Kirjoittaja Aihe: Orja, jolle kaikki käy  (Luettu 7854 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #15 : 21.07.2014, 23:38 »
Toivottavasti  en koskaan törmää orjaan, jolle kaikki käy.  Minä lukisin tiilenpäitä ja hänen kävisi heikommin.

Tätäkin topikkia kun voi lukea vapaasti kuka vain, niin sano nyt edes,että vähän tuossa huumoria mukana.  Tai siis ettei tuota leimautumista kaheliksi tulisi niin paljoa.

.

"Mieleltään terve" ei kai varsinaisesti tarkoita sitä, että mukailee muiden mielipiteitä siitä, mikä on tervettä tai hyväksyttävää ?  ???

Kaikki me 'tekijät' ollaan 'kohteiden' pikku-lutkia jotka tyydyttävät näiden meitä raa'sti hyväsikäyttävien saalistajien perverssejä haluja
saaden joskus harvoin jotain pientä itsekin.

Prove me wrong!  ;D


Jossainmäärin kai Thekinkyillä on tarve todistaa,ettei "me olla sekopäitä",vaikka sairausluokituksesta on poistettu sadomasokismi ja fetisismi täällä pohjan perukoilla.

Olisi perin ankeaa, jos ihan kuka hyvänsä olisi vain surkea pikkupalvelijalutka,ilman todellista ihmisarvoa. Toisaalta itseäni ei kiinnosta sellainen maailmankuva ja arvot vähimmässäkään määrin,mutta pidän oikeutenani korostaa sitä, että kinky ei välttämättä ole moottorisahamurhaaja tmv.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #16 : 21.07.2014, 23:52 »
En usko leimaantuvani kaheliksi myöntäessäni tykkääväni leikkiä subin rajoilla. Se on hyvin tervettä leikkiä silloin kun rajat on. Kierrän kaukaa subit, joilla ei tunnu rajoja olevan, jokaisella ne kuitenkin on vaikkei itse tunnistaisi. Seurauksena voi subille olla pahoja henkisiä ongelmia ja jos asia menee raastupaan, siellä kyllä löytyy pykälät joiden mukaan teot oli väkivaltaa.

Oli kyseessä subi tai dom, rajattomuus on aina huono asia. Paljon parempi on aloittaa tiukoilla rajoilla ja siitä levittää pikkuhiljaa. Ruokahaluhan kasvaa syödessä.

Että kommentissani ei ollut huumoria pätkääkään.

-katy-

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #17 : 22.07.2014, 02:12 »
En usko leimaantuvani kaheliksi myöntäessäni tykkääväni leikkiä subin rajoilla. Se on hyvin tervettä leikkiä silloin kun rajat on. Kierrän kaukaa subit, joilla ei tunnu rajoja olevan, jokaisella ne kuitenkin on vaikkei itse tunnistaisi. Seurauksena voi subille olla pahoja henkisiä ongelmia ja jos asia menee raastupaan, siellä kyllä löytyy pykälät joiden mukaan teot oli väkivaltaa.

En tiedä tokikaan, että onko sinulla omia lapsia,mutta otan esimerkiksi lapset. Toisaalta ihan piruuttani,koska joskus tullut tunne, ettei lapsista voi puhua kinky-yhteyksissä.
Itse olen hoitanut oikeastaan 13 vuotiaasta saakka lapsia eli 32 vuotta ja tuohon sisältyy sitten muukin hoitotyö. Ensisijaisen tärkeää tuntuu olevan, ettei vastuussa oleva henkilö menetä itsehillintäänsä missään vaiheessa ja jos menettää,siitä seuraa kovasti järkytystä kera takapakkien.

