Kirjoittaja Aihe: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä  (Luettu 13863 kertaa)

submit

  • Vieras
Aloitetaanpa uusi ketju tämän Agroksenmäen SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta - juhlien ilmoituksesta heränneen keskustelun  innoittamana:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=759.msg9326;topicseen#new

- Paljonko mielestäsi on sopiva hinta kinkybileiden lipulle? Olisiko hyvä, että järjestävän yhdistyksen jäsenet saisivat aina omiin bileisiinsä lisäalennuksen?
- Oletko valmis maksamaan enemmän lipustasi, jos tapahtumassa on ohjelmaa (esityksiä, dj, työpajoja tms). Onko ohjelmalla mitään merkitystä sinulle? Minkälaista ohjelmaa haluaisit bileisiin?
- Miten tärkeänä pidät sitä, että kinkybileissä on paljon dungeonlaitteita?
- Harjoitatko ylipäätään S/M-aktiviteetteja bileissä, vai menetkö ennemminkin tapaamaan ihmisiä?
- Haluatko olla itse mukana biletatalkoissa?

Mitä tahansa muuta kinkybileisiin liittyvää  :)

Muoks: tarkennus
« Viimeksi muokattu: 01.07.2011, 16:51 kirjoittanut submit »

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #1 : 01.07.2011, 16:50 »
Jos jäsenet tekee jotain bileiden eteen, eli on järjestely porukassa, ni tietysti ilmaseks bileisiin, mut muut jäsenet mun mielestä maksaa saman minkä muutkin bilettäjät. Sopiva hinta, mahdoton sanoa, mutta kyllä yli 20e menee jo kipurajoille, jos ei tosiaankin ole rahalle katetta, esim jotain ilmasia naposteltavia/juomisia tms.
Itselläni hintaan ei vaikuta ohjelma, se ei isommin kiinnosta enää nykysin, kun esityksiä tms on nähny jo paljon, enemmän kiinnostaa ihmiset, jotka bileisiin osallistuu. Kamalinta on jos musa soi kovalla, eikä kuule mitä ihmiset puhuu.
On kiva että on laitteita, mukava kierrellä katselemassa jos laitteissa on käyttäjiä :)
Itse en harrasta aktiviteettia bileissä, koen omat "leikkini" senverran yksityisiks, etten välitä yleisöstä, vaikka sitäkin on joskus tullut harrastettua.
Biletalkoissa ollut, kivaa sekin, kun on mukava porukka :)
Vähän mua tosiaankin harmittaa, että isoja bileitä on nykysin monet vuodessa, ja sit paljon kaikenmaailman klubi iltoja yms pienempiä bileitä, menny vähän se hohto ja pointti koko bilettämisestä.

Smooth

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #2 : 01.07.2011, 23:18 »
Hassua, että tähän submitin aloitukseen ei ole tullut kun Sirpalta kannanottoa. No mikäs siinä, minä siis jatkan tämän pallon kanssa.

- Paljonko mielestäsi on sopiva hinta kinkybileiden lipulle? Olisiko hyvä, että järjestävän yhdistyksen jäsenet saisivat aina omiin bileisiinsä lisäalennuksen?
Riippuu kai tilasta ja tapahtuman luonteesta. Mutta 10-30 haarukka varmaan jos ei jotain erikoista ole. Erikoinen olisi vaikka jokin melko pitkä ja juonellinen esitys, siis ehkä jokin cabaret tai burleski tai jotain. Ja miksei järjestävän yhdistyksen jäsenet eivät voisi saada etua jos kyseinen järjestö sen niille tarjoaa. Sille järjestöllehän maksetaan myös jäsenmaksu.
Tuli vielä mieleen, että jos tapahtumassa on esim. ruoka- tai juomatarjoilu, ja lipun hinta nousee ja siitä syntyy natinaa, voi hyvin myydä ns. premium-lippuja jossa sitten se tarjoilu mukana. Koska jollekin se on tärkeä ja jotkut taas ei välitä siitä pätkääkään. Se oli vaan mielipide, en ole tässä ehdottamassa mitään luokkajakoa. Itse voisin hyvin kerran vuodessa sijoittaa ns. "glamour"-bileisiin jossa siis oikeasti ei syödä pahvilautasilta eikä uudelleenlämmitettyä silakkalaatikkoa. Ja johon on muutenkin panostettu. Siksi smurffien Itsenäisyyspäivä-illallinen on aika mainio. Ja se ei ole mikään iso tapahtuma.

