Kirjoittaja Aihe: Vaatetus  (Luettu 23949 kertaa)

KinFri77

  • Vieras
Vaatetus
« : 11.07.2011, 16:04 »
Itse olen juuri alkanut tulla rytinällä kunnolla ulos dominana. Kaikki tuntuu olevan kiehtovaa ja innoilla olen jo kokeilemassa mitä mieleenjuolahtaa. :D

Olen tässä miettinyt tuota D/s vaatetusta sessiossa.  ???

Tuntuuko siltä että dominalta vaaditaan että esiintyy sessioissa pvc/nahka-asussa? Vai voiko myös käyttää väljempiä normaaleja vaatteita?
Itse en vielä tällä hetkellä omista pvc/nahka ym ym vaatetusta kun oma vartalo ei ole missään missi mitassa. Voin jopa myöntää häpeäväni vartaloani.

Onko teillä kokemuksia siitä että sub tai Dom on ilmestynyt paikalle verkkareissa tai muuten vaan epäeroottisessa vaatetuksessa? :o
Mitä tulisi muistaa vaatetuksessa?

Spänk you helppi helpper  ;D

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #1 : 11.07.2011, 16:22 »
Vaatetus on itselleni melko epäolennainen osa sessiota ja jos joku "vaatisi" multa jotain nahka/pvc-tms seksiasua niin lopahtais into kyllä siihen  :))
Sessioissa olen itse yleensä jossain perusmustissa vaatteissa, joskus myös korsetti päällä omaa tunnelmaa luomassa, paljain jaloin. Eli en mä nyt missään verkkareissakaan touhua, tosin ne ei kuulu mun vaatevarastoon noin muutenkaan.
Subini nautin kyllä mieluiten alasti ja panta kaulassa  >:D

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #2 : 11.07.2011, 16:38 »
Minä olen subi, mutta koska en ole minkäänlainen vaatefettari, ei dominan vaatetuksella ole oikeastaan mitään väliä. Jännitteet ja itse tilanne syntyvät aivan muusta kuin siitä miten toinen on pukeutunut. Toisille nämä asiat voivat olla tietenkin paljon tärkeämpiä luomaan sitä oikeaa fiilistä.

Sanoisin, että yleensäkään mistään yleisistä mielikuvista ei tarvitse ottaa mallia vaan tekee asioita mitkä itseä kiinnostavat ja mikä itsestä ja kumppanista tuntuvat hyvältä. Jos pvc/nahka tuntuu omalla iholla hyvältä, niin siitä vain nautiskelemaan :) Muuten niistä ei todellakaan tarvitse mitään paineita kerätä.

gaselli

Vs: Vaatetus
« Vastaus #3 : 11.07.2011, 22:13 »
Subi olen itsekin, enpä koe vaatetuksen Dommea tekevän, enemmän on kyse siitä mitä on sisällään ja mikä on luontevaa itse kullekin.... on se sitten pvc tahi nahka tai überfemme pukeutuminen... (siis mitään noista en ole oikeasti vielä edes kyseisessä tilanteessa nähnyt)

noh ne verkkarit vois olla jo turnoff kyllä...  siis tämä on kaikki ihan omaa mielipidettäni... ei yleistettäväksi muihin

isabella

Vs: Vaatetus
« Vastaus #4 : 11.07.2011, 22:45 »
Taidan olla vähän yksinkertainen kun minulle juolahti vasta jo pidempään Dommen roolissa huseerattuani mieleen että sessiopukeutumisella saattaa olla joillekin ihmisille jotain väliä. Niin voi ilmeisesti käydä kun itse tai sessiokumppanit eivät ole minkään sortin vaatefettareita ::) En ole koskaan pukeutunut sessioon sen kummemin, ihan niissä vaatteissa olen leikkinyt mitä nyt on sillä kertaa sattunut päällä olemaan. Voisin kyllä kuvitella vääntäytyväni johonkin pvc-kolttuunkin jos tietäisin että subi saa siitä kiksejä (vai saako näin sanoa, eihän Dommen ole tarkoitus miellyttää subia ;D)

roosa

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #5 : 11.07.2011, 22:54 »
Mä Dominoin (ja tietysti saan Dominoida!) missä tahansa asussa. Ensimmäisellä kerralla taisin ola kylpytakissa ja meikittä. Mulla kun on aikalailla niin, että ellen kelpaa kauheimmillani, niin ei sit. Ja sama pätee sub-puoleeni.

