Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen  (Luettu 39392 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #30 : 04.07.2011, 21:23 »
Kaikki ainekset siis häseltämiseen silloin kun kinkyt tapaavat toisiaan niin, että osa tulee miitistä alkoa nauttineena baariin, jossa muita kinkeroisia "tavisten" seurassa. Pitäisi muistaa jokaisen kohdalla, miten ketäkin kutsuu, nikillä vaiko omalla nimellä tai kutsuako mitenkään vai olla kuin ei tuntisikaan.

Aika kinkkistä, mutta vassedes vältettävä moisia tilanteita tai kehitettävä jokin selkeä suunnitelma, jonka voi muistaa nauttineenakin.

No ei tästä tarvitse tehdä niin vaikeaa. Mutta ois kiva muistaa että jos ei ole mitään vartavasten järkättyä (baari)miittiä, ei kaikki paikalla olijat välttämättä ole pervoja nettituttuja eli kannattaa vähän tarkkailla ympäristöään ennen kuin alkaa huutelemaan sitomistarinoita ja kyselemään nikkiä kaikilta paikalla olijoilta.

swan

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #31 : 04.07.2011, 21:44 »
Kaikki ainekset siis häseltämiseen silloin kun kinkyt tapaavat toisiaan niin, että osa tulee miitistä alkoa nauttineena baariin, jossa muita kinkeroisia "tavisten" seurassa. Pitäisi muistaa jokaisen kohdalla, miten ketäkin kutsuu, nikillä vaiko omalla nimellä tai kutsuako mitenkään vai olla kuin ei tuntisikaan.

Aika kinkkistä, mutta vassedes vältettävä moisia tilanteita tai kehitettävä jokin selkeä suunnitelma, jonka voi muistaa nauttineenakin.

No ei tästä tarvitse tehdä niin vaikeaa. Mutta ois kiva muistaa että jos ei ole mitään vartavasten järkättyä (baari)miittiä, ei kaikki paikalla olijat välttämättä ole pervoja nettituttuja eli kannattaa vähän tarkkailla ympäristöään ennen kuin alkaa huutelemaan sitomistarinoita ja kyselemään nikkiä kaikilta paikalla olijoilta.

Kyllä mä olin ihan vakavissani ja näin olen ymmärtänyt, että nuokin asiat on syytä muistaa. Lisäksi varmaan ne ketkä ovat nyt kaikkein pahiten mokanneet, ovat ymmärtäneet jo asian.
Ellei, niin laitetaan varmaan uusi aihe siitä pystyyn, että kenen ymmärrys riittää ja mihin.

Mua jotenkin ällöttää kukkotappelut ja egobuustaukset, oli miten oli.

perapervo

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #32 : 04.07.2011, 22:37 »
Tätä ketjua kun lukee olen tyytyväinen etten enää asu Hesassa.
 Kauhulla ajattelee mitä voisi tapahtua työssäni tai jonkun muun työssä jos tälläiset "avoimet" kinkyt iskeytyvät paikalle.
Hyvä että tämä on otettu esille ja turha mennä kännin taakse.
 Itsellä kokemuksia "avoimuudesta" mm, ystävieni juhlissa ja FB:n seinällä.
 Silloin on mielestäni turha mennä sen taakse että sanoja/tekijä kun on avoin niin ei tullut ajatelleeksi että toinen ei olisi.
Pitäisi muistaa kunnioittaa myös muita paikalla olevia ihmisiä ja ajatella asiaa heidän kannaltaan.
Itse en kommentoi Majavan tapahtumaa kun en ollut paikalla, mutta voin kuvitella,että ei ollut mikään kiva tilanne.