- Oletko valmis maksamaan enemmän lipustasi, jos tapahtumassa on ohjelmaa (esityksiä, dj, työpajoja tms). Onko ohjelmalla mitään merkitystä sinulle?
On ja ei ole. Olisi köykäistä kun ei ole mitään muuta kun päälleliimattu teema joka ei tarkoita mitään. Toisaalta, jos tapaan jonkun mielenkiintoisen jutustelututtavuuden, jää esitykset katsomatta vaikka kuinka hyviä ne olisi. Mutta ei se tarkoita, että ne olisivat turhia. Vaihtoehtoja pitää olla. DJ:n en ehkä kovin paljon sijoittasi... Ja työpajat ovat hyvä lisä mutta en tiedä, jos ne olisi hinnoitteluperusteena, ehkä niihinkään en sijoittaisi. Tai oikeastaan, sijoittaisin, jos siinä pysytään aikataulussa, asiassa, havanoillistettaisi ja ym.ym.
Työpajat näen aika lailla kuitenkin sellaisena vapaaehtoistyöpainotteisena tekemisenä ja hyvänä lisänä, ei niinkään ohjelmana.

Minkälaista ohjelmaa haluaisit bileisiin?
Tosi vaikea kysymys. Sekalaista. Siis että koko ajan on jotain vireillä. Toisaalta, jos on muutenkin paljon yleisöä, aina tapahtuu ja paljon muuta ei tarvitakaan. Ja on helpompi tutustua uusiin ihmisiin. Pahinta on kun kaikki vaan odottaa jotain tapahtuvan. Minusta olisi äärimmäisen kiva jos ihan yleisesti otettaisi käyttöön "Nimimerkki rintaan" järjestelmä, miten nyt sen kukin taho järjestää. Siis sellaisena pikkupakkona ja ihan yleisenä tapana.

Miten tärkeänä pidät sitä, että kinkybileissä on paljon dungeonlaitteita?
On se tärkeä. Erityisesti niissä ei-ravintolatiloissa järjestetyissä bileissä jossa rajoitukset kaikenlaiseen kanssakäymisen suhteen ovat pienemmät.

- Harjoitatko ylipäätään S/M-aktiviteetteja bileissä, vai menetkö ennemminkin tapaamaan ihmisiä?
Niin ja näin. Yksin kun olen liikkeellä, tapaan ihmisiä. On sitä joskus aktiviteettejäkin harrastettu. Voisi ehkä enemmänkin :).

- Haluatko olla itse mukana biletatalkoissa?
Kyllä. Olen ollutkin, voisin olla enemmänkin. Minusta on kiva olla tarpeellinen ja yhteisöllinen...  :roll: Ja minusta isoissa ja kalliissa bileissä tunnin liparivuorolla ei pitäisi saada kokonaan ilmaista sisäänpääsyä vaan 50% alennuskin riittäsis. Klubeilla toki asianlaita on hyvä näin kun se nyt on.


Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #3 : 01.07.2011, 23:26 »
10e pienemmille hyvä tavoite hinta itsestäni, isoille 15e. En itse koe että järjestävän yhdistyksen jäsenten tarvitsisi saada lisäalennusta, vetoaminen siihen että he maksavat osan bileistään jäsenmaksussa tms argumentaatio ontuu koska kyllä bileiden tulee itse itsensä kantaa, jos ei erityistä syytä ole muulla toiminnalla bileitä tukea.

Ohjelman puolella painottaisin enemmän määrän sijasta laatuun ja erilaiseen ohjelmaan, ettei aina samaa burleskia ja friikkisirkusta. Myös siihen että ohelma hyvissä ajoin ennakkoon mainostettaisiin ja esiintymisaikoineen ja esittelyineen olisi tärkeää, silloin osaisi hieman harkita tuleeko bileisiin millaista ohjelmaa ja omaa aikatauluaa miettiä.