Toki, halutessani, ilahdutan toista pukeutuen/meikaten. Vaan ei se pääasia saa olla.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #6 : 12.07.2011, 06:55 »
subina myös itse olen käskystä käyttänyt jotain asua esim esiliina,Dominan arvoa ei vie se että ei omista 20 erilaista asua,esim t-paita+farkut saattaa tomimia aivan kybällä.

PaTo

Vs: Vaatetus
« Vastaus #7 : 12.07.2011, 11:10 »
Mikäli ei ole vaatefettari, niin mielestäni voi pitää ihan sellaisia vaatteita kuin arkena tai tavallisissa bileissä. Tärkeintä on se, että niissä viihtyy.

Itse olen esiintynyt joskus tavallisessa juhlamekossa ja Herrani mustassa puvussa tai farkuissa ja kauluspaidassa.

Vaatetuksesta ei siis kannata ottaa paineita, varsinkaan, jos ei välitä siitä, että toiset tiirailevat ja miettivät, mitä teet täällä, kun sinulla ei ole korsettia/nahkahousuja/kumipukua/... Pitää vain uskaltaa olla oma itsensä.

Pa

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Vaatetus
« Vastaus #8 : 12.07.2011, 14:03 »
Voihan tuosta vaatekysymyksestä keskustella sessiokumppanin kanssa etukäteen niin kuin muistakin mieltymyksistä session suhteen. Itse vaatefettarina "vaadin" (eihän subi saisi vaatia mitään...) tietynlaista pukeutumista ja sessio rakentuu juuri Masterin pukeutumisen ympärille. Mutta meitä on moneen junaan. Näin meillä.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2011, 16:50 kirjoittanut LiseCohen »

swan

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #9 : 12.07.2011, 14:20 »
En itse myöskään vaatetusta ja pukeutumista pidä hirveän tärkeänä, vaikka itselläni on tietynlainen maku, enkä kovin paljoa verkkareissa pörrää. Tilanteen mukaan, mutta en isompiin juhliin lähtis ihan kotiarkirytkyissä enkä myöskään pukeutuisi niin ,että mun arveltaisiin olevan D.  Sekin, että millaiset kamppeet pitäis olla, että minusta saisi dominan oloisen, tiedä häntä.

Sessioista ei ole kokemusta käytännössä, joten en tiedä miten niissä "pitäisi" olla. Aika paljon kuullut, että mielellään alistuvan tulis olla alasti, joten siinpä sitä haastetta, lähinnä nyt kai itelleni.
Tuntuisi hieman pöhköltä että määräisin Masterin vaatteista tai vaatteettomuudesta, mutta jos olisi suhteessa muutenkin kanssaan, alkaisiko "suoristaa kravattia" toiselta, en tiedä. En kai. :D

Jesse_Jamesi

Vs: Vaatetus
« Vastaus #10 : 12.07.2011, 14:28 »
itsellä hieman fettarin vikaa, mutta toisaalta olen ollut sitä mieltä että siisti vaatetus noin perusperiaattena on sopiva :)
ei tarvitse olla miljoonia asusteita eikä välineistö sieltä filemeistä tuttua, välineissäkin itse tunteella tehty voi olla monta kertaa parempikin.

näin subin roolissa enemmälti nähty minut, niin tottunut tuohon TYFYN mainitsemaan panta ja alasti oloon, toki vaatetus voidaan ennakkoon sopia tarpeen mukaan. Vaaterikko/repiminen yms ettei silloin ihan pyhä puvulla liikkellä

onhan esteettisesti kauniit asut hyvä lisä ja mukavaa silmän iloa mutta eivät ole hommat perusta niinkuin edellä mainittiinkin.
tosin Fettari ihmisille se on sitten se juttu.

