Kirjoittaja Aihe: Vaatetus  (Luettu 23920 kertaa)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #30 : 18.08.2011, 17:08 »
Mä tykkään laittautumisesta niin paljon, että teen sitä oman mieleni mukaan ja toisen toivomuksesta. Voisin kuvitella Dommena itseni sellaiseen korsetti-korkkari/saapas-mustat vaatteet -pakettiin. Mutta huvittavaa kyllä päädyin kesämekossa (hilpeässä sellaisessa) toppailemaan, kun sellainen tilanne tuli ykskaks vahingossa eteeni. Minusta siinä korostui entisestään se nöyryytysmomentti, kun kerran naapurintyttö kukkamekossaan vie... :D

Mutta siis olen sub. Ja minulle riittävät leikeissä panta ja alastomuus "vaatetukseksi". Tottakai roolipukeutuminen on asia erikseen.

Master mieluiten siistissa asussa, omassa olemuksessaan. Ei verkkareissa! Jos Master tulisi jossain kumipuvussa tai muussa "masteroinnin" merkeissä (ilman sopimusta pukeutua näin), niin valitettavasti repeäisin nauruun. En voisi ottaa häntä tosissaan :D Toisaalta tämä voi johtua siitä ettei mulla varsinaisesti ole mitään fetissiä kumi-nahka-pvc -asuihin. Itse kyllä voin pukeutua niihin.

Tuollainen leikki, missä sub auttaa Dommelle/Masterille hänen "rooli"vaatteensa päälle voisi kyllä toimia kivana sessiotunnelmanluojana. Mjaah, miksiköhän mussa herää Domme-haluja nyt? Ensin kukkamekossa nöyryytystä, sitten sub saisi pukea mut (kuvitteellisin) vapisevin sormin (vakavamminotettavan??) DOMMEnnäköisiin varusteihini, ja sitten alkaa heilua piiska  >:D




mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #31 : 18.08.2011, 17:15 »
Väliäkö vaatetuksella kun se kumminkin riisutaan... :P  Kieltämättä jotkin ( lähes kaikki? ;D ) asukokonaisuudet saavat aatoksen herkemmin lentoon. Ja jotkut asusteet ovat sitten kivoja sessiossakin ( en mainitse saappaita :P , eikä minulla ole mitään fetissejä ::) )

Dineara

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #32 : 19.06.2012, 18:21 »
Itse pukeudun arkisesti, koska en omista kinkyvaatteita, ja se toimii oikein hyvin. Subini pukeutuu sievästi ja käyttää kauniita alusvaatteita, mikä tarjoaa tietysti minulle silmänruokaa. Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että sessioida voi vaikka verkkareissa, jos se iskee molempiin ja sessiointi onnistuu. Itse en näin tekisi, ja pidän huolta siitä, että pukeutumiseni on siisti ja itselleni sopiva. Ja jos niitä typeriä vaatteita on päällä, niin ne saa nopeasti pois! Esimerkiksi pannalla ja korkokengillä saadaan subiin heti sopivaa näköä, ei se paljoa vaadi. Ehkä pari ruoskaniskua lisäksi, niin pakarat saavat teemaan sopivan värin. :P

Hypnal

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #33 : 19.06.2012, 20:07 »
Itse tykkään virittäytyä tunnelmaan vaatetuksella. Nätit alusvaatteet, stay-upit/sukkanauhasukat, korkkarit ja mahdollisesti korsetti. Tykkään sipsutella korkeissa koroissa (erityisesti sidottuna) ja koska pidän kengistä muutenkin, ovat ne usein osa sessiota. Mutta en ole loppujen lopuksi hirveän tarkka vaatteista enkä vaadi sessiokaverilta hirveää asustearsenaalia. Sessioida voi siisteissä perusvaatteissa tai vaikka alasti jos siltä tuntuu :)

