Äänestys

Äänestys Pihlajasaari-retken/retkien ajankohdasta

26.07.2014
8 (20%)
02.08.2014
21 (52.5%)
useampia kertoja ennen elokuun loppua
9 (22.5%)
muita ehdotuksia perusteluineen
2 (5%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: 14.07.2014, 12:13

Kirjoittaja Aihe: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->  (Luettu 34652 kertaa)

misuli_n

Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #15 : 10.07.2014, 11:37 »
Voisiko toinen mahdollinen pv olla 26.7. ?
Tai kahtena vkl Pihlajasaari retki, jos kaunis ilma.
Mitä mietitte ajatuksesta ?

-katy-

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #16 : 10.07.2014, 11:52 »
Oliks pakko valita Porkkala -viikonloppu ajankohdaksi?  :'(
Mie en pääse mukaan sitten tälläkään kertaa :-[

Käsittääkseni tänä kesänä ei olisi ollut tätä retkeä ollenkaan,ellen olisi nyt koollekutsunut? Ei ainkaan ole mun korviin kantautunut,että olisi ollut suunnitteilla täällä.

Tuossa edellä yritin kertoilla,että miksi tämä ajankohta ja että tässä kävi haksahdus siinä mielessä,että tarkoitukseni ei ole suunnitelmallisesti järjestellä muita tapahtumia kun on jotain yhdistyksien menoja samaan aikaan ja hapuilin osin jo dementoituneessa päässäni,että 27.06.2014 olisi ollut Porkkala,mutta se olikin Tampereen kemut.

Itse en kuuluu yhdistyksiin nyt ja luultavasti en liitykään,mutta nostan hattua yhdistysaktivisteille ja vapaaehtoistyölle.



Monta tekijää joutuu ottaa huomioon ja kun tämä meni näin viimetippaan, pitkiin arpomisiin ei ole aikaa, imho. Yksi erittäin tärkeä on säätilanne. Pihlajasaareen tuskin kukaan viittii lähteä sateella,kun ei siellä ole sellaista tilaa,missä voisi viettää aikaa huonollakin säällä.

Vaikuttaisi siltä,ettei tämmäseen "vetovastuuseen" ole halukkuuttaa,vaikka täähän ei mikään yhden miehen projekti ole. Koollekutsuja vain kutsuu ja esittää päivämäärän,äänestyksen ja joskus pakko vain laittaaa jokin,myös itselle sopiva päivämäärä.

Pahoittelen kovasti tapahtunutta. Ehkä ensi vuonna löytyy henkilö,joka osaa laittaa äänestyksen pystyyn ja muutoinkin luovia tämän retken kanssa hyvissä ajoin.

Enpä usko,että kinkyhenkisillä ihmisillä on haluja alkaa toisiaan vastaan nokittelemaan tai sahaamaan oksaa toisen alta tarkoituksellisesti.
(??)

Otetaan tämä nyt vaihtoehtona heille, ketkä eivät olisi päässeet Porkkalaan,vaikkapa (?)  :)




-katy-

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #17 : 10.07.2014, 12:09 »
Voisiko toinen mahdollinen pv olla 26.7. ?
Tai kahtena vkl Pihlajasaari retki, jos kaunis ilma.
Mitä mietitte ajatuksesta ?

Mietin itsekin kovasti muita vaihtoehtoja ja minulla ei ole mitään noita vastaan. Mikäänhän ei estä järjestämästä niin monelle viikonlopulle kuin vain kykenee. Tuossa olisi toisaalta nopean äänestyksen paikka,mutta että onko se liian työläs,kun aikaa olisi elokuun loppuun saakka retkille ylipäätään? :)


Äänestys lisätty. Huomioikaa äänestyksen päättymispäivämäärä 

SMIle

Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #18 : 10.07.2014, 14:40 »
Kiitos Katy, että aloit tätä järjestää. Ja alkuperäinen päivä 2.8. on hyvä :)
Jos kalenteri olis joskus ajantasalla, niin tälläisiltä "päällekkäisiltä" tapahtumilta vältyttäisiin helpommin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #19 : 10.07.2014, 14:53 »
Sen verran monta kertaa tullut "järkättyä",alkaen Leikkikehän ajoilta,että tää menee jo rutiinilla..
 No eikä mee, aina tulee yllätyksiä  ;D

Lisäys ja end of offtopic: Kiitellään sitten itseämme kun päästy saarelle asti ja takaisin. Että jos vaikka ollut hyvä retki ja jopa rentoutunut olo,eikä raamit kaulassa  :))
« Viimeksi muokattu: 10.07.2014, 15:23 kirjoittanut katy »

isabella

Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #20 : 10.07.2014, 15:44 »
Jos otetaan mukaan kaikkien paikkakuntien yhdistysten bileet, Wildclubin bileet, Porkkala, Fetlife-miitit, tyttöjen piknikit ym. ei sellaista lauantaita löydy, jolloin ei olisi mitään ohjelmaa. Eli päällekäisyyksiä tulee väistämättä. Jokainen voi sitten itse valita mihin haluaa mennä.

Ihmettelen myös sitä että joka vuosi katy saa jotain narinaa niskaansa siitä että Pihlajasaari-piknikin aika, paikka tai tähtimerkit ovat väärät. Jos yksityinen ihminen ilmoittaa että menee itse tiettynä ajankohtana jonnekin ja kertoo muiden kinkyjen olevan tervetulleita liittymään seuraan, ei kai siinä pitäisi kenelläkään olla mitään nokan koputtamista.

(Itse en siis ole Pihlajasaareen tulossa kun en pääse ei-kinkyn menon vuoksi. Kunhan nyt kommentoin.)

