Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen  (Luettu 39352 kertaa)

Koo

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #15 : 03.07.2011, 22:01 »

Ja tosiaan, joillekin oman nimen käyttö miiteissä on arempi asia kuin nickin käyttö.

No en ole käynyt (vielä) miiteissä, mutta minulla taas on sellainen nimi jota ei tule joka päivä vastaan ja soisinkin että ne harvat jotka sen tietävät myös pitäisivät sen omana tietonaan...

isabella

Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #16 : 03.07.2011, 22:57 »
Olen muutaman kerran tömännyt pervoympyröistä tuttuihin ihmisiin muissa yhteyksissä, lähinnä baarissa. Yksi ihminen ei selkeästi ole halunnut olla kontaktissa niin olen sitten jättänyt moikkaamattakin, mennyt vaan ohi. Muutamien kanssa olen jäänyt juttusille. Seurassani on saattanut olla vaniljakavereita mutta kukaan pervo ei ole käyttäytynyt mitenkään huonosti eikä viitannut mihinkään kinkyjuttuihin. Olisihan se aika kiusallista jos näin joskus kävisi, ei mikään maailmanloppu itselleni kuitenkaan (vaikka suurelta osin olenkin kinkykaapissa).

Olen samaa mieltä että marmen tapaus oli syvältä. Saatan olla vähän naiivi mutta haluaisin kuitenkin uskoa että ihmiset eivät tarkoittaneet aiheuttaa mielipahaa, he eivät tosiaan mahdollisesti tajunneet että kaikki eivät olleet pervomiitin jatkoilla majavassa vaan ihan eri seurueen kanssa. Pitäisi toki sen verran olla pelisilmää mutta joskus saattaa ihmisillä humalassa arvostelukyky pettää :(

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #17 : 03.07.2011, 23:00 »
Ja sitten täytyy myös muistaa että se vaikuttaa myös läheisiin ihmisiin jos tulee kinkykaapista ulos
vapaaehtoisesti tai jonkun potkaisemana.
Itseäni se ei niin hirveäsi haittaisi mutta läheisille se olisi katastrofi.

marmelaadia

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #18 : 03.07.2011, 23:39 »
Mä en onneksi ole minkääntyyppiseen komeroon ahtautuneena, eikä kukaan saanut pysyviä traumoja asiasta. Tilanne sai vaan taas sai muistamaan kuinka pöljästi ihmiset joskus käyttäytyvät. Jollekin toiselle tilanne olisi voinut olla huomattavasti pahempi ja aiheuttaa paljonkin hankaluuksia, minulle lähinnä ärtymystä  >:(

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #19 : 03.07.2011, 23:43 »
Minä olen varmaan toivottoman vanhanaikainen, mutta minusta seksiasiat on kaikenkaikkiaan sellaisia ettei niistä huudella paikoissa joissa ulkopuolinen kuulee. En minä halua kuulla kenenkään vaniljapanojuttujakaan bussissa tai kahvilan pöydässä. En käy miiteissä, mutta jos kävisin toivoisin että bile-etiketti eli toisten anonymiteetin ehdoton kunnioittaminen olisi voimassa. Itse olen hyvin sinut itseni ja taipumusteni kanssa, mutta työssäni ei olla. Sekin kannattaa muistaa, että voi sotkea toisen elämää sopimattomalla möläytyksellä pahasti.

Milla

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #20 : 04.07.2011, 00:06 »
Jos törmää miiteistä tuttun perwoon jossain muualla, kuuluu jo ihan perus yleissivistykseenkin tsekata millaisessa surassa perwokaveri on. Jos paikalla on muita perwoja, voi ainakin moikata / nyökätä sen verran, että ilmaisee bonganneensa seurueen, jäädä odottamaan kutsua liittyä joukkoon, tai kysyä katseellaan voiko seurueeseen liittyä.

Jos paikalle saapuva perwo on muille tuntemattomassa seurassa, on se mahdollinen muu perwojengi ihan hiljaa pöydässään, ja sen oloisina kuin ei olis ko tyyppiä ikinä ees tavannu.

Eiks nää nyt sentään oo selviä juttuja?
...ei näemmä ollut...  :o

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #21 : 04.07.2011, 00:17 »
Minä en pidä siitä, että joku kutsuu miiteissä tai tapaamisissa oikealla etunimellä, sukunimestä puhumattakaan. Mä olen Sindex, Sinde, Sinttu etc. kaikille paitsi työ-ja perhetutuille.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #22 : 04.07.2011, 01:09 »
Minä en pidä siitä, että joku kutsuu miiteissä tai tapaamisissa oikealla etunimellä, sukunimestä puhumattakaan. Mä olen Sindex, Sinde, Sinttu etc. kaikille paitsi työ-ja perhetutuille.
Toimii hyvin mutta sitten nikki pitää olla sellanen että se on "järkevä" tai siintä saa väännettyä jonkun mitä voi käyttää.
jos on nikki on esim a_b_123_c niin sellasesta on paha nyhjästä, eikä sitä voi yhdistää henkilöönkään luontevasti.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #23 : 04.07.2011, 01:52 »
Vanha nikkini Simone on niin iso osa idetiteettiäni, että jopa toivon sillä nimellä mua kutsuttavan.
Tämä Timjami on niin tuore ja "väkisin väännetty" etten varmaan edes huomio jos sillä joku nimittelee.