Työpajojen tms en toivo vaikuttavan itse bileiden hintaan, niiden materiaalikulut yms on järkeä kattaa osallistujilta kerättävällä maksulla.

Laitteissa sama että ennemmin laitteille kunnon turva-alueet ja järkevä sijoittelu kuin paikka täynnä laitteita joita ei voi monipuolisesti käyttää ja jotka on ahtaasti.

Bileissä voi jotain pientä puuhata jos siltä tuntuu, pääasiassa menen bileisiin kuitenkin sosialisoimaan, vaikka mielihalujen varalta yleensä välineistöä on "riittävästi"  mukana.  Sessioinnin ja sosialisoinnin vuoksi pidänkin tärkeänä että laitteet eivät ole siellä missä kovalla soi musiikkia ja että riittävästi on myös sitä rauhaisampaa keskustelutilaa, ettei tarvitse ääni käheänä huutaa.

Osallistun talkoisiin mieluusti, riippuen tietysti omista aikatauluista.


I-me

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #4 : 02.07.2011, 00:25 »
Perusbiletyksen osalta 25€ alkaa olla jo todella maksimia, en normaalisti mene edes baareihin joihin on sisäänpääsymaksu muttei esim bändiä. Tosin jos osallistun bileisiin ja samalla johonkin työpajaan tms niin tietysti olisin siitä osuudesta valmis maksamaan erikseen.

Varmaan niitä härveleitä ja vempeleitä olisi kiva olla paikalla, sillä itse näkisin niin että mahdolliset aktiviteetit olisivat suurin syy saapua paikalle. Ja varsinkin jos maksaa sisäänpääsyn "perus rafla iltaan" niin jotain muutakin kuin oikeus pukeutua tai olla pukeutumatta kinkysti ei ole riittävä syy kalliille hinnalle..

En ole valmis tekemään tai talkoilemaan, ehkä joskus tulevaisuudessa..

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #5 : 02.07.2011, 06:23 »
Aloitetaanpa uusi ketju tämän Agroksenmäen SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta - juhlien ilmoituksesta heränneen keskustelun  innoittamana:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=759.msg9326;topicseen#new

- Paljonko mielestäsi on sopiva hinta kinkybileiden lipulle? Olisiko hyvä, että järjestävän yhdistyksen jäsenet saisivat aina omiin bileisiinsä lisäalennuksen?
- Oletko valmis maksamaan enemmän lipustasi, jos tapahtumassa on ohjelmaa (esityksiä, dj, työpajoja tms). Onko ohjelmalla mitään merkitystä sinulle? Minkälaista ohjelmaa haluaisit bileisiin?
- Miten tärkeänä pidät sitä, että kinkybileissä on paljon dungeonlaitteita?
- Harjoitatko ylipäätään S/M-aktiviteetteja bileissä, vai menetkö ennemminkin tapaamaan ihmisiä?
- Haluatko olla itse mukana biletatalkoissa?

20e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e.

dj on niin monesti "haukuttu" että siihen en sijoittaisi,työpaja vapaaehtois meinigillä ok,esityksistä kyllä mutta silloin tosiaan siihen pitäisi satsata eli käytännössä joku nimekäs ulkomailta,ps "pääesitys" pitäisi alkaa ihmisten aikoihin jotkut haluaa julkisilla pois paikalta eli sovittaa siihen.ohjelman osalta vanha ideani paikalla olevasta Dominasta/Mastersista joka antaa halukkaille vaikka 10min "kokeilu session"
dungeonlaitteet saa olla jos tila riittää aika vähällä käytöllä nuo on ollet noin sivusta seuranneena.
enemmän sinne ihmisiä tapaamaan mennään mutta jos mainitsemani tilaisuus olisi varmaankin testaisin.
terveydentilani on hyvin häilyvä siltikin varauksilla voisin olla talkoissa mukana.

Smooth

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #6 : 02.07.2011, 07:19 »
Kamalinta on jos musa soi kovalla, eikä kuule mitä ihmiset puhuu.