Feird

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #34 : 19.06.2012, 21:32 »
Onhan se vaatetus fettarille tietysti aika oleellinen asia. Kumiasut on pyritty tekemään mahdollisimman käytännöllisiksi, jotta niitä voi sitten leikeissä ja bileissäkin käyttää kaikenlaiseen toimintaan...Aika usein kotona tulee oltua vain alasti kuitenkin, kumisessiot on vähän harvinaisempaa herkkua (valitettavasti). Itse tykkään kyllä hillua pelkästään nasse päässä ja korkkarit jalassa, mutta nukkeasun kanssa on tietysti ihan eri fiilis. Vacuumbedin kanssa on kaikkein helpoin leikkiä kun ei ole enää ylimääräisiä vaatteitä päällä.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #35 : 11.10.2014, 20:49 »
Tuossa on nyt tullut monenlaisia kommentteja ja mielipiteitä. Eli onhan se oikeasti niin että tässäkin makuasiat ratkaisee. Jos sessioon liittyy vahvasti myös fetisististen mieltymysten toteuttaminen, on ehdottoman tärkeää että pukeutuu oikein. Toki fetissiään voi toteuttaa myös ilman D/s-sessiotakin. Mutta jos se on jommalle kummalle tärkeä osa niin se täytyy myös ottaa huomioon. Ja mikä helpointa, on tietysti se että jos se dominoiva osapuoli voi itse määrittää kuinka pukeudutaan. Kaikkea ei dominoivakaan voi oikaista, eli jos esim. kumi aiheuttaa allergisia reaktioita, kumia ei silloin voi käyttää vaikka haluaisikin. Eikä sen subin tarvitse olla esim. dominoivan henkilön kanssa samoin fetisistinen. Riittää kunhan toteuttaa hallitsevan osapuolen toiveet ja pukeutuu sellaiseksi ja sellaisiin vaatteisiin kuin käsketään. Toki hallitsevallakin oma vastuunsa siitä että myös se alistuva osapuoli saa oman tyydytyksensä sessioista... tai sitten ei jos tarkoitus onkin juuri se turhauttaminen.

Katafrakt

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 66
  • Nemo me impune definit.
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #36 : 13.10.2014, 14:37 »
Eipä noita ole vaate- eikä materiaalifetissejä itsellänikään, enkä koe, että minun tarvitsisi dominoidakseni sotisopaan sonnustautua. (Vai domisopaan? Mitä kaikkia sopia on? Tästedes alan kyllä nimittää asukokonaisuuksia useammin -soviksi! Loppuu kielen köyhdyttäminen!) Käskevyys ja hallitsevuus ovat minun ominaisuuksiani, eivät riepujen. Jos luumuilen kauhtuneissa keltaisissa karviskolitseissani, joihin olen kierosti tykästynyt juuri niistä huokuvan groteskin Hrushtshevin aikaisen rappion takia, ja päähäni pälkähtää pälkähöittää neitoni, onnistun siinä kyllä. Tosin en muutenkaan ole perinteisen D-miehen (melkein yhtä cool kuin G-mies! Jerry jee!) mallin mukainen: en iäkäs, en kookas, en tykkää käyttää kovaa ääntä. 18 vuotta judoa ja 17 vuotta partiota ovat kuitenkin opettaneet, miten ihmiskehon voi turvallisesti ja tehokkaasti saattaa avuttomaksi, sekä paljon oleellista naruista ja muusta mukavasta. Erään Al-Qaidan jaoston johtajaa kuvailtiin Helsingin Sanomissa "hymyileväksi terroristiksi", ja eräs kaverini tokaisi sen kuvaavan minuakin. No, ainakin se kuvaa tapaani dominoida. Ei siihen juuri rytkyt vaikuta.

Mutta sen verran joudun toki tunnustamaan, että dominointiin ja jatsin soittoon (erillään toisistaan - ainakin yleensä*) tulee ihan omanlaisensa fiilis puku päällä. Dominoidessa tosin ei tee mieli laittaa aurinkolaseja päähän, myhäillä ja virnistellä, mikä lienee uskottavuuden kannalta sittenkin ihan poikaa. Lämmöllä kyllä muistan niitä joitakin tilanteita, kun on kulloisenkin entisen armaan kanssa paremmista kekkereistä kotiutunut ja päässyt aloittelemaan puuhia. On siinä omanlaisensa lataus, kun itse on puku päällä ja riisuu toista, eikä se ainakaan vähene käpälöinnin ja komentelun alettua. Pitkissä mekoissa on muuten se hieno puoli, että jos ne on lujaa kangasta, pystyy helmaa käyttämään käsien paketoimiseen selän taakse. Jossain vaiheessa se toki löystyy, mutta ainakin vartin pääsee nauttimaan siitä tilanteesta, että helma on alimmillaan ristiselän tienoilla eikä ruoja rimpuile... Siinä sitten puku päällä keskustelusävyyn irstauksia ladellessa ja läskiä tummentaessa tulee vängästi aristokraattinen olo.



