Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen  (Luettu 39419 kertaa)

submit

  • Vieras
Ex tempore -miittailuja - keskusteluketjun innoittamana aloitan keskustelun ja pohdinnan siitä, miten miitit eroavat kinkyjen klubeista ja bileistä ja minkälaista käytöskoodia niissä käyviltä odotetaan yleisesti - vai onko mitään yhteistä linjaa olemassakaan?

Itse pidän kaikkia miittejä neutraaleina tapaamisina - ilman sidontoja, piiskaamisia yms. Samoin oletan, että kinkyasioista ei huudella suureen ääneen jos ollaan esim. ravintolassa, jotta kunnioitetaan niitä osallistujia jotka ovat "kinkykaapissa".

Anonymiteetistä sen verran, että minua ei häiritse jos minua moikkaillaan tavatessa "siviilissäkin" vaikka ei tunnettaisikaan hyvin, kunhan nimimerkkiä ei huudella. Yleensä esittelen itseni myös omalla etunimelläni ja toki sitä voi käyttää missä vain =)
« Viimeksi muokattu: 03.07.2011, 19:18 kirjoittanut submit »

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #1 : 03.07.2011, 19:14 »
Minunkin ymmärtääkseni miitit ovat ihan immeisten tapaamisia yleensä ravintolassa.
Ja mitä olen kuullut niin kinkyilystä aika vähän puhutaan,
enempi siittä mitä kukakin on tehnyt ja kenen kanssa (sellaiset jotka eivät paikalla ole)
Miitin ja marttakerhon ero on se että martat yleensä tekevät jotain juoruilun lomassa :)

minks

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #2 : 03.07.2011, 19:17 »
jos osaisin niin lainaisin tilliksen kirjoitusta tuolta toisesta miitti-keskustelusta.. nyt sitten vaan kopipaistan tähän "Juhannuksena oltiin grillailemassa, pelailemassa mölkkyä ja nakkelemassa frisbeetä, ja samaan aikaan duunikaverini oli viettämässä aikaa kentän toisessa päässä. Hienoa kun tillis!! -huudot kantautuvat kaupungin kattojen ylle. Toivottavasti hän ei laskenut yhteen numeroita ja sherlokoinut lisää. Samaan olen törmännyt kun menen baariin tapaamaan kavereita. Kaikille, jotka ovat sen arvoisia, olen oikean nimeni kertonut ja sitä suosin siviilissä muutenkin."


Mulla taasen tuo "oma" nimi särähtää korvaan jos on jossain epämääräisessä pervopoppoossa liikenteessä.
Oikea nimeni ei siis kuulu yleisesti skeneläisille, ainoastaan ystävilleni ja kavereilleni.
Olen varmasti ollut yksi niistä Tilliksen huutelijoista, tyvärr. Mä olen vaan hemmetin tarkka siinä, että en möläytä kenenkään oikeaa nimeä jollekin jolle se ei kuulu. Helpompi siis käyttää kaikista nikejä/kutsumanimiä.

-ihminen joka ei edes chatissa juttele koirastaan sen oikealla nimellä

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #3 : 03.07.2011, 19:25 »
jos osaisin niin lainaisin tilliksen kirjoitusta tuolta toisesta miitti-keskustelusta.. nyt sitten vaan kopipaistan tähän "Juhannuksena oltiin grillailemassa, pelailemassa mölkkyä ja nakkelemassa frisbeetä, ja samaan aikaan duunikaverini oli viettämässä aikaa kentän toisessa päässä. Hienoa kun tillis!! -huudot kantautuvat kaupungin kattojen ylle. Toivottavasti hän ei laskenut yhteen numeroita ja sherlokoinut lisää. Samaan olen törmännyt kun menen baariin tapaamaan kavereita. Kaikille, jotka ovat sen arvoisia, olen oikean nimeni kertonut ja sitä suosin siviilissä muutenkin."


Mulla taasen tuo "oma" nimi särähtää korvaan jos on jossain epämääräisessä pervopoppoossa liikenteessä.
Oikea nimeni ei siis kuulu yleisesti skeneläisille, ainoastaan ystävilleni ja kavereilleni.
Olen varmasti ollut yksi niistä Tilliksen huutelijoista, tyvärr. Mä olen vaan hemmetin tarkka siinä, että en möläytä kenenkään oikeaa nimeä jollekin jolle se ei kuulu. Helpompi siis käyttää kaikista nikejä/kutsumanimiä.


-ihminen joka ei edes chatissa juttele koirastaan sen oikealla nimellä


Mä olen kans pahoillani, olen varmaan tillistä huudellut nickillä. 
Joidenkin ihmisten nickit on kieltämättä jääneet vähän kuin oikeaksi nimeksi, joitakin tulee käytettyä sekaisin jne.
Jos nicki on kovin harmiton ja ei-pervo niin ei ole oikein osannut varoa sen käyttämistä. Jos jonkun nicki olisi joku "orjatappiperseessä" tms niin sitä en ehkä huutelisi, edes kinkytapahtumissa
Kauhean ylilyövää ja yliseksuaalista käytöstä miiteissä en pidä oikein sopivana jos kyseessä on normiravintolassa tai puistossa tms tapahtuva miitti. Kovaääninen ja suurieleinen "pervoretostelu" saa mut lähinnä tuntemaan myötähäpeää enkä koe sellaisessa seurassa oloani luontevaksi. Ihan eri asia sitten bileet ja muut kinkytapahtumat suljetusti ja valvotusti.
Ja tosiaan, joillekin oman nimen käyttö miiteissä on arempi asia kuin nickin käyttö.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #4 : 03.07.2011, 19:48 »
Tää on musta aika huvittava ja toisaalta todella harmittava piirre, mutta oliskos tässä kyse kumminkin vain sen alkoholin rohkasemasta voimasta, uskalletaan kerrankin puhua ja teko syy sitten on että oli kännissä.
Itse olen ollut sitä mieltä jo pitkään, että itse pidän viinan ja kinky jutut eri asiana ja nautin ne kanssa sillein, kummasteln vaan että asiasta ei puhuta enenpää, pelätäänkö sillä tuomitsevan jonkun ryhmän vai mikä on.