cnc

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #33 : 04.07.2011, 23:07 »
Se jos puhuu yksin ollessaan pervojuttujaan puhelimeen on lähinnä oma häpeä, ellei ole yhdistettävissä johonkin toiseen ihmiseen, joka näistä puheista voisi kärsiä. Vaikka olisikin niin pirun hienoa olla ulkona kaapista, niin pitäisi ottaa huomioon se, että kaikki eivät voi tai halua olla. Tervehtimisestä sen verran, että on vallan helppoa katsekontaktilla selvittää, onko toiselle ok tervehtiä. Jos toinen ei vastaa katseeseesi tai välttelee, niin ei kannata alkaa huutamaan nikkiä huomiota saadakseen. Jos vaniljoita on samassa seurueessa, niin kutsun defaultina oikealla etunimellä, jos sen tiedän. Muuten käytän kiertoilmauksia. Ja kun elämässä on muutakin kuin pervoilu, niin ei siitäkään tarvitse aina jauhaa joka tilanteessa. Ei normikansakaan ala ensimmäisenä huutamaan, että on pannut taas vaimoaan lh:ssa. Ehkä se on myös jonkinlaista narsismia luulla, että muita kiinnostaa.... ;-)

Verna

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #34 : 05.07.2011, 08:08 »
miksi puhua noin provosoivasti julkisilla paikoilla?
Sitten vielä ihmetellään kun pervoja pidetään "Pervoina" (sanan huonossa merkityksessä).

Tiedän ainakin yhden tilanteen, jossa tällainen käytös johtui ihan siitä, että puhuja tahtoi tehdä oikein numeroa siitä, että "hei, nää bdsm-kuviot on mulle ihan tuttu juttu, arkipäivää ja peruskauraa ja mä oon niin sinut tän asian kanssa, että saatan huudella siitä julkisesti ääneenkin." Ärsyttävää liikkua sellaisen ihmisen kanssa, kun ei voinut tietää, mitä hän kiekaisee ja missä.

Aika onneksi korjasi ongelman, ääni pieneni sitä mukaa kun hän oikeasti oppi olemaan sinut asian kanssa ja juttu lakkasi olemasta uusi ja hieno tapa herättää huomiota. ;)

Toisen kinkyn kohtaaminen vaniljaympäristössä on kyllä sikäli työlästä, että pitää erikseen vahtia, mitä suustaan päästää. Onneksi kinkyily ei automaattisesti sulje small talk-toimintoa ja puheenaiheita on riittämiin. Eniten mua huolestuttaa, että suusta pääsisi tahaton sammakko, jonka saattaisi kinkykaverin kanssa ymmärtää samalla tavalla "väärin", jolloin molemmille tulisi tahollaan mieleen, että "tajuaakohan tuo kolmas osapuoli tässä jotain kummaa" ja molemmilta napsahtaisi suu kiinni samalla sekunnilla kun ilmapiiristä tulisi vaikea. Tai ratkettaisiin nauramaan porukalla ja kolmas kysyisi syytä.  :-X Onneksi tämä on vain kamala päiväuni, samalla aaltopituudella olevan kaverin kanssa selvinnee ilman ongelmia. Se pelastaa tilanteen,joka ensin ehtii.

Jos kadulla tulisi vastaan toinen kinky, riippuisi kovin paljon omasta ja toisen seurasta, nyökkäisinkö edes. Jos mulla olisi vaikka äitimuori kyytiläisenä kaupoilla, olisi helpompaa jättää tervehtiminen väliin ettei tarvitsisi selittää, kenelle moikkasin. Toisaalta jos joku tervehtisi minua, aina voi sanoa, ettei muista, kuka vastaantulija oli. Juttusille jääminen olisi hankalampi juttu. Pääosin silmäys ympäristöön ja vastaantulijan kehonkieleen kertoo, onko soveliasta tervehtiä vai ei. Ja suurin osa varmaan luontojaan ymmärtää mistä on kyse, eikä vedä hernettä nenään, jos/kun toinen tulee vastaan ja jättää tervehtimättä. Ettei jäädä mököttämään, kun toinen kulki muka nokka pystyssä ohi.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #35 : 05.07.2011, 09:21 »
Eikö nämä asiat ookkaan itsestäänselvyyksiä? Vaniljaihmisten seurassa oikeat nimet ja kinkyporukassa nicit. (Huonomuistisena vältän nimiä kokonaan vaniljaseurassa) Tervehtimisen kieltämistä tosin olen aina jaksanut ihmetellä, aika harvan kadulla vastaantulijan otsassa sentään lukee "perwo"...Omille vanhemmilleni, sisaruksilleni ja muksuilleni olen esitellyt perwoystäviä vanhoina koulututtuina :)