*eipä sillä, voisihan jatsia dunkkariin sen verran soveltaa, että mikkien xlr-piuhan luulisi soveltuvan piiskaukseen oikein mainiosti - semmoisissa on erikseen narttupää!

Anterov

Vs: Vaatetus
« Vastaus #37 : 13.10.2014, 17:53 »
Hmm... Minusta PCV , latex&nahka tuovat todella paljon lisää. Ja mitä ilmaisuun "missin mitoissa" tulee, se ei todellakaan "haittaa". Ruumiin rakenne on kysymys vain niille jotka sitä ihannoivat. Minä olettaisin dominalta enemmänkin asennetta kuin asuja tai tiettyjä mittoja. Toisaalta asut ova helvetin jeees!

agent_provocateur

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #38 : 13.10.2014, 22:07 »
Kuten tässä onkin jo useasti mainittu, niin toisille vaatetuksella on merkitystä ja toisille ei. Melkoisena vaate- ja kenkäfettarina, ja muutenkin visuaalisille tekijöille painoa antavana, minulle niillä on hyvin suuri merkitys. On toki tilanteita, joissa vaatuksella ei ole mitään merkitystä, mutta kyllä sessioissa vaatetukseen liittyvien mieltymysten toteutuminen liittyy minulla vahvasti myös alistetuksi tulemiseen. Korkkareiden ja saappaiden nuoletukset, mutta myös mielikuvat ja fantasiat hallitsevasta naisesta liittyvät itselläni paljolti vaatetukseen. No, missä määrin subi nyt on taas määrittelemään mitäkin, mutta keskustelemalla pääsee usein pitkälle ja melkolailla yhteneviä mielihalujakin on vaatetuksen saralla löytynyt.


Dominus

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #39 : 12.08.2016, 19:57 »
Sessiotilanne on mielestäni verrattavissa pienoisnäytelmään tai harrastajateatterin esiintymiseen tai jopa eräänlaiseen elokuvan tekemiseen.  8)
Näytelmäharkoissa voidaan olla vaikka verkkareissa, mutta varsinaisessa esiintymisessä on sitten kaikki vaatetuskin oltava laadukkaasti kohdallaan.
Eihän ole pomoa ilman alaisia, eikä Dommea ilman subia. Siksi heidän tulee molemminpuolisesti kunnioittaa toistensa mielihaluja myös pukeutumisessa.
Keskinäinen kommunikointi on hyvin tärkeää, ja kyllä subi on aito ihminen, eikä mikään komerossa säilytettävä nukke, joka vain tarvittaessa otetaan esiin.
Silloin kun sessiossa molemmat osapuolet ymmärtävät tuottaa toisilleen nautintoa oman nautintonsa lisäksi, ovat onnistumisen edellytykset oikeasti olemassa.

Vitsaus

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #40 : 13.08.2016, 11:02 »
Mikä sitten pitää olla alistuvan vaatetus? Jos sille on tarkat kriteerit, onko sitten reilun pelin hengessä oltava myös samaa laatua dommelle... vai onko se tavan mukaan niin, että he eivät välitä, kunhan heidän sana on laki?

siivooja_m

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #41 : 18.08.2016, 21:52 »
Minull Dommen pukeutuminen on epäolennaista ja oikeastaan vain asentella on merkitystä. Voisi olla jopa vaivauyunut olo jos kokisin Dommen pukeutuvan vain sen vuoksi, että voisi dominoida.

