Kirjoittaja Aihe: Kahden miehen ja yhden naisen talous  (Luettu 19946 kertaa)

Quif

• Vieras
Vs: Kahden miehen ja yhden naisen talous
« Vastaus #30 : 24.02.2015, 18:23 »
Kiehtova ajatus.
Uskon, että pitäisin yhteisestä huushollista - nainen + kaksi miestä.
Pitäisi kuitenkin olla tasa-arvoinen suhde jossa miehet tyydyttävät naisen tarpeita.
Muutaman kerran on tullut sekstailtua kolmistaan mutta varsinaisesta kolmen suhteesta ei ole kokemusta. Ja tietysti varattu rakastajatarkin on joskus ollut mutta ei sekään tietysti sama asia ole.

lounamies

• Vieras
« Vastaus #31 : 24.02.2015, 23:00 »
Minustakin olisi tosi kiehtova ajatus.  Miksipä se ei toimisi jos olisi vain sopivat ihmiset

DarkLady

• Vieras
« Vastaus #32 : 05.03.2015, 12:51 »
Hmm... oishan se varmaan mielenkiintosta. Miulle sopis oikein hyvin sellainen kuvio, mis ois Master tai dominoiva switch-mies (koska mikään vässykkä ei miun kanssa pärjää kuitenkaan, ja tietenkin pitäisi olla bi) ja sit se miesorja, jota molemmat voitaisiin höykyyttää miten huvittaa. Tosin täs nyt saattaa tulla ongelmaksi se, et mie viihdyn paljon omissa oloissani ja jos huushollissa pyörii huomionkipeä orja sekä pomottava Master/switch niin kuinkahan nopeasti miun pää leviäisi ja jättäisin pojat keskenään leikkimään...  ::)

Mei

« Vastaus #33 : 05.03.2015, 15:16 »
Ajatuksena olis hauskaa asua niin, että olis pari-kolme dominoivaa miestä, sit minä (eli subnainen) ja ehkä vielä vaik toinen subtyttö. Sitten me subit oltaisiin semmoisia yhteisiä lemmikkejä ja tehtäisiin omia pikkuisia lemmikkijuttujamme jossain häkissä/lemmikkihuoneessa. Mut tietty sais vapaanakin kulkea ja tehdä ehkä jotain kotitöitä. Ja mukana vois ehkä olla viel yks "ylempiarvoinen" nainen, joka olis enemmän tasavertanen niiden miesten kanssa, ja se vois sit tehä suurimman osan kaikist kotitöist ja tollasist. Koska se olis vähän outoo jos ne miehet vaan hengailis periaatteessa keskenään koska eihän lemmikkejä nyt voi laskee tasavertasiks asuinkumppaneiks.

Sitten meidän talo vois olla jossain vähän syrjemmässä, järven rannalla, ja se ois iso! Silleen et vois olla myös yksinään rauhas. Ois paljon tilaa ja vois leikkiä ja laulaa ja joogaa ja pyöriä. Kesäl aina hengailtais ulkona. Sitten kun omistajille tulis vieraita niin nekin tottakai paijailis ja leikittäis ja kiusais meit lemmikeit. Ah, yksinkertast elämää.  :love:

fuXia

• Asiakas
  • **
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
« Vastaus #34 : 23.12.2015, 17:08 »
No niin. Kaikki kiva loppuu aikanaan. Tämä toinen mies halusi nyt laittaa sitten välit poikki, syyt mulle epäselviä eikä mun katsannosta millään lailla tosia (mua ei kuulemma kiinnosta enää??) mutta mun mielestä isoin juttu on mustasukkaisuus. EI halua jakaa kuitenkaan minua toisen miehen kanssa.

Olen kyllä hämmentynyt koska kenenkään muun kanssa en voi sellaisissa leikeissä tuntea oloani rennoksi ja hyväksi, saati turvalliseksi. Oma mies on kyllä turvallinen ja luotettava, mutta tuon toisen kanssa leikit oli huomattavasti rajumpia. Juuri se "release" mitä silloin tällöin kaipaan.

En tiedä miten tästä nyt eteenpäin. Harmittaa, mutta ei lamaannuttavasti onneksi.

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #35 : 23.12.2015, 17:36 »
syyt mulle epäselviä eikä mun katsannosta millään lailla tosia (mua ei kuulemma kiinnosta enää??)
-------
Juuri se "release" mitä silloin tällöin kaipaan.

Aika harva varmaankaan tykkää olla se release jota silloin tällöin tarvitaan, ihmisillä on tapana haluta tuntea olevansa arvokkaita ja tärkeitä, alistuvillakin, dominoivilla vielä huomattavasti enemmän.

Näihin nämä kaksi yhden kanssa -suhteet yleensä päättyy.

IKRM

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
« Vastaus #36 : 23.12.2015, 17:58 »
Sittenhän naisella olisi kahden miehen kalsarit pestävänä ja paidat silitettävänä.

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #37 : 23.12.2015, 19:28 »
En ainakaan tällä hetkellä haaveile kahden miehen kanssa elämisestä, vaan miehen ja naisen kanssa elämisestä.

Onneksi yhteistä kotia aletaan etsiä jo keväällä/kesällä  :love:

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #38 : 24.12.2015, 00:01 »
Onnistuisi mun kans vaan jos toinen olis dominoiva ja toinen kotiorja  :love:

Moita

« Vastaus #39 : 24.12.2015, 05:01 »
Jos se toinen mies olisi sub ja ilkikurisin narttu kaikista, niin miksipä ei. (Tietenkin oletamme, että kemiat, elämäntavat yms. mätsäisivät kolmikolla muutenkin.) Se mikä nais- ja mies-subini keskinäinen valta-asetelma olisi, riippuisi ennen kaikkea heidän omista tarpeistaan. Joka tapauksessa molempien tulisi olla subeja minulle.

Halajan

• Vieras
« Vastaus #40 : 24.12.2015, 13:34 »
Mä olen yhden kesän elänyt primaarikumppanin kanssa niin, että meillä asui ylimääräisessä huoneessa yhteinen ystävä. Vietin paljon kummankin kanssa aikaa ja tilanne muuttui yllättävän nopeasti kolmen "perheeksi". Homma pysyi platonisena, vaikkakin jännitteitä oli :D Oikeastaan se kokemus sai mut miettimään, ettei 1+1 tilanteen tartte olla mikään saneltu totuus. Siitä vuosi prosessointia ja muutettiin suhde avoimeksi...  Periaatteessa mulle kävisi enemmän kuin hyvin kahden miehen taloudessa eläminen, nautin huomiosta ja seurasta todella paljon  :D

Odiain

• Vieras
« Vastaus #41 : 10.01.2016, 20:27 »
Itse olen ollut teknisesti ottaen tilanteessa jossa taloudessa oli kaksi miestä ja yksi nainen. Minä ja miespuolinen kämppikseni asuimme solu kaksiossa ja kämppikseni tyttöystävä asui vuoden verran kämppikseni kanssa samassa solukaksiossa. Tilanne ei siis sisältänyt mitään seksuaalista kanssakäymistä minun ja kämppikseni tai kämppiksen tyttöystävän välillä.

Omalta kantiltani katottuna tuo aika oli enimmäkseen mukavaa aikaa. Arjen askareet sujuivat sutjakkaasti välillä vaihdelle vastuualueita, mutta enimmäkseen työnjako luviutui silläviisiin että minä imuroihtin, kämppikseni teki sapuskat ja hänen tyttöystävänsä siivoili muuten kämppää. Tiskaukset jaoimme enimmäkseen kaikkien kesken, vaikkakin mie ja kämppiksen tyttöystävä päädyimme tiskailemaan enimmälti loppupeleissä.

Yksi mikä miulle alkoi käymään raskaaksi oli heidän seksielämänsä äänet/johtolangat. :) Varsinkin kun loppuajasta huomasin että miulla oli kehittynyt vaivihkaa tunteita tätä naista kohtaan.

Voin vain kuvitella mitä tilanteen muut osapuolet tunsivat ja kokivat. Veikkaisin tosin että kämppiksen tyttöystävä sai tilanteesta kohtuullisesti itrti. Minun tarjotessa osittain ulkopuiólista mutta luotettavaa kuuntelijaa ja olkapäätä johon itkeä ja turvautua raskaina hetkinä.

Myöhemmin toinen naispuoleinen kaverini naureskellen ehdotti kahden miehen ja hänen yhteistaloutta. :) "Tulu asumaan tänne. Olisit minun toinen henk.koht. orjani, kun toisen voimat loppuu." Tuolloin torppasin ajatuksen. Nyttemmin en olis niinkään varma.

Mortifer

• Vieras
« Vastaus #42 : 10.01.2016, 21:52 »
Kahden kanssa tulee ongelmia, mutta kolmen kanssa menee paljon paremmin.  :))

Tuli

• Vieras
« Vastaus #43 : 12.01.2016, 21:17 »
Täytyy tässä todeta, että kaksi dominoivaa ja yksi subi on mitä otollisin asetelma hyville sessioille. Tilanne antaa loistavan mahdollisuuden esineellistää ja nöyryyttää subia. Ja kaksi kieroa mieltä saa paljon enemmän kieroja ideoita kuin yksi - keskusteleminen ja toisen idean jatkaminen omalla on vaan niin kivaa.

Suosittelen lämpimästi kaikille, jos vaan löytää sopivat ihmiset. Se nimittäin vaatii sitä että synkkaa aika hyvin kaikilla keskenään.

nti N

« Vastaus #44 : 13.01.2016, 10:29 »
Vaikka kahden miehen kanssa seksi on kivaa, en silti haaveile kahden miehen kanssa asumisesta. Toisen subtytön taas voisin hyvinkin kuvitella sopivan meidän lisäksemme kolmanneksi. Asuisi tuo toinen tyttö kanssamme, tai vierailisimme toistemme luona, kun se kaikille sopisi. Sitä en kuitenkaan kestäisi, jos toinen tyttö ei olisi minustakin kiinnostunut. Toki tällaisen haaveen toteutuminen on todella epätodennäköistä.