Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän kinkymiittien uudistus  (Luettu 9371 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« : 18.07.2014, 13:07 »
Avasin uuden ketjun sille, että neuvoteltaisiin uudesta Jyväskylän miittien päivästä ja paikasta.

Vanha "toinen torstai" on toki helppo muistaa, mutta ainakin vuoden 2014 alkupuolen perusteella se on selkeästi muuttunut kehnoksi ajankohdaksi, koska juuri kukaan ei ole miiteissä käynyt. Viikonloppu tuntuisi sopivan useimmille, varsinkin muualta Jyväskylään saapuville. Minulle ja tiikille viikonloput kävisivät myös paremmin.

Miittipaikastakin voisi keskustella. Hemingway'sissä on ollut ainakin torstai-iltaisin tilaa, mutta en tiedä viikonlopuista.

kajira

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #1 : 20.07.2014, 11:59 »
Sehän tietysti riippuu, mitä miitissä pitää olla juomista, syömistä ja tietty viikonloppu ois parempi, tosin siloin on myös keskusta ihan tukossa. Vai riittääkö et mennään pussikaljalle Tuomiojärven rantaan..... ;D......Mikä on se minimi vaatimus miitille, siitä ois hyvä lähtee liikenteeseen.

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #2 : 20.07.2014, 12:25 »
Kannatetaan. Ehdotan joka kuun toista lauantaita, niin vanha sääntö ei muutu hirveästi.

Baarejahan Jklässä on vaikka kuinka. Pitääkö siellä olla ruokaa saatavilla? Jos pitää niin miten olisi uudelleen Sohwi? Sieltä voimme hyvällä lykyllä saada kabinetin käyttöömme.

Jos kokoonnumme alkuillasta, vaikka kello 18:00, niin baareissa on hyvin tilaa siihen aikaan.

kajira

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #3 : 20.07.2014, 13:23 »
Kannatetaan. Ehdotan joka kuun toista lauantaita, niin vanha sääntö ei muutu hirveästi.

Baarejahan Jklässä on vaikka kuinka. Pitääkö siellä olla ruokaa saatavilla? Jos pitää niin miten olisi uudelleen Sohwi? Sieltä voimme hyvällä lykyllä saada kabinetin käyttöömme.

Jos kokoonnumme alkuillasta, vaikka kello 18:00, niin baareissa on hyvin tilaa siihen aikaan.

Sehän oli aikonaan Sohvissa, mut en tiiä sitten syytä miksi se siirty Hemingwayhin.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #4 : 20.07.2014, 13:45 »
Sehän oli aikonaan Sohvissa, mut en tiiä sitten syytä miksi se siirty Hemingwayhin.

Sohwin kabinetti oli usein torstaisin varattuna ja se olisi pitänyt varata todella ajoissa jotta sen olisi saanut varatuksi miitin ajaksi. Jos miitti piti pitää muualla Sohwissa, keskustelun kuuluvuus oli aika huono. Itse ainakaan en kuule yhtään mitään jos on liian kova taustamelu, ja harmitteli kuuluvuutta joku muukin. Siksi miitti siirrettiin Hemingway'siin.

En sitten tiedä mikä on tilanne nykyään Sohwissa, ja miten kabinetti on varattu lauantaisin.

Toki onhan täällä Jyväskylässä muitakin ravintoloita joita voisi harkita miittipaikaksi, esim. Amarillossa yleensä on vapaita pöytiä ja ei liian meluisaa, ja ruokaa sekä juotavaa on tarjolla monenlaista.

nette

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #5 : 20.07.2014, 19:39 »


Toki onhan täällä Jyväskylässä muitakin ravintoloita joita voisi harkita miittipaikaksi, esim. Amarillossa yleensä on vapaita pöytiä ja ei liian meluisaa, ja ruokaa sekä juotavaa on tarjolla monenlaista.
[/quote]