Mini-piip

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #42 : 24.09.2016, 11:30 »
Eipä noita ole vaate- eikä materiaalifetissejä itsellänikään, enkä koe, että minun tarvitsisi dominoidakseni sotisopaan sonnustautua. (Vai domisopaan? Mitä kaikkia sopia on? Tästedes alan kyllä nimittää asukokonaisuuksia useammin -soviksi! Loppuu kielen köyhdyttäminen!) Käskevyys ja hallitsevuus ovat minun ominaisuuksiani, eivät riepujen. Jos luumuilen kauhtuneissa keltaisissa karviskolitseissani, joihin olen kierosti tykästynyt juuri niistä huokuvan groteskin Hrushtshevin aikaisen rappion takia, ja päähäni pälkähtää pälkähöittää neitoni, onnistun siinä kyllä. Tosin en muutenkaan ole perinteisen D-miehen (melkein yhtä cool kuin G-mies! Jerry jee!) mallin mukainen: en iäkäs, en kookas, en tykkää käyttää kovaa ääntä. 18 vuotta judoa ja 17 vuotta partiota ovat kuitenkin opettaneet, miten ihmiskehon voi turvallisesti ja tehokkaasti saattaa avuttomaksi, sekä paljon oleellista naruista ja muusta mukavasta. Erään Al-Qaidan jaoston johtajaa kuvailtiin Helsingin Sanomissa "hymyileväksi terroristiksi", ja eräs kaverini tokaisi sen kuvaavan minuakin. No, ainakin se kuvaa tapaani dominoida. Ei siihen juuri rytkyt vaikuta.

Mutta sen verran joudun toki tunnustamaan, että dominointiin ja jatsin soittoon (erillään toisistaan - ainakin yleensä*) tulee ihan omanlaisensa fiilis puku päällä. Dominoidessa tosin ei tee mieli laittaa aurinkolaseja päähän, myhäillä ja virnistellä, mikä lienee uskottavuuden kannalta sittenkin ihan poikaa. Lämmöllä kyllä muistan niitä joitakin tilanteita, kun on kulloisenkin entisen armaan kanssa paremmista kekkereistä kotiutunut ja päässyt aloittelemaan puuhia. On siinä omanlaisensa lataus, kun itse on puku päällä ja riisuu toista, eikä se ainakaan vähene käpälöinnin ja komentelun alettua. Pitkissä mekoissa on muuten se hieno puoli, että jos ne on lujaa kangasta, pystyy helmaa käyttämään käsien paketoimiseen selän taakse. Jossain vaiheessa se toki löystyy, mutta ainakin vartin pääsee nauttimaan siitä tilanteesta, että helma on alimmillaan ristiselän tienoilla eikä ruoja rimpuile... Siinä sitten puku päällä keskustelusävyyn irstauksia ladellessa ja läskiä tummentaessa tulee vängästi aristokraattinen olo.



*eipä sillä, voisihan jatsia dunkkariin sen verran soveltaa, että mikkien xlr-piuhan luulisi soveltuvan piiskaukseen oikein mainiosti - semmoisissa on erikseen narttupää!

Tätä oli niin kiva lukea. Jazzia ja hyvää tekstiä  :love:

Mini-piip

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #43 : 24.09.2016, 11:39 »
Omia mietteitäni...

(D) Asenne on kaikkein tärkein, jolloin hyvä asenne pelastaa jopa punaiset feikkicrocksit. Asenteen päälle kun ymppää vielä jotain hyvin istuvaa, tyylikästä tai kaunista niin avot! Tämä voi olla puku, farkut ja t-paita tai vaikkapa reisitaskuhousut eikä muuta, kunhan kuva joka jää mieleen on visuaalinen ja kiihottava :) Henkilökohtaisesti perinteiset halpis-bdsm-asut ei kiinnosta, ja joku huonolaatuinen tekonahkarytky joka ratkeaa saumoistaan ja jonka made in china-lappu pilkottaa helmasta kyllä vähän rassaisi :P Muutenkin kokonaisuus ratkaisee, ja jos dommen päälle ei sovi musta latex, niin dommen ei mustaa latexia pidä käyttämän!

(S) Alaston subi kuulostaa valitettavasti omassa päässäni tosi tylsältä. Subina haluan itse pukeutua kauniisti, kiihottavasti ja vihjailevasti enkä haluisi hypätä suoraan aasta ööhön riisumalla kaikki hepeneni jo etukäteen :o Toki joku nappipaita nyt on tiellä jos tisseja halutaan kähmiä mutta saahan sen kivasti riisuttua osittain tai kokonaan pois tarvittaessa... Korsetit on myös kauniita enkä todellakaan näe niitä pelkästään dommepukeutumisena kuten korkkareitakaan. Kaikkea kaunista saa laittaa päälle subin roolin seuraksi - tässäkin asenne ratkaisee! Toki subin korsetti voi olla vähemmän cool kuin dommen, niitit yms voisi esim korvata ruseteilla ja ruusukkeilla :P

Feird

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #44 : 24.09.2016, 11:44 »
Kyllähän uniformussa tulee dommempi fiilis  >:D