Kirjoittaja Aihe: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?  (Luettu 21354 kertaa)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #30 : 21.04.2016, 22:31 »
Jokainen taaplaa tyylillään, joillekin on luontaista olla se vesilasia ja kanasoppaa kiikuttava subi ja toiset jättävät tämän puolen sessiointiin ja bileisiin.
Itse switchinä en näe,  että mun olisi syytä päätyä välttämättä jonkinlaiseen valta-asetelmaan seksin ulkopuolella.  Voisihan se olla jännää omata kipukatti,  joka tekisi mulle kolmen ruokalajin päivällisen kädenviittauksesta,  mutta ilmankin tulen toimeen.

Itse olen mielisairasta läheistä monta vuotta katselleena sitä mieltä,  että ihmissuhteissa ja varsinkin kinkyilyssä on tärkeää,  että kaikkien osapuolten pää on kunnossa. Jos on daddy issues tai vastaavaa,  niitä kuuluu terapoida pois. Ergo en halua joutua tilanteeseen, jossa huomaamattani hyväksikäytän ihmistä,  joka on sairaalloinen. Sama pätee foorumiin. Me oikeasti olemme kaikki tasa-arvoisia ja tätä kohti pitää pyrkiä.

quipu

  • Vieras
Vs: (Pervo)foorumien "hiljaiset" roolimallit?
« Vastaus #31 : 21.04.2016, 23:38 »
Ergo en halua joutua tilanteeseen, jossa huomaamattani hyväksikäytän ihmistä,  joka on sairaalloinen. Sama pätee foorumiin. Me oikeasti olemme kaikki tasa-arvoisia ja tätä kohti pitää pyrkiä.
Aamen.