Smooth

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #36 : 05.07.2011, 19:15 »
Jäin miettimään tätä.

Vaikka kasvoilla olen tässä mukana, en kuitenkaan halua repostella asialla. Jos olen kertonut oikean nimeni, olen sen kertonut ihmiselle josta pidän ja todennäköisesti se on tavallaan myös osoitus luottamuksesta. En halua kyllä repostella oikealla nimelläkään. Kinkytilaisuuksissa olen kuitenkin Smooth. Omituinen tilanne syntyy silloin, kun ihminen, joka tietää minut pitkästä aikaa ja tietää myös nimeni, halua yksistyisissä keskusteluissakin itsepintaisesti pitää kiinni nikistäni. Silloin ajattelen, että hän ei ehkä edes halua nähdä kokonaista ihmistä nikin takana.

Oudointa olisi, jos ihmiset joihin luotan satasella ja ketkä ovat tiiviisti myös yksityisessä elämässäni, käyttäisivät nikkiäni. Se ei kuitenkaan ole minä kokonaisuudessa. Mutta toki, jos on muita mukana joille olen Smooth, sitten olen tosiaan vaan ja ainoastaan Smooth. Ja jos on mukana näitä joille olen se xxx, en takuulla halua olla nikillä huudettu.
Kiertoilmaisut ovat hyviä ja aina voi tunnustella, missä mennään.

Ja ei kiva, jos tilanteessa jossa on muita ihmisiä, olkoot sitten vaniljoja tai ei, änkee joku iholle väenväkisten.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #37 : 05.07.2011, 19:31 »
Jos ette ole varmoja miten toista kutsua(nikki vai oikee) Teititelkää,Sinutelkaa....Mitäs teille kuuluu?Hei mitäs sinulle? Yms yms yms..ja pitäkää katse puhuteltavaan.
:)

Koo

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #38 : 05.07.2011, 20:01 »
"Ja mitenkäs Te Nepo olette voinut?" :D (sori en voinut vastustaa....)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #39 : 06.07.2011, 21:13 »
Olen tosiaan ollut sellaisen 7v ulkona näistä kuvioista, mutta silloin aikoinaan miiteissä käytin nickiä ja sellaiset jotka tiesi oikeankin nimeni, käyttivät yleensä nickiä esitellessään minut jollekin muille. Silloin aiemmin esiinnyin netissä eri nickillä kuin nyt ja käytin sitä sellaiset 10v. Nyt kun tulin tauon jälkeen takaisin, ajattelin uudistaa imagonikin.

Anonymiteettiin liittyen vielä yksi juttu. Silloin eri nickillä esiintyessä sattui muutaman kerran että tavallisessa baarissa joku ihan tuntematon tuli sanomaan "Hei, sä olet se ja se citystä/netistä!". Silloin päästin nettiin sellaisia kuvia että poliitikon/julkkiksen uraa tuskin kannattaa harkita. Nyt vanhempana on viisastunut sen verran etten enää ole tännekään laittanut kovin tunnistettavia kasvokuvia. Varsinkin kun työkaveritkin jo löysivät minut netistä (tosin eri paikasta kuin täältä).

Mieluummin haluan minusta käytettävän nickiä kuin oikeaa nimeä ellei kaikki läsnäolijat ole pitkäaikaisia ystäviä (siis ei hyvänpäiväntuttuja).