Mielestäni tuo edellämainittu sopii ihan hyvin mm. D/s tai M/o suhteeseen. Hallinta ja itsehillintä on pääasiassa Hallinnoivan käsissä ja jos toteaa,ettei s:llä tai o:lla ole mitään tajua rajoista ja kuvasta omana itsenään,hän pysäyttää tilanteen. Ei tarvitse lähteä mitään tiilenpäitä lukemaan, jos miettii tovin kokonaisuutta, imho.
Tietysti sitten eri asia, jos BDSM tarkoittaa joillekin väkivaltaa,vaikka he eivät välttämättä itse asiaa ymmärrä siten http://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4kivalta  :)
« Viimeksi muokattu: 22.07.2014, 02:30 kirjoittanut katy »

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #18 : 22.07.2014, 07:57 »
Vir:
"Minusta krantut nirsoilijat ovat sittenkin loppupeleissä parhaita, koska joskus ne tekevät elämässään rajun poikkeuksen, lopultakin valitsevat jonkun, ja antavat juuri sinun tehdä/tekevät itse mitä vain mieleen juolahtaa. Sitten kun yhdessä pureudutaan syvälle omiin ja toisen parhaisiin fantasioihin ja pahimpiin pelkoihin, se tuntuu ikäänkuin erityisemmältä... Tiedättehän...lahjalta... omistautumiselta... Ja silloin ollaan syvemmällä ihon alla. Se tunnejuttu, muistatteko? Kuka tahansa ei ole sama, eikä kaikki käy kaikkien kanssa."

        :love:

Niin, aika totaalinen turnoff: ihmissuhde jossa onkin toisen osapuolen, ehkä jopa traumaattisten, tarpeiden sublimaatio.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #19 : 22.07.2014, 07:59 »
Niin, aika totaalinen turnoff: ihmissuhde jossa toiselle onkin vain omien, ehkä jopa traumaattisten, tarpeiden sublimaatio.

Ööö...

Helvetisti hienoja sanoja. Oletan, että tää tarkottaa että C haluaa olla mun anonyymi mällisaavi ?  >:D

 ;D

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #20 : 22.07.2014, 08:01 »
Niin, aika totaalinen turnoff: ihmissuhde jossa toiselle onkin vain omien, ehkä jopa traumaattisten, tarpeiden sublimaatio.

Ööö...

Helvetisti hienoja sanoja. Oletan, että tää tarkottaa että C haluaa olla mun anonyymi mällisaavi ?  >:D

 ;D

No mut tietty stoge; sehän on mun ainoa ja totaalisin fetissi  O:-)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #21 : 22.07.2014, 20:13 »
En usko leimaantuvani kaheliksi myöntäessäni tykkääväni leikkiä subin rajoilla. Se on hyvin tervettä leikkiä silloin kun rajat on. Kierrän kaukaa subit, joilla ei tunnu rajoja olevan, jokaisella ne kuitenkin on vaikkei itse tunnistaisi. Seurauksena voi subille olla pahoja henkisiä ongelmia ja jos asia menee raastupaan, siellä kyllä löytyy pykälät joiden mukaan teot oli väkivaltaa.

En tiedä tokikaan, että onko sinulla omia lapsia,mutta otan esimerkiksi lapset. Toisaalta ihan piruuttani,koska joskus tullut tunne, ettei lapsista voi puhua kinky-yhteyksissä.
Itse olen hoitanut oikeastaan 13 vuotiaasta saakka lapsia eli 32 vuotta ja tuohon sisältyy sitten muukin hoitotyö. Ensisijaisen tärkeää tuntuu olevan, ettei vastuussa oleva henkilö menetä itsehillintäänsä missään vaiheessa ja jos menettää,siitä seuraa kovasti järkytystä kera takapakkien.

Mielestäni tuo edellämainittu sopii ihan hyvin mm. D/s tai M/o suhteeseen. Hallinta ja itsehillintä on pääasiassa Hallinnoivan käsissä ja jos toteaa,ettei s:llä tai o:lla ole mitään tajua rajoista ja kuvasta omana itsenään,hän pysäyttää tilanteen. Ei tarvitse lähteä mitään tiilenpäitä lukemaan, jos miettii tovin kokonaisuutta, imho.
Tietysti sitten eri asia, jos BDSM tarkoittaa joillekin väkivaltaa,vaikka he eivät välttämättä itse asiaa ymmärrä siten http://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4kivalta  :)

Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.

matthew

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 73
  • The Journey is as important as the Destination...
  • Galleria
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #22 : 23.07.2014, 00:25 »
hiukan tätä mukaillen laitoinkin sen gallupin tuosta "orjatestistä" tai paremminkin BDSM-kyselystä.

