkeä osa tätä.
Molemminpuolinen tyytyväisyys.
Riippuu tietysti session luonteesta ja tilanteestakin.
Näin ainakin nyt koen.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #70 : 29.04.2015, 18:07 »
Seksitön BDSM > BDSM:tön seksi

piNaNas

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #71 : 29.04.2015, 19:33 »
Seksin määritteleminen on suhteellisen haastavaa. Taannoin aiheesta keskustellessani tulin seuraavanlaiseen tulokseen; Miellän seksin toimintana, jossa läsnä olevat osapuolet saavat seksuaalista mielihyvää ja kiihottuvat. Tämä mielihyvä ja kiihottuminen on itse toiminnan tarkoitus.

BDSM taas kuvaa minulle erilaisia toimimisen/tekemisen tapoja; bondage, D/s, S/M

BDSM on minulle seksiä silloin kun sitä harjoitetaan seksuaalisen mielihyvän ja tyydytyksen tuottamiseksi molemmile osapuolille.

Monia BDSMän muotoja voidaan haluta harjoittaa myös muista kuin seksuaalisista syistä (kuten bondage, piiskaus, lävistykset ym.) kimmokkeena näihin voi olla kokeilunhalu, endorfiinitrippailu, performatiivisuus, meditointi, muu nautinto ilman suoraa kytköstä seksuaalisuuteen jne.

Itselleni jotkin BDSMäm muodot liittyvät voimakkaasti seksuaalisuuteeni, enkä haluaisi ajatella harjoittavani niitä muuten, kuin seksitarkoituksessa.
Jotkin toiset sen muodot taas eivät itsessään ole minulle seksuaalisia triggereitä, joten voisin hyvin puuhata tyytyväisenä niiden parissa ihan muistakin kuin seksisyistä.
Esimerkiksi sitominen ei itselleni ole automaattisesti seksuaalista. Se on vain jotakin, josta nautin muutenkin. Seksuaalista siitä tulee vasta kun sitomistilanteeseen lisätään minua kiihottavia muita elementtejä. Seksiä siitä tulee, kun toiminta on sen laatuista, että se pyrkii kiihottamaan tilanteen kaikkia osapuolia ja täyttämään seksuaalisia tarpeita.

-katy-

  • Vieras
Vs: Seksitön BDSM
« Vastaus #72 : 30.04.2015, 02:53 »
Parempi ottaa se takki nauhassa sittenkin, kuin hölistä turhuuksia -
« Viimeksi muokattu: 30.04.2015, 19:24 kirjoittanut katy »