yhtä kaikki vastaukseni on siisti vaatetus. :)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Vaatetus
« Vastaus #11 : 12.07.2011, 15:18 »
Tuntuisi hieman pöhköltä että määräisin Masterin vaatteista tai vaatteettomuudesta, mutta jos olisi suhteessa muutenkin kanssaan, alkaisiko "suoristaa kravattia" toiselta, en tiedä. En kai. :D

Itse asiassa... Minä yleensä autan puolisoani pukeutumisessa sessiota varten ja ihan oikeasti suoristan kravattia. :)) Joskus tosin allekirjoittaneen sormet on tärisseet toimituksessa niin paljon että on tullut kommentteja tyyliin "Tuleeko siitä mitään?". (Koetapa laittaa nappeja tai kravattia kun kädet tärisee kuin katupora.) En vain voi sille mitään että reagoin niin voimakkaasti fetissiini.

Minulle Masterin pukeminen on esileikkiä ja saappaiden kiillottamisen kautta pääsee sitten itse asiaan. ;D

Varustelekakin tietää oikean työasennon saappaiden kiillottamiseen:
http://www.varusteleka.fi/product/kengat-saappaat-ja-muut/sa-nahkasaappaat-uudenveroiset/_36C0P3HSP
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011, 16:13 kirjoittanut LiseCohen »

dragonist

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Kinkyn mielen omaava hevi- ja rock henkinen switch
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #12 : 12.07.2011, 21:02 »
Kyllä vaatetus on yleensä osa sessiota. Tietysti silloin kun haluaa spontaanimpaa menininkiä niin pukeutuminen saattaa olla turhaa
tuhertamista. Myönnän kuitenkin miehenä ja switchinä että nautin pienistäkin pukeutumisista sessiossa. Visuaalisuus tuo sessioihin lisämaustetta.
Monesti myös korseteissa on kivoja D-lenkkejä tms joita voi käyttää myös session kulussa hyödyksi.
 Masterina ollessani nahkakäsinee tai maiharit nostavat jo sinällään profiilia kuin itsestään ja tuntuu kantajallakin hyvältä. Subina ollessa taas
subimainen pukeutuminen vaikka se pelkkä panta kaulassa saa taas sub tuntemuksille vahvistusta. Välttämätöntä pukeutuminen ei ole, mutta
huomaan sen tuovan lisää potkua sen hetkiseen rooliin. Myös pukeutumalla mahdollisestaan lisää variaatioita sessiohin vaikka juuri tuo saappaiden
kiillottaminen :)

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #13 : 13.07.2011, 01:04 »
Olen tässä miettinyt tuota D/s vaatetusta sessiossa.  ???

Tuntuuko siltä että dominalta vaaditaan että esiintyy sessioissa pvc/nahka-asussa? Vai voiko myös käyttää väljempiä normaaleja vaatteita?
Itse en vielä tällä hetkellä omista pvc/nahka ym ym vaatetusta kun oma vartalo ei ole missään missi mitassa. Voin jopa myöntää häpeäväni vartaloani.

Hei sinä olet Domina - SINÄ päätät kuinka pukeudut sessioon  8)

Nahkafettarina en voisi kuvitellakaan itselleni mitään muuta kuin nahkaa. Pukeudun siihen joskus ihan huvin vuoksikin. Pvc ja joustavat kankaat, pitsitkin tuntuvat hyviltä joskus. Mutta jos asut eivät ole itselle tärkeitä, ei niitä kannata hankkia ja käyttää vain toisen mieliksi. Subin tehtävä on miellyttää dominoivaa osapuolta eikä päinvastoin.


perapervo

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #14 : 13.07.2011, 01:16 »
Itse ainakin odotan Hallea Dominoimaan minua kätsuitti päällä!  :love: