Kirjoittaja Aihe: On se jännä juttu?  (Luettu 3426 kertaa)

nanker

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 34
  • Kauneusfriikki
  • Galleria
On se jännä juttu?
« : 20.04.2014, 19:22 »
Niin, koin selkeän oivalluksen eilen baarissa Helsingin yössä kun huomasin miten ei-kiinnostava olinkaan. Minä ja moni muu ikäiseni mies joka ihmettelee ja odottaa että joku baarin kauneimmista tytöistä yhtäkkiä hyppäisi syliin. Se on erittäin epätodennäköistä ja on hauskaa kun näkee jokaisessa yksinäisessä odottaja ja haahuiliamiehessä itsensä kuin peilistä:) Kun tämän oivaltaa, tajuaa myös selkeästi miksei heru.

Mikä ihme näitä miehiä vaivaa? He eivät ole koskaan olleet missään yhteisössä niitä miehiä jota yhteisön naiset tavoittelevat. Moni heidän kavereistaan on jo löytänyt tavallisen tytön ja asettuneet aloilleen. Näin jopa, vaikka näillä kavereilla on ollut paljonkin sutinaa ja suhteita todella tavoiteltujen tyttöjen kanssa.

Mutta silti nämä antisankari miehet vain jaksavat uskoa ja odottavat kärsivällisesti että ennenmin tai myöhemmin se megabeibe saapuu, näkee ja ihastuu minuun! Ja ihastuu siten että olen hänen unelmiensa mies. Mieskaverini tai muut seksikkäät miehet eivät enää häntä kiinnosta sen jälkeen. Koska minä olen oikeasti se... Paras?:D

Mielenkiintoisia mielenkiintoisia havaintoja, pohdintoja jne.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: On se jännä juttu?
« Vastaus #1 : 20.04.2014, 22:10 »
Sitten kun aamulla herää illan "megabeibin" kainalosta, iskeekin susikrapula:
https://www.youtube.com/watch?v=jMPXVW0h-sE

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: On se jännä juttu?
« Vastaus #2 : 21.04.2014, 23:08 »
Ihan ensalkuun vinkkaisin kaikkien noille miehille, jotka jatkuvasti vastaavanlaisessa tilanteessa palloilevat, oivaltamaan sellaisen jännän pienen asian, joka on ehkä jäänyt jossaan vaiheessa matkan varrella oivaltamatta: Kun yhdistää ajatuksissaan jonkun naisen sinua kohtaan osoittaman huomion ja siellä omassa mielessään tapahtuvaan omanarvontunnon kohoamisen ja hyvänolon tunteen, siinnä ei ole todellista syy-seuraussuhdetta. Se on ns. maagista ajattelua.

Se on ihan sama kuin uskovaisilla, jotka ajattelevat vaikkapa että sitä pitää vaan rukoilla päivästä toiseen jotta elämässä olisi asiat hyvin kun silloin se jeesus rakastaa minua. Nope, it's all in your head. Tuon saman hyvän fiiliksen ja onnellisuuden saa aikaan kun vaan menee itseensä ja rakastaa itseääni sellaisena kun on. Nämä jeesuksen- ja naisen-palvojat kummatkin vaan projisoivat että se itse itsensä rakastaminen tulisi jostain ulkopuolelta. Maagisen ajattelun ja projisoinnin voipi ihan skipata, ja silleen suoraan likettää itse itseään. Se pillu myöskin on valitettavasti vaan ihokudoksista muodostunut kolo toisen ihmisen haarojen välissä, siihen käsiksi pääsemisen tuottama onnellisuus miltä tahansa beibeltä tai megabeibeltä on sekin ihan vaan sitä samaa maagista ajattelua. It's all in your head. Kannattaneepi ihan suosiolla miehenä ottaa semmoinen enempi ateistinen ote tähänkin elämän osa-alueeseen. Saattaa ehkä jopa saada itsensä henkisesti kasaan ja pääsee siinnä elämässään eteenpäin. :D

Toinen asia jonka kertoisin heille, myöskin, olisi että jos on silleen lähtökohtaisesti ajattelemassa, että tunteet kuten ihastuminen ja rakastuneena olo on jotaan mitä joku ihminen voi tietoisesti suunnitella ja päättää kokevansa tai että ne olisivat jotain muuta kuin näyteltyä manipulointia kun joku "palkitsee" niillä toista ihmistä, tai että jotaan tunnetta voisi ylläpitää pitkiä aikoja. Niin nämä miehet ovat ehkä saattaneet ymmärtää jossaan kohtaa matkan varrella myöskin aivan totaalisen täysin päin helvettiä sen miten ihmisten tunteet toimivat. Tunteet ovat näet enempi sellaisia spontaaneja hetkellisiä fiiliksiä, jotka tulee ja menee siitä huolimatta mitä tietoisesti haluaisi niille tapahtuvan. Niitä ei silleen voi kukaan suunnitella. I hate to break it to you. Sieltä megabeiben näkökulmasta nämä miehet ovat tosiaan silleen enempi psykoosissa olevia avohoitopotilaita, ja pelottavinta heissä on se että he itse uskovat ihan vakavissaan olevansa rationaalisia ja tervejärkisiä ihmisiä. Mutta niinhän nuo uskovaisetkin uskovat olevansa.

Kysy kuitenkin itseltäsi, kuinka usein sinun tekee mieli avata ovi jehovantodistajalle.  ;)

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Vs: On se jännä juttu?
« Vastaus #3 : 21.04.2014, 23:18 »
Schizoid, kiitos tämän illan nauruista. Hemmetin hyvin kirjoitit.

Dante79

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 378
  • Don't give up on your dreams. Keep sleeping.
  • Galleria
Vs: On se jännä juttu?
« Vastaus #4 : 22.04.2014, 17:10 »
Schizoid, kiitos tämän illan nauruista. Hemmetin hyvin kirjoitit.

Oleppa hyvä vaan. :)