Tuon unohdin eilen illalla. Komppaan niin Sirpaa tässä asiassa. Jos on tarvis huutaa että saa jotain sanoma melun takia perille, on kyllä aika NOU-NOU.

sixties2u

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #7 : 02.07.2011, 20:13 »
20e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e.

?????? Kyllä minun mielestäni alastomat turistit saisivat tulla ihan ilmaiseksi. Tai voisi heille kympin jopa maksaakin.

Olisi asiaakin. Se on tämä "asu"-asia. Kun en kärsi minkäänlaisesta fetisismistä niin minulla ei ole sellaista asua joka kelpuutetaan "asu"-bileisiin. Enkä hanki "asua" bileitä varten koska ainoa tuntemus jonka se minulle antaisi olisi oleminen pellenä.

Sitäkin kummeksun suuresti että niin monella "bdsm"-pervolla on nykyään oleviaan "asu"-fetissi tai onko se todellisuudessa vain rekvisiitaa jota käytetään pelkästään bileissä tms tapahtumissa vai käytetäänko myös todellisuudessa?

Miksi bileisssä ei voisi olla vain rintalappu (sadisti, maso, domi, sub) tai nostalgisesti hanky-code? Nuo toisivat ainakin vaihtelua.

T:Six

LeatherM

Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #8 : 02.07.2011, 22:19 »
20e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e.
Olisi asiaakin. Se on tämä "asu"-asia. Kun en kärsi minkäänlaisesta fetisismistä niin minulla ei ole sellaista asua joka kelpuutetaan "asu"-bileisiin. Enkä hanki "asua" bileitä varten koska ainoa tuntemus jonka se minulle antaisi olisi oleminen pellenä.

Miksi bileisssä ei voisi olla vain rintalappu (sadisti, maso, domi, sub) tai nostalgisesti hanky-code? Nuo toisivat ainakin vaihtelua.

T:Six

Minäkään en nickistäni huolimatta kärsi minkäänlaisesta fetisismistä. Pelleksi en kuitenkaan ole itseäni nahka-asussani koskaan tuntenut, johtuu varmaan vähäisistä järjenlahjoista tms.

Kannatan tuota ehdotustasi rintalapuista, siinä voisi olla myös henkilön käyttämä nicki. Bileet voisi aivan hyvin olla ilman DC:tä, loppuisi tuo ainainen nillittäminen siitä. Jonkun yhdistyksen jäsenyys pitäisi riittää.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #9 : 02.07.2011, 22:25 »
Kyllä minun mielestäni teemabileille on ihan paikkansa. Itsekään en ole asufetissi tms., mutta ymmärrän niitä, jotka haluavat pukeutua, nähdä vaivaa illan teemaa varten, ja että paikalla olisi mahdollisimman paljon sananhenkisiä ihmisiä.

LeatherM

Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #10 : 02.07.2011, 22:33 »
Kyllä minun mielestäni teemabileille on ihan paikkansa. Itsekään en ole asufetissi tms., mutta ymmärrän niitä, jotka haluavat pukeutua, nähdä vaivaa illan teemaa varten, ja että paikalla olisi mahdollisimman paljon sananhenkisiä ihmisiä.

En usko että DC:n puuttuminen vähentäisi näyttävää pukeutumista.
Moni haluaa kuitenkin panostaa pukeutumiseensa. Minua ei yhtään haittaisi muutama perusvaatteissaan oleva juhlija jos tietäisin että jonkun alan yhdistyksen jäsenkortti on ovella kysytty.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #11 : 02.07.2011, 22:34 »
Kyllä minun mielestäni teemabileille on ihan paikkansa. Itsekään en ole asufetissi tms., mutta ymmärrän niitä, jotka haluavat pukeutua, nähdä vaivaa illan teemaa varten, ja että paikalla olisi mahdollisimman paljon sananhenkisiä ihmisiä.