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #40 : 06.07.2011, 21:41 »
Olen miiteissä esittäytynyt aina vain nickilläni. Eikä muuta kukaan ole kyllä kysynytkään.
Eräässä miitissi yksi sisäpiiriläinen puhutteli ihmisiä heidän nimillään ei nickeillään. Kaikki siitä eivät pitäneet ja minusta se vain osoitti nuoren neidin vajavaisia käytöstapoja.

Nämä piirit ovat näitä piirejä ja muu elämä on muuta elämää.
Aivan kuin leikkipuisto kaupungissa. Se mitä puistossa tapahtuu siitä ei puhuta puiston ulkopuolella.

Ihmiselle voi aina nyökätä tai nostaa hattua ( minä sellaista vanhanaikaista kapistusta käytän ). Monessa tilanteessa moinen huomaamaton sanaton viestintä toimii sanallista paremmin. Ja aina on katsottava tilanne. Joskus lyhyt katse silmiin riittää ..

Summa summarum .. hyvät ja huomaavaiset käytöstavat olisi syytä opetella. Joskus tuntuu siltä, että läheskään kaikkien vanhemmat eivät ole ymmärtäneet niistä hölkäsen pöläystä.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #41 : 08.07.2011, 23:19 »
Mun mielestä on ainakin peruskohteliasta olla ryntäämättä kinkypiirien tuttujen pöytään / olla moikkailematta avoimesti, jos joku sattuu tuleen kaupungilla vastaan. Kyllä sieltä varmaan tulee viestiä katsella/eleillä mikäli on ok lähestyä.

Itellä ei oo ainakaan käyny mielessäkään mennä moikkaileen nettituttuja, vaikka joskus nähnyt kaupungilla. Mua toki saa tulla nykiin hihasta, jos tunnistaa (enkä ole selvästi muitten seurassa), mut ei ehkä välttämättä kannata käyttää mitään hemmetin nickiä. Oli piirit mitkä tahansa niin tuon nickin käyttö on aina ärsyttävää. Ite olen pervokaapissani ja siellä myös mielellään pysyn :P

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #42 : 08.07.2011, 23:44 »
Oli piirit mitkä tahansa niin tuon nickin käyttö on aina ärsyttävää.

Nickin tuoma anonymiteettihän on loppupeleissä harhaa. Ihminen löytyy sen takaa käräjillä ;D
Mutta on se minulle jo jonkinmoinen fetissi tai osa sitä. Olla kertomatta itsestäni mitään mutta tiedän subista paljon. Nicki ja prepaid ovat osa sitä sen fetismin toteuttamista.

Siru

  • Vieras
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #43 : 10.07.2011, 16:36 »
Itse kutsun ihmisiä sillä nimellä joilla he ovat esittäytyneet, eli yleensä nickillä. Itsekin olen näissä piireissä mielummin Siru. Muita ihmisiä en jaksa toistaa tai kompsia ääneen, mutta lisäisin vielä, että yksi hyvä syy lisää nickin käyttöön on se, että kotiin päästyä on helppo riisua rooli kokonaan pois ja ripustaa kaappiin seuraavaa käyttökertaa varten. Oli se sitten käytössä miitissä, bileissä tai sessiossa.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kinkyjen miitit ja anonymiteetin kunnioittaminen
« Vastaus #44 : 25.09.2011, 00:19 »
Itse ainakin koin parhaaksi esitellä itseni OuSM:n kuukausi miitissä nikilläni. Siitäkin syystä että useimmat, jotka silloinkin siellä olivat, olivat Leikkikehästä tai muista foorumeista jo ennestään tuttuja. Ei sillä tuntunut olevan mitään merkitystä mikä mun oikea identiteettini on. Silloin taas kun erään Cityn Kinkybaarista tutun kanssa sovimme tapaamisesta esittelin kyllä iteni omana itsenäni. Eli tapaus kerralaan kannattaa päättää mikä on tarpeen ja mikä ei.