marmelaadia

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #5 : 03.07.2011, 20:04 »
Miitit ovatkin sovittuja tapaamisia, eilinen ei ollut miitti. Sitähän tässä juuri olen ihmetellyt, miten minulle täysin tuntemattomat ihmiset pöllähtivät pöytäämme kuvitellen, että riemusta kiljuen haluamme jakaa juttumme heidän kanssaan. Tähän lisättynä "jee jee me vähän piiskattiin tuolla saaressa" -jutut ja "mikä sun nikki on netissä" -kyselyt sekä puolialastomana kähmiminen oli aika paskamaisesti tehty.

Lisätään nyt vielä tarkennus, että minua siis ihmetyttää/häiritsee/ärsyttää ihmisten käyttäytyminen näiden kinkytapaamisten ulkopuolella.

submit

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #6 : 03.07.2011, 20:14 »
Lisätään nyt vielä tarkennus, että minua siis ihmetyttää/häiritsee/ärsyttää ihmisten käyttäytyminen näiden kinkytapaamisten ulkopuolella.

Hyvä täsmennys :)

Toisaalta, ei varmaan ole haitaksi vaikka miittiasiastakin jutellaan, koko ajan tapaamisiin tulee uusia mukaan ja ehkä ihan tuorein mukaan tullut kinkyväki suhtautuu asioihin jotenkin eri tavoin kuin kauemmin skenessä pyörineet.

minks

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #7 : 03.07.2011, 20:23 »
ja seurassamme oli vaniljafrendejä jotka sai ihan tosi hienoa käsitystä taas asioista.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #8 : 03.07.2011, 20:30 »
Itse esittelen vähänkin epävarmassa tilanteessa (esim kun miitissä on uusi kasvo) itseni simpelisti vain etunimelläni. Onneksi se on niin yleinen, että sen perusteella sherlokointi ei onnistu  ;D

(Olenkohan nyt liian naiivi)

-tt

viana

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #9 : 03.07.2011, 20:44 »
Miitit ovatkin sovittuja tapaamisia, eilinen ei ollut miitti. Sitähän tässä juuri olen ihmetellyt, miten minulle täysin tuntemattomat ihmiset pöllähtivät pöytäämme kuvitellen, että riemusta kiljuen haluamme jakaa juttumme heidän kanssaan. Tähän lisättynä "jee jee me vähän piiskattiin tuolla saaressa" -jutut ja "mikä sun nikki on netissä" -kyselyt sekä puolialastomana kähmiminen oli aika paskamaisesti tehty.

Lisätään nyt vielä tarkennus, että minua siis ihmetyttää/häiritsee/ärsyttää ihmisten käyttäytyminen näiden kinkytapaamisten ulkopuolella.

:( Kuulostaapas perseeltä. Vaikuttaa siltä, että jengi ei ole jotenkin kännissä tajunnut, ettette ole samaa seuruetta, joka juuri lähti saaresta ja siirtyi Majavaan? Voin kertoa, että olisin samassa tilanteessa hajonnut ihan tuhannen kappaleiksi (ja poistunut paikalta).

Mua saa moikkailla, vaikkei hyvin tunnettaisikaan, mutta pervouteen ei saa viitata, jos ei olla miitissä tai kemuissa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #10 : 03.07.2011, 20:58 »
Nimi/nikki-jutut ovat vähän sellaisia, että aina ei itsekään tiedä millä nimellä esittäytyy ja kenelle.
Mutta tämä anonyymiuden kunnioittaminen pitäisi olla itsestään selvää.
Mieluummin ylivarovainen kuin huolimaton.

Itse en välitä vaikka pervouttani vedettäisiin näkyville puheissa sellaisten seurassa jotka ovat täysin ulkona kinky-kuvioista. Puhun puhelimessakin avoimesti yleisissä kulkuneuvoissa ja ihmisten parissa tyyliin: "ja sitten mä otin sen kuusihaaraisen piiskan seinältä, laitoin tapin sen perseeseen ja aloin vetelemään muutamat raidat takamukseen."

minks

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #11 : 03.07.2011, 21:16 »
miksi puhua noin provosoivasti julkisilla paikoilla?
Sitten vielä ihmetellään kun pervoja pidetään "Pervoina" (sanan huonossa merkityksessä).

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #12 : 03.07.2011, 21:23 »
Tavastani puhua vapaasti julkisilla paikoilla on seurannut positiivista.
Mielenkiintoisia keskusteluja, sessiopyyntöjä ja ihan asiallista suhtautumista.

En täydessä metrossa ala näin puhumaan kovalla äänellä, mutta jos muutama ihminen vieressä, silloin kyllä, jos saan puhelun jota en voi siirtää.

minks

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #13 : 03.07.2011, 21:31 »
...huoh.

Thea

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #14 : 03.07.2011, 21:35 »
Turun miiteissä käytetään lähinnä nikkejä. lähinnä siksi kun niihin on totuttu. toki jos joku haluaa tulla kutsutuksi omalla nimellään niin toki se käy. välillä tosin sekaan sattuu niitä oikeitakin nimiä. Itse muistan pari miittiä joissa olisi puhuttu enemmänkin jotain pervoja, mutta harvemmin.