Samaa mieltä että kumi yms fetissiasubileille on paikkansa, eri asiaa kannattaako DC bileitä olla lähes kaikki isommat bileet. Itsekkin kannattaisin ennemmin jäsenyysvaatimuksia kuin asuvaateita, jos joku törttöilee on ihminen helpompi saada pois bileistä pysyvämmin vain ilmoittamalla asiasta kyseisen jäsenen yhdistykselle, että selittelee sinne käytöstään, ja sitten jos se yhdistys näkee perusteet käytöksessä erottamiseen (yhdistyksen maineelle haitallinen toiminta) niin sana kiertämään kaikille yhdistyksille etteivät jäseneksi hyväksy. Saman verran varmasti jäsenkortti kuin DC asu ratkaisee dc-keskustelussa esille kaivettua "turvallisuus" korttia.

sixties2u

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #12 : 02.07.2011, 23:01 »
Minäkään en nickistäni huolimatta kärsi minkäänlaisesta fetisismistä. Pelleksi en kuitenkaan ole itseäni nahka-asussani koskaan tuntenut, johtuu varmaan vähäisistä järjenlahjoista tms.

Joo. Ruma tai jopa ilkeä termi minulta mutta todella en löydä mitään muutakaan joka täsmällisemmin kuvaisi ajatustani asiasta. Olen sitä pohtinut koko sen ajan kun stresscode on ollut kuvioissa.

Kannatan tuota ehdotustasi rintalapuista, siinä voisi olla myös henkilön käyttämä nicki.

Komppaan nickiä kybällä.

Bileet voisi aivan hyvin olla ilman DC:tä, loppuisi tuo ainainen nillittäminen siitä. Jonkun yhdistyksen jäsenyys pitäisi riittää.

Pitäisi riittää, mihin? Todisteeksi siitä että ...oikeasti leikkii?  (siinä on sanallista leikkiä eli pun intended). Jos "asu" koetaan ja vaaditaan sellaiseksi todisteeksi niin käytäntö poissulkee monia, ja siis poissulkee lipputuloja.

Pitäisi riittää, miksi? Miksi vaatia jäsenyyttä, tässähän suorastaan ... himoitaan uutta verta, ja maksajia. Heillä voisi rintalapussa olla vaikka: Vierailija. 

T:Six

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #13 : 02.07.2011, 23:54 »

Kannatan tuota ehdotustasi rintalapuista, siinä voisi olla myös henkilön käyttämä nicki.

Komppaan nickiä kybällä.

Bileet voisi aivan hyvin olla ilman DC:tä, loppuisi tuo ainainen nillittäminen siitä. Jonkun yhdistyksen jäsenyys pitäisi riittää.

Pitäisi riittää, mihin? Todisteeksi siitä että ...oikeasti leikkii?  (siinä on sanallista leikkiä eli pun intended). Jos "asu" koetaan ja vaaditaan sellaiseksi todisteeksi niin käytäntö poissulkee monia, ja siis poissulkee lipputuloja.

Pitäisi riittää, miksi? Miksi vaatia jäsenyyttä, tässähän suorastaan ... himoitaan uutta verta, ja maksajia. Heillä voisi rintalapussa olla vaikka: Vierailija. 

T:Six

Jäsenyys siks, että ei olis bileissä niitä töllisteliöitä, jotka vaan tulis ihmettelemään ja virnuilemaan kinkybileille.
Nimikyltti idea on hyvä, kannatan, se nikki olis kiva, ei tarvis arvailla kuka kukin on :)


Muok: lainaukset korjattu.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2011, 08:20 kirjoittanut Hermes »

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Vapaata keskustelua kinkybileiden järjestämisestä
« Vastaus #14 : 03.07.2011, 06:56 »
20e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e.

?????? Kyllä minun mielestäni alastomat turistit saisivat tulla ihan ilmaiseksi. Tai voisi heille kympin jopa maksaakin.

alstomuus toki täyttää koodin=) tietty tarkoitin ei jäsenille.

Miksi bileisssä ei voisi olla vain rintalappu (sadisti, maso, domi, sub) tai nostalgisesti hanky-code? Nuo toisivat ainakin vaihtelua.
rintalapusta puhuttu vosia ihmettelen kuka sitä vastustaa? itseäni ei haittaisi kulkea vaikka tutun kumminkaima sitten tunnisaisikin ai pertti on sub/maso hetero  eli lapuun nimen/nicin lisäksi suuntautuminen.

Edit: lainaukset oikaistu
« Viimeksi muokattu: 03.07.2011, 09:40 kirjoittanut Smooth »