Kirjoittaja Aihe: Rajattomuudesta/rajoittamattomuudesta  (Luettu 6291 kertaa)

Purppura

Vs: Rajattomuudesta/rajoittamattomuudesta
« Vastaus #15 : 07.06.2014, 12:43 »

Miten tämä mielentila syntyy.
Yksi tekijä saattaa olla se, että D on laittanut s:n koukkuun itseensä. Ei kinkyyn vaan nimenomaan itseensä.
Sehän tapahtuu tehokkaasti vetämällä puoleensa, työntämällä pois, vetämällä puoleensa...
Jos s vielä tarvitsee sitä tunnetta jolloin hyvinä hetkinä D:n huomio on täysin hänessä niin siinä ei helposti sanota ei.
Pelko on myös yksi ase. Jätän sinut jos...ruoskin sinut jos...sinulla ei ole mitään oikeuksia...


Vaikken uhkakkaan kumppaniani hylkäämisellä, minua joskus pelottaa se antaumus jolla hän on koukuttunut minuun. Pienekin toruminen voi olla kuin isku vasten kasvoja. Hali voi olla syy hymyillä leveästi. Sanojani ja tekemisiä kuunnellaan tarkasti. Kaikki mikä miellyttää / ei millytä minua muistiin tulevan varalle.  Ei niin että tuossa olisi mitään vikaa (tai ehkä siinä on kun se vähän häiritsee), mutta koen että minun täytyy olla erityisen valppaana etten tallo hänen oikeuksiaan / tee asioita vasten hänen 'oikeaa' tahtoaan.  Tästä olisi niin helppo (?) lipasahtaa suhteeseen jossa minä hyväksikäyttäisin kumppaniani käyttämällä valtaa joka on minulle annettu.

Onneksi en ole 100% mulkku joten asiat ovat vielä hyvin. Varmaankin.  En sitten tiedä miten tätä solmua voi avata...  olen yrittänyt tukea kumppanini haluja ja muistuttaa että hänellä on oikeus omiin menoihinsa / tekemisiisnä / mielipiteisiinsä, mutta usein hän on vakuuttunut itsekkin siitä että hänelle on parasta mitä minä tahdon.

Että kyllä se rajoilla olo hirvättää D-ihmistäkin.

Hilla

  • Vieras
Vs: Rajattomuudesta/rajoittamattomuudesta
« Vastaus #16 : 07.06.2014, 13:26 »

Miten tämä mielentila syntyy.
Yksi tekijä saattaa olla se, että D on laittanut s:n koukkuun itseensä. Ei kinkyyn vaan nimenomaan itseensä.
Sehän tapahtuu tehokkaasti vetämällä puoleensa, työntämällä pois, vetämällä puoleensa...
Jos s vielä tarvitsee sitä tunnetta jolloin hyvinä hetkinä D:n huomio on täysin hänessä niin siinä ei helposti sanota ei.
Pelko on myös yksi ase. Jätän sinut jos...ruoskin sinut jos...sinulla ei ole mitään oikeuksia...

Itse olen oppinut varomaan niitä miehiä ketkä julistavat suureen ääneen olevansa todella hyviä henkisessä alistamisessa. Sen taakse voi sisältyä narsismia, kyvyttömyyttä empatiaan, itsekkyyttä, vallan väärinkäyttöä jne. Sekä juuri tätä - tänään hymyilen ja pidän lähelläni koska olet maailman ihanin sub ja ihminen, huomenna lyön, työnnän pois ja hylkään.
Sekä niitä ketkä pitävät valtaa jumalan lahjana juuri hänelle. Siitä tulee huume. Huume tekee sokeaksi oikealle ja väärälle.

Yhtälailla tätä samaa tapahtuu ihan tavallisissa parisuhteissa. Väärää vallankäyttöä.

+1
Hyvä kirjoitus.

-katy-

  • Vieras
Vs: Rajattomuudesta/rajoittamattomuudesta
« Vastaus #17 : 07.06.2014, 15:10 »
Purppuran hyvään tekstiin:
Tuo on kyllä vastuullinen tilanne: Mielestäni kukaan ei voi ikäänkuin ei voi sulautua toiseen ihmiseen,niin että lakkaa itse olemasta? Jos olisin M/D suosisin kurittomuutta ja oman tahdon osoituksia juuri sen tähden että kilttejä ja taipuisia ihmisiä on ehkä liikaa. Tahdottomuutta, ei tiedetä mitä halutaan..jättäydytääm kokonaan toisen vastuulle. Mitäs sitten jos maisterille tapahtuu jotakin,vaikka kuolee? Osaako "orja" elää itse ollenkaan vai pitääkö hänen kanssa kuolla pois? Kärjistän,mutta siis periaatteessa kukaan ei ole rajaton kaikkivaltias

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Rajattomuudesta/rajoittamattomuudesta
« Vastaus #18 : 07.06.2014, 15:19 »
Minun rajoittunussa maailmassa jokainen vapaus/oikeus pitäisi lisää myös vastuuta vapauten/oikeuden saajalle. Siinä syy miksi nähdään epäoikeudenmukaisia dominoivia. Miksi joku ees pystyy rääkämä toista ja sitten hylkämään. Asia ei oo vaan bdsm maailman ilmiö vaan koko yhteiskunnan vamma. Mielestani koulukiusaaja ei eroa ollenkaan öviriksi vetävästa dominoivasta. Aiheeseen : mitä vähemmän otat vastuuta teostasi, sitä rajoittamaton oot... Toivottavasti elä antaa karusti sormille sellaisille ennen kun pahempa vahinkoa tulee. Alistuvilta taas toisalta, mitä enemmän luoput vastuusta, sitä vähemmän oikeuksia sulla on. Jos se ei oo tasapainossa, niin tulee aiheet: topping from bottom yms sellaista, missä vaatimukset on, mutta vastuuta ei otetta.

Harmi ettei maailma oo sellainen kun minä haluaisin:)