Kirjoittaja Aihe: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?  (Luettu 21865 kertaa)

chilinen

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #15 : 11.07.2011, 19:19 »
hmm.. mä taas nimenomaan tykkään olla oma itseni, en niinkään roolissa; täällä, bileissä tai edes miiteissä, jos ei ole meneillään jonkinlaista suhdetta, jossa se olisi jotenkin edes tarkoituksenmukaista.  Tai no, okei työmoodi on asia erikseen, mutta se on maailma, jonka pidän erillään tästä muutenkin. Otan muutkin ihmiset itsenään, ja kunnioitan sitä, jos toisilla on meneillään joku tietty *juttu*.   Automaattisesti en kumartele ketään, oli miten master, mister, hamsteri tai amsteri, saati domme.  Kunnioituksen tai nöyryytyksen ansaitsee ihan muilla avuilla kuin nikillä tai ilmoituksenomaisesti.  Mutta kukin tyylillään..

swan

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #16 : 11.07.2011, 20:24 »
hmm.. mä taas nimenomaan tykkään olla oma itseni, en niinkään roolissa; täällä, bileissä tai edes miiteissä, jos ei ole meneillään jonkinlaista suhdetta, jossa se olisi jotenkin edes tarkoituksenmukaista.  Tai no, okei työmoodi on asia erikseen, mutta se on maailma, jonka pidän erillään tästä muutenkin. Otan muutkin ihmiset itsenään, ja kunnioitan sitä, jos toisilla on meneillään joku tietty *juttu*.   Automaattisesti en kumartele ketään, oli miten master, mister, hamsteri tai amsteri, saati domme.  Kunnioituksen tai nöyryytyksen ansaitsee ihan muilla avuilla kuin nikillä tai ilmoituksenomaisesti.  Mutta kukin tyylillään..

Tätä voi komppailla, heh. Jotkut väittävät mua palveluhenkiseksi ja se ehkä pitää paikkansa. Sekään ei ole kuitenkaan mikään rooli eikä kieli ruskeana leuhottamista. :))

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #17 : 11.07.2011, 20:41 »
Jotkut väittävät mua palveluhenkiseksi ja se ehkä pitää paikkansa. Sekään ei ole kuitenkaan mikään rooli eikä kieli ruskeana leuhottamista. :))

Olen myös löytänyt itsestäni palvelijahenkisen Naisen. Sanoinkin, että oikeastaan palvelijan osa sopii minulle mutta nöyräksi minusta ei ole.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #18 : 11.07.2011, 22:05 »
True bdsm .... mielenkiintoinen termi.
subit on kyllä kivoja .. yhtä ajattelevia kuin alistajat. Kenties alistajat ovat ainakin ulospäin suoraviivaisempia, miettivät itsekseen. Roolin vaatimuksia.
Mutta domit ja subit .. hyväksyttäviä kaikki .. vain femakot jätän arvostuksen ulkopuolelle.

cnc

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #19 : 31.07.2011, 00:33 »
Kuten joku muukin on jo todennut, niin en ainakaan itse ole mikään sub kirjoittaessani tänne tai muutenkaan tuntemattomien ihmisten tai tunnettujenkaan keskuudessa. En ole mikään yleinen sub. Kirjoitan juuri sen, mitä ajattelen enkä minkään roolin mukaan. En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä. Pikkusieluista paskaa, jos keskustelupalstalla tarvitsee alkaa mahtailemaan. Kannattaa vilkaista vaikka sinne pöksyihin, onko siellä mitään, jos "itsetunto" alkaa nousta liika korkealle. :-D

swan

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #20 : 31.07.2011, 01:11 »
Pikkusieluista paskaa, jos keskustelupalstalla tarvitsee alkaa mahtailemaan. Kannattaa vilkaista vaikka sinne pöksyihin, onko siellä mitään, jos "itsetunto" alkaa nousta liika korkealle. :-D
Tai sitten nöyristelemään ja kaikille niiailemaan.
Niinkin varmaan, että useimmat aikuiseen ikään päässeet ovat jo melkoisia realisteja tai on sopivasti nöyryyttä, oli D, s, switsi jne. Tai sitten ei vaan ole vielä ollut ikinä ns. mahdottoman edessä polviltaan.

(ei viitti katsoa pöksyihin, muuten alkaa ego liikaa pullistua  ;D )

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #21 : 31.07.2011, 08:42 »
En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä.

Kunnioituksesta ison alkukirjaimen arvoisia ihmisiä, sen kirjoittaa mielellään.
Tosin jos ko. henkilö ei ole sen kirjaimen arvoinen, vaikka kuuluukin ryhmään Dominoivat, silloin pienellä.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #22 : 31.07.2011, 10:55 »
En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä.

Kunnioituksesta ison alkukirjaimen arvoisia ihmisiä, sen kirjoittaa mielellään.
Tosin jos ko. henkilö ei ole sen kirjaimen arvoinen, vaikka kuuluukin ryhmään Dominoivat, silloin pienellä.

Heh, pitäisköhän mun nyt loukkaantua kun jotkut kirjoittaa nickini pienellä alkukirjaimella  :)) :))
Itselleni arvostus kyllä lähtee ihan muista jutuista kuin nickin kirjoitusasusta.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #23 : 31.07.2011, 12:13 »
Perusajatus juurikin ON, että kaikki ihmiset ovat tasavertaisia. Kaikkien pitää syödä ja kakkia pysyäkseen hengissä ja terveinä, siispä kukaan ei ole toista kummempi.