Siinä ei oteta kantaa  minkään paremmuudesta vaan enemmänkin mieltymyksistä ja mikä on mieluista tai no go.

Asiat, halut ja tarpeet ovat niin monimuotoisia että vaikea kuvitellla että "kaikki käy" - itse olisin taipuvainen siihen suuntaan että kaikilla meillä on omat juttumme ja niitä rajoja sitten haetaan.

Mutta kuten Vir toteaa alussa, rajojen koetteleminen ja niiden ylittäminen on jotain suurenmoista.

-matt









Nick

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #23 : 23.07.2014, 00:33 »
Nickille käy hyvin orja jolle kaikki käy. Orjallekin käy. Hyvin.



-katy-

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #24 : 23.07.2014, 00:43 »
Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.
Harmi että esimerkkini meni taas ihan ohi. Kenties pedofilia on suurempi ongelma kuin käsitänkään,kinkylässä ja ihan missä vaan. Toisaalta uhreja on tullut matkani varrelle ihan lähiaikoina,joten pitää kai herätä taas horroksesta ihan tosissaan.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 821
  • Galleria
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #25 : 23.07.2014, 00:46 »
Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.
Harmi että esimerkkini meni taas ihan ohi. Kenties pedofilia on suurempi ongelma kuin käsitänkään,kinkylässä ja ihan missä vaan. Toisaalta uhreja on tullut matkani varrelle ihan lähiaikoina,joten pitää kai herätä taas horroksesta ihan tosissaan.

Miten ihmeessä tää nyt käänty joksikin pedofiliakeskusteluksi...  :o

-katy-

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #26 : 23.07.2014, 00:57 »
Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.
Harmi että esimerkkini meni taas ihan ohi. Kenties pedofilia on suurempi ongelma kuin käsitänkään,kinkylässä ja ihan missä vaan. Toisaalta uhreja on tullut matkani varrelle ihan lähiaikoina,joten pitää kai herätä taas horroksesta ihan tosissaan.

Miten ihmeessä tää nyt käänty joksikin pedofiliakeskusteluksi...  :o

Tell me about that. Tai kysy nicolaukselta,miksi halusi pedofilian tuoda mukaan aiheeseen.

misuli_n

Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #27 : 23.07.2014, 08:27 »
Jokaisella on omat rajansa ja niitä rajoja pitää kunnioittaa, ei väkisin yrittää murtaa toista.

Omistautuminen ja omistaminen vaatii enemmän. 
Välittämistä, sydäntä, sielua ja tunnetta.

« Viimeksi muokattu: 23.07.2014, 09:00 kirjoittanut misuli_n »

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #28 : 23.07.2014, 11:12 »
Taisi katy olla itse se, joka mainitsi lapset ensimmäisenä...

Mutta rajattomuudesta. Minä olen joskus ihmetellyt deitti-ilmoja, joissa sanotaan että saa tehdä mitä vain, ei ole rajoja. Olen ajatellut ne fantasiaksi, jossa on hypätty sen tutustumis- ja luottamuksenrakentamisvaiheen yli. Haave sellaisesta D/s- suhteesta, jossa voi luottaa täydellisesti ja ollaan niitä vastakappaleita toisilleen. Fantasioidessa ei varsinkaan uusi/kokematon ihminen varmaan tajua, mikä määrä työtä ja keskustelua ja rajoitetumpia leikkejä tarvitaan sille tasolle pääsemiseksi.

Minä en ole rajaton, mutta valmis keskustelemaan kaikesta, hyppäämään tuntemattomaankin silmät kiinni oikean ihmisen kanssa. Mutta että jostain tulee se oikea ihminen- siihen menee aikaa.

-katy-

  • Vieras
Vs: Orja, jolle kaikki käy
« Vastaus #29 : 23.07.2014, 11:55 »
Taisi katy olla itse se, joka mainitsi lapset ensimmäisenä...


Viittaus lapseen ja hänen luottamukseensa onkin tietenkin pedofiliaa. Kuinkahan kinkyt voivat edes hankkia omia lapsia..