Muuten - privaatisti - Simone tai oma oikea nimeni - ei mitään väliä, ei vaikka äiti istuisi samassa pöydässä - jos se jää pelkkään nimeen.
Jos taas aletaan jutustamaan bdsm:n liittyvää, niin toivottavasti jutustaja on tilanteen hermolla - jottei tarvii hermoilla.
 

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #24 : 04.07.2011, 09:25 »
Jos törmää miiteistä tuttun perwoon jossain muualla, kuuluu jo ihan perus yleissivistykseenkin tsekata millaisessa surassa perwokaveri on. Jos paikalla on muita perwoja, voi ainakin moikata / nyökätä sen verran, että ilmaisee bonganneensa seurueen, jäädä odottamaan kutsua liittyä joukkoon, tai kysyä katseellaan voiko seurueeseen liittyä.

Jos paikalle saapuva perwo on muille tuntemattomassa seurassa, on se mahdollinen muu perwojengi ihan hiljaa pöydässään, ja sen oloisina kuin ei olis ko tyyppiä ikinä ees tavannu.

Eiks nää nyt sentään oo selviä juttuja?
...ei näemmä ollut...  :o
Tätä komppaan, tämähän oli ennen suorastaan sääntö, ja aina kerrottiin kun uus kinky tuli porukoihin, että kaikki ei  voi olla avoimesti sitä mitä on, eli jos vaikka näkee kadulla ihmisen mihin on vaikkapa bileissä törmänny, jättää mieluummin edes tervehtimättä.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #25 : 04.07.2011, 10:33 »
Joskus kauan sitten törmäsin (melkein sananmukaisesti) Helsingin rautatieasemalla naiseen, jonka kanssa oli muutaman kerran leikitty tai oltu tosissaan, ihan miten vaan ja kumpikin olimme, kuin emme olisi koskaan nähneetkään. Oli se aika erikoinen tilanne, mutta kumpikin ihan luonnostaan valitsi saman tavan toimia, vaikka olimme molemmat yksin. Eihän sitä kuitenkaan tiennyt, jos toisen joku tuttava pelmahtaisi paikalle tai olisi lähistöllä. Ei se kivaltakaan tuntunut, niin vain piti toimia.

Enpä ole muuten keneenkään törmännyt, mutta saman linjan valitsisin vaikka baarilaisen kohdalla. En rupea arpomaan tai arvioimaan, milloin tilanne olisi sopiva.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #26 : 04.07.2011, 15:46 »
Hmm, mites noin iha normi tervehtimis säännöt menee, eikö se että pienellä pään nyökkäyksellä ja katseiden vaihtamisella sen tervehtimisen hoitaa"paitsi voi saada kriisin aikaseksi tollakin, kun tietää ton mustasukkasuuden voiman", mene ihan missä vaan, oli toisen seurassa kuka vaan. Sehän on silloin se jota tyervehditään vastuulla esittelekö se ja mitä kertoo seurassa olijoille.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #27 : 04.07.2011, 16:01 »
Vaisu anteeksipyyntö. Yritän omalta osaltani olla tarkempi jatkossa. :-X

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #28 : 04.07.2011, 20:29 »
Minä olen varmaan toivottoman vanhanaikainen, mutta minusta seksiasiat on kaikenkaikkiaan sellaisia ettei niistä huudella paikoissa joissa ulkopuolinen kuulee. En minä halua kuulla kenenkään vaniljapanojuttujakaan bussissa tai kahvilan pöydässä. En käy miiteissä, mutta jos kävisin toivoisin että bile-etiketti eli toisten anonymiteetin ehdoton kunnioittaminen olisi voimassa. Itse olen hyvin sinut itseni ja taipumusteni kanssa, mutta työssäni ei olla. Sekin kannattaa muistaa, että voi sotkea toisen elämää sopimattomalla möläytyksellä pahasti.

Komppaan tätä.

swan

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #29 : 04.07.2011, 21:09 »
Kaikki ainekset siis häseltämiseen silloin kun kinkyt tapaavat toisiaan niin, että osa tulee miitistä alkoa nauttineena baariin, jossa muita kinkeroisia "tavisten" seurassa. Pitäisi muistaa jokaisen kohdalla, miten ketäkin kutsuu, nikillä vaiko omalla nimellä tai kutsuako mitenkään vai olla kuin ei tuntisikaan.

Aika kinkkistä, mutta vassedes vältettävä moisia tilanteita tai kehitettävä jokin selkeä suunnitelma, jonka voi muistaa nauttineenakin.