Kirjoittaja Aihe: Kahden miehen ja yhden naisen talous  (Luettu 19947 kertaa)

chilinen

• Vieras
Vs: Kahden miehen ja yhden naisen talous
« Vastaus #15 : 07.06.2014, 20:08 »
Viikko tai pari ei tuohon auta, sanoisin ennemminkin vuosipuolikas tai parikin.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #16 : 07.06.2014, 20:47 »
Viikko tai pari ei tuohon auta, sanoisin ennemminkin vuosipuolikas tai parikin.

Jep, kuten sanoin, ei näillä pohjilla voi sanoa miten sitten pidemmällä ajalla. Ei kannata pidättää hengitystä tuloksia odotellessa :D

Athene

• Vieras
« Vastaus #17 : 07.06.2014, 23:37 »

Olen miettinyt parisuhteen sijaan lemmikkien hankkimista. Nainen kuulema tarvitsee neljä:
- Jaguaarin allensa
- Minkin päällensä
- Oriin sänkyynsä
- Aasin, joka maksaa kaiken

Iäkäs sukulaisrouvani kertoi sen minulle hiukan tavanomaisemmin. Nainen tarvitsee vähintään neljä miestä. Yhden jonka kanssa voi henkevästi keskustella. Toisen jonka kanssa voi mennää teatteriin. Kolmannen joka laittaa ruokaa ja hoitaa naisen kodin. Neljännen jonka kanssa voi harrastaa tyydyttävä seksiä. Aasista ei ollut puhetta. En voi sanoa, että kyseinen rouva olisi mitenkään kohtuuton tai väärässä.

Mutta tässä yhtälössä ei ole mainittu termiä "yhteistalous". En usko, että sellainen toimisi. Nainen jolla on nämä vähintään neljä miestä, on kuitenkin yksinasuja.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #18 : 08.06.2014, 00:03 »
Taitaisi olla paras ratkaisu yksi Master, subi nainen ja subi mies. Jolloin subi mies olisi kaikkein alin arvo järjestyksessä. Jolloin Master pystyisi naista rankaisemaan vai käskemällä tehdä joitain asioita subi miehelle, jotka tietää naista iljettävän.

Toinen mukava kokoon pano olisi kaksi hyvää kaveria jotka olisivat kumpikin Mastereita, jotka pistäisivät aina kaveruuden naisen suhteen edelle. Jolloin nainen joutuisi oikeasti miellyttää kahta miestä, vielä sillein että joutuisi opetella mistä nämä nauttivat:)

Qurat

• Majuri
  • Baarikärpänen
  • I´m really bad..
  • Galleria
« Vastaus #19 : 08.06.2014, 00:16 »
Miehenä oma saalista en jaa toisen miehen kanssa. Mutta jos saalis on yhdessa pyydystetty ja yhdessäelon periaatteet on samanlaiset niin saattais onnistuakin.

Koivuvitsa

• Vieras
« Vastaus #20 : 09.06.2014, 01:51 »
Vaikka sessiojutuissa olenkin aina ollut sillä kannalla että more is more, niin valitettavasti pieni ja olematon vaniliapuoleni on taas päinvastoin täysin yksiavioinen, joten tuollainen kolmen hengen seurustelujuttu ois kyllä ihan täysin offlimits. Ihan sama olisiko se toinen mies master vai sub?

En myöskään haluaisi itselleni kahta tyttöystävää. Sekin on ollut aina yhtä ankeaa kun on asunut yhdenkin kanssa saman katon alla. Mä taidan olla tietyssä mielessä aika erakko  ;D

peikkotyttö

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
« Vastaus #21 : 09.06.2014, 12:15 »
Minulla on kaksi miesystävää. Asun yhdessä toisen kanssa ja toinen asuu kadun toisella puolella ja yövyn siellä parin päivän jaksoja säännöllisesti. Jos arkeen, sopimuksiin yms. asioihin liittyvät asiat kiinnostavat, laita privaviestiä.

Queena

• Vieras
« Vastaus #22 : 09.06.2014, 22:11 »
En jaksaisi kahta miestä. Vaikka ajatus mieslaumasta passaamassa on kiehtova, ei minusta olisi sellaisen lauman ylläpitoon.

fuXia

• Asiakas
  • **
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
« Vastaus #23 : 22.07.2014, 13:05 »
Minua ei kiinnosta se että passattaisiin. Enkä ikinä voisi elää sellaisen miehen kanssa joka tapailisi muitakin. Siksi leikittelen ajatuksella että olisi kaksi Omaa Miestä ja elettäisiin sulassa sovussa, ja se ei haittaisi jos miehet olisi bi-henkisiä.

Mutta tämähän on toki ihan ajatusleikkiä ja best case -skenaariota. Tuskin tällaista kolmen ihmisen huushollia aikuisten oikeasti voisi saada kasaan - ainakaan helpolla. Ja että kaikki tykkäis kaikista. Onneksi on mielikuvitus!

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
« Vastaus #24 : 22.07.2014, 13:49 »
Toinen mukava kokoon pano olisi kaksi hyvää kaveria jotka olisivat kumpikin Mastereita, jotka pistäisivät aina kaveruuden naisen suhteen edelle. Jolloin nainen joutuisi oikeasti miellyttää kahta miestä, vielä sillein että joutuisi opetella mistä nämä nauttivat:)

Yllättävän houkutteleva ajatus..  O:-)

LehA

« Vastaus #25 : 25.07.2014, 00:31 »
Joutuisit ainakin valittamaan tästä asiasta joka päivä ainakin kaksi kertaa, eikä kumpikaan miehistä todennäköisesti koskaan oppisi:

En ole ymmärtänyt tuota istuinosa-draamaa. Sen nostamiseen tai laskemiseen menee noin sekunti. Itse yleensä laitan kannen kiinni tarpeideni jälkeen, koska se tuntuu minusta loogiselta ja näyttääkin mukavemmalta. Kaiken lisäksi se on tasapuolista kaikille vessa käyttäjille, jokainen joutuu nostamaan jotakin, ellei meinannut kannelle kusta.

Vai onkos tuossa aiheena "Etkö ikinä opi pesemään pyttyä myös sieltä renkaan alta kun sulla on vatsa löysällä!"  :))

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
« Vastaus #26 : 25.07.2014, 20:41 »
 >:D Joskus asunut kolmen miehen kans samas pirtis, joten kaksi olis kai jo lomaa.  O:-)

fuXia

• Asiakas
  • **
  • Galleria
« Vastaus #27 : 22.12.2014, 20:16 »
 :love:

Tämänhetkinen tilanne:

Olen palannut yhteen elämäni rakkauden kanssa tämän kesän lopulla. Taustalla huhuilee EDELLEEN Viking Master mutta ei koe olevansa sellainen että kolmiojuttuihin voisi alkaa.Ja minä rakastan yli kaiken bi-swithc-miestäni enkä halua häntä koskaan loukata vaikka kuinka josku käy kolmen tuhmat mielessä (minulla on paljon suuremmat seksihalut kuin hänellä), tosin ehkä asiasta voi puhua mutta asiallisesti ja vilpittömästi.

Tämä on ollut loistava ketju joka on saanut minut ajattelemaan asioita monin eri tavoin. Esim. se että minulla on teini-ikäinen lapsi ja hänen olemassaolonsa takia ei ole ihan helppoa näitäkään asioita ajatella. Mutta ainakin mukava on EDES ajatella :) Palvelisin niin mieluusti kahta komeaa urosta ;) Mutta pääasia on että oman rakkaani saan pidettyä tyytyväisenä, kaikki muu on toissijaista ;)

fuXia

• Asiakas
  • **
  • Galleria
« Vastaus #28 : 24.02.2015, 18:00 »
Tilannepäivitys:

Taloudessa ei ole kahta miestä, mutta oman ihmissuhteeni Ryanin rinnalla minulle on annettu lupa (jopa mielihyvin, miltei käskemällä... heh) pitää mukavaa "sivujuonnetta". Kyseessä aiemmin kanssani leikiskellyt Viikinki joten ei kukaan tuntematon mulkvisti vaan turvallinen ja tuttu ihminen jonka kanssa ei tarvi enää opetella mitään.

Ehkä nyt minun (välillä liiallinenkin) kiimaisuuteni tyydyttyy? :D Sitäpaitsi, Ryan sanoi kiihoittuvansa kovasti ajatuksesta että minua on käyttänyt joku muukin ;) Win-win?

Ryanilla on valta pistää peli poikki koska tahansa. katsellaan siis miten tämä etenee... Jännää :) Kivaa!

Kommentteja toki otan vastaan. Pros+Cons? Sävelet on selkeet kaikille osapuolille. Puhuttu on syvällisestikin.

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #29 : 24.02.2015, 18:19 »
Olisipa nyt ensin edes se yksikin mies tässä taloudessa  >:(   ....Sitten voisi alkaa puhumaan siitä kahden miehen taloudesta  :o