-katy-

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #21 : 10.07.2014, 16:38 »
Jos otetaan mukaan kaikkien paikkakuntien yhdistysten bileet, Wildclubin bileet, Porkkala, Fetlife-miitit, tyttöjen piknikit ym. ei sellaista lauantaita löydy, jolloin ei olisi mitään ohjelmaa. Eli päällekäisyyksiä tulee väistämättä. Jokainen voi sitten itse valita mihin haluaa mennä.

Tilanteet ovat muuttuneet tosiaan varmasti,jos ajatellaan vaikka aikaa 10 vuotta taaksepäin. Taisi olla ihan muutamia "tapahtumia" vuodessa eli ei ollut valinnanvaikeuksia.

Oma mielipiteeni on,että kaikenlainen palaute ja mielipiteet ovat sallittuja,suotavia ja arvostettavia ja kaikesta oppii jotain vastaisuuden varalle. En ole ottanut aiheeseen liittyvää nurinaa itseeni,koska ei ole mikään mun sooloilureissu ollut kyseessä koskaan.

Täysin eri asia on sitten henkilöön menevät mielipiteet ja arvostelut,mutta sellaisia ei muistaakseni ole ollut näillä retkillä,eikä muunkaanlaista järjestysongelmaa eli jatketaan äänestyksellä

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #22 : 10.07.2014, 21:29 »
..mietin minkä scene-häppeningin kanssa 9.8 tai 16.8 menis päällekkäin !? (Ok, nyt tosin tyttöjen piknikiä on näemmä esitetty tuolle 9pv lle.. Mutta toistaseks tuntuu että pihlis on suunnitellusti haluttu porkkalan kanssa päällekkäin.. ;)

isabella

Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #23 : 10.07.2014, 21:40 »
CR hyvä, tässä varmaan jotakin merkkaa myös se että katy itse pääsee paikalle kun kerran kokoonkutsujana toimii. Kaikilla ei aina ole esim. automaattisesti lauantai vapaa töistä. Ja jotain muutakin elämää voi kinkyn lisäksi olla...

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #24 : 10.07.2014, 21:50 »
... No, "jotkut" ainakin argumentoi ettei "pälleekkäisyyksiltä" voi välttyä -sitä mä vaan!
Ei mulla päivämäärää vastaan mitään ole -- itse lasken ehtiväni jos tarvetta 3-4 eritapahtumaan samanapäivänä jos ajomatkaa kertyy alle esim. 500km.. ;)

-katy-

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #25 : 10.07.2014, 22:38 »
No niin. Katsotaan,miten toi äänestys menee  :lecture:

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #26 : 11.07.2014, 05:10 »
Päällekkäisyyksiä voi tosiaan olla omassakin kalenterissa, ei pelkästään foorumin tapahtumia. Valitkaa mieleinen päivä, sumplaan jos pystyn. Ainakin viime kekkereihin onnistui ihan mukavasti, ehkä tälläkin kertaa :) *tekee myös loton tässä samalla*

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #27 : 11.07.2014, 11:15 »
26.7 on Tampereen Clubi

9 tai 16.8  EI menis virallisten päälle.

Ois toki kiva mennä sekä porkkalaan et pihlikseen  ;)

Cuda

-katy-

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #28 : 11.07.2014, 11:39 »
26.7 on Tampereen Clubi

9 tai 16.8  EI menis virallisten päälle.


No jos nyt todella aletaan katsomaan nykyistä tilannetta, niin Tampereen rantsupiknikki ja OUSM:in puistoseurat ovat päällekkäin. Lisäksi tyttöjen piknikki on suunnitteilla näemmä 09.08.

Ainakin kerran muistan Wildclubin pirskeiden olleen samanaikaisesti Smurffien iltamien kanssa eikä kukaan pukahtanut mitään. Miksi sen pitää aina olla tämä retki,josta tulee valituksia ja salaliittoepäilyjä?

Tämä retki kun on sitoutumaton ja itse en kuulu yhdistyksiin,joskaan en ehdointahdoin suunnittele mitään päällekkäin jonkun tapahtuman kanssa.
Mutta menee jo toisteluksi. Edellä jo melko laaja selostus.

Olisin voinut olla laittamatta äänestystä ja selittämättä yhtään mitään. No,katellaan miten käy ja kenties on vaan hyväksyttävä,että varsinkin kesäaikaan on erittäin vaikea välttää päällekkäisyyksiä tai että jokaisen ihmisen allakat mätsäisi keskenään.

Kuten isabella sanoi,"voi valita mieleisensä tapahtuman". Lisäksi on mahdollista järjestää,varsinkin kun on kiinnostusta,useampia Pihlis-miittejä.
 Itselläni ei ole mahdollista osallistua kuin yhteen...ja on vielä kaikkien muiden paikkakuntien "virallisetkin" hippalot näkemättä tässä. Kukahan ajeluttas ne limolla läpi  ::)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki (Helsinki) 02.08.2014 klo 12.00 ->
« Vastaus #29 : 11.07.2014, 14:23 »
Mä en ihan ymmärrä ihmisten vääntöä päivämäärästä. Katy on järjestämässä miittiä ja varmasti ei kaikki pääse paikan päälle koska kesällä aina jollakulla on jotakin menoa. Kai sinne Pihlikseen pääsee kuka vaan ja milloin vaan haluaa mennä, joskus toistekin kun Katyn parhaaksi katsomallaan ajalla?
Ja ei, itse en ole osallistumassa en Porkkalaan enkä Pihliksenkään, kunhan vain ihmettelen moista haloota asiasta.
Tsemp vaan Katy ja kiva kun järkkäät!  :-*

Ps. itse äänestin, että useampikin kerta käy, jos vaikka innostuis lähtemään.  8) Kalkkilaivan kapteenina vaan ei innosta aina kärventyä auringossa.