Osa meistä dominoivista henkilöistä on valtavan itseriittoisia ihan oikeasti, myös siellä IRL:ssä, mutta se näkyy varsinkin kinkykuvioissa kun dominoiva puoli on vahvasti esillä. Ei, en edelleenkään sano sitä rooliksi (tästä saa toki olla eri mieltä) vaan veikkaan, että se on useimmille luonteenpiirre. Dominoiva luonne ei tee ihmisestä parempaa eikä yksistään sillä ansaita arvostusta.

Ajoittaisesta vouhotuksestani huolimatta kaikki ihmiset, niin subit, switchit, dominat, masterit, fettarit, transut - kaikki - ovat minulle omia persooniaan riippumatta mistään moodista tai roolista. Enemmistö on aivan mahtavia tyyppejä nimenomaan ihmisinä eikä käsitykseni välttämättä horju, vaikka välillä oltaisiin rankastikin eri mieltä joistain asioista (riippuu tietysti asiasta).

Mielestäni foorumit liittyen sitten mihin aiheeseen tahansa ovat ajatusten vaihtoa varten. Ei kai siellä ole tarpeen hymistellä tai pokkuroida ketään? Mielipiteensä voi esittää vaikkei se noudattaisikaan enemmistön linjaa. Vaikka joku olisi kuinka Domme tai Master tahansa niin ei hänen juttujensa takia tarvitse kenenkään heittäytyä polvilleen sitä "viisautta" palvomaan. Alistuvilla on ihan samanlainen oikeus ilmaista mielipiteensä ja niitä pitää kunnioittaa siinä kuin alistavienkin mielipiteitä.

Entäs sitten iso alkukirjain vaiko pieni aseman osoitukseen...no ihan sama, jos niillä joku haluaa kikkailla. En ota loukkauksena pienenkään käyttöä kunhan nimeni kirjoitetaan oikein  ;D

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #24 : 31.07.2011, 15:01 »
En ole yleinen sub minäkään ja välillä tuntuu olenko sub ollenkaan, muuten kuin yhdelle.

Minulle on sama onko nikkini isolla vai pienellä. En koe sitä mitenkään erisnimeksikään. Enkä koe mitään alistumista tai alemmuutta, kun kirjoitan sen vain pienellä.

Olen joskus vitsaillut kaverille, että muutan nikiksi Masterpeace vaikka sellaista sanaa ei kai ole olemassakaan. (No löytyi sellainen Googlettamalla.) Masterpeace, Masterpeace, Masterpeace, kuulostaa hyvältä. Saa käyttää ja ehdottomasti isolla.

Itsekunnioitukseni on tällä hetkellä korkealla. En kai osaisi alistuakaan ellei olisi. Sellaisiakin aikoja on ollut joskus ja en olisi silloin tuntenut mitään alistuessani. Ylimieliseksi tai itseriittoiseksi ei ole kuitenkaan varaa muuttua.

Dominoiva luonne ei tee ihmisestä parempaa eikä yksistään sillä ansaita arvostusta.

Näin minäkin koen. Pelkkä dominoiva luonne omaamatta mitään millä arvostusta ansaitsisi on kai aika kamala yhdistelmä. Tai ei edes yhdistelmä, jos ei muuta ole. Kiinnostavimmat dominoivat eivät mitenkään korosta dominoivuuttaan, vaan se kiinnostavuus tulee ihan muualta. Varmaan myös niinkin, että pelkkä alistuvuus ilman luonnetta on sekin aika tylsää.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #25 : 31.07.2011, 16:11 »
Kyllähän se on raskasta toimia palstalla roolimallina, henkisenä selkärankana sekä moraalisena esikuvana, mutta jonkun on sekin taakka kannettava.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #26 : 31.07.2011, 19:18 »
Tähän keskusteluun on aina mukava tuoda, se että minkä kuvan antaa itsestään kun kirjottaa. Itse mieluummin provaan ja kritisoin, kun valtavirran mukana mielistelen. Mutta normielämäni on samanlaista, eli ero kinkyyden ja normin välillä on olematon. Olen erittäin tarkka ihmisistä joiden parissa olen, jos en arvosta niiden mielipidettä täällä, en hyväksy niitä muutenkaan. Koska kirjotettu on persoonan tulkki, joka antaa kuvan itsestämme.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #27 : 31.07.2011, 19:44 »
Täysin samaa mieltä Guide-Masterin kanssa. Erittäin tarkka olen ihmissuhteissani minäkin.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #28 : 01.08.2011, 22:31 »
Perusajatus juurikin ON, että kaikki ihmiset ovat tasavertaisia. Kaikkien pitää syödä ja kakkia pysyäkseen hengissä ja terveinä, siispä kukaan ei ole toista kummempi.
Taidat olla sosiaalidemokraatti ... tuo ajatus on niin tukevasti jalat irti maasta. Utopiaa. Me emme tosiaankaan ole tasa-arvoisia edes pohjoismaissa. Ja nyt en tarkoita sukupuolta tai seksuaalista roolia.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #29 : 02.08.2011, 10:56 »
En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä.

Kunnioituksesta ison alkukirjaimen arvoisia ihmisiä, sen kirjoittaa mielellään.
Tosin jos ko. henkilö ei ole sen kirjaimen arvoinen, vaikka kuuluukin ryhmään Dominoivat, silloin pienellä.

Heh, pitäisköhän mun nyt loukkaantua kun jotkut kirjoittaa nickini pienellä alkukirjaimella  :)) :))


Ei toki, jokainen ihminen on ison alkukirjaimen arvoinen.
Hyvin harvoin olen käyttänyt pientä alkukirjainta puhuessani jostakin Master-henkisestä ihmisestä. Se vaatii jo riman alituksen todella lahjakkaasti kyseiseltä henkilöltä jotta tähän menisin. Mikäli tapaus liittyy jotenkin minuun.