Noh ainakin mulla on rahatilanne melkein aina niin huono ettei mul oo varaa mihkään amarilloon tulla se o niin saakelin kallis paikka

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #6 : 20.07.2014, 20:22 »
Noh ainakin mulla on rahatilanne melkein aina niin huono ettei mul oo varaa mihkään amarilloon tulla se o niin saakelin kallis paikka

Saa toki ehdottaa jotain muuta ravintolaa.  8)

Eihän miiteissä ole mikään pakko syödä tai juoda mitään. Itse yleensä miiteissä ostan vain kupin teetä ja lasillisen vettä, ei siinä paljoa köyhdy.

Itse olen työtön mutta niin vain syön Amarillossa noin kerran kuukaudessa kun se on tosi halpa moneen muuhun à la carte -ravintolaan verrattuna. Kuten Amarillossa, Sohwinkin annokset ovat myös siinä noin 10-20 euron halvassa hintaluokassa joten se on siksi suosittu ravintola opiskelijoiden keskuudessa.

Viikonloppuiltaisin kun ei taida olla mitään sen halvempia ravintoloita auki, ellei huoltoasemia, grillejä, kebab-pizzerioita ja hampurilaispaikkoja lasketa.

kajira

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #7 : 21.07.2014, 18:14 »
On se kalista jokapaikassa keskustassa ja ei me kuitenkaan ABC:lle lähetä miitaileen on aika syrjässä, sit mäkäri tai heesentyyppiset ei varmaan, silai ole ideaalisia paikoja.

Se on lähetävä Amarillo, Revolution jne tasosta ja sit jos mietitään enempi, noita pub tyylisiä, niih niissä taas melutaso nousee, mitä myöhemäksi iltaa mennään. Olin tossa 3 viikonlopua sitten Bricksissä terdellä, niih sai milteen huutaa, et kuuli oman äänensä.

Mietin sitä aloitus ajankohtaa, eihän sen tarvii kovin myöhään alkaa, jos Lauvantaina ois miitti niin varmaan 16:.00 ois aika hyvä.

Kyllä se tästä alkaa muovautumaan, kun sorvataan ideaa.... ;D

bmega

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #8 : 22.07.2014, 19:08 »
Aletaan sorvaamaan mittejä kokoon :) Uskon että nämä ottavat tuulta purjeisiin jos vaan laitetaan miitit tulille :)

cassandra82

Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #9 : 23.07.2014, 15:55 »
Voisin ilmaantua jokunen lauantai paikalle, kunhan saadaan paikka sovittua. Elokuussa en taida päästä. Kannatan Amarillon tms. kaltaista paikkaa.

Minttu

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #10 : 23.07.2014, 20:20 »
Minä koitan päästä elokuun miittiin, viikonloppu helpompi toteuttaa :) Joku istuskelupaikka varmasti passaa hyvin. Mua ei haittaa vaikka ei saisi ruokaa.

pussipiru

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #11 : 28.07.2014, 17:11 »
Mielellään joku sen verran rauhallinen ympäristö, että kehtaa puhua rivoja.

SpinalTap

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #12 : 29.07.2014, 01:24 »
Oon kanssa kiinnostunut miitistä, jos silloin on mahdollisuus tulla  :)

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #13 : 06.08.2014, 11:06 »
Tämähän nyt keräsi kiinnostusta. Jos siis kokoonnumme joka kuun kolmantena lauantaina (Muistisääntö: "joku kola" :D ) klo 18:00. Paikkana voisi toimia, ainakin aluksi, Hemingway's. Sieltä saa pientä purtavaa, jos nälkä sattuu yllättämään.

Eli seuraava miitti olisi 16.8. klo 18:00 @ Hemingway's, Jyväskylä.

Ok?


Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän kinkymiittien uudistus
« Vastaus #14 : 06.08.2014, 17:20 »
Ainakin minulle ja tiikille käy joku kola.  8)